kynä.mi
![]()
Aloituksia
210
Kommenttia
2961
"Amerikan herkku"
Olen esittänyt kritiikkiä feminismistä, mutta se on vain pieni osa amerikkalaisen kulttuurin tunkeutumisesta meille ja m6496Kaksoisstrategia
Olen esittänyt biologiselta pohjalta naisen ja miehen pariutumisen strategian merkittävinta eroa. Naisen geenistö on s495Todellisuus vastaan ideologia
Osa feministeistä kieltää miehiltä muiden naisten ajattelun. Sen ei ole mahdollista toteutua, koska ihmiset ovat rakent1994Pariutumisen tapahtumajärjestys
Vaikka eri aikoina noudatetaan hyvinkin erilaista vapauden määrää seurustelussa, itse seurustelu noudattaa vakiojärjesty1194Ruususymboli
Mistähän syystä naisen naisellisuuden keskuksen vertauskuvana käytetään ruusua. Olisiko sillä ehkä miesten mielikuvissa2193Feminismi ja luuserisovinismi
Feminismi ja luuserisovinismi ovat vihan ideologioita, jotka antavat voimaa toisilleen. Suurin osa ihmisistä pyrkii yhte1293Feminismi ja Freud
Keskusteluissa feministien kanssa on paljastunut merkillinen seikka, feministien selkeä sovinismi. Feministit todistele293Mennyttä aikaa ei tajuta, ei myöskään 60-lukua.
Koko itäblokki aatteineen kaatui runsas 30 vuotta sitten. Poikani tytär, joka syntyi kaatumisen jälkeen, kyseli isältään893"Haukat" ja "kyyhkyt"
Itse asiassa ei ole ollenkaan kyse lintupopulaatiosta vaan mistä tahansa vastakkaiseen suuntaan vaikuttavasta, minkä tah4092Oppi ja toteutus
Tasa-arvon ideologioita on ollut lukuisia, sekä uskonnollisia että maallisia, muitakin kuin feminismi. Uskonnollisista3291Kaksi tapaa harjoittaa avioseksiä
Avioseksiä harjoitetaan kahdella periaatteella: 1) Minimiperiaate. Jos kumpi tahansa mistä syystä tahansa kieltäytyy, y4991Neuvo vai itsekehu?
Lehdet on täynnään kirjoituksia, joissa kerrotaan, miten kamaloittavasti ihmiset käyttäytyy netin nimettömyyden suojissa689Ujouden anatomiaa
Latgalen kielen kurssilla noin nelikymmenvuotias sisko kertoi minulle, kuinka oli murrosikäiselle tyttärelleen sanonut o3989Naisten ja miesten normisto
… ovat tunnetusti keskimäärin hiukan erilaiset. Ero johtuu biologisista syistä. Absoluuttista paremmuuden mittapuuta ei1188Parinvalinta
… tapahtuu täsmälleen niin, kuin biologinen teoria kertoo. Sen luovuttamaton ydin on valinta ja tasoerot – oikeastaan ja3687Suomettuminen raskasta
Suomettumisen politiikka, jossa pelättiin koko ajan Neuvostolan reaktioita, pantiin suu supulle, lehdet ja Yleisradio ol286Pakko paheksua
Todellisessakin elämässä on saanut huomata, että on erityinen asennoitumistapa, paheksunta, mutta täällä netissä se on e385Hitlerin ja Putinin ero
Saksan kansa hurrasi mielenvikaiselle Hitlerille. Venäjän kansa ei halua sotaa, jonka mielenvikainen Putin aloitti. Hi185Evoluutio on luonut lisääntymiselle varmisteita.
Halu toista sukupuolta olevan seuraan, kauneudenelämys, kiihottuneisuus, halu kokea ja osoittaa herttaisuutta, seksihalu5385Geneettistä sopeutumista
Jotta evoluutiossa tapahtuisi merkittävää muutosta, tarvitaan UUSI mutaatio, mutta uudet mutaatiot ovat verrattain harvi4084