Vapaa kuvaus

Sanotaan että ei vapaata vangita voi. Kyllä pervokin voi, mutta vain rakkauden kahleisiin..niihin pehmustettuihin. Hän jopa toivoo sitä. Mutta kenellä ne kahleet on? Mut on nyt testattu. Testituloksia Olet 74% hyvä ihminen. Olet 52% tylsä. Henkinen ikäsi on 21 vuotta. Olet 43% friikki. Olet 48% Elitisti. Olet 13% psykopaatti. Olet 30% kova jätkä.. huhh???? Ei kai hirveen paha?? [email protected] Suosikkibändit/artistit: Melkein kaikki hyvä muza menee Suosikkileffat: Bronkat, kauhut ja fantasia Lempikirjat: Hyvä kirjallisuus, tietokirjat Vapaa-aikanani: Luon ja kokkaan..joskus pidän hauskaakin Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: The whole wide world Katson tv:stä mieluiten: Hubaa Kotieläimet: Koirat ja kissat..rotat..jos ois niin ois noita En pidä: Tiukkapiposuus, suvaitsemattomus, nössöys Ruoka & juoma: Hyvä ruoka..faffa äkänen Linkit: http://galleria.suomi24.fi/HYPERVOKKI, http://www.youtube.com/watch?v=s1jbXNLvJ2g, http://www.youtube.com/watch?v=gY1YmnKS_kQ, http://www.smurf.com/home-en, http://fi.wikipedia.org/wiki/Peruna, http://fi.wikipedia.org/wiki/Makkara, http://www.kolumbus.fi/rahola/sanastot/makkara.html, http://www.mastiffit.com/, http://p4.foorumi.info/lesliewestinnurkka/, http://joutonotko.vuodatus.net/ Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Työskentelen: maalari,entisöijä,keittiötyöläinen,taiteilija Siviilisääty: Sinkku Lapset: ---

Aloituksia

1779

Kommenttia

11572

  1. Miksi jouduin mankkaalle?(ja alkoholisoiduin).

    Miksi jouduin mankkaalle? (ja alkoholisoiduin). Kirjoitin noin 42 vuotta sitten opuksen Vxttumaisia säkeitä. Se julkais
    Huuhaa
    2
    395
  2. o tempora o mores

    Nemo saltat sorbius, nisi huuhimus infanus est.. pervomus biletus olvimus.. pornomus el erectum gigantum colossaal..
    Huuhaa
    7
    393
  3. tziisus

    ..kun on tylsää.. pitäsköhä vetää pieni balettia kun ei oo oopperaa..
    Huuhaa
    4
    392
  4. aijavoi

    ..pyöräytän käsiäni niksaus.. pyöritän jalkojani niksaus..pyöritän vyötäröäni niksaus.. pyöritän päätäni niksaus.. paika
    Huuhaa
    16
    392
  5. kerroin yhelle härökille kerran

    ..noista luonnon liito-oravista puistossa kun otettii kaljaa.. se perkele meni ja otti kurren ja heitti sen korkealle il
    Huuhaa
    12
    391
  6. jos oktoberfestarit loppuvat

    ..tilalle tulee tietysti pervokin omat festarit (joidenka nimeä en vielä tiedä)ja jotka vietetään (tulevaisuudessa) maas
    Huuhaa
    21
    391
  7. chymos..sinappi..transu?

    Kukahan oli Chymoksen kestisinappi-mainoksen vanhempi transu-ihminen 80-luvun puolivälissä?
    Huuhaa
    4
    391
  8. repin ja musorgski..

    Repin maalasi vaatimattomasta musorgskista aika realistisen kuvan. Muistuttaa mua muutaman vuoden takaa. Naurattaa. Pöhö
    Huuhaa
    4
    389
  9. hessu hopo ja superhessu

    Hessu hopon äly kasvaa ainoastaan superpähkinöiden ansioista. Silloin siis kun muuttuu supersankariksi superhessuksi. M
    Huuhaa
    2
    389
  10. kotimaiset

    ..julkkikset niin turhat kuin turhaakin turhemmat ei kiinnosta sitten pätkän vertaa.. muutama ulkomainen kiinnostaa.. m
    Huuhaa
    8
    386
  11. pikku pikku wagner

    ..tuuppas tänne nii pervokki tekee susta pekoonia..
    Huuhaa
    8
    386
  12. siilipuu

    siisti pulipuolisiilipuolipuusiilipuu.. elikkä espanjaksi rujo cactus..
    Huuhaa
    10
    386
  13. käärmeet huuhaan parasiitissa

    ..syövät omenia.. sylkevät myrkkyä..palvovat omenia juovat siideria harrastavat köyrimistä.. kohta kaikki kärsivät jonk
    Huuhaa
    7
    385
  14. vuosi 54, koskenkorva ja pervolanmutka

    Se oli vissiin 54 vuonna olin isossa torpassa pervolanmutkalla lapsena ja pervokin pappa ja muori sanoivat, muistelisin,
    Huuhaa
    7
    384
  15. vanhan ajan pervokit

    ..asuivat luolissa..keskiajalla ne rakens torneja..myöhemmin pervokkeja tavattiin maakellareissa mutta kuis nyt..maakell
    Huuhaa
    6
    383
  16. tämä pääsiäinen

    ..on ollut tylsääkin tylsempi pääsiäinen.. kukaan goottinoita alle 30nen ou what a hell vaikka sitten ylikin jos mää vaa
    Huuhaa
    7
    383
  17. huuhaa nimikkobiisi..kö??

    ..koooookoooonnn..tuuuuu... http://www.youtube.com/watch?v=etIv-WeIfB0
    Huuhaa
    20
    383
  18. toinen huuhaaolio

    helkkari..sentään.. http://fishki.net/comment.php?id=28736
    Huuhaa
    6
    383
  19. ystäväni hypervokki laitto..

    ..kanan pöydälle nettideittailu-palstalla.. ihmetteli miks seuraa ei löydy..sii kukaan ei vastaa.. onkohan siinäprofiili
    Huuhaa
    8
    382
  20. sen siitä sain

    ..kun väitin pystyväni taivuttelemaan itseni ihan tavalliseen saunasankoon.. jäin jumiin.. päästyäni irti oli jo myöhä
    Huuhaa
    9
    381