Kuusenjuuret
Vapaa kuvaus
Aloituksia
37
Kommenttia
6146
Rakkaudellisuudesta
Joskus täällä saa lukea kommentteja, että rakkaudellinen suhtautuminen toisiin olisi jotenkin huono asia. Tai että se ta3993656Kysymys ekumeniasta
Wikipedian mukaan ekumenia tarkoittaa eri kristillisten kirkkojen ja tunnustuskuntien yhteistyötä ja pyrkimyksiä läheise2552630- 1642604
Rukouksesta
Olen pohtinut rukousta viime aikoina. Raamatussa on paljon kohtia rukoilusta. Tässä muutamia: Mark. 11: 24. Sentähden mi1842593- 852497
Luterilaisen tunnustus
Meillä on rajallinen aika täällä maanpäällä. Olen elänyt ihan hyvän elämän ja nyt minun aikani on lopuillaan. Olisin voi2281987Tällaista tänään mietteissä
Olen ollut siinä luulossa, että olen uskossa ja menossa taivaaseen. Välillä tosin on tullut epäilyksen hetkiä ja toivois1721968Mietiskelyä
Moni viisaaksi tunnettu ihminen uskoo kristinuskon Jumalaan. Moni viisaaksi tunnettu ihminen ei usko kristinuskon Jumala1491859Uskon herättäjä
Lähdin tänään iltakirkkoon. Ilta alkoi jo hieman hämärtää. Puiden oksat olivat kauniin huurteiset ja maa oli valkoinen.1341772Palmusunnuntai
Kävikö virpojia virpomassa? Täällä kävi pari, oikein suloiset pikkutytöt ja hyvin tehdyt vitsat. Mitä ajattelette tästä1371442Kysymys Jumalasta
Katselin yhtä ohjelmaa ja siellä tuli esiin ajatus siitä, että millaiseen Jumalaan ateistit eivät usko. Se jäi pyörimään2551350Tanssijoista
Katselin tänään jotain ylistysohjelmaa. Siinä etualalla oli muutama nainen, jotka hyppelivät ja heiluttelivat jotain lii1001060Aloita uusi keskustelu
Tajunnan virtaa tältä yöltä siirrä maalia missä olen sanonut että olet sanonut että olen sanonut että olet sanonut siir1031021Tule luokse Jeesuksesi
Joskus 70-luvun lopussa kuulin Jukka Leppilammen laulamana Tule luokse Jeesuksesi. Se puhutteli silloin kovasti. Olen yr4973Jumalan rakkaudesta
Törmäsin sellaiseen väitteeseen, että Jeesus ei puhu mitään Jumalan rakkaudesta. Samoin olisi myös Apostolien teoissa, e174872Myöhäisiä mietteitä
Tämä laulu on soinut aika ajoin mielessäni, viime aikoina varsinkin. Valitettavasti en tiedä, kenen sanat tai sävel on,22734Hyvää itsenäisyyspäivää
Käytiin ajelemassa lähitienoon kirkot vuorokauden vaihtuessa itsenäisyyspäivään. Kirkot olivat kauniisti valaistut. Yhde58726Suhtautumisesta huuteluun
Tällä Luterilaisuuspalstallakin esiintyy trollausta ja epäasiallista huutelua keskusteluihin. Lääkkeeksi siihen tarjotaa112675Helatorstai
Tänään on jo lehdet puissa havaittavissa ja aurinko paistaa. Siunattua Kristuksen taivaaseenastumisen päivää kaikille.54673Uskoako vai ei
Uskotko pallosalamoihin, vaikka niitä ei ole pystytty tieteellisesti todistamaan?66668