Vapaa kuvaus

Aloituksia

1068

Kommenttia

10897

1. Pitääkö Luterilainen hokea koko ajan mielessä,,,,, en voi saada synnit pois elämästä ?

että mukamas oikein että olen syntinen pitää Lutherilainen omaksua. Aivan kuin Luther ja vastustaa Jeesusta joka tuli ot
    Luterilaisuus
    26
    102
  2. Jännä !! Mitä Juutalaiset olivat tehneet tietämättömyydessä ??

Ef.3 17 Ja nyt, veljet, minä tiedän, että te olette tietämättömyydestä sen tehneet, te niinkuin teidän hallitusmiehenne
    Juutalaisuus
    3
    101
  3. Onko Kirkkovainajahenkien palvonta kotoisin Tuomiokirkkoista ,jossa on haudattu ihmisiä kirkkoissa ?

Onko grave soaking tuttua kirkkolle ? Makaatteko kirkkoissa vainajahautojen päälle toivossa saada oikeita vainajahenkiä
    Luterilaisuus
    8
    101
  4. Herramme Risti on ovi Hänen Elämäänsä. !!

Näin kirjoittaa Uskovainen Opettaja Oswald Chambers meille. !! >> Hänen ylösnousemuksensa merkitsee , että Hänel
    Luterilaisuus
    1
    101
  5. Galluppi !?

usotko neitseestäsyntymiseen ?? Helppo vastata Kyllä vai Ei !!
    Helluntailaisuus
    10
    101
  6. Jumalan Galluppi !!!

Jumalan Galluppi Iskikö Pelko ??? Onko niin että uskova ei uskalla ajatella että voisi tulla synnitön? Kun liha on hei
    Helluntailaisuus
    21
    101
  7. Jos olisitte maailman johtajat kuunnelleet Mika Niikko niin tällaista tuhoa ei olisi tarvittu !!!!

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/d1bb461a-3a68-4b40-8f1a-87b77e85bea5 Ja mitä sinä Halla teet Suomelle Halla-Aho ??
    Maailman menoa
    0
    101
  8. Löytyykö teidän keskuudessa sellaisia jotka tekevät huoruutta?

Matt. 19 9 Mutta minä sanon teille: joka hylkää vaimonsa muun kuin huoruuden tähden ja nai toisen, se tekee huorin; ja j
    Helluntailaisuus
    60
    100
  9. Syntynyt on Poika Jumalaan !!!

Aina vaan Juhlitaan mutta muistakaa Rukoilla että sydämenne Ilo täyttyisi täysi !! Luuk. 21 36 Valvokaa siis joka aika
    Luterilaisuus
    11
    100
  10. Oletko ollut rukoiltavaksi ??

Jokainen uskova tulis kysyä Jumalalta että olenko saanut uuskarismaattinen vainajahenki jossain vaiheessa , kun olet käy
    Luterilaisuus
    103
    100
  11. Mikä olis vastaus Suomen Sioniin hätätila?

Olisko se niinkuin Teppo julistaa. Vai onko se Allan Lindbergin sanoma, Vai olisko se Timon saarna että tulis julistaa
    Helluntailaisuus
    1
    100
  12. Sitkeä, intohimoinen, älykäs, rohkea ,Denise Bombardier tuomitsi pedofiilit.

Miten niin ? Että syöpä tappoi nainen ?? https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000009698641.html
    Maailman menoa
    0
    100
  13. Kannattaa soita pienestäkin vaiva 112 , niin eiköhän se muuttuu,

Ennen sitä muuttuu niin että kansalaisia kuolee kuin ... Kun yöllä eivät pääsevät päivystykseen. Säästö tulis tehdä r
    Maailman menoa
    3
    100
  14. Tie Laki-orjuuteen on auki . Astu sisään

Hepr. 4:3 Sillä me pääsemme lepoon, me, jotka tulimme uskoon, niinkuin hän on sanonut: "Ja niin minä vihassani vannoin:
    Helluntailaisuus
    6
    99
  15. Hyvä Galluppi teille Rakkaat Helluntailaiset !!

Ja sitten otetaan taas Galluppi pitkästä aikaa. Siis rakastaako Helluntailaiset koko sydämessä Ristin kuolema joka ON Vo
    Helluntailaisuus
    12
    98
  16. Jumalan Galluppi.

Jumalan Galluppi Väitän että Jumalan Pyhä Henki joka on Jumala tekee Jumalan Galluppi Minussa ja mun kautta. Oikein vai
    Luterilaisuus
    5
    98
  17. Oletko taistellut syntiä vastaan Jeesuksen Verelle asti ja ?

Juonut Hänen Pyhä Veri puhdistuakseen kokonaan.... ??????????????????????????????
    Luterilaisuus
    0
    98
  18. Vihan aika !!

Rakkaat TIETÄKÄÄ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Te ette tiedä mitä puhutte lihassa kun sanotte uskovainen pääsevän karkuun viha
    Luterilaisuus
    2
    98
  19. Tilanne todella Järkyttävä tilanne, ympäri maailma.

One Waystä , Saviskin olis heitetty ulos , jos Jumala mut sinne lihalliseen seurakuntaan olis johdattanut. Mutta parem
    Luterilaisuus
    0
    98
  20. SEURAATKO SYDÄMESSÄ PAAVALI RISTIINKUOLEMAAN ??

Oletko sanonut kuin Paavali ? Kaikki minä voin Hänessä joka minua vahvistaa. Miksi Jumala ei vahvistaa sinua eikä minua
    Helluntailaisuus
    2
    98