Vapaa kuvaus

Aloituksia

210

Kommenttia

2961

1. Tarja Halosen suurin erehdys

... ei ole, että joutui Putinin huijaamaksi. Ennätyksen kai teki Angela Merkel, jonka johdolla Saksa joutui aivan riippu
    9
    106
  2. Kaksoisstrategia

Olen esittänyt biologiselta pohjalta naisen ja miehen pariutumisen strategian merkittävinta eroa. Naisen geenistö on s
    Sinkut
    4
    106
  3. Alastomuusujostelu

Varhaisihmisellä ei voinut olla alastomuusujostelua, koska kaikki ihmiset olivat alasti. Koko alastomuuskäsitettä ei voi
    Sinkut
    31
    106
  4. Suuri säätyero

En muista enää nimeä, mutta hän oli aatelispoika 1800-luvulla. Oli vähän seuraa, ja ilahtui kovin, kun tapasi metsässä k
    Sinkut
    21
    106
  5. Viihteen halu on ihmisellä pohjaton.

Itse en koskaan ole harrastanut tanssia, mutta olen katsellut useat kerrat teeveestä. Kun papinvirassa saarnasin kirkoss
    Sinkut
    21
    105
  6. "Haukat" ja "kyyhkyt"

Itse asiassa ei ole ollenkaan kyse lintupopulaatiosta vaan mistä tahansa vastakkaiseen suuntaan vaikuttavasta, minkä tah
    Sinkut
    40
    105
  7. Mennyttä aikaa ei tajuta, ei myöskään 60-lukua.

Koko itäblokki aatteineen kaatui runsas 30 vuotta sitten. Poikani tytär, joka syntyi kaatumisen jälkeen, kyseli isältään
    Sinkut
    8
    104
  8. Suomettuminen raskasta

Suomettumisen politiikka, jossa pelättiin koko ajan Neuvostolan reaktioita, pantiin suu supulle, lehdet ja Yleisradio ol
    Maailman menoa
    2
    104
  9. VASTAUS kysymykseen ruusun ja silmien takana olevasta miehestä

Vellikellooni tuli asialliselta tuntuva kysymys, minkälainen mies kätkeytyy ruusun ja silmien taa. Kirjoitin siihen myös
    Sinkut
    0
    102
  10. Pariutumisen tapahtumajärjestys

Vaikka eri aikoina noudatetaan hyvinkin erilaista vapauden määrää seurustelussa, itse seurustelu noudattaa vakiojärjesty
    Sinkut
    11
    101
  11. Ruususymboli

Mistähän syystä naisen naisellisuuden keskuksen vertauskuvana käytetään ruusua. Olisiko sillä ehkä miesten mielikuvissa
    Sinkut
    21
    101
  12. Naisten ja miesten normisto

… ovat tunnetusti keskimäärin hiukan erilaiset. Ero johtuu biologisista syistä. Absoluuttista paremmuuden mittapuuta ei
    Sinkut
    11
    100
  13. Feminismi ja luuserisovinismi

Feminismi ja luuserisovinismi ovat vihan ideologioita, jotka antavat voimaa toisilleen. Suurin osa ihmisistä pyrkii yhte
    Sinkut
    12
    100
  14. Kaksi tapaa harjoittaa avioseksiä

Avioseksiä harjoitetaan kahdella periaatteella: 1) Minimiperiaate. Jos kumpi tahansa mistä syystä tahansa kieltäytyy, y
    Sinkut
    49
    100
  15. Todellisuus vastaan ideologia

Osa feministeistä kieltää miehiltä muiden naisten ajattelun. Sen ei ole mahdollista toteutua, koska ihmiset ovat rakent
    Sinkut
    19
    98
  16. Oppi ja toteutus

Tasa-arvon ideologioita on ollut lukuisia, sekä uskonnollisia että maallisia, muitakin kuin feminismi. Uskonnollisista
    Sinkut
    32
    98
  17. Ideologioiden viholliskuva

Luunottamatta tinkimätöntä tasa-arvon pyrkimystä, en tunne ainoatakaan ideologiaa, jolla ei ole myös viholliskuva. Femi
    Sinkut
    56
    97
  18. Ujouden anatomiaa

Latgalen kielen kurssilla noin nelikymmenvuotias sisko kertoi minulle, kuinka oli murrosikäiselle tyttärelleen sanonut o
    Sinkut
    39
    96
  19. Menopaussi eli naisen vaihdevuodet, biloginen harvinaisuus

Biologiseen teoriaan perehtynyt tajuaa, ettei mitään sopeumaa synny, jos siitä ei ole evolutiivista hyötyä. Menopaussi
    Sinkut
    3
    95
  20. Evoluutio on luonut lisääntymiselle varmisteita.

Halu toista sukupuolta olevan seuraan, kauneudenelämys, kiihottuneisuus, halu kokea ja osoittaa herttaisuutta, seksihalu
    Sinkut
    53
    94