Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SenssuChlangMai
SenssuChlangMai
SenssuChlangMai
Vapaa kuvaus
Aloituksia
105
Kommenttia
1477
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Multa tulee jouluna. Kirja.
"Läsnä olon ja läskien kasvatuksen merkitys kännissä ollessa Jyväs kylässä"
Kirja perustuu tosi tapahtumiin ja isällisiin oivalluksiinm annetaan vinkkejä miten juustoilla, nuudelilla ja hilloilla saadaan mahtava kunto vartalo kesäksi ja varsinkin talveksi, jolloin pakkanen puree laihoja luikkuja ja muita ruttusilmiä.
Urheilun vaaroista on paljon asiaa otsikon "Sohvalla ei kenenkään nilkka oo nyrjähtänyt" alla ja "Kulumat kuriin maleksien".
"Hiljaa hyvä tulee" osiossa käsitellään työelämän välttelyä ja epäkohtien etsimistä fasististen työn antajien toiminnasta. Kirjassa kerrotaan tarina elävästä elämästä kuinka Lada mies saa ne kaikkein kuumimmat kissat repsikan paikalle suorastaan tarjoamaan itseään täysin ilmaiseksi.
Kirjassa mennään myötä ja vastamäissä joskus mäki startillakin. Lapsia tuijotetaan ankarasti kunnes ne vapisevat pelosta. Märällä pyyhkeellä kun pieksee vauvaa niin ei jää jälkiä ja loppuu se turha rutina ja purnaaminen siellä pinna sängyssä.
Spesiaali isällä on erityislapsi, sanoi neuvolan tätikin ja soitti sosiaali toimen tädit paikalle arvioimaan tilannetta. No muija sai pennun mutta saipahan myös ikuiset vihani, katkeruuteni sekä vainoni. Joulukortin mukana laitoin sian korvan ja mädän kalan, sekä valo kuvia sen talosta.
01.12.2022 17:33
Yhdelle kaverille tuli surullinen ja onneton olo, kun se harrasti liikutusta. Sitten sille tuli veri tulppa ja turvotusta naaman seutuville. Minulle tuli surkea olo kun ajattelin miten kamalaa on urheilujan elämäm.
01.12.2022 16:15
Minä olen täällä anusnaamana siksi aurinko lasit päässä, ettei minua tunnisteta. Olen tuttu tee veestä. Neiti Peukaloinen heitti tuossa listaa käymisistään. On sitä täälläkin kaiken laista tehty ja käyty. Isä vei meidät lammelle vuonna 1965, löydettiin sieltä siskon kanssa takaisin 1967 kesäkuussa. 1994 mentiin aimon kanssa pingoon, mutta se oli kiinni. Jäätiin istumaan siihen edustan kiveykselle ja aimo sai virtsa putken tulehduksen,
2019 matkustin hesaan kun minulla todettiin ryyppyputken tulehdus sisä elimissä.
Todisteena siltä matkalta on kuksa kuvattuna roskiksen päällä hesassa.
30.11.2022 13:06
Tänään on 29.11. ja vietämme Aimon nimi päivää. Viime vuonna rakasteltiin kynttilän valossa ja hiilivaunun takamuksessakin oli sellainen. Tänä vuonna ollaan vähän riidoissa ja vihoissa niin paskansin Aimon käki kelloon täyteen niin että luukut aukeaa, paska haisee, kukkuu kuuluu mutta käki ei tule ulos.
29.11.2022 13:52
Eilen kun mullakin oli synttärit niin sain lahjoja ja kunnioitusta numbalta, joka kunnioittaa vanhembaa miestä. Pentuja hän ei kunnioita koska niillä ei ole ikää eikä työ eläke korttia. Ostin valtavan synttäri kakun ja lähdin siitä savelle vanhan apu lehden kanssa. Sillä välin aimo oli syönyt sen ja marsi paani kynttilänkin siitä päältä ja piereskeli jo sohvalla katsomassa elokuvaa jossa nuori poika oli juuttunut pää edellä pesukoneeseen ja sitten sen ruotsalainen isä puoli rankaisi tätä poikaa sillä lailla kuin se ruotsissa vain osataan... siitäs sai pentu tuta opetuksen että ei toista kertaa sinne päätään tunge! Niin ja meinasin tulla hulluksi kun en saanut kakkua. Se lienee kaikille aivan selvää.
26.11.2022 17:26
Mitäpä tähän muuta toteisi kuin että kerran meinasin tulla hulluksi.
