roskapostirobotti1

Aloituksia
287
Kommenttia
686
Laita yksi ja yksi yhteen!
Vishnya- hindulaisten pyhän kirjan, Bhagramageshin mukaan kohta, vuoden vaihteen tienoilla alkaa 7 vuotta kestävä, maai8241Prinssi Rupertin Tipat!
Ennustiko Simpsoni taas oikein eli Neuvostoliiton paluun? Aiemminhan hän on ennustanut ainakin Trumpin presidenttiyden,7238Faarao Tuhatnaamion miekka on peräisin UFO:ilta!
Nyt se on vahvistettu ja virallistettu tieto! Tuhatnaamion rautatikari on ajalta, ennen raudan keksimistä. Sitä on nyt t3233Onko tuttuja ilmaisuja?
Hinttisanastoa netistä! Tiedätkö mitä tarkoittavat sanonnat: "Tsekkaa, aamukasoja!” ”Saiko se Esaa?” "Mulla on Esa pä5232Riippukivekset ja mä!
Eilen oli taas tulopäivä. Kaikki listattiin lehdistössä. Tein myös kännipäissäni tutkimuksia ja Huuhaa- palstan tulokuni16231Tämä ei ole alkuperäinen ketju!
Etsin tältä palstalta vanhaa aloitusta, mutta en löytänyt! Muistaakseni otsikko oli jotain sinne päin, että:"Tämä ei ole3228"Tie mulle näytä Amorellaan, sinne kuulun kuin puolukat hilloon!"
"Minä vain paahdan keskikaistaa. Lepopaikan huomaan, pysähdyn mä tuskin juomaan." Jambalaya ystävät!!! Edellisessä zipp9226Äkkilähtöjä Rohdokselle ja äkkilähtöjä Rohdokselta!
Hiiltyneet matkustajat täyttävät Rohdoksen lentoterminaalin, koska eivät pääse pois saarelta! Odotus venyy päiväkausiin1225Kissat ostaisivat Fiskarsia!
Eilen Keilaniemen ja Itiksen välille rakennettava luotiraitsikka twiittasi sekavia. Syy pantiin kissan niskoille. Todell5220Jos ois sata tonttua, niin missä olisitte?
Sata ylimääräistä tonttua! Tää on se Lomatonni eli on pakko käyttää matkusteluun. Tekisin kuukausien matkan Irlantiin,12217Wanhahtavia sanoja!
Tiedätkö näiden merkityksen? Et tiedä yhtään! - anne (siis pienellä alkukirjaimella) - appaa (verbi) - balagaani - bokr12217Suomen Tietotoimiston kuolin nuutisia!
Rakastettu, legendaarisen ZZ Topelius- yhtyeen perustajajäsen, Jukka Itkonen nukkui eilen. Jukka Itkonen oli kirjailija7216Simo Salminen - Laulakaamme Silloin!
Sarjassamme "helmiä sioille", tänään vuorossa musiikin mestariteoksia. On vuosi 1975. Mustat autot matelevat Mannerheim2208Keinoäly - todellinen huuhaa- kone!
Keinoäly on näköjään valjastettu osaksi tätä tietämättömien lasten ja nuorten kommunistista kulttuurivallankumousta! Sit2208Arkohoriton gleippironkelojälvi!
Kertoja: Korona uhkaa vakavuudellaan vain niitä, joiden esi- äidit ja- isät ovat harrastaneet suojaamatonta seksiä komei2205Videosulkeiset - TKSSE PPSSTU!!!
Eli kuinka avoin synnillisyys hiipi suomalaiseen kevyeen musiikkiin. Katsoin vanhan Kraftwerkin live- taltioinnin vuode0202Näin tunnistat valeuutisen!
Eli tähän kerätään kaikki valeuutiset! "Piia luuli syövänsä Oukki Doukki -salmiakin – kyseessä olikin kuivunut pökäle."1202Palstan nykyistä sensuurin volyymia mittaava koe!
1. Caps Lock- kaaos! 2. Afrikkalais- amerikkalaista kuvaava suomenkielinen sana 3. Fiktiivisen henkilön koko nimi ja oso5200EI OLE PUUHÖYLÄ!!!
Nämä sanat sanoi ulkoavaruuden lähettilas, kun arvuutteli faarao Tutankhamonilta, että mikä se maailman ensimmäinen tika7199Mikä on Annankadun vastakohta?
Tarvitsen tätä tietoa, kun tulen sinne Hesaan päin, tuomaan pro gradu tutkielmaani HUS:n dekaanille, joulukuussa 2020.6199