Vapaa kuvaus

Rauhaa kaikille! Tulkoon meidän kaikkien osaksemme Jumalan Isän rakkaus, Jeesuksen Kristuksen armo ja Pyhän Hengen täyteys! Sähköpostia vastaanotan osoitteessa :[email protected]. Koulutus: --- Ammatti: Eläkeläinen Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

136

Kommenttia

3979

  1. 80
    44
  2. Kaksi tai kolme..

    Me kaikki varmaan muistamme Jeesuksen sanat: Missä kaksi tai kolme on koossa Minun nimessäni, siinäMinä olen heidän kesk
    Lestadiolaisuus
    5
    43
  3. Joh 9

    Joh 9: 36. Hän vastasi ja sanoi: Herra, kuka se on, että minä hänen päällensä uskoisin? 37. Niin Jesus sanoi hänelle: s
    Lestadiolaisuus
    9
    43
  4. Katse vuorisaarnaan päin!

    Tässä jotain ajatuksia! 3. Autuaat ovat hengellisesti vaivaiset; sillä heidän on taivaan valtakunta. Ihminen ei tule vai
    Lestadiolaisuus
    53
    43
  5. Ahtauden siunaus

    Joskus kuulee ihmeteltävän miten vähän on hengellistä keskustelua uskovien keskuudesssa.Kun ajattelen hengellistä kotia
    Lestadiolaisuus
    18
    42
  6. Sillä Sinun on valtakunta

    Jeesus opetti yhden rukouksen opetuslasten pyynnöstä ja sen olemme ainakin kuulleet, lukeneet ja jopa itse lausuneet. Va
    Lestadiolaisuus
    19
    41
  7. Kasteteologia.

    Kun kastetta käsitellään teoriana, tullaan kahteen johtopäätökseen. 1. Lapsena suoritettu kaste on ainoa oikea. 2. AIkui
    Lestadiolaisuus
    17
    40
  8. Synti

    On parempi avata uusi palsta , jossa voidaan käsitellä syntiä syntinä eikä taistella Augsburgin tunnustuksen kanssa. As
    Lestadiolaisuus
    16
    39
  9. Hajaannuksen lyhyt oppimäärä

    Juölaisin tälläsen Kotimaan sivulla, kun tartuin vanhaan kolumniin, joka oli nostettu esille. Lestadiolaisuus on osoit
    Lestadiolaisuus
    30
    37
  10. Uskomisprosntit

    Huomioni herätti eräs radio-ohjelma, jossa käsiteltiin Japanin uskontoasioita. Uskovien kokonaisprosentiksi tuli 151. Me
    Lestadiolaisuus
    4
    34
  11. Uskovien ykseys eli yhteys

    Jeesus puhui tästä asiasta evankelista Johanneksen mukaanviimisinä hetkinä ollessaan täällä ihmisenä opetuslastensa kans
    Lestadiolaisuus
    6
    32
  12. Briljeeraus

    Kun täällä huomautellaan briljeerauksesta niin kaiken uhalla sanan asiasta muutaman sanan. Jos se mitä olen koittanut tu
    Lestadiolaisuus
    19
    32
  13. Kaivaa en jaksa, kerjätä en kehtaa!

    Ensin pieni kertomus: Eräässä seurakunnassa tapahtui erikoinen prosessi. Seurakuntasalissa oli piano ja se oli alusta as
    Lestadiolaisuus
    7
    27
  14. Veljien syyttäjä on valkeuden enkeli

    Lutherista kerrotaan kovia juttuja miten hän kamppaili lain vaatimusten kanssa. Olikohan se niin? Oliko se Jumalan laki
    Lestadiolaisuus
    16
    26
  15. Parannuksen soveliaat hedelmät

    Raamatussa on useasti kehotus: Tehkää parannus! Johannes Kastaja sanoi näitä sanoja aina, kun ihmiset tulivat häntä kuul
    Lestadiolaisuus
    4
    23
  16. Persoonallisuuksien sakramentti

    Tämä siis tarkoittaa joissakin Lestadiolaisuuden haaroissa käytettyä toimintaa, jota on joskus luonnehdittu sanalla: Kor
    Lestadiolaisuus
    14
    16