22.11.2022 22:39
Niissä on se ero että botilas ei ole päässyt kundoutukseen.
Kerran olin samaan aikaan maksa kokeessa kun aimolle tehtiin baba koe. Sillä epäiltiin muutoksia siinä suolessa mistä pierut tulee, usein ikäänkuin räkimällä. Kyllä te tiiätte sen tunteen kun on alaselkä lapa luita myöten ravassa kuin olis ajannu enskaa ilman taka lokaria sateessa. Bablasin sille stadin skeidaa silleen kun me city jermut sitä vain osataan sgruudata. Böndeltä juntit sit tulee tänne ja on olevinaan jotakin.
Tiiättekö mitä me varsinais suomalaiset vastataan TYKSin odotus aulassa kun hoitaja huutaa nimeltä? Ai mää vai? heh hehehe hehhehhe hehh ähh spruit sprlrlr sprlssss.. hur hur proot.. PROOOOOOOOOOOTTTT!!!! ohoh hupsista sori....
22.11.2022 18:19
Veto voimani oli sitä tasoa että perässäni pörräsi myös parvi kärpäsiä ja kun astuin saluunaan, jugepoksi sammui.
21.11.2022 17:20
Meillä on neljä buhvelia täällä kuopiossa. Potato, Rekku, Kisu ja Kyösti. Oli aiemmin myös Pentti Kouri niminen naaras sonni, mutta aimo ampui sen vahingossa kun luuli sitä naapurista karanneeksi ravi hevoseksi. Äitee sanoi meille että jättäkää se Kisu rauhaan. Aimo toikin sitten keittiö jakkaran takaisin tupaan navetasta.
Ei me muuten oltaisi jääty kiinni, mutta aimo teki Kisun kaulaan fritsun josta näki selvästi että tekijällä on vain yksi etuhammas.
21.11.2022 17:18
Ai niin ne on mulla vieläkin kylässä ne viisi pariskuntaa. Junttilasta kotoisin.
20.11.2022 20:05
Aika pliisua menoa verrattuna meikäminnaan. Vaikka toi sun meno o aika vetelää
Ja et oo tietty entinen kenenkään, mut ainaku sä puhut sitä hesaa se saa mun levikset repeemää...
Minulla on jo usean danin mustavyö karatessa ja
Juomien hankintatyö
Kassalippaiden keräystyö
Ravintoloiden ovien sulkemistyö
Konserni ja Viisi ravintolaa konsernilla, kaikki velattomissa omistuskiinteistöissä
Kaikki työntekijät (15) asuvat heille ostetuissa omakotitaloissa
Kukkatarha ja kukkabisnes
Tatuointiliike omassa velattomassa kiinteistössään
Hammaslääkärivaimon klinikka omassa kiinteistössään
Mopar V8
Erikoisvalmisteiset Harley Davidsonit 2 kpl yhteishintaan 80 000 euroa
Indiana moottoripyörä Suomesta ostettu ja lennätetty Chiang Maihin (thaivaimo ajaa sillä 406 kiloisella pyörällä koska on taitava kuski)
Poika ajaa road racingia minun ja ystäväni Valentino Rossin opastuksella
Suomen ja Abu Dhabin reissut suoritettu ja tyttären kultabisnekset rahoitettu
Oma salainen moottorirata rahoitettu Chiang Maihin lisäasfaltilla
Vanha huoltoasema ostettu johon avataan pian Happy Days ravintola
Azimut 100 jalkainen ökyjahti hankittu ja vanha ajettiin Kulosaareen
Chon Burissa loma-asunto.
Phuketin huvila ja Azi jahti.
