Arto777

![]()
Aloituksia
847
Kommenttia
7661
Alkuräjähdys
Alkuräjähdys Kun ateistit ei voi sanoa, että maailmankaikkeus olisi Jumalan luoma on heidän pakko keksiä hätävalheide1774Teologien tiedeusko Epäuskon monumentti
Teologien tiedeusko - Epäuskon monumentti Onko mitään järkeä ja tulevaisuutta kirkolla, joka hylkää oman oppikirjansa sa1774Ihmistä ei voida valmistaa
Vuonna 2006 ennustettiin, että keinotekoista elämää luodaan 10 vuoden kuluttua Evolutionisti Peter Ward väitti tämän tot5873Alkuräjähdys
Alkuräjähdys Monet tutkijat eivät usko 1. Mooseksen kirjan luomiskertomusta. Sen sijaan he ajattelevat, että maailmanka673Ja vielä on nastarenkaat alla
Vielä näkee luvattoman paljon autoissa nastarenkaita alla. Miksi? Tiet ja kadut ovat olleet sulat jo monta viikkoa. Onko2773Kirkkoraamattujen erot
Kirkkoraamattujen erot Sielu sana esiintyy KR33/38 332 kertaa KR92 65 kertaa Vanhurskauttaminen on KR33/38 575 kert1872Näin meitä yritetään harhauttaa
Sekä muslimit että mormonit ovat yhtä. Ruotsin kirkon teologi: Muhammed voi olla myös kristittyjen profeetta Voiko isl172Vastauksia Jehovan todistajien oppiin
Toisessa keskustelussa osoitettuja väittämiä. 1. Molemmat ei siis usko, että Jumalalla on Poika. Jehovan Todistajien op1371Rukous ateistien ja pakanoiden ja evoluutio teoriaan uskovien puolesta
Jeesus auta näitä ateisti pakanoita ja evoluutio teoriaan uskovia. Osoita heille että he ovat väärässä ja heidän oppinsa471Henkilökohtainen kysymys höpölixille
Onko sinun tarkoitus vain saboitoida täällä olevia keskusteluja? Kun laitat joka keskusteluun asiaan kuulumattomia kirj1771Mihin mormonit tarvitsee Jumalaa?
Jumala ei tarvitse minua, mutta minä tarvitsen Jumalaa pelastavaa Jeesusta Kristusta. Mutta mihin mormonit Jumalaa tarv1071Taas yksi turha elin onkin hyödyllinen
𝐓𝐚𝐚𝐬 𝐲𝐤𝐬𝐢 "𝐭𝐮𝐫𝐡𝐚" 𝐞𝐥𝐢𝐧 𝐨𝐧𝐤𝐢𝐧 𝐡𝐲𝐨̈𝐝𝐲𝐥𝐥𝐢𝐧𝐞𝐧 Pieni putkimainen lisäke naisen munasarjoissa271Kuinka rakentaa keho ilman kaavaa
Kuinka rakentaa keho ilman kaavaa? Tieteellinen tosiasia on, että solu ei rakenna itse itseään luonnonlakien avulla. Fy170Nopeusrajoituksia vaan alennetaan
Nopeusrajoituksia alennetaan tänään maanteillä ympäri Suomen – katso lista poikkeusnopeuksista Aika tai täysin tajutont3870Löytyykö Raamatusta kohtaa
Kun moni puolustaa homoutta, mutta löydättekö Raamatusta kohtaa missä on homous sallittu? Minä kyllä löydän monta kohtaa14969Biologinen ja toiminnallinen analyysi
Biologinen ja toiminnallinen analyysi 1. Soleus-lihaksen rakenne ja tehtävä • Sijainti: Soleus sijaitsee syvällä gastro169DNA:N KORJAUS - EVOLUUTIOUSKOVAISEN PAINAJAINEN
DNA:N KORJAUS - EVOLUUTIOUSKOVAISEN PAINAJAINEN DNA:n korjausmekanismien väistämätön paradoksi – Vahva todiste luomisell068TAAS TYHMÄY OVAT ASIALLA
Taas jotkut tyhmät asialla. Häiritsevät liikennettä. Toivottavasti poliisi toimii samoin kuin viimeksi. Elokapina osoit067Veren sively
Olli aina puhuu veren sivelystä oven pieleen. Tämä oli Egyptissä, kun Israel oli lähdössä sieltä pois. Mutta nykyisin o3667Raamatun ulkopuoliset todisteet Jeesuksesta
Ulkopuolisia todisteita Jeesuksesta löytyy paljon. https://www.youtube.com/watch?v=os8SnH19rrM&feature=share&fb2267