SinkutVastattu 20 v

En luovuta!

Tutustuin kolmisen kuukautta sitten mukavaan mieheen, joka etsi seuraa tältä palstalta. Hän oli arka ulkonäöstään, ja häntä oli vaikea tavoittaa työn ja opintojen takia. Kun lopulta tapasimme syyskuussa, kaikki sujui lo…
KilpikonnatVastattu 20 v

Kilppari ja toinen eläin

Onko monilla kokemusta maakilpikonnasta ja jostakin muusta lemmikistä samaan aikaan? Suunnittelen itse mäyräkoiran hankintaa. Konnani on ollut minulla 5 vuotta. Onko joku ottanut koiran kilpparin lisäksi, ja miten eläim…
Eesti foorumVastattu 18 v

Kuulkaas nyt, eestiläiset

Kirjoitan suomeksi, koska on todella tärkeää saada tämä kaikki sanotuksi. Haluaisin todella mielelläni päästä kunnolla harjoittelemaan eestin kieltä - älkääkä nyt takertuko siihen, että sanon eesti enkä viro, sillä minu…
KirjailijanalutVastattu 18 v

Mitä miehet tekevät naisille...

En voi sietää sitä, että tarinoissa miesten muka PITÄISI tappaa naisia! Olen aina inhonnut myös hakkaamista ja muuta "perheväkivaltaa" kirjallisuudessa. Erotiikan kuvaaminen sen sijaan kiehtoo minua. Jopa seksuaalinen a…
Lapset ja parisuhdeVastattu 19 v

Kysymys

Lähetän viestini tälle palstalle, koska täältä saa asiallisempia kommentteja kuin monilta muilta palstoilta. Olen akateeminen, 30 vuotta täyttävä nainen ja olen viime vuosina etsinyt vakituista suhdetta enemmän tai vähe…
KirjailijanalutVastattu 19 v

Arkaluontoiset aiheet

Ovatko monet täällä kirjoittaneet tarinoihinsa esimerkiksi seksuaalisesta ahdistelusta - tai sanoisinko sellaisesta toiminnasta, jonka joku voi tulkita seksuaaliseksi ahdisteluksi - tai uhkailusta väkivallalla tai tappa…
RomanoVastattu 20 v

Pohdintaa

Pyydän etukäteen anteeksi, jos tämä viesti on sopimaton. Kerran aikaa sitten tällä palstalla oli kirjoitus, jossa nimimerkillä Mustalaistyttö esiintynyt henkilö kertoi pelkäävänsä oman perheensä miehiä, jotka kohtelivat…
MäyräkoiratVastattu 19 v

Neuvoja?

Minulla on 15-viikkoinen lyhytkarvainen kääpiönarttupentu. Olemme vähitellen totuttaneet sitä ulkoiluun, ja se tekee välillä tarpeensakin ulos. Tyypilliseen pentumaiseen tapaan se pysähtelee tuon tuostakin katselemaan o…
Lasten musiikkiVastattu 18 v

Todella koskettava laulu

Kirjoitin kerran näille palstoille liikuttavasta laulusta, jossa pikkutyttö kirjoitti joulupukille pelkäävänsä sairaan äitinsä puolesta. Laulun tiedot löytyvät Netistä; esittäjä on Maija-Liisa Könönen. Kuulin tämän laul…
KirjailijanalutVastattu 19 v

Lukijoiden ikävät kokemukset

Olen aiemminkin kirjoittanut tänne samantapaisesta aiheesta. Suunnittelen tarinaa, jossa nuori nainen joutuu vangiksi kaupungin valtauksessa. Hänestä tulee todennäköisesti joksikin aikaa vangitsijansa "mielihyvän lähde"…
Salatut elämätVastattu 17 v

Iiris

Entä jos Iiris palaa sittenkin? Minusta jotenkin tuntuu, että hän tulee takaisin. Ajatelkaa, jos lipas ei uppoakaan, vaan Iiris itse löytää sen ja ottaa sitten yhteyttä Panuun tai Sampoon! Onko muilla samantapaisia aavi…
MissitVastattu 20 v

Mielipide

Saisi tulla taas tumma voittaja! Elisa Joki-Anttila on niin upea, että hänen täytyy päästä kärkikolmikkoon! On Julitakin tosi kaunis.
Salatut elämätVastattu 19 v

Huh huh!

Kuka putosi parvekkeelta? Eero vai Aaro? Ja miten Lauran kävi? Uhkailiko Aaro pyssyineen Lauraa vai Eeroa?
SinkutVastattu 20 v

Kannattaako?

Olen erittäin kiinnostunut eräästä kolmekymppisestä miehestä, jonka löysin täältä viime sýksynä. Tapasimme vain kerran ja sen jälkeen olen kuullut hänestä harvoin. Hänellä on tosi paljon työkiireitä, mutta silti olen sa…
Salatut elämätVastattu 20 v

Jennistä

Onko Jenni koskaan puhunut siitä, mitä Pasi Ruotsalainen teki hänelle? Tuli mieleeni, että hänen ehkä pitäisi kertoa se Amille, vaikka en uskokaan, että Amilla on taipumusta väkivaltaisuuteen.
LiikuntavammaisetVastattu 12 v

Entisestä avustajasta

Mitä mieltä olette, ja mitä tekisitte vastaavassa tilanteessa? Minulla oli yli kolmen vuoden ajan mukava ja työhönsä sitoutunut henk.koht. avustaja, jonka kanssa keskustelin usein luottamuksellisesti. Arvostin sitä, ett…
Rakas päiväkirjaVastattu 20 v

Pystynkö sanomaan ei?

Olen tavannut kolme kertaa erään naimisissa olevan miehen, joka näyttää olevan seksuaalisesti varsin kiinnostunut minusta. Minäkin haluan häntä, mutta hänellä on seksiä yrittäessämme ollut erektiovaikeuksia, joiden hän …
Lasten musiikkiEi vastauksia

Tunteeko kukaan tätä?

Opin jo lastentarhassa 80-luvun alussa laulun "Pikku prinsessa Ruusunen"ja olen laulanut sitä koko ikäni, mutta kukaan ei näytä tuntevan sitä. Pikku prinsessa Ruusunen istuu linnassa kehräten. Noidan värttinä haavoittaa…
Pyydä anteeksiVastattu 20 v

Meidän kummankin pitäisi pyytää anteeksi

En tietenkään olisi saanut kirjoittaa hänestä nettipäiväkirjaani. Kaksi viimeistä merkintää ovat kuitenkin ehdottomasti yksityisiä, enkä ikinä näytä niitä kenellekään! Sitä en edelleenkään ymmärrä, miten joku voi loukka…