jeejees

![]()
Sanotaan että ei vapaata vangita voi. Kyllä pervokin voi, mutta vain rakkauden kahleisiin..niihin pehmustettuihin. Hän jopa toivoo sitä. Mutta kenellä ne kahleet on? Mut on nyt testattu. Testituloksia Olet 74% hyvä ihminen. Olet 52% tylsä. Henkinen ikäsi on 21 vuotta. Olet 43% friikki. Olet 48% Elitisti. Olet 13% psykopaatti. Olet 30% kova jätkä.. huhh???? Ei kai hirveen paha?? [email protected] Suosikkibändit/artistit: Melkein kaikki hyvä muza menee Suosikkileffat: Bronkat, kauhut ja fantasia Lempikirjat: Hyvä kirjallisuus, tietokirjat Vapaa-aikanani: Luon ja kokkaan..joskus pidän hauskaakin Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: The whole wide world Katson tv:stä mieluiten: Hubaa Kotieläimet: Koirat ja kissat..rotat..jos ois niin ois noita En pidä: Tiukkapiposuus, suvaitsemattomus, nössöys Ruoka & juoma: Hyvä ruoka..faffa äkänen Linkit: http://galleria.suomi24.fi/HYPERVOKKI, http://www.youtube.com/watch?v=s1jbXNLvJ2g, http://www.youtube.com/watch?v=gY1YmnKS_kQ, http://www.smurf.com/home-en, http://fi.wikipedia.org/wiki/Peruna, http://fi.wikipedia.org/wiki/Makkara, http://www.kolumbus.fi/rahola/sanastot/makkara.html, http://www.mastiffit.com/, http://p4.foorumi.info/lesliewestinnurkka/, http://joutonotko.vuodatus.net/ Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Työskentelen: maalari,entisöijä,keittiötyöläinen,taiteilija Siviilisääty: Sinkku Lapset: ---
Aloituksia
1779
Kommenttia
11572
bröööhhhh
..huomenna pidän illanistujaiset.. tai ainakin ehdotan.. me istuttais kellarissa ja kuunneltais musaa, juotais ohrapirte17592kovin korputtaja?
Mikä saa ihmisen kuivumaan todennäköisimmin, pikemmin, parhaimmin? A: Sauna ilman jälkinesteytystä. B: Paasto aavikolla19592- 17588
jaa-a enpä olis..
..uskonut tähän aikaan yöstä olevani huuhaalla.. pitäs olla tekemässä pervokkimaisia yötempauksia muiden nukkuessa lämpi17588ei se mitään..otan..
..otan vielä ryypyn kolmannellekin jalalle muttta mille sitten otan kun jalat loppuu käsivarseille vai kasseille???44584napa on kuin nappi
..joka poksahtaa ulos kun outokumpu tarpeeks kasvaa ja paisuu.. yritäppä painaa navasta ni se huutaa sun nimeee.. mutta17583nostin kinkun
..uunista.. voi rakkaani jos oisit täällä huomenna.. söisimme yhdessä kinkkua omassa liemessään.. harmi että näen sut va12582miksi?
..rääkkän itseäni?..miksi on pakko juoda vaikkei taho?..miksi pitää olla hereillä tähän aikaan vaikkei ole pakko?.. miks20582- 21582
voi typykkäiseni
..minne taas katosit??.. pervokki odottaa edelleen tiedät kyllä missä nimim. kallio rokkaaaa..0581voe kehno..feromooneista..
..taisin saada väärää uuettaa suihkeessa ku nuo naapurin ja kylän koirat juoksee perässä.. yks nylkytti jalkaa niin että15577olin maaseudulla eilen
..ja näin lehmiä ruohoa märehtimässä.. minäkin märehdin toisinaan mutta aivan muita asioita.. totesin vaan että maalla o22575pää ei kestä höyryjä
..nappailen lepakkoja sisätiloissa--.. pitääpä vaihtaa vesiliukoisiin öljyväreihin kun päässä taas surajaa ja oravat hyp14574- 46572
- 16571
mikäon pehmiö?
..onxsese paikka hullulasssa missä pakkopaitaan pantut potilaat pomppivat perkeleesti?10570tule ja imaise..
..roska silmästäni..kärsin taas tänään niinkuin eilenkin ikävästä roskasta oikeassa silmässäni..olen melkein sokea koska13569hemaisevan seksikäs pörrö..
..pää.. löysinpäs arkistoista vähän aarne TENKASTA.. ja muistot pulpahtavat pintaan kuin ronkelon poreet..7567painajaismakkarat
..popsin makkarat kuoriutuivat tänään ja alkoivat tanssii polkkaa.. apuuuuaaaa!!!25567tekis mieli
..jo alottaa.. kaataa kurkkuun tuopponen kaljaa.. mut kukaan ei oo vielä lähdössä radalle..27567