Vapaa kuvaus

Aloituksia

97

Kommenttia

1413

1. Aimo lähti viime tiistaina vuonna 2020 koronaa pakoon Suomesta huolehtimaan äiteestään. Sitä ennen meidän mutsi menetti hapen otto kykynsä kun Aimo kyseli sen pin koodia ja piti tyynyä sen naamalla. Eihän se äippä voinu vastata kun Aimo ei ottanut kertaakaan pois sitä tyynyä sen naamalta. Niinpä kuopion kigantin otto automaatti imaisi sen pankki kortin, joka ei ollut pankki kortti.
    Oltaisi ostettu biironki.

Testamentissa luki minun kohdalla että "saat multa horsman, se rentun ruusu on"
    Lumpukainen siskoni sai puolimiljoonaa euroa, pienkerrostalon, maatilan, 400 hehtaaria metsää ja viisi urheiluautoa. Myöhemmin sain siskoltani lähestymiskiellon.

Aimo kun lähti tiistaina, laitoin sille textarin keskiviikkona heti. Ei ole vielä vastannut. Annan himon yltyä enkä laita enää kuin alle 30 viestiä sille päivässä.
  2. Itse+olen+kohtuullisen+vaatimaton+mieshenkilö,+jolla+on+vainUsean+danin+mustavyö+karatessa+ja+sensein+arvonimiJuomien+hankintatyö+ilmaiseksi+konsernin+ravintoloihinKassalippaiden+keräystyö+öisinRavintoloiden+ovien+sulkemistyö+sikari+ja+karies+hampaissaProsenttiliivijengi+joka+ei+ole+rikollisjengi+vaan+aito+thaimaalainen+amerikkalainenKonserni+ja+Viisi+ravintolaa+konsernilla,+kaikki+velattomissa+omistuskiinteistöissäKaikki+työntekijät+(15)+asuvat+heille+ostetuissa+omakotitaloissaKukkatarha+ja+kukkabisnes+ja+niin+on+numballakinTatuointiliike+omassa+velattomassa+kiinteistössäänHammaslääkärivaimon+klinikka+omassa+kiinteistössäänMopar+V8+mutta+en+kerro+siitä+enempääErikoisvalmisteiset+Harley+Davidsonit+2+kpl+yhteishintaan+80+000+euroaIndiana+moottoripyörä+Suomesta+ostettu+ja+lennätetty+Chiang+Maihin+(thaivaimo+ajaa+sillä+406+kiloisella+pyörällä+koska+on+taitava+kuski)Poika+ajaa+road+racingia+minun+ja+ystäväni+Valentino+Rossin+opastuksellaSuomen+ja+Abu+Dhabin+reissut+suoritettu+ja+tyttären+kultabisnekset+rahoitettuOma+salainen+moottorirata+rahoitettu+Chiang+Maihin+lisäasfaltillaVanha+huoltoasema+ostettu+johon+avataan+pian+Happy+Days+ravintolaAzimut+100+jalkainen+ökyjahti+hankittu+ja+vanha+ajettiin+KulosaareenChon+Burissa+loma-asunto.Phuketin+huvila+ja+Azi+jahti.Cha+amissa+miljoonatontti,+johon+tulee+ostoskeskusMeille+tulee+oma+kerros+siihen+hotelliinMercedes+Benz+harvinaisuus+hankittuna+Chiang+Maihin.+Väri+ruskeaUima-allas+kasvatettu+24+metristä+25+metriseksiKulosaaren+rantahuvilan+allasosastolle+tehtiin+pelisaliAutotallin+laajennus+valmis,+jotta+kaikki+moottoripyörät+mahtuu+kaikki+sisäänKaksi+uutta+super+vesijettiä+ja+virityssarjat+niihin+asennettu+(porpelit)Azimutiin+hommattu+uusi+plotteriPhuketin+huvilaa+emme+vuokraa+mutta+siellä+on+venefirma+vuokrallaOrpolapsen+synttärit+järjestetty+ja+rahoitettu+ja+maksoi+aika+paljonYläosattomat+sukellusopettajat+uivat+jahtia+ympäri+ja+opettaa+sukellustaAIDS+tutkimukseen+lahjoitettu+rahaa+(NumBall+lahjoittaa+myös+5000$+vuosittain)Sensein+tasapaino,+mielenrauha+ja+rauhanomaisuus+saavutettuKaratevalmennus+työ+vie+paljon+aikaaPuuhuvila+vuokrakäyttöön+vieraille+CM:ssä.+Hissi+toimii+norsullaSaimaalla+sijaitsee+ökyhuvila+ja+Targa+jahti,+jota+eräs+firma+vuokraaKaksi+uutta+supervespaa+ostettu+juuri+PhuketiinUusi+auto+PhuketiinEspanjassa+neljäs+huvila+jahteineen+ja+venepaikka+hommattuJomtienille+hommattiin+sijoitushuoneistoRuotsissa+asunto+ja+T-Rod+ostettu,+lähetetty+Chiang+MaihinLeasing-+jahti+EspanjassaTyttären+nimissä+on+oma+saari+Sundomissa+Vaasan+edustallaSuomeen+hommattu+yksi+jahti+lisää+1,9+milj.