Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

9

Kommenttia

11831

1. "Jopas nyt turiset"! Miten Raamattu on niin ylivertainen, ettei sen naurettavia oppeja voi millään ohittaa, kun naipappeuskin on myrkkyä? Nainen esim. ei oo Raamatussa muutenkaan missään arvossa, kuten Herran käsky 3. Mooses 27: 3-4, jossa nainen on lähes puolta halvempiarvoinen mieheen nähden.

Ja Paavalin selvät sen aikaisin asentein kirjoitetut, miehen ylistämistä ja naisen alistamista. Mun mielestä nuo kaikki ovat miesten kirjoittelua, kuten lukemattomat sotajutut ja se, että välilukuun ei luettu usein kuin sotakuntoiset miehet, naiset ja lapset eivät kuuluneet Israelin väkilukuun. Ónko Jumala todella tuollainen pöllö? Tuskin!

Mutta huomaa, että tietyissä piireissä ei todellakaan käytetä omaa järkeä laisinkaan.
  2. Anteeksi Pertsa. Luulin, että syytin Paavalia, mutta syytinkin Jumalaa.
    Siis Jumala antoi väärän todistuksen esim. minusta, ja antoi itsestään alkeellisen kuvan. Paremmin sanottuna Jumala tai Jeesus antoi aika mielettömän kuvan itsestään.

Minua ei ainakaan ole muut pitäneet edes olevani täynnä murhaa, ja minua on pidetty erittäin rakastavana miehenä sekä rehellisenä. Siten Room 1: 29-31 aikaansaaja on syyllistynyt ankaraan parjaamiseen, järkeä vailla olevaan syyttelyyn ja vääryyteen. Tämä antaa Jumalasta kuvan, että hän on täynnä vääryyttä ja pahuutta. Vai onko se Paavali sellainen?