jeejees

![]()
Sanotaan että ei vapaata vangita voi. Kyllä pervokin voi, mutta vain rakkauden kahleisiin..niihin pehmustettuihin. Hän jopa toivoo sitä. Mutta kenellä ne kahleet on? Mut on nyt testattu. Testituloksia Olet 74% hyvä ihminen. Olet 52% tylsä. Henkinen ikäsi on 21 vuotta. Olet 43% friikki. Olet 48% Elitisti. Olet 13% psykopaatti. Olet 30% kova jätkä.. huhh???? Ei kai hirveen paha?? [email protected] Suosikkibändit/artistit: Melkein kaikki hyvä muza menee Suosikkileffat: Bronkat, kauhut ja fantasia Lempikirjat: Hyvä kirjallisuus, tietokirjat Vapaa-aikanani: Luon ja kokkaan..joskus pidän hauskaakin Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: The whole wide world Katson tv:stä mieluiten: Hubaa Kotieläimet: Koirat ja kissat..rotat..jos ois niin ois noita En pidä: Tiukkapiposuus, suvaitsemattomus, nössöys Ruoka & juoma: Hyvä ruoka..faffa äkänen Linkit: http://galleria.suomi24.fi/HYPERVOKKI, http://www.youtube.com/watch?v=s1jbXNLvJ2g, http://www.youtube.com/watch?v=gY1YmnKS_kQ, http://www.smurf.com/home-en, http://fi.wikipedia.org/wiki/Peruna, http://fi.wikipedia.org/wiki/Makkara, http://www.kolumbus.fi/rahola/sanastot/makkara.html, http://www.mastiffit.com/, http://p4.foorumi.info/lesliewestinnurkka/, http://joutonotko.vuodatus.net/ Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Työskentelen: maalari,entisöijä,keittiötyöläinen,taiteilija Siviilisääty: Sinkku Lapset: ---
Aloituksia
1779
Kommenttia
11572
edesmennyt viikko
..pervokki oli ystävänsä luona eestissä.. eestiläisessä maaseutukaupungissa.. ihan kiltisti.. pervokki ei sorru mihinkää20563- 25562
mulla on JANO
..mitä suosittelisiitte tämän perjantain juovukkeeksi???..huomenna vasta bileet mutta kun tahtooooooooooooooooooooooooo15561alapään pesu?
..missä sijaitsee alapää?..leuan alla vai niskassa?,, hmm vai kummassakin..päälaki on päälaki mutta pään alapään pesu pi4561liukesin taas
..olueeseen ja lonkeroon kolmeksi päiväksi mutta nyt oon taas mukana menossa tosi maailmassa.. pervokki on kahlittu... v23558- 10558
päätin muuttaa....
.. muutin viljelijäpervokin vai mikä seoli? rujoksi äestäjäksi.. taas yks multinikki tuli mieleen..mutta maanviljelijäpe31558kaik ryyppäämässä?
..mä en.. vatsa täynnä ku turusen pyssy hyvästä ruuasta, pari bissee, taskussa rahaa..sauna päälle ja vielä yks bisse..20555bondit
..oli joskus hyvii.. viimenen hyvä bondi oli lupa tappaa.. sen jälkeen tullut ihan ufoiluu vaan..brosnan jees mut muuten4555baarioppaaksi
..alan järjestää turisteille baarikierroksia helsingissä..palkaksi vaadin tuopin jokaisessa käymässämme baarissa matkak17549läskit pudonnu
..viikonlopun aikana kadonnu ainakin kaks kiloo ja silti paino laskee ku lehmänhäntä.. viikonlopun elin jollain hemmetin4549JOKO SATAA HUUHAATA!?
..NOOO.. ku joku valitti kuivista jutuista pitäskö polttaa pätsi?.. vai heittääkö joku tänne huuhaa monsuuni..ja puhuu p31547mä en kestä..
..tulipa käytyä noita muita palstoja läpi..kylläpä nauratti taas.. mut nyt on aika vakavoitua ja tulla tänne huuhaalle k18546sietämätöntä onko..
..??..pudottaa syömisen jälkeen lautaselle tulleet pippurit takas soppakattilaan?..pälättää pitämättä edes hengitystauko19544itsestännepaljastaneet huuhaa
..mitä olette itsestänne paljastaneet huuhaaa historianne aikana..??.. itselleni tulee mieleen, vokkailu, jumalattoman p3543vatsahapoilla voi
..puhdistaa pöntön ja avata tukoxet.. nyt mäkin sen sitte tiedän.. tämän toimenpiteen suorittamiseen tarvitaan ainakin t24538himputti kun
..rahat o kiinni lahjakortissa..osta ny lahjakortilla tuoppeja baarissa.. däääääääääääämmm28538oon kuullu että ne saapuvat..
..tulevat huomenna..kuulopuheita..paljonkohan niitä tuleekaan? vähän arveluttaakin mutta kai ne ovat tulossa...26536nauroin partaani
..lauantaina ja sunnuntain välisenä yönä kun haahuilin yökerhosta kaverille.. tai luulen että se oli yökerho.. yhtälaill10535viime yön
..katoin bronkkaa jack murphyn laki..ei ollenkaa huono vaan tuo bronkka hassu karvakuono.. kovis tahtomattaan.. joutuu u19535