ThaimaaVastattu 4v

EI RIEMULLA NYT RAJAA TÄÄLLÄ CHIANG MAISSA.

Rakasklaanin hernenenäjaoston kloonien yksinoikeusvittuilijoiden sekasukupuolinen puheenjohtajisto 2010 yhtyen Aasiin heitti vuosisadan läpän epäluottamuslauseenaan, koska eivät ole saaneet kaipaamaansa ymmärrystä ja ku…
ThaimaaVastattu 4v

RRRRRRRRRRR... Tervetuloa, räps räps.

Pahoittelen aiheuttamaani kuhinaa rakaspopulassa mutta saanen hymyillä palautteena saamieni sanojen määrälle ja varsinkin asiasisällölle. Ohessa uusi sanatilaus, mutta jättäkää Eedenin auringonlaskut ja ananaskuvat vex …
PattayaVastattu 4v

Valokuva-anti paranee.

Sanottaisiinko vaikka näin hörppiessäni thaimaan parasta aamukaffia Kuksastani täällä Chiang Maissa, että en pahoita kenenkään pienen sielun mieltä, kyllä on mukava huomata nykyaikaisissa älypuhelimissa olevan valokuvau…
PattayaVastattu 4v

Näin tällä kertaa.

Se on sitten välit poikki kertalaakista juntit, ei kaduta muutto tänne.Chiang Maihin. Suomi on päättänyt lähettää Ukrainalle aseellista apua. Asiasta on päättänyt tasavallan presidentti valtioneuvoston esityksestä. Pääm…
ThaimaaVastattu 4v

Hauska matkailuviikko ollut Pattayan Savossa.

Mitä mahtanee alkanut viikko tuoda tullessaan dejavuu, mutta pienet muistelot menneeseen viikkoon. Ravintolatietämys on huippuluokkaa ja kaikki ruoanvalmistustavat ja jopa paikat on kokemukseen ja ylivertaiseen makuaist…
MatkakohteetVastattu 4v

Potilaskertomuksia Pattayan Savon Eedenistä.

Olen tässä aikojen saatossa saanut lukea erinäisiä potilaskertomuksia itsestäni arviolta tuhannen sanan verran ja tuorein lienee Neiti Urosnaaraan ilmoitus minulla olevan taksiseteleitä, joten kohteliaasti aiheesta seur…
PattayaVastattu 4v

Mielenkiintona alkoholi Savolaiseen irvailutapaan.

Se on sitten taasen Neitimme 2010 päässyt palstallaan lempiaiheeseensa alkoholiin kaikkine aiheeseen liityvine näkökantoineen, onhan hänellä itsellään 10 vuoden sbugeputkikokemus ja nykyisinkin kuukausikännitarve. Sain …
PattayaVastattu 4v

Terveellistä ruokaa.

Olen saanut lukea terveellisiä elämäntapoja perustuen ruokavalioon ja kun minun viikottaiseen sisältyy paljon kalaa eri muodoissaan, niin ohessa yksi vaatimaton kattaus kotivälipalaa. https://ibb.co/DwsRpx0
PattayaVastattu 4v

Ulkokeittiö.

Vinkki niin junttilaan kuin tänne Thaimaahankin. Muistan Neiti Urosnaaraan kertoneen muuraustaidoistaan mummulan kanalassa, johon myös sitten osti vähän isommalla rahalla kotkottajia, mutta asiaan katsokaas kun kaiken e…
PattayaVastattu 4v

Hauskaa ruokavänkää.

Tuossa lukiessa otsikon bablaa niin tuli mieleen että vänkääjät on kertonut uudenvuoden karkeloissa syövänsä suomalaisia nakkeja ja perunasalaattia, sekä juhannuksena polttavansa gabanosseja pallogrillillä Neiti Urosnaa…
PattayaVastattu 4v

Haudan takaa huhuu, Neitohan uskoo kummituksiin.

Olen saanut lukea, että olen edesmennyt, enkä edes tarvitse omia papereitani. “Voisit mies kertoa kenen ne on ne toiset paperit joita esittelet "sensein" papereina jota ei ole olemassakaan? Ilmiselvästi edesmenneen henk…
PattayaVastattu 4v

MYRSKYN VAIKUTUS ILMANLAATUUN.

Minulle on palstalla Neiti Urosnaaras Anokiukkuna lähettänyt alla olevan viestin Pattayan Savon Eedenistään tänne Chiang Maihin, joten koska olen äärimmäisen kohtelias mies, niin vastaan toki hänelle. “Et sinä sensei ol…
PattayaEi vastauksia

Sesonkia pukkaa.

Se on kirjoituksista päätellen meidän urospuolisella naisella ollut kiireistä viikkoa. Rapuhöpöhöpöhuuhaat vaiettu aihe tyypillisesti internetin kovanaamaisimmalle feikkineidille. On nyppinyt kuuden puskansa rikkaruohoj…
PattayaVastattu 4v

HURJAN HAUSKAA HUUMEBABLAA.

Se on tuo meidän Neidon jutut vähäsen niinkuin silleen ja tälleen sekä yleisimmin huuhaa haaveilluusiota, katsokaas kun meidän Neiti on saanut jo monta satoa pössytyskasveistaan joiden rikkaruohoja on nyppinyt Pattayan …
ThaimaaVastattu 4v

PUOLIVALO-SENSEI.

Mukavaa luettavaa, että Pattaya aukeaa, en tiennytkään sen olevan suljettu. Chiang Mai ei ole ollut suljettu, Tuo niin sanottu aukeaminen ja mikäli sen myötä syksyllä alkanut massamatkailu entisestään kovastikkin massaa…
PattayaVastattu 4v

Aiheesta alkoholi.

Palstaystäväni Numba tuolla toisaalla oli kommentoinut otsikon asiaaan sopivaa, joten ajattelin sen johdosta tehdä tämän aloituksen kahdesta eri syystä. Ensimmäinen joka minua kiinnostaa, voisiko olla ensimmäinen aloitu…
PattayaVastattu 4v

HARKITKAA BABLANNE RAKKAAT.

Olen lukuisia kertoja maininnut otsikon mukaisen ystävällisen ohjeeni vanhempana ja elämää kokeneempana teille rakkaat, mutta ryhmänne johtajaneito nimittää itseänsä isukiksi ulosantinsa ollen hiekkalaatikkotasoa. Maini…
PattayaVastattu 4v

Lennoille ei lähdetä seteleitä laskemaan.

Ensimmäinen lentokokemukseni. Kaikilla jotka ei ole ainoastaan palstamatkailijoita kuten kiukkuanonen, Laiffi ja Neiti, jotka tarinaa kaipaa irvailtavakseen, on ensilentokokemus, niin minullakin. Olin alakouluikäinen, e…
PattayaVastattu 4v

Pari hauskaa huomiota.

Palstamassamatkailun huippusesonkina sattuu ja tapahtuu. Pääpalstafeikkineidon koko voimasuku koronoissaan, mutta ensiviikolla tapahtuu, on opiskeltu googleauton kuvamateriaalia löydetyn tyhjän tontin ja kukkulan, kuten…