Savis
![]()
Aloituksia
1064
Kommenttia
10895
Johannes kastoi vedellä, mutta teidät kastetaan Pyhällä Hengellä'.
Ap.t. 11 11 Ja katso, samassa seisoi sen talon edessä, jossa me olimme, kolme miestä, jotka Kesareasta oli lähetetty min43289- 115283
Rukoillaan !!
Oikea Herätys joka esintyy valtava synnintuntoa , että sinä ja sinun perheesi pelastuu niinkuin Pyhä Raamattu opettaa !!0283Onko se suvaisevaisuus ja rakkaus että sanomme että lesbous ja hömous on ok?
Vaikka Jumala vihaa homous ja lesbous. 5. Moos. 1:16 Ja silloin minä käskin teidän tuomareitanne sanoen: 'Kuulustelk16282- 13282
Kyllä kannattaa pitää Herra luotettava !!!!!!
Silloin pystyy sanoa Kiitos Herralle kun annat Oikea Herätyksen meille !! Sellainen Herätys missä Jumalan Tuli laskeut9281Tapanin Hyvä Saarna syntiä vastaan !!
Katsokaa miten rauhallinen tyyli Tapanilla on, kun hän puhuu! Siinä ei ole toronton hengen eikä uuskarismattisen riehuva31280Helluntailaiset tietää Jumalan Tahtoa! Tieättekö te rakkaat Lutterilaiset??
Mutta ei Helluntailaiset lihassa vältämättä pääse antautumaan Jumalan Tahtoon ,, kun siihen tarvitaan Pyhä Henki ja pääs7279- 23277
Poistun keskusteluista Rakkaat helluntailaiset. olkaa siunattuja.
En ole enää vastuussa teistä enää. Surullisena olen huomannut että on niin harvat jotka ovat viisaat ja ajattele oma ja6275Petri Paavola kirjoitti hyvin !!
Shekina eksytys viimeinen osa 10 Äärikarismaattisuuden, eli väärän karismaattisuuden parissa, jotkut puhuvat ja opettav10274Galluppi saako syntiä harjoittaa ??
Ja silti pääse Taivaaseen ? Helppo vastata Kyllä ! Ei !23273Olis nyt mahdollisuus juhlia Isä joka On Taivassa
Elikä nöyry ja pudottaa itseä pallista ja tunnusta Isä joka on Taivaassa ainoana todellinen Isä maailmassa ja Taivaassa4272- 23272
- 16272
Mitä???? Ajatteletko ?????????????????
Voiko tulla Oikea Herätystä tälle palstalle jossa uskovat synnintunnossa anovat armoa vai tuleeko se minuun Paikkakunnal24269Galluppi!!!
Oli puhe sotilasvalan antamisesta . Voiko Uskova tehdä sellainen ?? Kyllä vai ei !!18268Galluppi 1...
Haluatteko 250 milj pakolaisia suomeen ?? No haluatteko 250 milj pakolaisia ! Jos ette halua GCM sopimukseen niin käykää20267Kuka on oikeesti Juutalainen tänä päivänä ?
Ensiksi sanotaan näin >> Room 9 25 niinkuin hän myös Hoosean kirjassa sanoo: "Minä olen kutsuva kansakseni sen, j44266Jouluevankeliumi syntisille. !!!!!
On syntynyt Poika joka on Jumala !! Hän on syntienpoistaja ja ne jotka uskoo niin , on mahdollisuus huomata omassa elämä24265