Henmar8
![]()
Aloituksia
52
Kommenttia
23
Älyllinen kehitysvamma ja yksin osaa maksaa vuokrat jne.
Itselläni on Lievä älyllinen kehitysvamma ja ADHD ja kehitysvammma puolella ohjaaja sanoo minulle on laitettu väärin Lie4265Älyllisen kehitysvamman vahvuus alueet
Voiko älyllisen kehitysvamman saaneilla olla pienellä määrällä Matemaattinen lahjakkuus ja hyvä päivämäärä muisti ja kok7243Ei todellakaan toimi!
Ne joilla on CP vamma/ Lievä älyllinen kehitysvamma ja istuu pyörätuolissa ja ei toimi kädet ja jalat. Ei toimi itsemäär1239Tässä tutkimuksessa on syyt kehitysvammaan
Käytösoireet voivat johtua liiallisesta lääkityksestä, joka tulkitaan riittämättömäksi, esimer- kiksi käytösoireiden pah3237Lievä älyllinen kehitysvamma ei ole oikein
Onko oikein, että Kehitysvammmaisten puolella jos on Lievä älyllinen kehitysvamma kirjoittaa lääkäri, että olen muille a1236Aktiivisuuden ja tarkkaavaisuuden häiriö??
Kumpaan näistä kahdesta kuuluu nämä asiat 1. Puhut päälle etkä osaa arvioida puhelimessa kasvotusten ryhmässä milloin o1232Lievä älyllinen kehitysvamma
Olen saanut kuulla että olisi ohjaajien mielestä nykyään väärin laitettu kehitysvamma diagnoosi? Koko ajan Kehitysvamma1228Ryhmissä en osaa toimia älyllisen kehitysvamman saaneena ohjatusti
Minun kohdallani kehitysvammma puolella työkeskus ryhmässä ohjaajat vaati asiakkuuden lopetusta Rinnekodin paikassa ei o5219Kehitysvamma
Mielestäni jos muut älyllisen kehitysvamman saaneena eivät osaa kirjoittaa tai lukea, niin niiden omaisten ei pitäisi os0219Tämä voi olla kehitysvamman saaneena
PDA/EDA – Äärimmäinen vaatimusten välttely Äärimmäisessä vaatimussten välttelyssä (PDA/EDA) on kysymys monimutkaisesta,1216Huomaako älyllisen kehitysvamman saaneet?
Huomaako älyllisen kehitysvamman saaneet ihmiset,jos joku toinen älyllisen kehitysvamman saaneena on heihin verrattuna L0214Lievä älyllinen kehitysvamma vai Autismi?
Uuden työntekijän sijain jolle sanoin Estonia uppoamis päivä on 28.9.1994 niin sano että Lievän älyllisen kehitysvamman0209Kehitysvamma puolella ei omaa tee
Jos lievän älyllisen kehitysvamman saaneena vaadin avustetun itsemurhan auttaa Kehitysvamma ohjaajia niin eikö niiden pi1201Voiko PDA olla?
Minun kohdallani on todettu olen haasteellinen asiakas muihin älyllisen kehitysvamman saaneisiin verrattuna, koska ryhmä0201Älyllinen kehitysvamma ja syvällinen puhe??
Itse saan Ohjaajilta ja kavereilta joilla ei ole kun masennus kuulla että puhun syvällisesti. Ja yksi tuttu sano siksi0196Älyllinen kehitysvamma
Itselläni on Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena häiritsevä tarve laskea päässä kertolaskuja suihkussa ja taas suihk1196Lievä älyllinen kehitysvamma
Voiko muka terveet ihmiset Kehitysvamma puolella olevat Ohjaajat huomaa puheen perusteella, että muka olen liian älykäs1193Älyllinen kehitysvamma/ päässä Laskutaito
Itselläni on Lievä älyllinen kehitysvamma diagnoosi laskin päässä laskuna jos on yhdessä WC paperi rullassa 150 palaa ja0184Kehitysvammma työntekijöitä täällä?
Jos Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena en enään jaksa olla Kehitysvamma puolella asiakkaana ja tiedän haluan avuste0183Lievä älyllinen kehitysvamma ja looginen ajattelu
Kuuluuko Lievään älylliseen kehitysvammmaan se että ajattelee loogisesti ja yksin osaa maksaa vuokrat lasku jutut. Uusi0180