PattayaVastattu 4v

Belörffi latas viisaimman viisauden.

Aito thaimaa ei ole Pattayalla. Kun turre tahtoo matkallaan kokea aitoa thaimaata, niin kohde ei ole Pattaya. Mikä se mahtaisi olla, olisiko vaikka Chiang Mai vuoristoineen, vai Laiffin perhematkailukohde vaihteen vuoks…
PattayaVastattu 2v

Ylärima ylitetty.

Numba. En tiedä tosiasiallisia toimiasi, mutta nyt on tilanne se, että neuvon sinua thaiviranomaisten sijaan vakavasti olemaan yhteydessä suomeen. Tee todisteellinen yhteydenotto tämän saitin hallintoon. Sitten rik Pasi…
ThaimaaVastattu 4v

TYTÖN PERJANTAIPÄRRÄ VAIHTEEN VUOKSI 24/7.

Tyttö 2010 vaivautuu käyttämään aikaansa seuraavan kaltaiseen joten kohteliaisuudesta täsmennän. “Yksikään nuori ja varakas hammaslääkärinainen Thaimaasta ei lähde Suomeen asustelemaan kenenkään resupekan luokse. Feikki…
ThaimaaVastattu 4v

PERHEEN YHDISTÄMISIÄ, ASUINMAA JA PERUSTEITA.

Minä olen kertonut perusteeni täällä Chiang Maissa asumiseen suomen sijaan, joka ei ole ollut sovelias näkökanta, mutta mielenkiintoista, että nyt Tyttönen vuosikymmenien jälkeen on kanssani samaa mieltä. Hupaisaa sanoi…
PattayaVastattu 4v

YHDISTÄVÄ TEKIJÄ.

Maaseudun tulevaisuus ja rakkaus pattayaan, voitaneen kiteyttää paikkakuntarakkauden olevan yksi yhdistävä tekijä. On tosin paljon muitakin, kuten ... no antaas olla. Hauskaa.
PattayaVastattu 4v

TUISKUTTAA.

Ikikiukku voi jättää väliin joka välissä naamailunsa minulle tiedolla, että minua vain huvittaa huomata, että bimbolla ei muu pyöri mielessään. Mitä tulee Anttiin minun mielestäni, niin ok esikuva nuorille, minä en esik…
PattayaVastattu 4v

PEUKALOSORMUS.

Näin aamutuimaan herätessäni ilman herätyskelloa on tietysti aika nauttia täällä Chiang Maissa Thaimaan parasta kahvia. Nesteytys on myös tärkeämpää täällä kuin Suomessa tämän ilmaston johdosta. En viitsi paneutua juoma…
PattayaVastattu 4v

Todeksi vahvistettu ja todistettu?

Hauskasti tämä 2010 TT latasi todisteellisen totuuden perussäännöt seuraavasti: "Olethan virallisesti palstan ainoa nettitrolliksi paljastunut henkilö, joka on jäänyt sadoista valheista kiinni, eikä yhtäkään tarinaasi o…
PattayaVastattu 4v

Tilaukset jatkuu.

Otsikkoon ja seuraavaan viitaten totean vain että Hyvää huomenta täältä Chiang Maista, en viitsi muuta. "Minä puolestani sensei olen viihtynyt Elvis Bresleyn jalanjäljissä ja löytänyt tasokkaan laadukkaita luolia siltä …
PattayaVastattu 4v

Ensimmäistä kertaa elämässä kotona, ikä päälle 50v.

Alla olevaan tilauksen johdosta kommenttini: Ei lasi viiniä, vaan 10v sbugeilu ja tarve edelleenkin ilmoittaa hileviski ja kylpyajat, sekä kännit kerran kuussa. Lääväahmimiseen en viitsi vastata. Ai että oikein hieno lä…
PattayaVastattu 4v

Kuka Kumma Puppua Bablaa.

Hei kaikki rakkaat Thaimaakiinnostuneet ja ketään eriarvoiseen asemaan asematta, vaikka olisi Pattayaan rakastunut. Olen saanut vastakaikua seikasta, että minua hymyilyttää, jopa naurattaa täällä hymyjen maassa. Rehelli…
PattayaVastattu 4v

Karma ja 13.

Hyvää huomenta toivotan täältä Chiang Maista hyvä juntti / juntit sinulle / teille kun aikanaan sitten heräätte Thaimaan Pattayan Savon Junttilassa normaaliin Pattayan matkailupalsta oireiluun anoina anoille suomi24 täl…
PattayaVastattu 4v

Viestikapula Pattayan Savon Eedenissä.

Hienoa katseltavaa viestijuoksuissa kapulan antoa seuraavalle, mutta rakkailla se onnistuu myös bablaviesteissä 24/7. Tyttö 2010 siirtyy katselemaan leffoja viiveettä bablaa jatkaen anoidioottiklooni, seuraavaksi tatami…
PattayaVastattu 4v

Lumituiskuinen vappu Pattayan Savossa.

Rakas etsii gaarderoobista valkoisen kellastuneen lippalakkinsa ja lähtee perheensä kanssa parhaimpiinsa pukeutuneena näyttämään kansanjoukolle päähinettänsä ostaen lapsilleen kivat pallot, syövät perinteiset hattarat j…
PattayaVastattu 4v

Thaimaalaista puuseppien käsityötaitoa parhaimmillaan.

Me jotka oikeasti ... siis oikeasti arvostamme käsityötaitoa ja olemme siitä myös valmiita maksamaan, olemme erimieltä, mutta makunsa kullakin kastilla, siksi on tarjolla kaikille sopivia tuotteita ja ohessa eräälle ryh…
ThaimaaVastattu 4v

Minkä tähden viiden tähden kotiruokaa?

No mutta siinäpä oiva kysymys Pattayan kalamiehillle. Tuli tuossa mieleeni, että koska on tiedostettu populassa olevan monennessa polvessa kalansavustajaa, on jonkun joku sukulainenkin kalastaja, yksi aikoinaan norjassa…
PattayaEi vastauksia

Chiang Main sihteerin palaute.

“Se sinun sihteeripersoonasi voisi lopultakin lopettaa sen jankuttamisen Thaimaassa asumisestaan. Ensinnäkään hän ei asu ja toiseksi Thaimaassa asumisessa ei ole mitään sen kummempaa kuin Kuopiossa asumisessa ja kolmann…