Henmar8

Aloituksia
52
Kommenttia
23
Lievä älyllinen kehitysvamma ei ole oikein
Onko oikein, että Kehitysvammmaisten puolella jos on Lievä älyllinen kehitysvamma kirjoittaa lääkäri, että olen muille a1196Älyllinen kehitysvamma ja yksin osaa maksaa vuokrat jne.
Itselläni on Lievä älyllinen kehitysvamma ja ADHD ja kehitysvammma puolella ohjaaja sanoo minulle on laitettu väärin Lie4182Kehitysvamma
Mielestäni jos muut älyllisen kehitysvamman saaneena eivät osaa kirjoittaa tai lukea, niin niiden omaisten ei pitäisi os0179Aktiivisuuden ja tarkkaavaisuuden häiriö??
Kumpaan näistä kahdesta kuuluu nämä asiat 1. Puhut päälle etkä osaa arvioida puhelimessa kasvotusten ryhmässä milloin o1178Tämä voi olla kehitysvamman saaneena
PDA/EDA – Äärimmäinen vaatimusten välttely Äärimmäisessä vaatimussten välttelyssä (PDA/EDA) on kysymys monimutkaisesta,1172Kehitysvamma vai ADHD raivokohtaus?
Pahin mahdollinen raivokohtaus jos muut ihmiset huutaa niin olen ottanut leikkuu veitsen ja uhannut tappaa ja raivokohta1171Kehitysvamma puolella ei omaa tee
Jos lievän älyllisen kehitysvamman saaneena vaadin avustetun itsemurhan auttaa Kehitysvamma ohjaajia niin eikö niiden pi1171Ryhmissä en osaa toimia älyllisen kehitysvamman saaneena ohjatusti
Minun kohdallani kehitysvammma puolella työkeskus ryhmässä ohjaajat vaati asiakkuuden lopetusta Rinnekodin paikassa ei o5171Tässä tutkimuksessa on syyt kehitysvammaan
Käytösoireet voivat johtua liiallisesta lääkityksestä, joka tulkitaan riittämättömäksi, esimer- kiksi käytösoireiden pah3164Älyllinen kehitysvamma
Itselläni on Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena häiritsevä tarve laskea päässä kertolaskuja suihkussa ja taas suihk1162Älyllinen kehitysvamma ja syvällinen puhe??
Itse saan Ohjaajilta ja kavereilta joilla ei ole kun masennus kuulla että puhun syvällisesti. Ja yksi tuttu sano siksi0153Lievä älyllinen kehitysvamma vai Autismi?
Uuden työntekijän sijain jolle sanoin Estonia uppoamis päivä on 28.9.1994 niin sano että Lievän älyllisen kehitysvamman0153Lievä älyllinen kehitysvamma
Olen saanut kuulla että olisi ohjaajien mielestä nykyään väärin laitettu kehitysvamma diagnoosi? Koko ajan Kehitysvamma1153Huomaako älyllisen kehitysvamman saaneet?
Huomaako älyllisen kehitysvamman saaneet ihmiset,jos joku toinen älyllisen kehitysvamman saaneena on heihin verrattuna L0150Onko oikein Heikkolahjaisuus tasolla olevilla kehitysvamma?
Minun psykologi papereissa lukee koko testi Heikkolahja tasolla ja saan kuulla kun vammaissosiaali puolelta olen hakenut1150Kehitysvammma työntekijöitä täällä?
Jos Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena en enään jaksa olla Kehitysvamma puolella asiakkaana ja tiedän haluan avuste0148Lievä älyllinen kehitysvamma
Voiko muka terveet ihmiset Kehitysvamma puolella olevat Ohjaajat huomaa puheen perusteella, että muka olen liian älykäs1143Lievä älyllinen kehitysvamma ja looginen ajattelu
Kuuluuko Lievään älylliseen kehitysvammmaan se että ajattelee loogisesti ja yksin osaa maksaa vuokrat lasku jutut. Uusi0142Voiko PDA olla?
Minun kohdallani on todettu olen haasteellinen asiakas muihin älyllisen kehitysvamman saaneisiin verrattuna, koska ryhmä0136Kehitysvammaisten kiinnostuksen kohteet??
Uusi työntekijä joka opiskelee Kehitysvamma sano että Lievä älyllinen Kehitysvamma diagnoosi minulle laitettu väärin jo0136