Vapaa kuvaus

Aloituksia

125

Kommenttia

1352

  1. Automaailman viimeiset flobit

    Tosi rumia yksilöitä sitä osaavatkin tehdä, vaikka pitäisi olla kyseessä huippuvalmistajat http://www.iltasanomat.fi/
    Yleistä autoilusta
    3
    154
  2. Yhtälöt hukassa

    Yhtälöt hukassa Usein näkee liikenteessä, että on kallis uusi hieno auto alla ja kallis äly kännykkä. Mutta sitten kolm
    Yleistä liikenteestä
    18
    152
  3. Nastapelleillä ei ole mitään vastuuta

    Vaikka heittelisivät irronneita nastoja takana olevaan ei tarvitse korvata eikä tarvitse korvata vaikka kuinka jyrsisi a
    Yleistä liikenteestä
    17
    150
  4. EI PUHUTA KÄNNYKKÄÄN KUN AJETAAN AUTOA!!!

    Taas tämä vaarallinen ilmiö tapahtui. Minut ohitti auto "ylinopeudella" ja tuli suoraan eteen, mutta hetken päästä vauht
    Yleistä liikenteestä
    21
    150
  5. JÄTTILASKU VALTIOLLE

    Tämä Ollilan porukka laskutti Suomen valtiota ja meitä veronmaksajia oikein kunnolla. 350000€ Olisin minä tehnyt paljon
    Yleistä liikenteestä
    5
    147
  6. VTT:n autot

    Tänään oli uutisissa vtt suunnitelee älyautoja. No ei se mitään, mutta autot oli Saksan rekisterissä ja suomalainen ajoi
    Yleistä autoilusta
    14
    146
  7. Joko olet syönyt? ??

    Joko onhan se palstapelle syönyt hatullisen paskaa? ?? Oliko hyvää? Pitikö yrjötä välillä?
    Yleistä liikenteestä
    5
    146
  8. Mikko Alatalo tivaa ministeriltä:

    Mikko Alatalo tivaa ministeriltä: Miksi liikennevalot ohjataan "punaiseksi aalloksi"? http://www.iltalehti.fi/uutiset/2
    Yleistä liikenteestä
    14
    142
  9. Eikö ole mitään muuta tekemistä????

    Kun aina laittaa joka juttuun palstapelle tai sivari penis Yrittäkää nyt kirjoittaa jotain järkevää kuten minä teen kok
    Yleistä liikenteestä
    20
    142
  10. ÄLKÄÄ USKOKO

    EDES PAHIMMASSA UNESSAKAAN ETTÄ MINÄ LUKISIN JOTAIN MISSÄ ON JOTAIN HERJAA "PALSTAPELLELLE" LUEN AINOASTAAN KIRJOITUKS
    Yleistä liikenteestä
    15
    126
  11. Luotsille tehtävä

    Poista kaikki palstapelle jutut ja sulje palstapelleksi haukkujat pois ja sivari ym.
    Yleistä liikenteestä
    19
    120
  12. Mihin nastoja tarvitaan

    Niitä tarvitaan teiden jyrsimiseen. KULUTTAmaan tiet vaarallisen uraisiksi ja karkeiksi tiet, jotta melutaso nousee ja r
    Yleistä liikenteestä
    34
    120
  13. Paljon sakotettavia

    Poliisi joutui kirjoittamaan sakkoja ennätysmäärän, että aika ei riittänyt kaikille edes huomautusta antaa. Ja kyseessä
    Yleistä liikenteestä
    31
    119
  14. Taistelua ei ole vielä hävittty

    Joidenkin mielestä eduskunnan loppuvuodesta 2014 tekemä murheellinen päätös avioliittolain muutoksesta oli piste, jonka
    Uskonnot ja uskomukset
    10
    117
  15. Huono väite kitkoista

    Oli uutinen, että kitkat olisi syy kolareihin ja varsinkin kokeneilla kuljettajilla on suuri riski. Tämä on täysin HU
    Liikenne
    25
    114
  16. Parkkiluola

    Miksi ei voi torin alle rakentaa parkkiluolaa . Semmoinen on jo monessa kaupungissa ja kaikki ovat tyytyväisiä. Tehtäisi
    Porvoo
    25
    112
  17. Kysymys tosi pelleille

    Laitatteko aina keskusteluhakuun autoilijan kun tulette tänne Suomi24 keskusteluun??????????
    Yleistä liikenteestä
    9
    111
  18. Tehkäämme uudenvuoden lupaus

    Ja lopetetaan kaikki palstapelle jutut ja toisten mollaaminen ja keskitytään tähän liikenteeseen, kuinka saadaan sujuvam
    Yleistä liikenteestä
    18
    105
  19. Lundin pysäköinti?

    Onko poistettu kännykällä maksaminen, kun uusissa automaateissa ei ole koodia. Enää ei voi Easyparkilla maksaa. Onneksi
    Porvoo
    2
    104
  20. Päällystys urakka on jo alkanut

    Sen mitä nastapellet ovat saaneet viime "talvena" korjataan jo täysillä. Esim. Helsinki Tampere moottoritiellä päällyste
    Yleistä liikenteestä
    24
    102