Vapaa kuvaus

Aloituksia

289

Kommenttia

697

1. Tämä ei ole alkuperäinen ketju!

Etsin tältä palstalta vanhaa aloitusta, mutta en löytänyt! Muistaakseni otsikko oli jotain sinne päin, että:"Tämä ei ole
    Huuhaa
    3
    297
  2. 4788 merkkiä jäljellä

̶̶M̶̶i̶̶l̶̶l̶̶a̶̶i̶̶n̶̶e̶̶n̶̶ ̶̶o̶̶n̶̶ ̶̶V̶̶e̶̶n̶̶ä̶̶j̶̶ä̶̶n̶̶ ̶̶t̶̶u̶̶l̶̶e̶̶v̶̶a̶̶i̶̶s̶̶u̶̶u̶̶s̶̶?̶̶ ̶̶E̶̶r̶̶i̶̶k̶̶o̶̶i
    Huuhaa
    4
    293
  3. "Tie mulle näytä Amorellaan, sinne kuulun kuin puolukat hilloon!"

"Minä vain paahdan keskikaistaa. Lepopaikan huomaan, pysähdyn mä tuskin juomaan." Jambalaya ystävät!!! Edellisessä zipp
    Huuhaa
    9
    283
  4. Näin tunnistat valeuutisen!

Eli tähän kerätään kaikki valeuutiset! "Piia luuli syövänsä Oukki Doukki -salmiakin – kyseessä olikin kuivunut pökäle."
    Huuhaa
    1
    279
  5. 8 faktaa, jotka olet aina tietänyt väärin, ruo'asta ja eläimistä!

Katselin eilen uusimman Aavedatan jakson. Alko läppäri noin puolessavälissä sammuilemaan itsekseen - eka pariksi sekunni
    Huuhaa
    3
    278
  6. Olga Lehikoisen joulu!

Mikäs muu kuuluisi huuhaan jouluun, kuin huuhaa- sedän "Olga Lehikoisen joulu". Se on hirvittävän surullinen joulukerto
    Huuhaa
    4
    277
  7. Pörsänmäen Palloseura (PöPS) ehtii uutta immeistä rivveihinsä!

"Paikkakunnan sanomissa takasivulla luki että Pörsänmäen Palloseuran (PöPS) keskustuki oli yllättäen jiänänny sontakuorm
    Huuhaa
    4
    276
  8. IsoBoob - Merinovilla!

Toisen kerroksen karjatasanteella, viimeistä edellisenä viikonloppuna. Et mahtunut tavarahissiin - hyppäsit alas. Löydät
    Huuhaa
    3
    273
  9. Prinssi Rupertin Tipat!

Ennustiko Simpsoni taas oikein eli Neuvostoliiton paluun? Aiemminhan hän on ennustanut ainakin Trumpin presidenttiyden,
    Huuhaa
    7
    272
  10. EI OLE PUUHÖYLÄ!!!

Nämä sanat sanoi ulkoavaruuden lähettilas, kun arvuutteli faarao Tutankhamonilta, että mikä se maailman ensimmäinen tika
    Huuhaa
    7
    267
  11. Palstan nykyistä sensuurin volyymia mittaava koe!

1. Caps Lock- kaaos! 2. Afrikkalais- amerikkalaista kuvaava suomenkielinen sana 3. Fiktiivisen henkilön koko nimi ja oso
    Huuhaa
    5
    267
  12. Onko tuttuja ilmaisuja?

Hinttisanastoa netistä! Tiedätkö mitä tarkoittavat sanonnat: "Tsekkaa, aamukasoja!” ”Saiko se Esaa?” "Mulla on Esa pä
    Huuhaa
    5
    266
  13. Jos ois sata tonttua, niin missä olisitte?

Sata ylimääräistä tonttua! Tää on se Lomatonni eli on pakko käyttää matkusteluun. Tekisin kuukausien matkan Irlantiin,
    Huuhaa
    12
    264
  14. Faarao Tuhatnaamion miekka on peräisin UFO:ilta!

Nyt se on vahvistettu ja virallistettu tieto! Tuhatnaamion rautatikari on ajalta, ennen raudan keksimistä. Sitä on nyt t
    Huuhaa
    3
    263
  15. Simo Salminen - Laulakaamme Silloin!

Sarjassamme "helmiä sioille", tänään vuorossa musiikin mestariteoksia. On vuosi 1975. Mustat autot matelevat Mannerheim
    Huuhaa
    2
    262
  16. Huuhaan Vaalikone!

Pisteytys: 1 p. Jokseenkin samaa mieltä 2 p. Jokseekin täysin samaa mieltä 3 p. Jokseenkin täysin eri mieltä 4 p. Joksee
    Huuhaa
    0
    262
  17. Keinoäly - todellinen huuhaa- kone!

Keinoäly on näköjään valjastettu osaksi tätä tietämättömien lasten ja nuorten kommunistista kulttuurivallankumousta! Sit
    Huuhaa
    2
    260
  18. Arkohoriton gleippironkelojälvi!

Kertoja: Korona uhkaa vakavuudellaan vain niitä, joiden esi- äidit ja- isät ovat harrastaneet suojaamatonta seksiä komei
    Huuhaa
    2
    259
  19. Ihminen on lihapulla!

Kaksi pientä solua törmää toisiinsa ja sulautuu yhteen. Lihapulla alkaa kasvaa itsestään. Sitten se alkaa tulla tietoise
    Huuhaa
    6
    257
  20. Levitin vahingossa jalkavoidetta käsiini - kuolenx mä ny?

Apparently sinisessä oli sitä jalkavoidetta ja punaisessa käsivoidetta. Myrkytyksen silmässä on aina tyyntä ja sehän täs
    Huuhaa
    3
    255