Cha amissa miljoonatontti, johon tulee ostoskeskus
Meille tulee oma kerros siihen hotelliin
Mercedes Benz harvinaisuus hankittuna Chiang Maihin. Väri ruskea
Uima-allas kasvatettu 24 metristä 25 metriseksi
Kulosaaren rantahuvilan allasosastolle tehtiin pelisali
Autotallin laajennus valmis, jotta kaikki moottoripyörät mahtuu kaikki sisään
Kaksi uutta super vesijettiä ja virityssarjat niihin asennettu (porpelit)
Azimutiin hommattu uusi plotteri
Phuketin huvilaa emme vuokraa mutta siellä on venefirma vuokralla
Orpolapsen synttäritkin järjestetty ja rahoitettu ja maksoi aika paljon
Yläosattomat sukellusopettajat uivat jahtia ympäri ja opettaa sukellusta
AIDS tutkimukseen lahjoitan rahaa (NumBall lahjoittaa myös 5000$ vuosittain)
Sensein tasapaino, mielenrauha ja rauhanomaisuus saavutettu
Karatevalmennus työ vie paljon aikaa
Puuhuvila vuokrakäyttöön vieraille CM:ssä. Hissi toimii norsulla
Saimaalla sijaitsee ökyhuvila ja Targa jahti, jota eräs firma vuokraa
Kaksi uutta supervespaa ostettu juuri Phuketiin
Uusi auto Phuketiin
Espanjassa neljäs huvila
Jomtienille hommattiin sijoitushuoneisto
Ruotsissa asunto ja T-Rod ostettu, lähetetty Chiang Maihin
Leasing- jahti Espanjassa
Tyttären nimissä on oma saari Sundomissa Vaasan edustalla
Suomeen hommattu yksi jahti lisää 1,9 milj. (Yhteensä niitä on kolme pelkästään Suomessa)
Paraisissa 1,9 miljoonan huvila ja samanhintainen jahti
Vaimoni on lentäjä ja etsimme saarta ostettavaksi pienkoneella
Muutimme Jaguarilla Helsingistä Paraisiin
Lennämme usein unelmasaarille unelmavaimon kanssa
Phuketin huvilalle sain lahjaksi vuokralaisilta sähköpolkuveneen
Sadan tuuman televisio josta näkyy Netflix sarjoja
Syön terveellisesti nuudeleita ja makkaraa. En juopottele mutta olen aina kännissä
Minulla on wifi ja älytabletti kaikissa ajoneuvoissa ja lentokoneissa integroituna ja voin olla yhteydessä suomikaksneloset pattaya palstaan kaikkialta maailmasta.
Vaimo löysi saaren ja ostettiin se kiinteistöineen kohtuumiljoonilla
Sinne saareen tuli laiturin nokkaan uimahyppytorni
Tyttären nimissä on saari Sundomissa
Kuliksen rantahuvila annettiin tyttärella ja ajettiin sille jahti Phuketista
Uimahyppytorni tehty että vaimo pääsee hyppimään
Vaimo soutaa niin kovaa että vene nousee plaaniin
Poika ajaa niin kovaa road racingia ettei kukaan
Poika työskentelee 7 vuotiaana mäkkärissä että oppii mitä on työ
Kuvasin kuksan hesan keskustassa
Kaskisaaren huvilamme on myynnissä ja nyt lähden auttaman tytärtä sen myynnissä eikun se olikin kulosaari ja siellä on päämieheni sukutie.
Jomtienilla taasen numballa on sijoitusasunto
Hän puhuu Ranskää ja Thäitä
Rolls Royce tallissa ilman keulamerkkiä, Camry hybrid ja Navara
Hänelle tulee rojalteja Vaisalasta
Hän pelasti Nasan avaruusohjelman kihartamalla kuituja
Hänet tunnetaan Ranskassa ja USA:ssa
Tuntee poliisipäälliköt ja suurlähettiläät
30 vuoden sotilasura sekä nuorisotoimenjohtajan virka
Sai titaaniamexin pyytämättä
Hänen tyttären kaskisaaren asunto on jo myyty
Minäpoika se läksin lokakuussa 2019 jahdilla seilaamaan Thaimaahan
Paraisten miljoonahuvilan kohtuumiljoonasaarelt myin jahdin että sain palkat jonkun konsernin tarjoilöijoille. Miljoonakelohuvilalle jouluksi.
Phuketiin hommasin fliteboardin
Kotipihalle hommasin paddlekentän...
Katon samalla Suomessa että mammuttihirsihuvila on valmis kohtuumiljoonilla. Jos joku haluaa kunnolla fyrkkaan niin stikkaan sitä kunnolla fönsteriin mun fistillä makkaratalon edustalla.
20.11.2022 20:03
Aimo sanoi minua narssissiksi, kun ehdotin hänelle että katsottaisiin taas se elokuva.
Se on kuulema oma napa narsismia nauhoittaa omaa masbutrointia videolle ja sitten lupsutella pippelistä peukalon ja etu sormen välissä sitä katsellessa.
Katoin sen vilmin sitten yksin. Kolme kertaa.
