Palstavaari
Vapaa kuvaus
Aloituksia
18
Kommenttia
47
Ohjeeni uudelle hallitukselle
Vaalien jälkeen saamme uuden eduskunnan, jolla ain on itse kunkin mielestä tärkeitä tehtäviä. Kaikki asiat ovat tärkeitä586Kuinka monta vastausta tarvitsette?
Hypätkää asiattomat vastaukset! Hylätkää siis kaikki rekisteröimättömien vastaukset! Asialliset keskustelut edellyttävä6392- 089
Jatkaimmeko iloisesti keskenämme?
Kun eli jos, taitoa on niin jälkeä kyllä syntyy. Nyt siirryn kyllä polstarsaareen uinumaan. Tuleeko kukaan viereeni? Ti974Näin käy kun tulee vanhaksi
Sic transit gloria mundi! Olen täällä kirjoittanut kauan ja otsikko yllä toteutuu31214Valmistaudu eduskuntavaaleihin!
Huhtikuussa saamme vaalit. Eduskuntavaalit ovat aina merkittävät. Niissä saamme valita mieleisemme päättäjät nelivuotisk056Mitä on Jumalan rakkaus ja keihin se kohdistuu?
Yhä edellleen puhutaan Jumalan suunnattomasta rakkaudesta ja sen suuruudesta. Arkipäivässä ei näy lainkaan ne suuret ra060Nysse loppuu kumminki
Olen näillä palstoilla kirjoitellut vähän kaikesta. Olen avannut keskusteluja Jumalan olemassaolosta jne. Maailmanlopust1147Uuden vuoden odotus
Ensi tiistaina on vuoden 2019 ensimmäinen päivä. On tulossa uusi vuosi, jonka sisällöstä emme voi tietää. On toki ole365Sano se kukkasin!
Kauniin ja suuren ruusukimpun saa s-marketista pilkkahinnalla, 4,50 e. Kohde ilmestyi näköpiiriin lokakuun alussa, eli778- 4117
Onko suomi24 tarpeellinen?
En ole koskaan pitänyt Facebookista vaan tällainen arkinen mielipiteiden vaihto tuntuu mukavammalta. Ruuneperius aiheutt19272Menestystä sittenkin.
Suomi menestyy hyvin kaikesta huolimatta. Kestokyvyn takia on luovuttu suuresta älykkyysmassasta ja tyydytty lukumäärätä285Kun perseet levenevät
Olen seurannut kiinnostuneena Englannin parlamentin istuntoja. Tuollahan istutaan rinta-rinnan kuin kanat orrella. Engla4137Mikä on käsityksesi keskustelusta?
Kysymykseen pitä vastata, eikö? Kun itsekin pyrin esittämään kysymyksiä jostain aiheesta, toivon vastaajan esittävän om17320Onko Jumala sittenkin olemassa.
Olen tuon olemassaolon ikäänkuin kyseenalaistanut ja niissä merkeissä kirjoittanutkin. Tähän heräämiseni ovatkin paina2572951Entäs sitten kun?
Nämä keskustelut näyttävät loppuvan. Ylläpito on yrittänyt kertoa jotain palstan kehittelystä, moderoinnista jne. Se lu12326Onko tolkkua millään.
Oppositio ja sen pääedustaja, AY-liike, väittää Hallituksen toimia laittomiksi. Miten nykyhallituksessa on laiton? Sehä13205