Vapaa kuvaus

Aloituksia

118

Kommenttia

5894

1. Ei kestä tätä kuumuutta

Taloyhtiö pitää lämpöjä niin kovalla, että erityisesti iltaisin ja öisin saa olla pelkillä boksereilla. Kaikki patterit
    Sinkut
    39
    53
  2. Palstakamun vedensäästövinkit

Minut tunnetaan palstalla pihinä kaverina, joka tuskailee vesilaskun kanssa. No nyt olen saanut parhaan idean ikinä vesi
    Sinkut
    29
    53
  3. BLACK FRIDAY 2022 ???

Näkyykö muilla tällainen teksti suomi 24:ssa? Päivittääkö näitä sivuja enää kukaan? Kohta menee varmaan nurin koko pulju
    Sinkut
    0
    53
  4. Mikä nykyajan nuorisoa vaivaa?

Mikäköhän tätä nykyajan nuorisoa vaivaa, kun saa yhä hurjempia juttuja lukea lehdistä. Alaikäiset tytöt pahoinpitelivät
    Sinkut
    43
    52
  5. Se tunne kun elämässä menee kaikki putkeen

Sain juuri tiedon, että olen saanut töistä vakituisen paikan. Enää ei siis tarvitse jännittää, että jatkuuko se sopimus
    Sinkut
    58
    51
  6. Missä Similä on?

Mitä tapahtui palstapersoona Timo Similälle? Monenlaista juttua sieltä tuli, mutta palsta ei ole entisellään ilman Simil
    Sinkut
    25
    50
  7. Kätteleekö kukaan enää?

Aloin tässä miettimään tuota hassua vanhan ajan tapaa. Kättelyä siis. Korona pandemian alettua näkyi kylttejä, joissa ke
    Sinkut
    21
    49
  8. Palstakamun kilahtamiset vol. 1001

En ole ollut kovin aktiivinen palstalla, joten ajattelin pitkästä aikaa päivitellä kuulumisiani palstalle :). Ilokseni
    Sinkut
    67
    47
  9. Videoita jotka saavat sinut nauramaan

Tämä kaveri on jotenkin niin vilpittömän pilvessä, että ei voinut kuin nauraa :D https://www.youtube.com/watch?v=4_X1rhO
    Sinkut
    22
    47
  10. Että osaa olla tylsää...

Vielä olisi kaksi viikkoa jäljellä lomaa, enkä meinaa keksiä mitään järkevää tekemistä. Vapaus on tylsistyttää, kun sitä
    Sinkut
    35
    47
  11. "Haluatko tietää, mistä Suomi puhuu?"

"Tilaa ilmoitukset suosituimmista keskusteluista - ajoittain saat myös mainoksia yhteistyökumppaneidemme vinkeistä ja pa
    Sinkut
    0
    46
  12. Aloin kerralla rankkariksi

Kävin tänään parturissa. Vedettiin pää kaljuksi ja siihen kaveriksi sellainen siististi tyylitelty pitkä parta. Kävin my
    Sinkut
    18
    45
  13. Naapurin koira

Tuli murisemaan minulle. Sitä kovasti suututti kun en silittänyt sitä. Yritin sitten selittää sille, että olen allergine
    Sinkut
    11
    44
  14. Kauneinta naisessa?

Mikä on teidän mielestä kaunein piirre naisessa? Ite tykkään naisten korvista. Ne on ihanan pehmeät ja niitä on kiva nä
    Sinkut
    37
    43
  15. Maisa Torpan syöksykierre

Palstan poikien märällä päiväunella ei mene kovin hyvin. Maisa purjehtii itseaiheutetuista vaikeuksista toisiin. Ensin o
    Sinkut
    5
    42
  16. "Nuorekkaat" naiset

Arvaisitko Tian iän? Mielestäni ei näytä päivääkään yli 50-vuotiaalta. Arvelisin siis todellisen iän olevan 60, kun main
    Sinkut
    70
    42
  17. Sotilasliitto Venäjän kanssa

Suomen pitäisi unohtaa NATO ja Euroopan unioni. Niistä kun ei ole tähän mennessä koitunut kuin kuluja Suomelle. Meidän k
    NATO
    37
    42
  18. Enkö olekaan ruma? Palstakamun toilailut vol. 1001

Viime aikoina minua on kutsuttu kolmeen otteeseen komeaksi. Jonkun mielestä kyse voi olla normaalista small talkista tai
    Sinkut
    28
    40
  19. Osaatteko liikennesäännöt?

Puolet pyöräilijöistä nimittäin solkee auton alle. Monesti tuolla liikenteessä tulee tilanteita, että pyörä vaan vyöryy
    Sinkut
    6
    38
  20. Tätä se naisettomuus teettää

Ätmi kun ei saa naista, niin hän kehittää outoja harrastuksia tuomaan tyhjään elämäänsä jotain mielekkyyttä. Enää edes p
    Sinkut
    37
    37