Vapaa kuvaus

Moi:) niin et ei muuta ku kommaamaa Linkit: http://www.aapeli.com Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: Varattu Lapset: Kyllä vielä joku päivä

Aloituksia

11

Kommenttia

85

1. Sain sain. Viiminen sana mulla.

Tuli muuten yön aikana pari asiata mielee. Tuosta kirjoittamisesta. Yhen tekstin, minkä aijon nyt laittaa tonne foorumille on valmistunut kaksi vuotta sitten ja nyt olen korjaillut sitä viimisten vuosien aikana. Nyt tuntuu, että se olisi siinä valmiudessa, et sen kehtaa antaa luettavaksi, vaikka ei ookaa täydellinen.

Muuten, missä mahtaa ne kaikki tyttökirjailijat olla? Luulin, että en löydä elämäni aikana muita kuin kirjoittavia tyttöjä, mutta eipä oo eteeni viel sattunu sellasiii... oonkoham mää sittenki pyrkimässä väärään unelmaan ? oho.

Ehk tääki on aikuistumista! (siks täl palstalle ;))

Ja nyt voitin. ;D JEE
  2. Hmmm. Voipi olla näinkin. Mutta kyllä tuohon sosiaalisuuteeni vaikuttaa paljon myös koulu. Mutta oli myös muita taustatekijöitä, sillä kävin lapsuudessani erittäin vähän esim. sukulaisilla, ystävillä ja tuttavilla. Se ei tietenkään johtunut koulusta.

Minusta kuulosti hyvältä tuo, että kun aijot opettaa lapsesi kotonani, he kuitenkin saavat monenlaista seuraa, ja sosiaalista toimintaa. Minä en käyttänyt opiskeluissani nettiä, enkä mitään sellaista, mikä olisi yhditänyt minut muihin ihmisiin.

Minä olen aina jotenkin viihtynyt paremmin aikuisten kanssa kuin ikäisteni, mistäköhän tämä mahtaa johtua? Nyt kun olen kasvanut, olen pikkuhiljaa jo sopeutunut ikäistenikin seuraan, ja mikä huomattavinta, tykkään olla ala-asteikäisten kanssa!

Minä nautein aina siitä, että ei ollut koulumatkoja. Ja yksi asia, mitä olen aina inhonnut, on esivalta. Olin iloinen, että sain opiskella yläasteen omatoimisesti.

Käytäntö oli toki suuripainoista ja opin monenlaisia asioita (voisin sanoa jopa, että paremmin kuin koulussa olisin oppinut). Äitini panosti kotitalouteen, hyötypuutarhaan ja käsitöihin. Esimerkiksi näistä asioista osaan paljon paremmin käytännön kuin teorian. Kuitenkin kemiassa kävi toisin päin.

Kyllä, koulukiusaamiset jäävät todella vähemmälle, kun on kotikoulussa. Onhan sitä ikävän paljon nykyään, ja varsinkin sellaisesta koululaisrikollisuudesta olen kuullut.

Kiitos sinullekin tästä vastauksesta. Olen hyvin iloinen, että viitsitte vaivautua. Kyllähän tästä oon taas mukava jatkaa. Kaikkea hyvää itellesi, ja voimia lastesi opettamiseen. Onnea yrityksellesi! Ajatuksesi kuulostaa todella ´hienolta, ja toivon, että saavutat tavoitteesi lastesi parhaaksi sillä!