Henmar8

Aloituksia
52
Kommenttia
23
Mitä tarkoittaa tämä?
Mitä tarkoittaa sana Autismi piirteinen kehitysvamman saaneena? Jos lääkäri lausunnoissa lukee Lievä älyllinen kehitysv0207Tässä tutkimuksessa on syyt kehitysvammaan
Käytösoireet voivat johtua liiallisesta lääkityksestä, joka tulkitaan riittämättömäksi, esimer- kiksi käytösoireiden pah3207Ei todellakaan toimi!
Ne joilla on CP vamma/ Lievä älyllinen kehitysvamma ja istuu pyörätuolissa ja ei toimi kädet ja jalat. Ei toimi itsemäär1203Kehitysvamma vai ADHD raivokohtaus?
Pahin mahdollinen raivokohtaus jos muut ihmiset huutaa niin olen ottanut leikkuu veitsen ja uhannut tappaa ja raivokohta1196Kehitysvamma
Mielestäni jos muut älyllisen kehitysvamman saaneena eivät osaa kirjoittaa tai lukea, niin niiden omaisten ei pitäisi os0191Aktiivisuuden ja tarkkaavaisuuden häiriö??
Kumpaan näistä kahdesta kuuluu nämä asiat 1. Puhut päälle etkä osaa arvioida puhelimessa kasvotusten ryhmässä milloin o1189Tämä voi olla kehitysvamman saaneena
PDA/EDA – Äärimmäinen vaatimusten välttely Äärimmäisessä vaatimussten välttelyssä (PDA/EDA) on kysymys monimutkaisesta,1184Ryhmissä en osaa toimia älyllisen kehitysvamman saaneena ohjatusti
Minun kohdallani kehitysvammma puolella työkeskus ryhmässä ohjaajat vaati asiakkuuden lopetusta Rinnekodin paikassa ei o5184Kehitysvamma puolella ei omaa tee
Jos lievän älyllisen kehitysvamman saaneena vaadin avustetun itsemurhan auttaa Kehitysvamma ohjaajia niin eikö niiden pi1178Onko oikein Heikkolahjaisuus tasolla olevilla kehitysvamma?
Minun psykologi papereissa lukee koko testi Heikkolahja tasolla ja saan kuulla kun vammaissosiaali puolelta olen hakenut1176Lievä älyllinen kehitysvamma
Olen saanut kuulla että olisi ohjaajien mielestä nykyään väärin laitettu kehitysvamma diagnoosi? Koko ajan Kehitysvamma1175Lievä älyllinen kehitysvamma vai Autismi?
Uuden työntekijän sijain jolle sanoin Estonia uppoamis päivä on 28.9.1994 niin sano että Lievän älyllisen kehitysvamman0171Älyllinen kehitysvamma
Itselläni on Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena häiritsevä tarve laskea päässä kertolaskuja suihkussa ja taas suihk1171Voiko PDA olla?
Minun kohdallani on todettu olen haasteellinen asiakas muihin älyllisen kehitysvamman saaneisiin verrattuna, koska ryhmä0170Älyllinen kehitysvamma ja syvällinen puhe??
Itse saan Ohjaajilta ja kavereilta joilla ei ole kun masennus kuulla että puhun syvällisesti. Ja yksi tuttu sano siksi0162Huomaako älyllisen kehitysvamman saaneet?
Huomaako älyllisen kehitysvamman saaneet ihmiset,jos joku toinen älyllisen kehitysvamman saaneena on heihin verrattuna L0162Kehitysvammma työntekijöitä täällä?
Jos Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena en enään jaksa olla Kehitysvamma puolella asiakkaana ja tiedän haluan avuste0156Lievä älyllinen kehitysvamma
Voiko muka terveet ihmiset Kehitysvamma puolella olevat Ohjaajat huomaa puheen perusteella, että muka olen liian älykäs1153Lievä älyllinen kehitysvamma ja looginen ajattelu
Kuuluuko Lievään älylliseen kehitysvammmaan se että ajattelee loogisesti ja yksin osaa maksaa vuokrat lasku jutut. Uusi0150Kehitysvammaisten kiinnostuksen kohteet??
Uusi työntekijä joka opiskelee Kehitysvamma sano että Lievä älyllinen Kehitysvamma diagnoosi minulle laitettu väärin jo0145