PattayaVastattu 2v

KEHON MUOTONA TYNNYRI.

En olisi tahtonut kommentoida mutta koska Lenkkitossuleipuri Tyttö Neitinen 2010 joka poistattaa tyttömäisyyttä itsestään rokotuksin, teki jälleen kestotilauksen. Ohessa “Tynnyrin muotoinen” meidän perheen omalla altaal…
PattayaVastattu 3v

Harrastuksia.

Rakkailla on paljon harrastuksia leipomisista ja kasvimaan hoidosta lähtien kun aikaa liikenee matkailupalstamatkailultaan. Ohessa yksi meidän perheen. https://ibb.co/dG5srBz
PattayaVastattu 3v

Kotivälipalaa.

Hei kaikille rakkaille ja varsinkin sille lenkkitossuiselle viikottainsämpylöitä leipovalle tytölle, että olisipa mukava katsahtaa fotoo niistä sämpylöistä. Ai niin tuli pyöräytettyä tuollaisia. https://ibb.co/4NZbcG7
PattayaEi vastauksia

Suomen suvi.

Se on sitten suomen suvi alkanut tänään ja keskikesäkin tahtitaivaan mukaan tässä kuussa ja lomalaisetkin taasen saavat viettää yhden kuukauden kahdestatoista missä kukin. Aloitukset ja kommentit osoittavat Pattayan rak…
PattayaVastattu 3v

Narsismin ja kiusan ero?

45 vuotias hieman vanhoollinen mies. Hän ei ole niin varakas kuin kiusallaan on antanut ymmärtää. Tuo vanhoollinen ei ole oikein hyvin synkronissa tarinoiden kanssa lähtien Lahden torilta. Niin ikään tuo varakkuus on lo…
PattayaVastattu 3v

Rakkaalle terveiset täältä Chiang Maista.

Aivan ensimmäiseksi hyvä Feikki-Trolli Tyttö Neitinen 2010 täytynee todeta, että kovin monta muuttuvaa olemusta "Terveestä" päästäsi olet minusta luonut, joten olisi jo aika ymmärtää, että sinulla on ongelma itse itsesi…
PattayaVastattu 3v

Näppäimistö muistin virkistämiseksi.

Rakkaiden joukossahan on avoviemärin alipaineistukseen ja sukittamiseen erikoistuneet dibloomi tehtaalta ja rakennusmestari eedenistä, joten varmaankin heillä aiheesta jotain esittää. https://ibb.co/s6n3S5F Hupaisaa ker…
ThaimaaEi vastauksia

Kirppisnäppis.

A-pesulla pitkäaikainen vaikutus huomaan, joten ohessa aihetta seuraavaksi kahdeksi vuodeksi jälleen, että itse asia ei unohdu. Rakkaiden joukossahan on avoviemärin alipaineistukseen ja sukittamiseen erikoistuneet diblo…
PattayaVastattu 3v

Sbugen palaute itse itselleen.

Alkoholisti Tyttö Neitinen on ladannut näkemyksiään minusta sen verran runsaasti, että on aihetta palautteen antamiselle kuten olen lausunut tavalla, että palautteeni antamisen päivä on hänen elämänsä viimeinen taipuvap…
PattayaVastattu 3v

Sbugen palaute itse itselleen.

Alkoholisti Tyttö Neitinen on ladannut näkemyksiään minusta sen verran runsaasti, että on aihetta palautteen antamiselle kuten olen lausunut tavalla, että palautteeni antamisen päivä on hänen elämänsä viimeinen taipuvap…
PattayaVastattu 2v

Kuksa kirjoitetaan isolla Koolla.

Kiitän lämpimästi että minut huomioidaan Pattayan Savossa vaikka minua ei ole olemassa. Näin olemattomana kuitenkin suosittelen valokuvan kohdetta kaikille rakkaille ja Numbahan on jo käväissyt. Erityisesti lapsille oli…
PattayaVastattu 3v

TYTTÖ NEITISEN IKIKUUKAUTISET.

Haaveilluusioelämä haaveilluusioeedenissä haaveilluusiolumpun ja haaveilluusiokorealaisten kakaroiden kanssa, haaveilluusiomeballa ajellen, haaveilluusiouima-altaassa polskutellen, varakkaana atleettina ja Sbugeomanapan…
PattayaVastattu 3v

TOSITAPAHTUMIIN PERUSTUVA TARINA.

Istuin rauhallista aamuani viettäen tapani mukaan uima-altaamme vieressä olevan pienen saunamme kupeessa omassa sopessani Kuksassani thaimaan parasta kahvia, jota nautin Lilliputin aromisten savujen myötä. Aamuharmonian…
PattayaVastattu 3v

Hymyjen maa ja kaksinaamaisuutta.

Pääartistin oman näkemyksensä mukaan hän on Buddhalaisia arvoja kunnioittava, sekä lähimmäisiään kunnioittava, jopa vaimon sukuun hyväksytty merkittävä henkilö. Tämä merkittävä väittämässään yhteisössä luotettavana ja a…
PattayaVastattu 3v

Kiuaskivet ja punaiset ahvenet.

Voi hyvänen aika sentään. Voisiko seuraava vänkäaihe olla esimerkiksi 24/7 vaihteen vuoksi grillihiilet, tai ahventen loimutus oikeaoppisilla puulajeilla, ehkä jopa riitely onko vihta vasta vai vasta vihta ja mitä lajia…
PattayaVastattu 3v

Meidän kylällä oli yksi mies ... jne.

Viitaten otsikkoon on tullut luettua erinäisistä kylähullutapauksista, joita rakkaat ovat tunteneet. Olen maininnut että tällä palstalla aina oppii uutta ja toden totta on tullut opittua. Ennen en tiennyt miten täyskahj…
PattayaVastattu 3v

Outo Bablaaja.

Ajattele ensin, bablaa vasta sitten on vaikea ohje noudatettavaksi sbugelle. Sain lukea seuraavan: Jokainen thaimaalainen tuntee jonkun, joka lupautuu suorittamaan itse teon. 2010 Aikamoinen on tämä vaimoni edustama kan…
PattayaVastattu 4v

Elämä on laiffia vaihteen vuoksi 24/7 myös lauantaina.

Samalla kun laitat niistä koiristasi tuoretta valokuvaa, niin kerrotko taas uudestaan mikä saa sinut luottamaan siihen että sensukka asustelee Chiang Maissa varakkaana amerikan-thaimaalaisena motoristina vaimonsa kanssa…