En olisi tahtonut kommentoida mutta koska Lenkkitossuleipuri Tyttö Neitinen 2010 joka poistattaa tyttömäisyyttä itsestään rokotuksin, teki jälleen kestotilauksen. Ohessa “Tynnyrin muotoinen” meidän perheen omalla altaal…
Rakkailla on paljon harrastuksia leipomisista ja kasvimaan hoidosta lähtien kun aikaa liikenee matkailupalstamatkailultaan. Ohessa yksi meidän perheen. https://ibb.co/dG5srBz
Hei kaikille rakkaille ja varsinkin sille lenkkitossuiselle viikottainsämpylöitä leipovalle tytölle, että olisipa mukava katsahtaa fotoo niistä sämpylöistä. Ai niin tuli pyöräytettyä tuollaisia. https://ibb.co/4NZbcG7
Se on sitten suomen suvi alkanut tänään ja keskikesäkin tahtitaivaan mukaan tässä kuussa ja lomalaisetkin taasen saavat viettää yhden kuukauden kahdestatoista missä kukin. Aloitukset ja kommentit osoittavat Pattayan rak…
Hyvää ja rattoisaa hääpäivänviettoa sinulle Tyttö Neitinen 2010 PATTAYAN MATKAILUPALSTALLA.
45 vuotias hieman vanhoollinen mies. Hän ei ole niin varakas kuin kiusallaan on antanut ymmärtää. Tuo vanhoollinen ei ole oikein hyvin synkronissa tarinoiden kanssa lähtien Lahden torilta. Niin ikään tuo varakkuus on lo…
Aivan ensimmäiseksi hyvä Feikki-Trolli Tyttö Neitinen 2010 täytynee todeta, että kovin monta muuttuvaa olemusta "Terveestä" päästäsi olet minusta luonut, joten olisi jo aika ymmärtää, että sinulla on ongelma itse itsesi…
Rakkaiden joukossahan on avoviemärin alipaineistukseen ja sukittamiseen erikoistuneet dibloomi tehtaalta ja rakennusmestari eedenistä, joten varmaankin heillä aiheesta jotain esittää. https://ibb.co/s6n3S5F Hupaisaa ker…
A-pesulla pitkäaikainen vaikutus huomaan, joten ohessa aihetta seuraavaksi kahdeksi vuodeksi jälleen, että itse asia ei unohdu. Rakkaiden joukossahan on avoviemärin alipaineistukseen ja sukittamiseen erikoistuneet diblo…
Alkoholisti Tyttö Neitinen on ladannut näkemyksiään minusta sen verran runsaasti, että on aihetta palautteen antamiselle kuten olen lausunut tavalla, että palautteeni antamisen päivä on hänen elämänsä viimeinen taipuvap…
Alkoholisti Tyttö Neitinen on ladannut näkemyksiään minusta sen verran runsaasti, että on aihetta palautteen antamiselle kuten olen lausunut tavalla, että palautteeni antamisen päivä on hänen elämänsä viimeinen taipuvap…
Kiitän lämpimästi että minut huomioidaan Pattayan Savossa vaikka minua ei ole olemassa. Näin olemattomana kuitenkin suosittelen valokuvan kohdetta kaikille rakkaille ja Numbahan on jo käväissyt. Erityisesti lapsille oli…
Haaveilluusioelämä haaveilluusioeedenissä haaveilluusiolumpun ja haaveilluusiokorealaisten kakaroiden kanssa, haaveilluusiomeballa ajellen, haaveilluusiouima-altaassa polskutellen, varakkaana atleettina ja Sbugeomanapan…
Istuin rauhallista aamuani viettäen tapani mukaan uima-altaamme vieressä olevan pienen saunamme kupeessa omassa sopessani Kuksassani thaimaan parasta kahvia, jota nautin Lilliputin aromisten savujen myötä. Aamuharmonian…
Pääartistin oman näkemyksensä mukaan hän on Buddhalaisia arvoja kunnioittava, sekä lähimmäisiään kunnioittava, jopa vaimon sukuun hyväksytty merkittävä henkilö. Tämä merkittävä väittämässään yhteisössä luotettavana ja a…
Hyvää huomenta rakkaat thaimaan asiantuntijat, toivotan mukavaa juhlintaa, mutta hyvä tietää missä juhlissa on mukana. Kyllä kuten vängätty, virallisesti on kyse uudenvuoden juhlasta, joka myös on vuoden suurin kansanju…
Voi hyvänen aika sentään. Voisiko seuraava vänkäaihe olla esimerkiksi 24/7 vaihteen vuoksi grillihiilet, tai ahventen loimutus oikeaoppisilla puulajeilla, ehkä jopa riitely onko vihta vasta vai vasta vihta ja mitä lajia…
Viitaten otsikkoon on tullut luettua erinäisistä kylähullutapauksista, joita rakkaat ovat tunteneet. Olen maininnut että tällä palstalla aina oppii uutta ja toden totta on tullut opittua. Ennen en tiennyt miten täyskahj…
Ajattele ensin, bablaa vasta sitten on vaikea ohje noudatettavaksi sbugelle. Sain lukea seuraavan: Jokainen thaimaalainen tuntee jonkun, joka lupautuu suorittamaan itse teon. 2010 Aikamoinen on tämä vaimoni edustama kan…
Samalla kun laitat niistä koiristasi tuoretta valokuvaa, niin kerrotko taas uudestaan mikä saa sinut luottamaan siihen että sensukka asustelee Chiang Maissa varakkaana amerikan-thaimaalaisena motoristina vaimonsa kanssa…