Ymmärrän toki 20.000 egen hermoheikon vedonlyönnin koska hän ei kykene ensin ajattelemaan ja sitten vasta kirjoittamaan sekä, että Satasenköyhä lupasi Numballe satasen ja sitten alkoi seliselit .... mutta ...... Koska o…
Minä nimittäin tiedän jo kuka olet ja missä olet ja se ei ollut laisinkaan yllätys.
Sekoituksia on hyvin monenlaisia saanut lukea Tyttö2010Neitinen99,9%Naisen kirjoittamana. Minun mielipiteeni sen sijaan on että kun internetin kovanaamaisin Nainen ei uskalla tavata, niin hän on päättänyt että henkilöä …
Tietääkö myös Sisäpiirin Apinoiden Satasenköyhä, tuo Tehdasköyhä joka Laiffina esiintyy kun ei ole Tyttö2010Neitinen99,9%Nainen? Päädyin otsikkoon luettuani seuraavan: Minä nimittäin tiedän jo kuka olet ja missä olet ja…
Kaikilla on jonkun kelakortteja ja muita kortteja kuvattavaksi ja niitä on netti vääränään. Kaikilla siis. Mitä muita netti on vääränään, vai rajoittuuko vain kortteihin?
Voitaisiinko sanoa vaikkapa niin että vappu on eräänlainen aurinkoisen ajan alku suomessa, jolloin auringon säteillä kesää kohti ja kesällä on suuri vaikutus ihmisten mielialoihin positiivisesti. Toiset aloittelevat mök…
Olen erittäin kauan jo todennut tosiseikan, että Sisäpiirin Apinat on maalaispoikia, mutta idiooteimmat juntteja. Nyt on maalaiskissa todellakin jälleen nostettu pöydälle. On täysin selvää, että omassa maassa tulee olla…
Sisäpiirin Apinoiden Pääsimpanssilla Tyttö2010Neitinen99,9%Naisella on useita pakottavia tarpeita ja myös pakonomainen tarve aina allekirjoittaen idiotisminsa kuitenkin oireillen myös anona. Hän on ulkoistanut haaveillu…
Kolikkokokoelma, setelikokoelma, kultaharkkokokoelma, luottokorttikokoelma, kivikokoelma, kitarakokoelma, samuraimiekkakokoelma, urheilupalkintokokoelma, hopeasormuskokoelma, kultasormuskokoelma, jalokivisormuskokoelma,…
Numba. Vaihdat sanaa henkilön kanssa joka on vakavasti vaaraksi itselleen ja ympäristölleen käyttäen kaiken maksimaalisen omaamansa aivokapasiteettinsa vain ja yksinomaan mielisairaita halujaan tyydyttämään tällä palsta…
Numba 👍 Olet todellakin bongannut mielipuolen tai kaksi, mulle yhdentekevää onko kyseessä yhden miehen teatteri, vai onko Tyttö ja Hukkapala eri. Sinä olet aikaansaanut niin syvän joka päivä verisiä kyyneleitä tihkuvan…
Minä ymmärrän varsin hyvin miksi elefanttikorvainen kuulapää on ollut koulukiusattu ja nykyiselläänkin internetfeikkinä aktivoituu normaalikäytökseensä perjantai-iltana jatkaen myös yön puolelle oireilemaan. Yhtälailla …
Se siis nyt niin että hissipierun arvoisen huippu-urheilijan näköisen johdolla vihdoin on selvitetty kaikki aiheesta Senssu. 🚜 Kiitos Teille kaikille paikkakuntarakastuneille vuosien erittäin tarkasta ja kattavasta tot…
On se niin pienestä kiinni, että paikkantarakastuneet etunenässä miljoonasijoittaja aktivoituu vollottamaan, piipittämään ja pärräämään oikein ryhmätyönä.
Heippa kaikille Taitolajin taitajille täälläpä modenne, uskokaa tai älkää, mutta näin on asiat, ette voi sille mitään. Sitten kun minulla liikenee aikaa modeilultani, niin olen Numban mielikuvituskaveri tietysti kuitenk…
Se on sitten näemmä jälleen Tyttö 2010 Neitinen 99, 9%Pankkikortillinen ja klooninsa lakipykälä aktivoitunut vaihteen vuoksi asiaan luottokortit miehen tekee. Kas kun ei ole tullut tositejulkaisuja, eikä kaveri fotoja r…
Mielikuvituskaveri tässä täältä hei kaikille teille sinne omiin mielikuvitusolosuhteisiinne. 🚜 Ja 🤡, sekä 👿, ei voi muuta todeta. Nauti 2010 elämästäsi ja olemuksestasi, olet löytänyt elämääsi tarkoituksen.
Noin on kirjoitettu minua ajatellen tänään, huomenna ja loppu elämänsä. Kyllä, Totuudet on kaiken a ja o, siksihän tällä palstalla onkin tt totuus tarkkailija, tosin hän viettää nykyisin muuta totuutta laiffin tuuraten.…
Tapana on ensin viisastella jostain aiheesta ja sitten jälkeenpäin kun ei kommentoinut, niin kirjoituksia että ei edes tuota tiennyt ja että omahoitaja lienee torilla ym. Totean että tytön kiinnostus on pelkkää huuhaata…
Tyttö 2010 Neitinen 99, 9%Naiselle. "Seurasta nauttimisesta voit miettiä hiljaa itseksesi." Kehotan sinua miettimään myös käytöstäsi. "Kuten todettua ja tiedettyä. Senssua ei ole olemassa." Voinet sitten jo viimein lope…