kynä.mi
![]()
Aloituksia
210
Kommenttia
2961
Tarja Halosen suurin erehdys
... ei ole, että joutui Putinin huijaamaksi. Ennätyksen kai teki Angela Merkel, jonka johdolla Saksa joutui aivan riippu9106Kaksoisstrategia
Olen esittänyt biologiselta pohjalta naisen ja miehen pariutumisen strategian merkittävinta eroa. Naisen geenistö on s4106Alastomuusujostelu
Varhaisihmisellä ei voinut olla alastomuusujostelua, koska kaikki ihmiset olivat alasti. Koko alastomuuskäsitettä ei voi31106Suuri säätyero
En muista enää nimeä, mutta hän oli aatelispoika 1800-luvulla. Oli vähän seuraa, ja ilahtui kovin, kun tapasi metsässä k21106Viihteen halu on ihmisellä pohjaton.
Itse en koskaan ole harrastanut tanssia, mutta olen katsellut useat kerrat teeveestä. Kun papinvirassa saarnasin kirkoss21105"Haukat" ja "kyyhkyt"
Itse asiassa ei ole ollenkaan kyse lintupopulaatiosta vaan mistä tahansa vastakkaiseen suuntaan vaikuttavasta, minkä tah40105Mennyttä aikaa ei tajuta, ei myöskään 60-lukua.
Koko itäblokki aatteineen kaatui runsas 30 vuotta sitten. Poikani tytär, joka syntyi kaatumisen jälkeen, kyseli isältään8104Suomettuminen raskasta
Suomettumisen politiikka, jossa pelättiin koko ajan Neuvostolan reaktioita, pantiin suu supulle, lehdet ja Yleisradio ol2104VASTAUS kysymykseen ruusun ja silmien takana olevasta miehestä
Vellikellooni tuli asialliselta tuntuva kysymys, minkälainen mies kätkeytyy ruusun ja silmien taa. Kirjoitin siihen myös0102Pariutumisen tapahtumajärjestys
Vaikka eri aikoina noudatetaan hyvinkin erilaista vapauden määrää seurustelussa, itse seurustelu noudattaa vakiojärjesty11101Ruususymboli
Mistähän syystä naisen naisellisuuden keskuksen vertauskuvana käytetään ruusua. Olisiko sillä ehkä miesten mielikuvissa21101Naisten ja miesten normisto
… ovat tunnetusti keskimäärin hiukan erilaiset. Ero johtuu biologisista syistä. Absoluuttista paremmuuden mittapuuta ei11100Feminismi ja luuserisovinismi
Feminismi ja luuserisovinismi ovat vihan ideologioita, jotka antavat voimaa toisilleen. Suurin osa ihmisistä pyrkii yhte12100Kaksi tapaa harjoittaa avioseksiä
Avioseksiä harjoitetaan kahdella periaatteella: 1) Minimiperiaate. Jos kumpi tahansa mistä syystä tahansa kieltäytyy, y49100Todellisuus vastaan ideologia
Osa feministeistä kieltää miehiltä muiden naisten ajattelun. Sen ei ole mahdollista toteutua, koska ihmiset ovat rakent1998Oppi ja toteutus
Tasa-arvon ideologioita on ollut lukuisia, sekä uskonnollisia että maallisia, muitakin kuin feminismi. Uskonnollisista3298Ideologioiden viholliskuva
Luunottamatta tinkimätöntä tasa-arvon pyrkimystä, en tunne ainoatakaan ideologiaa, jolla ei ole myös viholliskuva. Femi5697Ujouden anatomiaa
Latgalen kielen kurssilla noin nelikymmenvuotias sisko kertoi minulle, kuinka oli murrosikäiselle tyttärelleen sanonut o3996Menopaussi eli naisen vaihdevuodet, biloginen harvinaisuus
Biologiseen teoriaan perehtynyt tajuaa, ettei mitään sopeumaa synny, jos siitä ei ole evolutiivista hyötyä. Menopaussi395Evoluutio on luonut lisääntymiselle varmisteita.
Halu toista sukupuolta olevan seuraan, kauneudenelämys, kiihottuneisuus, halu kokea ja osoittaa herttaisuutta, seksihalu5394