Pyydän etukäteen anteeksi, jos tämä viesti on sopimaton. Kerran aikaa sitten tällä palstalla oli kirjoitus, jossa nimimerkillä Mustalaistyttö esiintynyt henkilö kertoi pelkäävänsä oman perheensä miehiä, jotka kohtelivat…
Mitä mieltä olette tästä viestistä, joka kiertää sähköpostina ennen toista kierrosta? Presidentti Halosen kehotus joulun 2005 I-S Plus lehdessä: "Olen sanonut puolileikilläni, että heidän ei kannata mennä joulukirkkoon,…
Olen tavannut kolme kertaa erään naimisissa olevan miehen, joka näyttää olevan seksuaalisesti varsin kiinnostunut minusta. Minäkin haluan häntä, mutta hänellä on seksiä yrittäessämme ollut erektiovaikeuksia, joiden hän …
Tämä viesti ei ehkä sovi matkailupalstalle. Useimpien suomalaisten tavoin olen aina pitänyt todella paljon Saarenmaan valssista, ja olen tavattoman ylpeä siitä, että opimme sen eestinkurssilla alkukielellä. Minulle oli …
Tutustuin kolmisen kuukautta sitten mukavaan mieheen, joka etsi seuraa tältä palstalta. Hän oli arka ulkonäöstään, ja häntä oli vaikea tavoittaa työn ja opintojen takia. Kun lopulta tapasimme syyskuussa, kaikki sujui lo…
Olen 28-v. yliopisto-opiskelija. Olen erittäin kiinnostunut mukavasta kolmekymppisestä miehestä, jonka ulkonäkö on hieman persoonallinen. Tapasin hänet kerran, ja sittemmin olen yrittänyt usein saada häneen yhteyttä. Kä…
Tapasin äskettäin kolmekymppisen miehen, joka kertoi olevansa lestadiolainen. Hän ei tarkemmin määritellyt suuntausta, mutta ei ilmeisesti ole vl. Emme juurikaan puhuneet uskonasioista. Sen sijaan mies oli erittäin kiin…
Eikö minusta todellakaan välitä sellainen mies, jonka kasvoissa on epämuodostuma? Hän etsi seuraa keskustelupalstalta ja harmitteli, joutuuko ehkä olemaan loppuikänsä yksin. Kirjoitin hänelle, ja hän oli halukas tutustu…
En ikinä enää kerro chatissa, että olen vammainen! Aiemmin olen kertonut sen vasta sähköpostissa tai puhelimessa, jos mies on vaikuttanut tarpeeksi fiksulta. Tänä iltana kuitenkin rohkaistuin kertomaan sen yhdelle kaver…
Onko Kennel Traveller's Bay tuttu tämän palstan käyttäjille? Se on Längelmäellä ja myy ainakin lyhytkarvaisia kaniinimäyräkoiria. Niitä on myynnissä varsin harvoin. Onko kyseinen kasvattaja luotettava? Onko joku ostanut…