Vapaa kuvaus

Aloituksia

210

Kommenttia

2961

1. "Amerikan herkku"

Olen esittänyt kritiikkiä feminismistä, mutta se on vain pieni osa amerikkalaisen kulttuurin tunkeutumisesta meille ja m
    Sinkut
    64
    96
  2. Kaksoisstrategia

Olen esittänyt biologiselta pohjalta naisen ja miehen pariutumisen strategian merkittävinta eroa. Naisen geenistö on s
    Sinkut
    4
    95
  3. Todellisuus vastaan ideologia

Osa feministeistä kieltää miehiltä muiden naisten ajattelun. Sen ei ole mahdollista toteutua, koska ihmiset ovat rakent
    Sinkut
    19
    94
  4. Pariutumisen tapahtumajärjestys

Vaikka eri aikoina noudatetaan hyvinkin erilaista vapauden määrää seurustelussa, itse seurustelu noudattaa vakiojärjesty
    Sinkut
    11
    94
  5. Ruususymboli

Mistähän syystä naisen naisellisuuden keskuksen vertauskuvana käytetään ruusua. Olisiko sillä ehkä miesten mielikuvissa
    Sinkut
    21
    93
  6. Feminismi ja luuserisovinismi

Feminismi ja luuserisovinismi ovat vihan ideologioita, jotka antavat voimaa toisilleen. Suurin osa ihmisistä pyrkii yhte
    Sinkut
    12
    93
  7. Feminismi ja Freud

Keskusteluissa feministien kanssa on paljastunut merkillinen seikka, feministien selkeä sovinismi. Feministit todistele
    Sinkut
    2
    93
  8. Mennyttä aikaa ei tajuta, ei myöskään 60-lukua.

Koko itäblokki aatteineen kaatui runsas 30 vuotta sitten. Poikani tytär, joka syntyi kaatumisen jälkeen, kyseli isältään
    Sinkut
    8
    93
  9. "Haukat" ja "kyyhkyt"

Itse asiassa ei ole ollenkaan kyse lintupopulaatiosta vaan mistä tahansa vastakkaiseen suuntaan vaikuttavasta, minkä tah
    Sinkut
    40
    92
  10. Oppi ja toteutus

Tasa-arvon ideologioita on ollut lukuisia, sekä uskonnollisia että maallisia, muitakin kuin feminismi. Uskonnollisista
    Sinkut
    32
    91
  11. Kaksi tapaa harjoittaa avioseksiä

Avioseksiä harjoitetaan kahdella periaatteella: 1) Minimiperiaate. Jos kumpi tahansa mistä syystä tahansa kieltäytyy, y
    Sinkut
    49
    91
  12. Neuvo vai itsekehu?

Lehdet on täynnään kirjoituksia, joissa kerrotaan, miten kamaloittavasti ihmiset käyttäytyy netin nimettömyyden suojissa
    Sinkut
    6
    89
  13. Ujouden anatomiaa

Latgalen kielen kurssilla noin nelikymmenvuotias sisko kertoi minulle, kuinka oli murrosikäiselle tyttärelleen sanonut o
    Sinkut
    39
    89
  14. Naisten ja miesten normisto

… ovat tunnetusti keskimäärin hiukan erilaiset. Ero johtuu biologisista syistä. Absoluuttista paremmuuden mittapuuta ei
    Sinkut
    11
    88
  15. Parinvalinta

… tapahtuu täsmälleen niin, kuin biologinen teoria kertoo. Sen luovuttamaton ydin on valinta ja tasoerot – oikeastaan ja
    Sinkut
    36
    87
  16. Suomettuminen raskasta

Suomettumisen politiikka, jossa pelättiin koko ajan Neuvostolan reaktioita, pantiin suu supulle, lehdet ja Yleisradio ol
    Maailman menoa
    2
    86
  17. Pakko paheksua

Todellisessakin elämässä on saanut huomata, että on erityinen asennoitumistapa, paheksunta, mutta täällä netissä se on e
    Sinkut
    3
    85
  18. Hitlerin ja Putinin ero

Saksan kansa hurrasi mielenvikaiselle Hitlerille. Venäjän kansa ei halua sotaa, jonka mielenvikainen Putin aloitti. Hi
    Maailman menoa
    1
    85
  19. Evoluutio on luonut lisääntymiselle varmisteita.

Halu toista sukupuolta olevan seuraan, kauneudenelämys, kiihottuneisuus, halu kokea ja osoittaa herttaisuutta, seksihalu
    Sinkut
    53
    85
  20. Geneettistä sopeutumista

Jotta evoluutiossa tapahtuisi merkittävää muutosta, tarvitaan UUSI mutaatio, mutta uudet mutaatiot ovat verrattain harvi
    Sinkut
    40
    84