20.11.2022 15:23
Mulla kohta synttärit 64 vee ja numba täyttää samana päivänä 62 vee ja siksi se kunnioittaa minua kun oon vanhembi. Kun on venhembi, voi jakaa neuvoja nauriimmilleen koska on enemmän elämäm kokemusta. Olen myös huahinin miehen bersonal drainer ja jaan sekä bykologisia että fuusioloogisia vinkkejä vähän parempi laatuiseen elämääm josta pattajan petterit voi vaan unemloida. Muistakko numba oliko meidän synttärit 25 päivä? Taisi olla.
14.11.2022 12:44
Hyvin sanottu! Me ei olla numbia vaan numbia on ihan eri hengilö.
14.11.2022 12:39
Kerran heräsin aamulla kylmään ja huomasin että ikkunaan laittamani paffi levy oli irronnut ikkunasta ja sieltä tule räntää tuvan puolelle. Vedin peittoa korviini ja kuiskasin rakkaalleni että darlink, tunnetko että se on jäykempi kuin normaalisi?
Armaani ei heti vastannut niin ravistelin sitä että darlink, darlink?
Silloin se päästi syvän huokauksen ainakin 10 sekuntia pfffffffffffffffff........
ja meni aivan veltoksi.
Säikähdin kamalasti ja pääsi 11 sekuntia pitkä pieru pärlärlärlärlärlärpärlälärlärspärrr.... jokainen tietää mitä tapahtuu kun s tulee pieruun mukaan. No, katsoin käyttöohjeesta niin ei saisi käyttää alle kymmenessä asteessa, muovi ei kestä kylmässä. Se mun aamu jäykkyys ala kerrassa, sekin paljastui feikiksi kun kävin pissalla. Sinne oli vaan pisu jähmettynyt katkarapuun.
Lienee täysin selvää että meinasin tulla hulluksi, mutta takuu oli voimassa! Heheh!
14.11.2022 12:31
Kumma ettei sensei ole kysellyt missä on Pasasen sormus?
11.11.2022 16:04
Näitä ku päässä oikein kelaa ni meinaa tulla hulluksi...
11.11.2022 14:35
Mulla ei oo tähän oikeen mitään sanottavaa muuta ku että kerran meinasin tulla hulluksi kun keittiön tytöt oli tehneet meille hampparit.. tulin röökiltä ja mun pöydällä oli hamppari ilman piffiä.. kustu-mooseksella oli ovela ilme naamalja posket pulleana.. laskin yks plus yks on kaks piffiä että sillä on kaks piffiä suussa vähintään. Hilpasin sitä Reetan kyynär sauvalla päähän niin että mulle jäi tuppi käteen ja mooseksen lakki lenti Jarmon puurolautaselle.
Hirvee riitahan siitä tuli ja hoitaja kysy että mikä täällä on homman nimi? Kerroin että ei oo piffiä ni hoitaja sano että ei oo vielä paistettu ja tulee vasta kohta.
Meinasin tietenkin tulla hulluksi siinä kohtaa se lienee aivan päivän selvä juttu.
11.11.2022 14:32
Vai sillä tavalla... ollaan Pattajalla ottamassa vähän pruunaa nahkaan ja kuksa tietty messissä
https://aijaa.com/ftGcTI ei oo näkyny yhtään petteriä.. taitaa olla niin että täällä svengaa vaan minämandoliini ja numba
10.11.2022 10:06
Aimo meinasi kerran hukkua suohon kun oli lakastamassa marjoja, mutta nokkelana hän ei jäänyt neuvottomaksi, vaan nosti itsensä hiuksista ylös sieltä ja jatkoi matkaa.
Iso karhu tuli häntä siinä pitkospuilla vastaan, aimo meinasi antaa sille donitsin mutta olikin jo syönyt ne kaikki.
Karhu siitä hermostui niin aimo tempaisi sitä ilmapuntarilla niin kovaa että karhulta lähti taju. Kysyin aimolta että miksi sulla oli ilmapuntari mukana marjassa niin aimo vastasi että sanoppa sinä se. Aimo oli siitä mennyt esson baariin ja löi pajatsossa kolme kertaa peräkkäin pää voiton ja toi luumuja kotiin kun mulla oli mahat kovalla.
Aimo oli syönyt ne ite sillä aikaa kun olin huuseessä ähkimässä. Hermostuin siitä niin että laitoin aimon hilse samppoo pulloon valopetrolia. Kun se resu oli pesemässä sitten tukkaa niin heitin palavan hofnarin sen päähän ja toivotin happy loi kartonkia, oli minittäin valojen yö. Meinasin tulla hulluksi kun se ajoi mua takaa talikon kanssa tukka tulessa...
08.11.2022 14:20
14 / 74