Vapaa kuvaus

Aloituksia

52

Kommenttia

23

1. Lievä älyllinen kehitysvamma ei ole oikein

Onko oikein, että Kehitysvammmaisten puolella jos on Lievä älyllinen kehitysvamma kirjoittaa lääkäri, että olen muille a
    Kehitysvammaiset
    1
    196
  2. Älyllinen kehitysvamma ja yksin osaa maksaa vuokrat jne.

Itselläni on Lievä älyllinen kehitysvamma ja ADHD ja kehitysvammma puolella ohjaaja sanoo minulle on laitettu väärin Lie
    Kehitysvammaiset
    4
    182
  3. Kehitysvamma

Mielestäni jos muut älyllisen kehitysvamman saaneena eivät osaa kirjoittaa tai lukea, niin niiden omaisten ei pitäisi os
    Kehitysvammaiset
    0
    179
  4. Aktiivisuuden ja tarkkaavaisuuden häiriö??

Kumpaan näistä kahdesta kuuluu nämä asiat 1. Puhut päälle etkä osaa arvioida puhelimessa kasvotusten ryhmässä milloin o
    Kehitysvammaiset
    1
    178
  5. Tämä voi olla kehitysvamman saaneena

PDA/EDA – Äärimmäinen vaatimusten välttely Äärimmäisessä vaatimussten välttelyssä (PDA/EDA) on kysymys monimutkaisesta,
    Kehitysvammaiset
    1
    172
  6. Kehitysvamma vai ADHD raivokohtaus?

Pahin mahdollinen raivokohtaus jos muut ihmiset huutaa niin olen ottanut leikkuu veitsen ja uhannut tappaa ja raivokohta
    Kehitysvammaiset
    1
    171
  7. Kehitysvamma puolella ei omaa tee

Jos lievän älyllisen kehitysvamman saaneena vaadin avustetun itsemurhan auttaa Kehitysvamma ohjaajia niin eikö niiden pi
    Kehitysvammaiset
    1
    171
  8. Ryhmissä en osaa toimia älyllisen kehitysvamman saaneena ohjatusti

Minun kohdallani kehitysvammma puolella työkeskus ryhmässä ohjaajat vaati asiakkuuden lopetusta Rinnekodin paikassa ei o
    Kehitysvammaiset
    5
    171
  9. Tässä tutkimuksessa on syyt kehitysvammaan

Käytösoireet voivat johtua liiallisesta lääkityksestä, joka tulkitaan riittämättömäksi, esimer- kiksi käytösoireiden pah
    Kehitysvammaiset
    3
    164
  10. Älyllinen kehitysvamma

Itselläni on Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena häiritsevä tarve laskea päässä kertolaskuja suihkussa ja taas suihk
    Kehitysvammaiset
    1
    162
  11. Älyllinen kehitysvamma ja syvällinen puhe??

Itse saan Ohjaajilta ja kavereilta joilla ei ole kun masennus kuulla että puhun syvällisesti. Ja yksi tuttu sano siksi
    Kehitysvammaiset
    0
    153
  12. Lievä älyllinen kehitysvamma vai Autismi?

Uuden työntekijän sijain jolle sanoin Estonia uppoamis päivä on 28.9.1994 niin sano että Lievän älyllisen kehitysvamman
    Kehitysvammaiset
    0
    153
  13. Lievä älyllinen kehitysvamma

Olen saanut kuulla että olisi ohjaajien mielestä nykyään väärin laitettu kehitysvamma diagnoosi? Koko ajan Kehitysvamma
    Kehitysvammaiset
    1
    153
  14. Huomaako älyllisen kehitysvamman saaneet?

Huomaako älyllisen kehitysvamman saaneet ihmiset,jos joku toinen älyllisen kehitysvamman saaneena on heihin verrattuna L
    Kehitysvammaiset
    0
    150
  15. Onko oikein Heikkolahjaisuus tasolla olevilla kehitysvamma?

Minun psykologi papereissa lukee koko testi Heikkolahja tasolla ja saan kuulla kun vammaissosiaali puolelta olen hakenut
    Kehitysvammaiset
    1
    150
  16. Kehitysvammma työntekijöitä täällä?

Jos Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena en enään jaksa olla Kehitysvamma puolella asiakkaana ja tiedän haluan avuste
    Kehitysvammaiset
    0
    148
  17. Lievä älyllinen kehitysvamma

Voiko muka terveet ihmiset Kehitysvamma puolella olevat Ohjaajat huomaa puheen perusteella, että muka olen liian älykäs
    Kehitysvammaiset
    1
    143
  18. Lievä älyllinen kehitysvamma ja looginen ajattelu

Kuuluuko Lievään älylliseen kehitysvammmaan se että ajattelee loogisesti ja yksin osaa maksaa vuokrat lasku jutut. Uusi
    Kehitysvammaiset
    0
    142
  19. Voiko PDA olla?

Minun kohdallani on todettu olen haasteellinen asiakas muihin älyllisen kehitysvamman saaneisiin verrattuna, koska ryhmä
    Kehitysvammaiset
    0
    136
  20. Kehitysvammaisten kiinnostuksen kohteet??

Uusi työntekijä joka opiskelee Kehitysvamma sano että Lievä älyllinen Kehitysvamma diagnoosi minulle laitettu väärin jo
    Kehitysvammaiset
    0
    136