kynä.mi

Aloituksia
210
Kommenttia
2961
Oppi ja toteutus
Tasa-arvon ideologioita on ollut lukuisia, sekä uskonnollisia että maallisia, muitakin kuin feminismi. Uskonnollisista3282Feministien karmea kärsimys
Ei ihan naapurissamme, mutta jo Tanskassa feministit tekevät sellaisia teeveeohjelmia, joissa esitellään naisten sukupuo2482Geneettistä sopeutumista
Jotta evoluutiossa tapahtuisi merkittävää muutosta, tarvitaan UUSI mutaatio, mutta uudet mutaatiot ovat verrattain harvi4081Kaksoisstrategia
Olen esittänyt biologiselta pohjalta naisen ja miehen pariutumisen strategian merkittävinta eroa. Naisen geenistö on s480Ujouden anatomiaa
Latgalen kielen kurssilla noin nelikymmenvuotias sisko kertoi minulle, kuinka oli murrosikäiselle tyttärelleen sanonut o3979Kaksi tapaa harjoittaa avioseksiä
Avioseksiä harjoitetaan kahdella periaatteella: 1) Minimiperiaate. Jos kumpi tahansa mistä syystä tahansa kieltäytyy, y4979Pakko paheksua
Todellisessakin elämässä on saanut huomata, että on erityinen asennoitumistapa, paheksunta, mutta täällä netissä se on e378"Keskustelua" sammutetuin lyhdyin
Presidentin ehdotuksesta on kuulemma käynnissä "viivyttelemätön mutta tarkkaan harkitseva keskustelu". Kuitenkaan johtav3478Todellisuus vastaan ideologia
Osa feministeistä kieltää miehiltä muiden naisten ajattelun. Sen ei ole mahdollista toteutua, koska ihmiset ovat rakent1978Suomettuminen raskasta
Suomettumisen politiikka, jossa pelättiin koko ajan Neuvostolan reaktioita, pantiin suu supulle, lehdet ja Yleisradio ol278Mennyttä aikaa ei tajuta, ei myöskään 60-lukua.
Koko itäblokki aatteineen kaatui runsas 30 vuotta sitten. Poikani tytär, joka syntyi kaatumisen jälkeen, kyseli isältään877Naisten ja miesten normisto
… ovat tunnetusti keskimäärin hiukan erilaiset. Ero johtuu biologisista syistä. Absoluuttista paremmuuden mittapuuta ei1175Sinkkupalsta, loputonta pohtimista pääasian ympärillä
Pariutumisen AINOA biologinen merkitys on populaation UUDENTUMINEN eli jälkeläisten saaminen siihen ikään, että taas uud1974Ruususymboli
Mistähän syystä naisen naisellisuuden keskuksen vertauskuvana käytetään ruusua. Olisiko sillä ehkä miesten mielikuvissa2174Pariutumisen tapahtumajärjestys
Vaikka eri aikoina noudatetaan hyvinkin erilaista vapauden määrää seurustelussa, itse seurustelu noudattaa vakiojärjesty1174Hitlerin ja Putinin ero
Saksan kansa hurrasi mielenvikaiselle Hitlerille. Venäjän kansa ei halua sotaa, jonka mielenvikainen Putin aloitti. Hi174Boomeri-vahingon minimoiminen
Nimitellessään puolueen suurinta äänestäjäkuntaa boomereiksi pääministeri on tehnyt vahingon, jota ei voi korjata. Puol4671"Kauniimpi sukupuoli"
Useimmin päätän puheenvuoroni kahteen emojiin, 🌹 ruusuun ja 👀 silmiin. Ei liene epäselvää, että naiset ovat muutenkin171Tottumus on toinen luonto.
Nuoruudessani ei ollut mitään (ainakaan tuntemaani) keinoa saada käsiinsä valokuvaa, jossa olisi esitetty henkilö sukupu770"Haukat" ja "kyyhkyt"
Itse asiassa ei ole ollenkaan kyse lintupopulaatiosta vaan mistä tahansa vastakkaiseen suuntaan vaikuttavasta, minkä tah4070