autoilija
![]()
Aloituksia
125
Kommenttia
1352
Automaailman viimeiset flobit
Tosi rumia yksilöitä sitä osaavatkin tehdä, vaikka pitäisi olla kyseessä huippuvalmistajat http://www.iltasanomat.fi/3154Yhtälöt hukassa
Yhtälöt hukassa Usein näkee liikenteessä, että on kallis uusi hieno auto alla ja kallis äly kännykkä. Mutta sitten kolm18152Nastapelleillä ei ole mitään vastuuta
Vaikka heittelisivät irronneita nastoja takana olevaan ei tarvitse korvata eikä tarvitse korvata vaikka kuinka jyrsisi a17150EI PUHUTA KÄNNYKKÄÄN KUN AJETAAN AUTOA!!!
Taas tämä vaarallinen ilmiö tapahtui. Minut ohitti auto "ylinopeudella" ja tuli suoraan eteen, mutta hetken päästä vauht21150JÄTTILASKU VALTIOLLE
Tämä Ollilan porukka laskutti Suomen valtiota ja meitä veronmaksajia oikein kunnolla. 350000€ Olisin minä tehnyt paljon5147VTT:n autot
Tänään oli uutisissa vtt suunnitelee älyautoja. No ei se mitään, mutta autot oli Saksan rekisterissä ja suomalainen ajoi14146Joko olet syönyt? ??
Joko onhan se palstapelle syönyt hatullisen paskaa? ?? Oliko hyvää? Pitikö yrjötä välillä?5146Mikko Alatalo tivaa ministeriltä:
Mikko Alatalo tivaa ministeriltä: Miksi liikennevalot ohjataan "punaiseksi aalloksi"? http://www.iltalehti.fi/uutiset/214142Eikö ole mitään muuta tekemistä????
Kun aina laittaa joka juttuun palstapelle tai sivari penis Yrittäkää nyt kirjoittaa jotain järkevää kuten minä teen kok20142ÄLKÄÄ USKOKO
EDES PAHIMMASSA UNESSAKAAN ETTÄ MINÄ LUKISIN JOTAIN MISSÄ ON JOTAIN HERJAA "PALSTAPELLELLE" LUEN AINOASTAAN KIRJOITUKS15126Luotsille tehtävä
Poista kaikki palstapelle jutut ja sulje palstapelleksi haukkujat pois ja sivari ym.19120Mihin nastoja tarvitaan
Niitä tarvitaan teiden jyrsimiseen. KULUTTAmaan tiet vaarallisen uraisiksi ja karkeiksi tiet, jotta melutaso nousee ja r34120Paljon sakotettavia
Poliisi joutui kirjoittamaan sakkoja ennätysmäärän, että aika ei riittänyt kaikille edes huomautusta antaa. Ja kyseessä31119Taistelua ei ole vielä hävittty
Joidenkin mielestä eduskunnan loppuvuodesta 2014 tekemä murheellinen päätös avioliittolain muutoksesta oli piste, jonka10117Huono väite kitkoista
Oli uutinen, että kitkat olisi syy kolareihin ja varsinkin kokeneilla kuljettajilla on suuri riski. Tämä on täysin HU25114Parkkiluola
Miksi ei voi torin alle rakentaa parkkiluolaa . Semmoinen on jo monessa kaupungissa ja kaikki ovat tyytyväisiä. Tehtäisi25112Kysymys tosi pelleille
Laitatteko aina keskusteluhakuun autoilijan kun tulette tänne Suomi24 keskusteluun??????????9111Tehkäämme uudenvuoden lupaus
Ja lopetetaan kaikki palstapelle jutut ja toisten mollaaminen ja keskitytään tähän liikenteeseen, kuinka saadaan sujuvam18105Lundin pysäköinti?
Onko poistettu kännykällä maksaminen, kun uusissa automaateissa ei ole koodia. Enää ei voi Easyparkilla maksaa. Onneksi2104Päällystys urakka on jo alkanut
Sen mitä nastapellet ovat saaneet viime "talvena" korjataan jo täysillä. Esim. Helsinki Tampere moottoritiellä päällyste24102