Vapaa kuvaus

Aloituksia

78

Kommenttia

1332

1. Sunnuntaida

Aiheista oli puhetta niin päätin keskustella itseni kanssa vähän aiheista, jotka jonkun mielestä ovat aiheellisia kirjoi
    Pattaya
    6
    117
  2. Ikäviä uutisia Suomesta, vai mitä Numba?

THL:n Salminen: ”Elämä palaa vanhoille raiteille” – lohduttava viesti suomalaisille THL:n johtaja Mika Salmisen mukaan e
    Aasia
    30
    111
  3. Terve täältä

Oon jo täällä. Thai aimo lähti ni oisko kellään tietoa miten jatketaan maleskelulupaa 14.000 euron vuosieläkkeellä? Rupe
    Pattaya
    5
    99
  4. Aimon kuntolihasvasara

Kastelimme aimon kanssa yhdessä yleis radion ohjelmaa, jossa ihana tee vee kokki kape aihila teki ruokia terveillisiä. A
    Pattaya
    1
    96
  5. Korkeampi tietoisuuden taso ja laatu

Voin vakuuttaa kun ajoissa menee jo naimisiin Thaimaisen kanssa ja asuu jo täällä Thaimaassa monta vuotta saavuttaen sam
    Pattaya
    5
    92
  6. Valkoinen kurittaja

Olen itsekin innokas raudan kurittaja ja varallisuus tasostani johtuen, kuritan sitä kellarissa. Väännän ja käännän raut
    Pattaya
    0
    90
  7. Täällä asumisen edut

Olen jo täällä. Kun on jo täällä, näkee Thaimaan itse ikkunasta, eikä wikibediasta. Kun annoin banaanille norsun, huomas
    Pattaya
    6
    89
  8. Kelapäivä hieman hymyilyttää

Kesä lomani alkoi 1992 laman aikoihin. Pyydettiin muualle. Pomo sanoi että voit maleksia muuallakin. Työ suhde muuttui s
    Pattaya
    2
    88
  9. Pattayalla valtavia isoja ongelmia

Olin meri biologin kanssa sniffaamassa laine laudalla ja tutkittiin saasteen laatua samalla näytteitä, kun tsunamin muka
    Pattaya
    3
    88
  10. Hiljasta kuin appelsiini tehtaalla

Rakkaat hiljaisina kuin aimon kieli pää. Taiska laulaa ihmisen ikävä toisen iho kosketusta kun ei ole elämänä watti kort
    Pattaya
    0
    84
  11. Kuvia Thaimaasta ja matkatarinoita

Aina vinkutaan missä kuksa ja että asun Pasasen päässä ja ettei mulla ole yhtään omaa kuvaa eikä matkahistoriaa. Täältä
    Pattaya
    0
    73
  12. Thai-aimon myrkkyhampaat

Onx muilla samanlaisii ongelmia thaiaimojen kanssa täällä thaimaassa? Joillaki ihmisillä voi olla myrkky hambaat oikeest
    Thaimaa
    1
    72
  13. Rakkaustarinoita

Tähän kedjuun vain aitoja thaimaalaisia rakkaus tarinoita. Meikä-Jorma ja veli puolikuu oltiin silloin vielä nuoria ja
    Pattaya
    8
    70
  14. Arvot, tasot ja ladut

Opin jo varhain arvo maailman ja temput joita elämässä tarvitaa. Olin sellainen viiskymppinen pojan koltiainen, asuin v
    Pattaya
    1
    69
  15. Kuksia ja amuletteja

Terve petterit! Mulla oli lapsena kirma ja danny juliste suosikista leikattu. Olin toivonut ainaki viisi synttäriä peräk
    Pattaya
    3
    69
  16. Paraisilla kerran

Olin siihen aikaan vielä nuori, viisvitonen pojan koltiainen, kun joku ehdotti omena varkautta. Oltiin kyllästytty mautt
    Thaimaa
    1
    66
  17. Tekemiseen vinkkejä

Moi! Oon asunut nyt seitsemän vuotta Hin Lek Faissa omakotitalossa, josta on kahdeksaan lähimpään naapuriin 1,4 metriä m
    Hua Hin
    3
    64
  18. Todisteasiamiehellä on asiaa

Numballa on jo vaimo ja avioliittotodistus. Hänellä on paperi todisteet vaimosta täysin kunnossa. Kyllä hänen kelpaa oll
    Pattaya
    3
    61
  19. Vaimon hakumatkalla Thaimaassa

Säästettiin äiteen kanssa mulle lento lippuun rahaa. Olin silloin vasta 48 v. Äiti sanoi että haet siltä thaimaasta nain
    Pattaya
    10
    53
  20. Ratti ja polkimet

Tuli hommattia kirppigseltä sellaset. Asensin ne kylmähuoneeseen ja nyt tulee kilsoja monta sataa tuhatta joka vuosi kam
    Pattaya
    16
    52