Palstakamu
Vapaa kuvaus
Aloituksia
118
Kommenttia
5894
Ei kestä tätä kuumuutta
Taloyhtiö pitää lämpöjä niin kovalla, että erityisesti iltaisin ja öisin saa olla pelkillä boksereilla. Kaikki patterit3953Palstakamun vedensäästövinkit
Minut tunnetaan palstalla pihinä kaverina, joka tuskailee vesilaskun kanssa. No nyt olen saanut parhaan idean ikinä vesi2953BLACK FRIDAY 2022 ???
Näkyykö muilla tällainen teksti suomi 24:ssa? Päivittääkö näitä sivuja enää kukaan? Kohta menee varmaan nurin koko pulju053Mikä nykyajan nuorisoa vaivaa?
Mikäköhän tätä nykyajan nuorisoa vaivaa, kun saa yhä hurjempia juttuja lukea lehdistä. Alaikäiset tytöt pahoinpitelivät4352Se tunne kun elämässä menee kaikki putkeen
Sain juuri tiedon, että olen saanut töistä vakituisen paikan. Enää ei siis tarvitse jännittää, että jatkuuko se sopimus5851Missä Similä on?
Mitä tapahtui palstapersoona Timo Similälle? Monenlaista juttua sieltä tuli, mutta palsta ei ole entisellään ilman Simil2550Kätteleekö kukaan enää?
Aloin tässä miettimään tuota hassua vanhan ajan tapaa. Kättelyä siis. Korona pandemian alettua näkyi kylttejä, joissa ke2149Palstakamun kilahtamiset vol. 1001
En ole ollut kovin aktiivinen palstalla, joten ajattelin pitkästä aikaa päivitellä kuulumisiani palstalle :). Ilokseni6747Videoita jotka saavat sinut nauramaan
Tämä kaveri on jotenkin niin vilpittömän pilvessä, että ei voinut kuin nauraa :D https://www.youtube.com/watch?v=4_X1rhO2247Että osaa olla tylsää...
Vielä olisi kaksi viikkoa jäljellä lomaa, enkä meinaa keksiä mitään järkevää tekemistä. Vapaus on tylsistyttää, kun sitä3547"Haluatko tietää, mistä Suomi puhuu?"
"Tilaa ilmoitukset suosituimmista keskusteluista - ajoittain saat myös mainoksia yhteistyökumppaneidemme vinkeistä ja pa046Aloin kerralla rankkariksi
Kävin tänään parturissa. Vedettiin pää kaljuksi ja siihen kaveriksi sellainen siististi tyylitelty pitkä parta. Kävin my1845Naapurin koira
Tuli murisemaan minulle. Sitä kovasti suututti kun en silittänyt sitä. Yritin sitten selittää sille, että olen allergine1144Kauneinta naisessa?
Mikä on teidän mielestä kaunein piirre naisessa? Ite tykkään naisten korvista. Ne on ihanan pehmeät ja niitä on kiva nä3743Maisa Torpan syöksykierre
Palstan poikien märällä päiväunella ei mene kovin hyvin. Maisa purjehtii itseaiheutetuista vaikeuksista toisiin. Ensin o542"Nuorekkaat" naiset
Arvaisitko Tian iän? Mielestäni ei näytä päivääkään yli 50-vuotiaalta. Arvelisin siis todellisen iän olevan 60, kun main7042Sotilasliitto Venäjän kanssa
Suomen pitäisi unohtaa NATO ja Euroopan unioni. Niistä kun ei ole tähän mennessä koitunut kuin kuluja Suomelle. Meidän k3742Enkö olekaan ruma? Palstakamun toilailut vol. 1001
Viime aikoina minua on kutsuttu kolmeen otteeseen komeaksi. Jonkun mielestä kyse voi olla normaalista small talkista tai2840Osaatteko liikennesäännöt?
Puolet pyöräilijöistä nimittäin solkee auton alle. Monesti tuolla liikenteessä tulee tilanteita, että pyörä vaan vyöryy638Tätä se naisettomuus teettää
Ätmi kun ei saa naista, niin hän kehittää outoja harrastuksia tuomaan tyhjään elämäänsä jotain mielekkyyttä. Enää edes p3737