Partakaweri

![]()
Aloituksia
78
Kommenttia
3587
Mitä näette ensimmäisenä herättyänne?
Aikaisemmin näin ensimmäisenä ihanan metsämaiseman. Sitten muutaman metrin päähän omasta talostani rakennettiin kerrosta58150Mitä Pertille kuuluu?
Minne on hävinnyt yksi palstan kiistellyimmistä hahmoista? Masentuiko hän lopullisesti, kun hänen trollaamiseensa ei enä41148Kaunis nainen joka saa kikkeliin eloa (musaketju)
Kaunis nainen ja hyvä kappale :D https://www.youtube.com/watch?v=ePao0cTGG-o19147Näin tänään top 1% miehen
190 cm pitkä, tyylikäs, tumma, komea, sopivasti bodattu. Varmana ei ole pulaa naisista. Vittu että olin kateellinen. Mel46139- 8138
- 54121
Peniskin ikääntyy
Vastoin palstan myyttejä peniskin ikääntyy. https://www.iltalehti.fi/elintavat/a/d438a757-d0d3-428d-bd1d-f3c5edd9a4ed27119- 56111
Söpö kettuvideo
Tuommoista kaveria kun saisi paijata :3 https://www.youtube.com/watch?v=VvlPdNvsne88108Oi voi. Se on rikki.
Saatanan apina-purkkaviritelmä-sivusto ei suostu sitten millään toimimaan. Miten suoli24 voikaan toimia näin hataralla k4297Autetaan Wwuwuwia
Wwuwuw on pahoin fakkiutunut toksiseen femiinisyyteen ja kehittänyt tämän kautta pakkomielteen Persuihin. Autetaan yhde4395Olen nainen, hihii!
Minua on viime aikoina useaan otteeseen tituleerattu naiseksi palstalla, joten vaihdoin taas osuvamman profiilikuvan. P5694Palsta on kuollut vol. 69
Oletan että kukaan teistä ei selvinnyt zombie-maailmanlopusta, sillä täällä on niin kovin hiljaista.186Suomi on maailman 13. islamilaisin maa
Mitä tähän nyt kommentoisi... https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/286a3dfb-7592-4587-b2f1-e5e7f1571197685Onko teillä vihamiehiä?
Yksinkertainen kysymys. Herättääkö joku henkilö pahoja viboja siten, että voisitte luonnehtia häntä vihamieheksi? Nykyi1582Täällähän on mukavan rauhallista
Kaikki keskustelevat mukavia, kuin vanhaan aikaan konsanaan :)780Katsotteko Big Brotheria?
6.9. alkaa uusi kausi. Sieltä kaikki ätmit oppimaan bailaustaitoja, joita naiset arvostavat.779En ole enää Partakaweri ;(
Jouduin ajamaan partani koronan takia, kun maskia ei voinut käyttää parran kanssa. Nyt on mieli maassa. En näytä enää om4678Palstan parit
Keillä palstalaisilla on juttua meneillään? Wuppiksella ja Harmiksella on ainakin jotain sutinaa.10678Mistä vaahdottaisiin seuraavaksi?
Tapaus Jan1 käsitelty. Pönttis maanpaossa. Minkä kustannuksella revitellään seuraavaksi?3277