vihne
Vapaa kuvaus
Rauhaa kaikille! Tulkoon meidän kaikkien osaksemme Jumalan Isän rakkaus, Jeesuksen Kristuksen armo ja Pyhän Hengen täyteys! Sähköpostia vastaanotan osoitteessa :[email protected]. Koulutus: --- Ammatti: Eläkeläinen Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
136
Kommenttia
3979
Uskomisprosntit
Huomioni herätti eräs radio-ohjelma, jossa käsiteltiin Japanin uskontoasioita. Uskovien kokonaisprosentiksi tuli 151. Me463Pietarin saarna
37. Mutta kuin he nämät kuulivat, kävi se läpi heidän sydämensä, ja sanoivat Pietarille ja muille apostoleille: te miehe1262Ylösnousseen todistajat
Kuka voi olla ylösnousseen todistaja? Joh 17: 17 Pyhitä heidät totuudellasi. Sinun sanasi on totuus. [1. Piet. 1:22] 18559Harhaoppimetsästys.
En muista missä tai mistä olen joskus kuullut alkuperäiset harhaopin määrittelyut: -kielletään neitseellinen syntymä -ki1259Hajaannuksen lyhyt oppimäärä
Juölaisin tälläsen Kotimaan sivulla, kun tartuin vanhaan kolumniin, joka oli nostettu esille. Lestadiolaisuus on osoit3059Kaksi tai kolme..
Me kaikki varmaan muistamme Jeesuksen sanat: Missä kaksi tai kolme on koossa Minun nimessäni, siinäMinä olen heidän kesk556Joh 9
Joh 9: 36. Hän vastasi ja sanoi: Herra, kuka se on, että minä hänen päällensä uskoisin? 37. Niin Jesus sanoi hänelle: s956Veljien syyttäjä on valkeuden enkeli
Lutherista kerrotaan kovia juttuja miten hän kamppaili lain vaatimusten kanssa. Olikohan se niin? Oliko se Jumalan laki1655Sillä Sinun on valtakunta
Jeesus opetti yhden rukouksen opetuslasten pyynnöstä ja sen olemme ainakin kuulleet, lukeneet ja jopa itse lausuneet. Va1955Kasteteologia.
Kun kastetta käsitellään teoriana, tullaan kahteen johtopäätökseen. 1. Lapsena suoritettu kaste on ainoa oikea. 2. AIkui1754Briljeeraus
Kun täällä huomautellaan briljeerauksesta niin kaiken uhalla sanan asiasta muutaman sanan. Jos se mitä olen koittanut tu1953Synti
On parempi avata uusi palsta , jossa voidaan käsitellä syntiä syntinä eikä taistella Augsburgin tunnustuksen kanssa. As1652Kaivaa en jaksa, kerjätä en kehtaa!
Ensin pieni kertomus: Eräässä seurakunnassa tapahtui erikoinen prosessi. Seurakuntasalissa oli piano ja se oli alusta as749Uskovien ykseys eli yhteys
Jeesus puhui tästä asiasta evankelista Johanneksen mukaanviimisinä hetkinä ollessaan täällä ihmisenä opetuslastensa kans644Persoonallisuuksien sakramentti
Tämä siis tarkoittaa joissakin Lestadiolaisuuden haaroissa käytettyä toimintaa, jota on joskus luonnehdittu sanalla: Kor1432Parannuksen soveliaat hedelmät
Raamatussa on useasti kehotus: Tehkää parannus! Johannes Kastaja sanoi näitä sanoja aina, kun ihmiset tulivat häntä kuul429