Vapaa kuvaus

Aloituksia

287

Kommenttia

686

1. Laita yksi ja yksi yhteen!

Vishnya- hindulaisten pyhän kirjan, Bhagramageshin mukaan kohta, vuoden vaihteen tienoilla alkaa 7 vuotta kestävä, maai
    Huuhaa
    8
    241
  2. Prinssi Rupertin Tipat!

Ennustiko Simpsoni taas oikein eli Neuvostoliiton paluun? Aiemminhan hän on ennustanut ainakin Trumpin presidenttiyden,
    Huuhaa
    7
    238
  3. Faarao Tuhatnaamion miekka on peräisin UFO:ilta!

Nyt se on vahvistettu ja virallistettu tieto! Tuhatnaamion rautatikari on ajalta, ennen raudan keksimistä. Sitä on nyt t
    Huuhaa
    3
    233
  4. Onko tuttuja ilmaisuja?

Hinttisanastoa netistä! Tiedätkö mitä tarkoittavat sanonnat: "Tsekkaa, aamukasoja!” ”Saiko se Esaa?” "Mulla on Esa pä
    Huuhaa
    5
    232
  5. Riippukivekset ja mä!

Eilen oli taas tulopäivä. Kaikki listattiin lehdistössä. Tein myös kännipäissäni tutkimuksia ja Huuhaa- palstan tulokuni
    Huuhaa
    16
    231
  6. Tämä ei ole alkuperäinen ketju!

Etsin tältä palstalta vanhaa aloitusta, mutta en löytänyt! Muistaakseni otsikko oli jotain sinne päin, että:"Tämä ei ole
    Huuhaa
    3
    228
  7. "Tie mulle näytä Amorellaan, sinne kuulun kuin puolukat hilloon!"

"Minä vain paahdan keskikaistaa. Lepopaikan huomaan, pysähdyn mä tuskin juomaan." Jambalaya ystävät!!! Edellisessä zipp
    Huuhaa
    9
    226
  8. Äkkilähtöjä Rohdokselle ja äkkilähtöjä Rohdokselta!

Hiiltyneet matkustajat täyttävät Rohdoksen lentoterminaalin, koska eivät pääse pois saarelta! Odotus venyy päiväkausiin
    Huuhaa
    1
    225
  9. Kissat ostaisivat Fiskarsia!

Eilen Keilaniemen ja Itiksen välille rakennettava luotiraitsikka twiittasi sekavia. Syy pantiin kissan niskoille. Todell
    Huuhaa
    5
    220
  10. Jos ois sata tonttua, niin missä olisitte?

Sata ylimääräistä tonttua! Tää on se Lomatonni eli on pakko käyttää matkusteluun. Tekisin kuukausien matkan Irlantiin,
    Huuhaa
    12
    217
  11. Wanhahtavia sanoja!

Tiedätkö näiden merkityksen? Et tiedä yhtään! - anne (siis pienellä alkukirjaimella) - appaa (verbi) - balagaani - bokr
    Huuhaa
    12
    217
  12. Suomen Tietotoimiston kuolin nuutisia!

Rakastettu, legendaarisen ZZ Topelius- yhtyeen perustajajäsen, Jukka Itkonen nukkui eilen. Jukka Itkonen oli kirjailija
    Huuhaa
    7
    216
  13. Simo Salminen - Laulakaamme Silloin!

Sarjassamme "helmiä sioille", tänään vuorossa musiikin mestariteoksia. On vuosi 1975. Mustat autot matelevat Mannerheim
    Huuhaa
    2
    208
  14. Keinoäly - todellinen huuhaa- kone!

Keinoäly on näköjään valjastettu osaksi tätä tietämättömien lasten ja nuorten kommunistista kulttuurivallankumousta! Sit
    Huuhaa
    2
    208
  15. Arkohoriton gleippironkelojälvi!

Kertoja: Korona uhkaa vakavuudellaan vain niitä, joiden esi- äidit ja- isät ovat harrastaneet suojaamatonta seksiä komei
    Huuhaa
    2
    205
  16. Videosulkeiset - TKSSE PPSSTU!!!

Eli kuinka avoin synnillisyys hiipi suomalaiseen kevyeen musiikkiin. Katsoin vanhan Kraftwerkin live- taltioinnin vuode
    Huuhaa
    0
    202
  17. Näin tunnistat valeuutisen!

Eli tähän kerätään kaikki valeuutiset! "Piia luuli syövänsä Oukki Doukki -salmiakin – kyseessä olikin kuivunut pökäle."
    Huuhaa
    1
    202
  18. Palstan nykyistä sensuurin volyymia mittaava koe!

1. Caps Lock- kaaos! 2. Afrikkalais- amerikkalaista kuvaava suomenkielinen sana 3. Fiktiivisen henkilön koko nimi ja oso
    Huuhaa
    5
    200
  19. EI OLE PUUHÖYLÄ!!!

Nämä sanat sanoi ulkoavaruuden lähettilas, kun arvuutteli faarao Tutankhamonilta, että mikä se maailman ensimmäinen tika
    Huuhaa
    7
    199
  20. Mikä on Annankadun vastakohta?

Tarvitsen tätä tietoa, kun tulen sinne Hesaan päin, tuomaan pro gradu tutkielmaani HUS:n dekaanille, joulukuussa 2020.
    Huuhaa
    6
    199