Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: FM Ammatti: Muu Siviilisääty: Naimisissa Lapset: 1

Aloituksia

70

Kommenttia

183

1. Tiina-kirjat

Tästä aiheesta on keskusteltu näillä palstoilla ennenkin. Olen itse lukenut ainakin kahdeksan Tiina-kirjaa, mutta vasta
    Lapset ja nuoret
    4
    1133
  2. Kilppari ja toinen eläin

Onko monilla kokemusta maakilpikonnasta ja jostakin muusta lemmikistä samaan aikaan? Suunnittelen itse mäyräkoiran hanki
    Kilpikonnat
    17
    1095
  3. Kuulkaas nyt, eestiläiset

Kirjoitan suomeksi, koska on todella tärkeää saada tämä kaikki sanotuksi. Haluaisin todella mielelläni päästä kunnolla
    Eesti foorum
    5
    1091
  4. Mitä miehet tekevät naisille...

En voi sietää sitä, että tarinoissa miesten muka PITÄISI tappaa naisia! Olen aina inhonnut myös hakkaamista ja muuta "pe
    Kirjailijanalut
    18
    980
  5. Kysymys

Lähetän viestini tälle palstalle, koska täältä saa asiallisempia kommentteja kuin monilta muilta palstoilta. Olen akatee
    Lapset ja parisuhde
    6
    961
  6. Arkaluontoiset aiheet

Ovatko monet täällä kirjoittaneet tarinoihinsa esimerkiksi seksuaalisesta ahdistelusta - tai sanoisinko sellaisesta toim
    Kirjailijanalut
    13
    898
  7. Pohdintaa

Pyydän etukäteen anteeksi, jos tämä viesti on sopimaton. Kerran aikaa sitten tällä palstalla oli kirjoitus, jossa nimime
    Romano
    2
    846
  8. Neuvoja?

Minulla on 15-viikkoinen lyhytkarvainen kääpiönarttupentu. Olemme vähitellen totuttaneet sitä ulkoiluun, ja se tekee väl
    Mäyräkoirat
    7
    841
  9. Todella koskettava laulu

Kirjoitin kerran näille palstoille liikuttavasta laulusta, jossa pikkutyttö kirjoitti joulupukille pelkäävänsä sairaan ä
    Lasten musiikki
    1
    724
  10. Iiris

Entä jos Iiris palaa sittenkin? Minusta jotenkin tuntuu, että hän tulee takaisin. Ajatelkaa, jos lipas ei uppoakaan, vaa
    Salatut elämät
    4
    697
  11. Lukijoiden ikävät kokemukset

Olen aiemminkin kirjoittanut tänne samantapaisesta aiheesta. Suunnittelen tarinaa, jossa nuori nainen joutuu vangiksi ka
    Kirjailijanalut
    7
    687
  12. Mielipide

Saisi tulla taas tumma voittaja! Elisa Joki-Anttila on niin upea, että hänen täytyy päästä kärkikolmikkoon
    Missit
    2
    684
  13. Kannattaako?

Olen erittäin kiinnostunut eräästä kolmekymppisestä miehestä, jonka löysin täältä viime sýksynä. Tapasimme vain kerran j
    Sinkut
    4
    675
  14. Huh huh!

Kuka putosi parvekkeelta? Eero vai Aaro? Ja miten Lauran kävi? Uhkailiko Aaro pyssyineen Lauraa vai Eeroa?
    Salatut elämät
    2
    663
  15. Jennistä

Onko Jenni koskaan puhunut siitä, mitä Pasi Ruotsalainen teki hänelle? Tuli mieleeni, että hänen ehkä pitäisi kertoa se
    Salatut elämät
    3
    643
  16. Pystynkö sanomaan ei?

Olen tavannut kolme kertaa erään naimisissa olevan miehen, joka näyttää olevan seksuaalisesti varsin kiinnostunut minust
    Rakas päiväkirja
    1
    506
  17. Entisestä avustajasta

Mitä mieltä olette, ja mitä tekisitte vastaavassa tilanteessa? Minulla oli yli kolmen vuoden ajan mukava ja työhönsä si
    Liikuntavammaiset
    7
    451
  18. Meidän kummankin pitäisi pyytää anteeksi

En tietenkään olisi saanut kirjoittaa hänestä nettipäiväkirjaani. Kaksi viimeistä merkintää ovat kuitenkin ehdottomasti
    Pyydä anteeksi
    1
    447
  19. Mitä ihmettä?

Kuukautiseni ovat jonkin verran epäsäännölliset - ne voivat alkaa pari päivää myöhässä tai etuajassa, mutta myöhästyvät
    Kuukautiset
    2
    423
  20. Huomasitteko?

Tämän päivän jaksojen numerot olivat 896, 897 ja sitten yhtäkkiä 901! Ensi viikolla jaksot jatkuvat numerosta 902. Tarki
    Tv-sarjat
    1
    423