pikkubellu
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: FM Ammatti: Muu Siviilisääty: Naimisissa Lapset: 1
Aloituksia
70
Kommenttia
183
Tiina-kirjat
Tästä aiheesta on keskusteltu näillä palstoilla ennenkin. Olen itse lukenut ainakin kahdeksan Tiina-kirjaa, mutta vasta41133Kilppari ja toinen eläin
Onko monilla kokemusta maakilpikonnasta ja jostakin muusta lemmikistä samaan aikaan? Suunnittelen itse mäyräkoiran hanki171095Kuulkaas nyt, eestiläiset
Kirjoitan suomeksi, koska on todella tärkeää saada tämä kaikki sanotuksi. Haluaisin todella mielelläni päästä kunnolla51091Mitä miehet tekevät naisille...
En voi sietää sitä, että tarinoissa miesten muka PITÄISI tappaa naisia! Olen aina inhonnut myös hakkaamista ja muuta "pe18980Kysymys
Lähetän viestini tälle palstalle, koska täältä saa asiallisempia kommentteja kuin monilta muilta palstoilta. Olen akatee6961Arkaluontoiset aiheet
Ovatko monet täällä kirjoittaneet tarinoihinsa esimerkiksi seksuaalisesta ahdistelusta - tai sanoisinko sellaisesta toim13898Pohdintaa
Pyydän etukäteen anteeksi, jos tämä viesti on sopimaton. Kerran aikaa sitten tällä palstalla oli kirjoitus, jossa nimime2846Neuvoja?
Minulla on 15-viikkoinen lyhytkarvainen kääpiönarttupentu. Olemme vähitellen totuttaneet sitä ulkoiluun, ja se tekee väl7841Todella koskettava laulu
Kirjoitin kerran näille palstoille liikuttavasta laulusta, jossa pikkutyttö kirjoitti joulupukille pelkäävänsä sairaan ä1724Iiris
Entä jos Iiris palaa sittenkin? Minusta jotenkin tuntuu, että hän tulee takaisin. Ajatelkaa, jos lipas ei uppoakaan, vaa4697Lukijoiden ikävät kokemukset
Olen aiemminkin kirjoittanut tänne samantapaisesta aiheesta. Suunnittelen tarinaa, jossa nuori nainen joutuu vangiksi ka7687Mielipide
Saisi tulla taas tumma voittaja! Elisa Joki-Anttila on niin upea, että hänen täytyy päästä kärkikolmikkoon2684Kannattaako?
Olen erittäin kiinnostunut eräästä kolmekymppisestä miehestä, jonka löysin täältä viime sýksynä. Tapasimme vain kerran j4675Huh huh!
Kuka putosi parvekkeelta? Eero vai Aaro? Ja miten Lauran kävi? Uhkailiko Aaro pyssyineen Lauraa vai Eeroa?2663Jennistä
Onko Jenni koskaan puhunut siitä, mitä Pasi Ruotsalainen teki hänelle? Tuli mieleeni, että hänen ehkä pitäisi kertoa se3643Pystynkö sanomaan ei?
Olen tavannut kolme kertaa erään naimisissa olevan miehen, joka näyttää olevan seksuaalisesti varsin kiinnostunut minust1506Entisestä avustajasta
Mitä mieltä olette, ja mitä tekisitte vastaavassa tilanteessa? Minulla oli yli kolmen vuoden ajan mukava ja työhönsä si7451Meidän kummankin pitäisi pyytää anteeksi
En tietenkään olisi saanut kirjoittaa hänestä nettipäiväkirjaani. Kaksi viimeistä merkintää ovat kuitenkin ehdottomasti1447Mitä ihmettä?
Kuukautiseni ovat jonkin verran epäsäännölliset - ne voivat alkaa pari päivää myöhässä tai etuajassa, mutta myöhästyvät2423Huomasitteko?
Tämän päivän jaksojen numerot olivat 896, 897 ja sitten yhtäkkiä 901! Ensi viikolla jaksot jatkuvat numerosta 902. Tarki1423