Arto777

![]()
Aloituksia
852
Kommenttia
7730
Ovatko timantit todella vanhoja
Eivät ole vaan ovat vain muutaman tuhannen vuoden vanhoja. https://www.youtube.com/watch?v=1ZCarN_BalA Älköön he vai1195Ihmistä ei voida valmistaa
Vuonna 2006 ennustettiin, että keinotekoista elämää luodaan 10 vuoden kuluttua Evolutionisti Peter Ward väitti tämän tot5894Keskustelu mormoniopista
Kun minua on syytetty, että kirjoitan asioista, jotka ei tänne kuulu. Ei kyllä ne kuulukkaan, mutta kun muusta ei täällä1293Nastarenkaat ovat eilispäivää
Helsingin sanomien mielipidekirjoitus Ehkä (pitäisi) nastarenkaille tulisi säätää käyttömaksu Olen ajanut 15 vuoden aj5793Ateistit ja heidän valheet
Ateistit ja heidän valheet Tiedemiehet ovat varmoja asiastaan, Jupiterin Europa kuun merestä löytyy elämää. Näin otsi892Mihin mormonit tarvitsee Jumalaa?
Jumala ei tarvitse minua, mutta minä tarvitsen Jumalaa pelastavaa Jeesusta Kristusta. Mutta mihin mormonit Jumalaa tarv1092Kuinka rakentaa keho ilman kaavaa
Kuinka rakentaa keho ilman kaavaa? Tieteellinen tosiasia on, että solu ei rakenna itse itseään luonnonlakien avulla. Fy192Tässä vähän huumoria
https://www.facebook.com/photo?fbid=1280394169570258&set=a.132961574313529 Ihminen on luotu ei apinasta092Rukous ateistien ja pakanoiden ja evoluutio teoriaan uskovien puolesta
Jeesus auta näitä ateisti pakanoita ja evoluutio teoriaan uskovia. Osoita heille että he ovat väärässä ja heidän oppinsa491Törkeää suojatie ajoa
Näin väistetään suojatiellä olevaa jalankulkijaa. https://urly.fi/1Wag3191Teologien tiedeusko Epäuskon monumentti
Teologien tiedeusko - Epäuskon monumentti Onko mitään järkeä ja tulevaisuutta kirkolla, joka hylkää oman oppikirjansa sa1790Vedenpaisumuksen todellisuus
Vedenpaisumuksen todellisuus Mikäli tapauksen kertoja olisi halunnut kuvata mailmanlaajuista tulvaa, hän olisi käyttäny6589Älä keskustele höpön höpön höpön kanssa
Tämä tyyppi on mielenvikainen ei koskaan myönnä olevansa väärässä ja väittelee vaikka tuntisi itse olevan vaikka kuinka1689Sanattomia ateisteja ja mormoneja
Minä olen laittanut tänne paljon esimerkkejä ettei evoluutio ole mahdollista. Kukaan apina ei ole edes yrittänyt vastata1289Antaa elämä Jeesukselle
Onko Luterilaisten viidesläisillä oppi että pitää antaa elämä Jeesukselle? Tämä ei ole oikein oppineissa Luterilaisissa16088Alkuräjähdys
Alkuräjähdys Kun ateistit ei voi sanoa, että maailmankaikkeus olisi Jumalan luoma on heidän pakko keksiä hätävalheide1786Löytyykö Raamatusta kohtaa
Kun moni puolustaa homoutta, mutta löydättekö Raamatusta kohtaa missä on homous sallittu? Minä kyllä löydän monta kohtaa14985Galaksiongelma muuttuu massiivisemmaksi
𝐆𝐚𝐥𝐚𝐤𝐬𝐢𝐨𝐧𝐠𝐞𝐥𝐦𝐚 𝐦𝐮𝐮𝐭𝐭𝐮𝐮 𝐦𝐚𝐬𝐬𝐢𝐢𝐯𝐢𝐬𝐞𝐦𝐦𝐚𝐤𝐬𝐢 Uusi James Webb -avaruusteleskooppi pystyy085Vastauksia Jehovan todistajien oppiin
Toisessa keskustelussa osoitettuja väittämiä. 1. Molemmat ei siis usko, että Jumalalla on Poika. Jehovan Todistajien op1383Alkuräjähdys
Alkuräjähdys Monet tutkijat eivät usko 1. Mooseksen kirjan luomiskertomusta. Sen sijaan he ajattelevat, että maailmanka683