Ajatelkaa hyvät paikkakuntarakastuneet, ei ole helppoa tämä tällainen elämä, minua ei ole olemassa. Aivan olen katkera ja kateellinen, koska minua ei ole, niin en voi syödä edes puuroa. Toista se on Tyttö 2010 Neitinen …
Voi harmillista sentään että minun pojan kisamatka on aiheuttanut tyttöselle valtaisan ongelman.
Hauskaa bablaa taas. Nyt rakas ryhmässä on Hondamies, joka käy radalla muutaman kerran kesässä. Kymmenen vuotta. Tyttö motoristi sen sijaan on rataharjoitteluiden vastainen. Kas kun eivät ole keskenään motoharrastuksist…
Motoristilta kysyessäni onko tyttärellä jo motovarusteet että voisi mahdollisesti olla kyydissä saaden aiheesta kokemusta, niin tyttö alkaa bablaa skuutista ja sähköfillarista. Kun varautuu massatapahtumaan omilla välip…
Lehmä vai pensas, tai olisiko kotoisasti rakkaan puska? Kotihotellin ranskalaisen arkkitehtuurin tuloksena temppeli joka eri kuvakulmista valokuvattuna muuttaa muotoaan, se on nykyaikaa oikein pikselöitynä. Ranskalainen…
Joo, niin 🤡 sanoo ja mitä sanoo, on kaikki totta. Kerroin kerrasta hankalasta mutta onnistuneesta tavasta saada varaosaani varaosa. Kyse oli värillisestä takalasista. Deltatyttö voi aiheen tapansa mukaan opiskella neti…
Kitaranmuotoinen kun kuittasi kohtuumiljoonasasrestaan kax, niin totesi että nyt pomputellaan katsastamaan mökille maapohja, jonka oli väsännyt taiteilijan taitoja kun omaa, niin transparentille vaikka ei olekaan käynyt…
Kitaran muotoinen tuosta lähti tossu mobedilla batonkia ja barmaa ostamaan kantaten polvi maassa taavernalle, niin päädyin hieman VALAISEMAAN. Suomi, Thaimaa ja Stömsöö, sekä Haaveilluusiomaa Eden on eri maita. Niissä a…
Matkalla takaisin kotiin Chiang Maihin mutkien kautta laivalla ja pompuilla. Tytöllä näyttää olevan riemukas viikonloppu ja poikamiesilta seuranaan kylpyamme, telkkari ja tietokone, sekä tietysti viikottainen viski. Var…
Rimat ja köydet. Kyseisiä voi käyttää rajaamaan tai estämään kulkua esimerkiksi, kuten näsis viittasi kehän köysiin. Jos ne tahtoo alittaa, ylittää tai mennä vaikkapa köysien välistä, niin voihan siitä toki juttua väsät…
Rakkaalla on omasta mielestään varsin kattavat oikeudet ensinnäkin yksioikeuspiruiluun, mutta hän myös päättää mitä sanontoja on olemassa ja mitä ei. Juttu nyt kuitenkin on se että Tyttö2010Neitinen99, 9%Rimakauhuinen h…
Niin voi kyllä esittää minua koskevat pohdintansa suoraan minulle.
Pattayan rakkaiden oireilut on muuttunut ja lienee muuttuvan vieläkin entisestään. Kultakäätytyttö jälleen turvautunut vuosikymmenen takaiseen otokseen ja näemmä onnistuu pompsahtelut junttilan ja namin välillä sen muka…
On kuultu että Tinderpäällikkö on käynyt yliopiston hankkien itselleen otsikon ammatin ja myös jo 27 vuotiaaksi tullessaan rakennuttanut omakotitalon. Mitä lienee opetetun yliopistossa hänelle, kun työpaikan päällikön e…
Mielipiteitä varmasti on miljoonia. Jos pelkkään makuun perustellaan, niin joku voipi sanoa että karjalanpaisti ja toinen hehkuttaa tumjamia. Nyt kun suomessa on juhannus niin kauppojen ostetuin grillattava on makkara, …
Miksi sinun täytyy turvautua vääristelyyn? Miksi et kykene narssuilemaan ilman vääristelyjä? Tytön jatkobabla: - Kaikki on itse kirjoittamaasi. Siis ei vääristelyä vaan juuri niin kuin Tyttö on kirjoittanut, selvä. Myös…
On olemassa aitoja thaimaalaisia turistikohteita. Kenenkään aika ei riitä ottamaan kaikesta selvää yksin. Historia löytyy kirjoista eikä nykyhetkestä. Turistin tulee tutustua aitoon Thaimaahan majoittumalla köyhän perhe…
Ja nyt rakennusteknikko Tyttö2010Neitinen99,9%Betoniliemi ryhtyikin selittelemään sukitustaan vuodesta 1990 lukien ja 2000 lukuakin pukkaa olion ylivertaisen ollen kiinteistösijoittaja-putkimies. Jotkut saneeraukseen er…
Sivupersoonaltasi Senssulta on turhaa kysyä mitään, sillä hän vastaa kysymyksellä tai ei ollenkaan.
15 vuotta sitten tyttären ensimmäinen koulupäivä. Kouluun 6-7 vuotiaana. Siis tytär on noin 21-23 vuotias. Veli on 23 vuotias kiinteistösijoittaja. Erosi kun tytär oli 5 v, joten erosi kun veli oli 5-7 vuotias. Perheell…