Vapaa kuvaus

Aloituksia

303

Kommenttia

6089

  1. Messiaaninen rabbi puhunut Suomessa!!!

    Baruch Korman on ollut viime keväänä Suomessakin (Pohjanmaalla) opettamassa Raamattua! Tietääkö joku, että missä seuraku
    Kristinusko
    47
    502
  2. Tiede paljastaa: Jumala on totta!

    Tiede paljastaa Jumalan olemassaolon puolesta. Koko maailmankaikkeus kertoo evankeliumia ja Jumalan olemassaoloa.
    Adventismi
    34
    501
  3. Kuuluisa evolutionistitiedemies söisi ihmistä!

    Evolutionistien usko siihen, että ihminen on eläin saa yhä arvoituksellisempia muotoja. Kuinka moni evolutionisti seurai
    Adventismi
    36
    495
  4. Mitä tarkoittaa paimensalmi Psalmi 23?

    Ymmärrätkö Psalmin 23? Herra on minun paimeneni 1 Daavidin psalmi. Herra on minun paimeneni, ei minulta mitään puutu.
    Adventismi
    16
    490
  5. Genesis - paras opettaja?

    Kuka on oma suosikkiopettajasi? Itse pidän erittäin paljon Messiaanisesta juutalaisesta Baruch Kormanin opetuksesta.
    Adventismi
    54
    473
  6. Jeesuksen toiminta kesti vuoden

    Jeesuksen toiminta ei voinut kestää enempää kuin vuoden. Raamatussa Jeesusta verrataan pääsiäiskaritsaan. Paimenet oliva
    Adventismi
    57
    458
  7. Juutalaiset uskovat Jeshuan jumaluuteen!

    Tiesitkö, että yli 20% juutalaisista Amerikassa uskoo Jeesuksen jumaluuteen? Helleluja!❤
    Adventismi
    34
    430
  8. Tähtisade ja auringon muuttuminen verenpunaiseksi Ilm.6:12-13

    Milloin tapahtuu? Milloin tapahtui? Ilm. 12-17 12 Minä näin, kuinka Karitsa avasi kuudennen sinetin. Maa järkkyi ja vav
    Adventismi
    27
    428
  9. MIssä usko ja tiede törmäävät?

    Onko esimerkkejä siitä, missä ja miten tiede ja usko ovat törmäyskurssilla? Millaisia esimerkkejä teillä on? Onko esim.
    Adventismi
    44
    423
  10. Mitä tapahtuu joulukuussa 2017?

    Mitä tapahtuu vielä tänä vuonna? Villejä arvauksia?
    Adventismi
    24
    420
  11. Tappoiko fariseusten "mafia" Jeshuan?

    Ylipapit neuvottelivat keskenään siitä, että jos Jeesus saa jatkaa tehden ihmeitä ja parantaen kaikki, niin koko kansa u
    Adventismi
    43
    418
  12. Tiede 2018: Alkuräjähdysmyytti on murrettu

    Alkuräjähdystä ei ole koskaan tapahtunut. Tämän päivän tiede pystyy sen jo todistamaan.
    Adventismi
    26
    413
  13. Suuri sovituspäivä 18.9.2018

    Suuri sovituspäivä on tänä vuonna 18.9. Muistathan, että se on Raamatun ainoa paastopäivä.
    Adventismi
    35
    410
  14. Mikä on Herran päivä? Mitä se tarkoittaa?

    Monet sunnuntain viettäjät sanovat sunnuntaita Herran päiväksi ja pyhittävät sen siksi. Miten asia oikeastaan Raamatussa
    Adventismi
    19
    402
  15. Miksi Jumala tappaa ihmisiä (esim. Sodoma)?

    Miksi Jumala, joka on Rakkaus, voi tappaa ihmisiä? Onko tässä ristiriitaa? Avainsana on synti. Sodoma oli täynnä väkival
    Adventismi
    41
    393
  16. Jumalan nimet.

    Jumalan nimi JHVH tarkoittaa Minä olen. Jälleen loistavaa opetusta Messiaaniselta rabbi Jonathan Cahnilta.
    Adventismi
    37
    381
  17. Teide 2018: Maapallo on 6000 vuotta vanha

    Tieteellinen tutkimus on vahvistanut, että maapallon ikä on n. 6000 vuotta.
    Adventismi
    33
    374
  18. Kävin Islam-palstalla

    Oletteko käyneet Islam-palstalla? Kävin siellä ja kirjoitin joitakin kommenttejakin. Kuinka ollakaan suurin lähes kaikki
    Adventismi
    26
    370
  19. Kadotetut heimot humpuukia.

    Kuuntelin illalla Messiaaniset rabbin, Baruch Kormanin videota, jossa hän selosti kristikunnassa yleistyvässä määrin ole
    Adventismi
    40
    360
  20. Mikä on sapatin merkitys?

    Oletteko miettineet, että miksi vietämme sapattia? Jumala siunasi ja pyhitti sapatin. Sapatti on muisto luomistyön loppu
    Adventismi
    24
    350