Vapaa kuvaus

Aloituksia

352

Kommenttia

1615

1. Rooleja......

Heippa kaikille Taitolajin taitajille täälläpä modenne, uskokaa tai älkää, mutta näin on asiat, ette voi sille mitään. S
    Pattaya
    4
    72
  2. HanurinHauskaa.

Se on sitten näemmä jälleen Tyttö 2010 Neitinen 99, 9%Pankkikortillinen ja klooninsa lakipykälä aktivoitunut vaihteen vu
    Pattaya
    2
    79
  3. Virallinen totuus.

Mielikuvituskaveri tässä täältä hei kaikille teille sinne omiin mielikuvitusolosuhteisiinne. 🚜 Ja 🤡, sekä 👿, ei voi
    Pattaya
    0
    77
  4. Joku mennyt vaatimaan totuuden paljastamista.

Noin on kirjoitettu minua ajatellen tänään, huomenna ja loppu elämänsä. Kyllä, Totuudet on kaiken a ja o, siksihän täll
    Pattaya
    0
    74
  5. Tyttötietäväinen.

Tapana on ensin viisastella jostain aiheesta ja sitten jälkeenpäin kun ei kommentoinut, niin kirjoituksia että ei edes
    Pattaya
    0
    49
  6. Ystävälliset kommentit.

Tyttö 2010 Neitinen 99, 9%Naiselle. "Seurasta nauttimisesta voit miettiä hiljaa itseksesi." Kehotan sinua miettimään myö
    Pattaya
    4
    102
  7. Kohtalokarmee.

Ajatelkaa hyvät paikkakuntarakastuneet, ei ole helppoa tämä tällainen elämä, minua ei ole olemassa. Aivan olen katkera
    Pattaya
    2
    91
  8. Pienen sielun kyynel.

Voi harmillista sentään että minun pojan kisamatka on aiheuttanut tyttöselle valtaisan ongelman.
    Pattaya
    2
    140
  9. Oma Repsol.

Hauskaa bablaa taas. Nyt rakas ryhmässä on Hondamies, joka käy radalla muutaman kerran kesässä. Kymmenen vuotta. Tyttö m
    Pattaya
    4
    207
  10. Hauskaa bablaa.

Motoristilta kysyessäni onko tyttärellä jo motovarusteet että voisi mahdollisesti olla kyydissä saaden aiheesta kokemust
    Pattaya
    7
    140
  11. Ranskalaisen arkkitehtuurin vaikutukset Pattayan Savossa.

Lehmä vai pensas, tai olisiko kotoisasti rakkaan puska? Kotihotellin ranskalaisen arkkitehtuurin tuloksena temppeli jok
    Pattaya
    1
    122
  12. Mopar on varaosa.

Joo, niin 🤡 sanoo ja mitä sanoo, on kaikki totta. Kerroin kerrasta hankalasta mutta onnistuneesta tavasta saada varaosa
    Pattaya
    4
    151
  13. Norsunluita rannikolla.

Kitaranmuotoinen kun kuittasi kohtuumiljoonasasrestaan kax, niin totesi että nyt pomputellaan katsastamaan mökille maapo
    Pattaya
    0
    106
  14. Kahvi ja Tia Maria.

Kitaran muotoinen tuosta lähti tossu mobedilla batonkia ja barmaa ostamaan kantaten polvi maassa taavernalle, niin päädy
    Pattaya
    25
    354
  15. Hejssan grabbar.

Matkalla takaisin kotiin Chiang Maihin mutkien kautta laivalla ja pompuilla. Tytöllä näyttää olevan riemukas viikonloppu
    Pattaya
    11
    201
  16. Muutama asia.

Rimat ja köydet. Kyseisiä voi käyttää rajaamaan tai estämään kulkua esimerkiksi, kuten näsis viittasi kehän köysiin. Jos
    Pattaya
    4
    243
  17. RIMAKAUHU.

Rakkaalla on omasta mielestään varsin kattavat oikeudet ensinnäkin yksioikeuspiruiluun, mutta hän myös päättää mitä sano
    Pattaya
    6
    166
  18. Jos on jotain joka asia pientä sielua haavoittaa.

Niin voi kyllä esittää minua koskevat pohdintansa suoraan minulle.
    Pattaya
    9
    191
  19. Pattayan palstamatkailun tulevaisuuden näkymät.

Pattayan rakkaiden oireilut on muuttunut ja lienee muuttuvan vieläkin entisestään. Kultakäätytyttö jälleen turvautunut
    Matkailu
    0
    49
  20. Ravintolapäällikön koulutus Thaimaassa.

On kuultu että Tinderpäällikkö on käynyt yliopiston hankkien itselleen otsikon ammatin ja myös jo 27 vuotiaaksi tullessa
    Pattaya
    25
    333