+(Yhteensä+niitä+on+kolme+pelkästään+Suomessa)Paraisissa+1,9+miljoonan+huvila+ja+samanhintainen+jahtiVaimoni+on+lentäjä+ja+etsimme+saarta+ostettavaksi+pienkoneellaMuutimme+Jaguarilla+Helsingistä+ParaisiinLennämme+usein+unelmasaarille+unelmavaimon+kanssaPhuketin+huvilalle+sain+lahjaksi+vuokralaisilta+sähköpolkuveneenSadan+tuuman+televisio+josta+näkyy+Netflix+sarjojaSyön+terveellisesti+nuudeleita+ja+makkaraa.+En+juopottele+mutta+olen+aina+kännissäMinulla+on+wifi+ja+älytabletti+kaikissa+ajoneuvoissa+ja+lentokoneissa+integroituna+ja+voin+olla+yhteydessä+suomikaksneloset+pattaya+palstaan+kaikkialta+maailmasta.Vaimo+löysi+saaren+ja+ostettiin+se+kiinteistöineen+kohtuumiljoonillaSinne+saareen+tuli+laiturin+nokkaan+uimahyppytorniTyttären+nimissä+on+saari+SundomissaKuliksen+rantahuvila+annettiin+tyttärella+ja+ajettiin+sille+jahti+PhuketistaUimahyppytorni+tehty+että+vaimo+pääsee+hyppimäänVaimo+soutaa+niin+kovaa+että+vene+nousee+plaaniinPoika+ajaa+niin+kovaa+road+racingia+ettei+kukaanPoika+työskentelee+7+vuotiaana+mäkkärissä+että+oppii+mitä+on+työKuvasin+kuksan+hesan+keskustassaKaskisaaren+huvilamme+on+myynnissäJomtienilla+meillä+on+sijoitusasuntoPuhun+Ranskää+ja+ThäitäTulee+rojalteja+VaisalastaPelastin+Nasan+avaruusohjelman+kihartamalla+kuitujaMinut+tunnetaan+Ranskassa+ja+USA:ssaTunnen+poliisipäälliköt+ja+suurlähettiläätLähden+lokakuussa+jahdilla+seilaamaan+ThaimaahanParaisten+miljoonahuvilan+miljoonasaareen+valmistumassa+miljoona+mammuttihirsihuvila.+Rolls+Royce+kohta+valmis+ja+maksan+sen+käteisellä+koska+pankkikortteja+ei+ole+olemassa+eikä+minulla+ole+luottokortteja+koska+minulla+on+käteistä+täällä+Thaimaassa.Nykyään+olen+Jyväskylän+Yliopiston+neljän+professorin+sairaseläkkeelle+suosittelema+huippuosaaja+jolla+on+saksalaiset+kiikarit+ja+120.000+markan+mikroskooppi+ja+erikoisvalmisteinen+pöytä+Jyväskylässä+jossa+on+pahvitötteröt+jalkoina+pikkasen+liian+keskellä+pöytää.Tällainen+ihan+tavallinen+vako+sametti+housuinen+thaimaalainen+mies+joka+elää+vaatimatonta+elämää+ilman+mitään+turhaa+kehunskelua.
  3. Numballa+on+ollut+hieno+peli+ja+puu+kuula+istuimista+sai+joogaa+selkään.+Nahka+ratti+antaa+tuntuman+jossa+vauhdin+hurmaa+voi+kokea+jo+kuudessa+kympissä+niin+että+tuuli+suhisee+korvissa+vaan.+Meidän+perheellä+oli+isolohko+lada+1500+koneella+ja+nokka+hihna+pyörällä+jossa+jäähdytys+porpeli.+Kesäisin+oli+kuuma+kuin+dropiikin+yö+mutta+talvella+oli+jopa+65+astetta+pakkasta+elokuusta+touko+kuun+loppuun.Silloin+oli+tärkeää+että+oli+luotettava+auto+lada+alla.+Siksi+meidän+perhe+ajoi+ladalla.Oli+meilläkin+päin+narsisseja,+jotka+ajeli+mersuilla+ja+foordeilla.+Niille+me+naurettiin+koska+ne+oli+kuitenkin+osa+maksulla.Minulla+ei+ole+osa+maksuja+ollut+koskaan.+Menin+kerran+Savonlinnan+kansallis+osake+pankkiin+ja+sanoin+että+haluan+autoon+rahaa+lainaksi+25.000+markkaa.+Pankinjohtaja+tutki+tietoni+ja+vastasi+jotenkin+oudosti+että+"Joo+ja+mä+haluan+Amerikan+kuninkaaksi".+Sitten+hän+talutti+minut+niskasta+kadulle+kuin+kissanpennun.+Lienee+sanomattakin+selvää+että+meinasin+tulla+hulluksi...Pankin+johtaja+varmaankin+huomasi+potentiaalisen+varakkuuteni+ja+aatteli+etten+tarvi+mitään+osa+maksu+autoja+kun+mulla+on+rahaakin.