Vapaa kuvaus

Aloituksia

52

Kommenttia

23

1. Älyllinen kehitysvamma ja yksin osaa maksaa vuokrat jne.

Itselläni on Lievä älyllinen kehitysvamma ja ADHD ja kehitysvammma puolella ohjaaja sanoo minulle on laitettu väärin Lie
    Kehitysvammaiset
    4
    265
  2. Älyllisen kehitysvamman vahvuus alueet

Voiko älyllisen kehitysvamman saaneilla olla pienellä määrällä Matemaattinen lahjakkuus ja hyvä päivämäärä muisti ja kok
    Kehitysvammaiset
    7
    243
  3. Ei todellakaan toimi!

Ne joilla on CP vamma/ Lievä älyllinen kehitysvamma ja istuu pyörätuolissa ja ei toimi kädet ja jalat. Ei toimi itsemäär
    Kehitysvammaiset
    1
    239
  4. Tässä tutkimuksessa on syyt kehitysvammaan

Käytösoireet voivat johtua liiallisesta lääkityksestä, joka tulkitaan riittämättömäksi, esimer- kiksi käytösoireiden pah
    Kehitysvammaiset
    3
    237
  5. Lievä älyllinen kehitysvamma ei ole oikein

Onko oikein, että Kehitysvammmaisten puolella jos on Lievä älyllinen kehitysvamma kirjoittaa lääkäri, että olen muille a
    Kehitysvammaiset
    1
    236
  6. Aktiivisuuden ja tarkkaavaisuuden häiriö??

Kumpaan näistä kahdesta kuuluu nämä asiat 1. Puhut päälle etkä osaa arvioida puhelimessa kasvotusten ryhmässä milloin o
    Kehitysvammaiset
    1
    232
  7. Lievä älyllinen kehitysvamma

Olen saanut kuulla että olisi ohjaajien mielestä nykyään väärin laitettu kehitysvamma diagnoosi? Koko ajan Kehitysvamma
    Kehitysvammaiset
    1
    228
  8. Kehitysvamma

Mielestäni jos muut älyllisen kehitysvamman saaneena eivät osaa kirjoittaa tai lukea, niin niiden omaisten ei pitäisi os
    Kehitysvammaiset
    0
    219
  9. Ryhmissä en osaa toimia älyllisen kehitysvamman saaneena ohjatusti

Minun kohdallani kehitysvammma puolella työkeskus ryhmässä ohjaajat vaati asiakkuuden lopetusta Rinnekodin paikassa ei o
    Kehitysvammaiset
    5
    218
  10. Tämä voi olla kehitysvamman saaneena

PDA/EDA – Äärimmäinen vaatimusten välttely Äärimmäisessä vaatimussten välttelyssä (PDA/EDA) on kysymys monimutkaisesta,
    Kehitysvammaiset
    1
    216
  11. Huomaako älyllisen kehitysvamman saaneet?

Huomaako älyllisen kehitysvamman saaneet ihmiset,jos joku toinen älyllisen kehitysvamman saaneena on heihin verrattuna L
    Kehitysvammaiset
    0
    214
  12. Lievä älyllinen kehitysvamma vai Autismi?

Uuden työntekijän sijain jolle sanoin Estonia uppoamis päivä on 28.9.1994 niin sano että Lievän älyllisen kehitysvamman
    Kehitysvammaiset
    0
    209
  13. Kehitysvamma puolella ei omaa tee

Jos lievän älyllisen kehitysvamman saaneena vaadin avustetun itsemurhan auttaa Kehitysvamma ohjaajia niin eikö niiden pi
    Kehitysvammaiset
    1
    201
  14. Voiko PDA olla?

Minun kohdallani on todettu olen haasteellinen asiakas muihin älyllisen kehitysvamman saaneisiin verrattuna, koska ryhmä
    Kehitysvammaiset
    0
    201
  15. Älyllinen kehitysvamma ja syvällinen puhe??

Itse saan Ohjaajilta ja kavereilta joilla ei ole kun masennus kuulla että puhun syvällisesti. Ja yksi tuttu sano siksi
    Kehitysvammaiset
    0
    196
  16. Älyllinen kehitysvamma

Itselläni on Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena häiritsevä tarve laskea päässä kertolaskuja suihkussa ja taas suihk
    Kehitysvammaiset
    1
    196
  17. Lievä älyllinen kehitysvamma

Voiko muka terveet ihmiset Kehitysvamma puolella olevat Ohjaajat huomaa puheen perusteella, että muka olen liian älykäs
    Kehitysvammaiset
    1
    193
  18. Älyllinen kehitysvamma/ päässä Laskutaito

Itselläni on Lievä älyllinen kehitysvamma diagnoosi laskin päässä laskuna jos on yhdessä WC paperi rullassa 150 palaa ja
    Kehitysvammaiset
    0
    184
  19. Kehitysvammma työntekijöitä täällä?

Jos Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena en enään jaksa olla Kehitysvamma puolella asiakkaana ja tiedän haluan avuste
    Kehitysvammaiset
    0
    183
  20. Lievä älyllinen kehitysvamma ja looginen ajattelu

Kuuluuko Lievään älylliseen kehitysvammmaan se että ajattelee loogisesti ja yksin osaa maksaa vuokrat lasku jutut. Uusi
    Kehitysvammaiset
    0
    180