Vapaa kuvaus

Aloituksia

118

Kommenttia

5894

  1. Videoita jotka saavat sinut nauramaan

    Tämä kaveri on jotenkin niin vilpittömän pilvessä, että ei voinut kuin nauraa :D https://www.youtube.com/watch?v=4_X1rhO
    Sinkut
    22
    36
  2. Voiko käydä niin...

    että kun juttelet naisen kanssa, vilkuilet samalla sen tissejä?
    Sinkut
    46
    36
  3. Kauneinta naisessa?

    Mikä on teidän mielestä kaunein piirre naisessa? Ite tykkään naisten korvista. Ne on ihanan pehmeät ja niitä on kiva nä
    Sinkut
    37
    35
  4. Naapurin koira

    Tuli murisemaan minulle. Sitä kovasti suututti kun en silittänyt sitä. Yritin sitten selittää sille, että olen allergine
    Sinkut
    11
    35
  5. Maisa Torpan syöksykierre

    Palstan poikien märällä päiväunella ei mene kovin hyvin. Maisa purjehtii itseaiheutetuista vaikeuksista toisiin. Ensin o
    Sinkut
    5
    34
  6. Aloin kerralla rankkariksi

    Kävin tänään parturissa. Vedettiin pää kaljuksi ja siihen kaveriksi sellainen siististi tyylitelty pitkä parta. Kävin my
    Sinkut
    18
    34
  7. Palstakamun kilahtamiset vol. 1001

    En ole ollut kovin aktiivinen palstalla, joten ajattelin pitkästä aikaa päivitellä kuulumisiani palstalle :). Ilokseni
    Sinkut
    67
    32
  8. Illan runo

    Sydän sykkii, tuntemattomaan Musta yö, mielen lumoaa Sade piiskaa, sä olet mun ainoan Ja kun yksin oon, mietin sua vain
    Sinkut
    21
    32
  9. "Haluatko tietää, mistä Suomi puhuu?"

    "Tilaa ilmoitukset suosituimmista keskusteluista - ajoittain saat myös mainoksia yhteistyökumppaneidemme vinkeistä ja pa
    Sinkut
    0
    31
  10. Että osaa olla tylsää...

    Vielä olisi kaksi viikkoa jäljellä lomaa, enkä meinaa keksiä mitään järkevää tekemistä. Vapaus on tylsistyttää, kun sitä
    Sinkut
    35
    31
  11. "Nuorekkaat" naiset

    Arvaisitko Tian iän? Mielestäni ei näytä päivääkään yli 50-vuotiaalta. Arvelisin siis todellisen iän olevan 60, kun main
    Sinkut
    70
    29
  12. Halasin naapurin mummoa

    Naapurin mummo tuli kysymään, että saako halata minua. On kuulemma halunnut halata, mutta ei ole uskaltanut kysyä. Nappa
    Sinkut
    21
    29
  13. Missä Similä on?

    Mitä tapahtui palstapersoona Timo Similälle? Monenlaista juttua sieltä tuli, mutta palsta ei ole entisellään ilman Simil
    Sinkut
    25
    28
  14. Sotilasliitto Venäjän kanssa

    Suomen pitäisi unohtaa NATO ja Euroopan unioni. Niistä kun ei ole tähän mennessä koitunut kuin kuluja Suomelle. Meidän k
    NATO
    37
    28
  15. Osaatteko liikennesäännöt?

    Puolet pyöräilijöistä nimittäin solkee auton alle. Monesti tuolla liikenteessä tulee tilanteita, että pyörä vaan vyöryy
    Sinkut
    6
    27
  16. Naisten syrjiminen töissä

    Kilpailimme naistyöntekijän kanssa samoista tehtävistä töissä. Esitin vaatimuksia palkan ja työsopimuksen suhteen ja san
    Sinkut
    32
    26
  17. Naiselle...

    Olet mielessäin. https://youtu.be/gnH-7qZUkUY
    Sinkut
    36
    26
  18. Minulla on salainen ihailija

    Äsken soi ovikello. Avasin ihmeissäni oven ja siellä oli pitsalähetti. Hän ojensi minulle pitsan ja sanoi murteellisella
    Sinkut
    36
    25
  19. Mitä nainen viestittää?

    Kun katsoo kulmakarvat kohotettuina? Se ei ollut mikään kohautus, vaan silmät olivat apposen avoimina ja kulmat kohotett
    Sinkut
    15
    25
  20. Homojen ja heteroiden välit kiristyvät

    Vasta LGBT-aktivistit hakkasivat vanhuksen kasvot mössöksi. Nyt Espanjassa on taas hakattu homomies kuoliaaksi. Mistä mo
    Suhteet
    11
    25