Vapaa kuvaus

Aloituksia

78

Kommenttia

1332

1. Vuorijuoksut Hiekkaharjulla

Moi petterit! Viime vuonna ei ollut Hiekka harjussa perinteisiä vuorijuoksu aikoja coronan vuoksi mutta tänä vuonna menn
    Pattaya
    4
    32
  2. Meidän perheiden joulu

Minun mielestäni Numban vaimo ja kun vielä ottaa huomioon hänen ikänsä, niin hän on todella kaunis nainen. Hän on myös P
    Pattaya
    8
    31
  3. Villikarjun metsästys Pattayalla

Hei! Olen 39 ja 83 vuotinen villin karjun metsästys pariskunta pulkkilanharjun sillan alta. Harrasdimme jo ennestään kuv
    Pattaya
    27
    31
  4. Niille joilla on oma aimo

Thaimaan asian tuntemus on monilta hukassa. Nyt kysynykin vaan niiltä kenellä on oma thai aimo, että millainen paristo t
    Matkakohteet
    3
    31
  5. Numeromatkailun suurin ongelma

Kun on tätä ikää tullut, niin se muutaman sentin mittainen putki naisessa ei enää kiinnosta. Kun sinä tulet tähän elopai
    Thaimaa
    7
    29
  6. Senssulla hauskaa

Hehheh.. reppanat olevinaan Pattayalla. Kuka sinne edes haluaa mennä? Me syödään ja nautitaan laaturuokia täällä Phuket
    Pattaya
    2
    29
  7. Pattayan tundemus ja hisstoria

Kovasti koittaa neiti päteä täällä minun palstalla. Minä kuitenkin olen jo täällä ja sen voi vakuuttaa. Oikea historia t
    Pattaya
    4
    28
  8. Pandaya ysikyt luvuölla

kuika voisi sanoa et oon aimoo raksastan mut enoo enemmän? Oli pöndemia meilla kaikilla aikinaan. Räällä Thaimaassa ei o
    Pattaya
    1
    27
  9. Burman laki kappalaisuudessa

Jos sanoo olevansa puudalainen ni sillon on kirkossa laulamassa virsuja orangessa kaapussa eikä täällä pattajan poikien
    Pattaya
    1
    27
  10. Hirvittää tämä hirven metsästys aika

Kaikki kohkaa ja kohisee nyt matkailusta.. matkailu sitä ja matkailu tätä.. syyä aiotaan hyvin ja ajellaan pitkin thaima
    Thaimaa
    5
    27
  11. Kuluttajien luottamus hyvällä tasolla

Me tulemme taas sinä tyttöni hoi, me tulemme taas laulu virroilla soi! Lerpandeeruksen mukaan on maailmanloppu menossa
    Pattaya
    1
    26
  12. Oikean liikemiehen emälää täällä Thaimaassa

On kaikenlaisia kiireitä täällä Thaimaassa meillä oikeilla liike miehillä. Pitää huolehtia perheestä ja bisneksisdä. Vas
    Pattaya
    3
    25
  13. Hua hinin ongelmat jatguvat

Rannan läheisyydessä vanhus puri koiraa. Tapauksen yhteydessä katosi peurankalaisen jorma "majuri" toikkaloisen hammaspr
    Pattaya
    3
    25
  14. Aitonuudelia Thaimaassa

Pattayan rakkaat luulevat että syön spagettia vaan kedstupilla täällä Thaimaassa. Ei pojat ei... olen ollut täällä jo ka
    Pattaya
    1
    25
  15. Karvan lakki täällä Chiang Maissa

Neito tuolla koitti olla niin pudhalainen niin pudhalainen että mulla hauskaa ollen. Aimo nauroi kanssa ääneen. Täällä t
    Pattaya
    7
    23
  16. Itsepäisyyspäivä Pattayalla

Hei! Olen 102 vuotias pariskunta itä-Suomesta. Haluaisimme kovasti juhlistaa itsepäisyyspäivää Pattayalla vesiliukumäen
    Pattaya
    19
    23
  17. Etelään tarkotus lähteä

Hei! Olen kuuskymppinen pariskunta ja haluaisin lähteä etelään. Muija on jo käynyt etelässä ni se saa jäädä kastelemaan
    Pattaya
    11
    22
  18. Uudet rikoot

Oon köyhä laulaja mä vain. Kun viime aikoina viima on käynyt lompakon tienoilla.. Meni rahamiehen maine sen siliän tien,
    Pattaya
    0
    19