Lapset ja parisuhdeVastattu 19 v

Kysymys

Lähetän viestini tälle palstalle, koska täältä saa asiallisempia kommentteja kuin monilta muilta palstoilta. Olen akateeminen, 30 vuotta täyttävä nainen ja olen viime vuosina etsinyt vakituista suhdetta enemmän tai vähe…
Lapset ja nuoretVastattu 15 v

Tiina-kirjat

Tästä aiheesta on keskusteltu näillä palstoilla ennenkin. Olen itse lukenut ainakin kahdeksan Tiina-kirjaa, mutta vasta parikymppisenä. Ne on kirjoitettu kiinnostavasti, ja pidän niiden rehellisestä arvomaailmasta. Sen …
Eesti foorumVastattu 15 v

Sopimatontako?

Kysyn sekä suomalaisten että virolaisten mielipiteitä. En hyväksy joidenkin suomalaisten tapaa vähätellä Viroa ja virolaisia enkä voi sietää sitä, että jotkut nuoret käyttävät sanaa "virolainen" pilkkaamiseen. Osittain …
Yleistä uskonnostaVastattu 19 v

Jumalan valinta?

Kuten varmaan monet muutkin, olen joskus pohtinut sitä yleisesti tunnustettua uskomusta, että joulun pikku päähenkilö syntyi neitsyestä. Tieteellisesti ajatellenhan on mahdottomuus, että poikalapsi sikiäisi neitseellise…
Yleistä VirostaVastattu 19 v

Torjutut muistot

Katsoitteko tänä ilrana toimittaja Imbi Pajun dokumenttifilmin Torjutut muistot, jossa eestiläiset naiset kertoivat järkyttävistä kokemuksistaan neuvostoaikana? Olen odottanut kauan samannimisen kirjan lukemista. Löysin…
Lasten musiikkiVastattu 15 v

Onko kukaan kuullut?

Kuulin pienenä riipaisevan laulun, jossa pikkutyttö kirjoitti joulupukille, että hänen äitinsä oli vakavasti sairas, ja pyysi, että saisi joskus mennä tämän vieraaksi taivaaseen, jos äiti kuolisi ennen joulua. Laulussa …
Rakas päiväkirjaEi vastauksia

Jos voisin!

Minusta on aina ollut hauska rutistaa pehmeitä ihmisiä. Jos vain kerrankin saisin luvan puristaa niin kovaa, kuin ikinä pystyisin! :D Haluaisitteko te tehdä jotain, mihin ette ikinä saisi lupaa?
SinkutVastattu 20 v

Kannattaako?

Olen erittäin kiinnostunut eräästä kolmekymppisestä miehestä, jonka löysin täältä viime sýksynä. Tapasimme vain kerran ja sen jälkeen olen kuullut hänestä harvoin. Hänellä on tosi paljon työkiireitä, mutta silti olen sa…
MäyräkoiratVastattu 20 v

Tietoa?

Onko Unto Timonen tänne kirjoittaville tuttu mäyräkoirien kasvattaja? Hänellä on juuri nyt myynnissä kolme kääpiömäyriksen pentua, ja hinta on sen verran korkea, että otaksun pentujen olevan rekisteröityjä. Henkilön nim…
Salatut elämätVastattu 20 v

Jennistä

Onko Jenni koskaan puhunut siitä, mitä Pasi Ruotsalainen teki hänelle? Tuli mieleeni, että hänen ehkä pitäisi kertoa se Amille, vaikka en uskokaan, että Amilla on taipumusta väkivaltaisuuteen.
Rakas päiväkirjaEi vastauksia

Voi hemmetti!

Kenenkään ei tarvitse tulla väittämään, että olisin kirjoittanut raiskauksesta, jos en ole tehnyt niin! Ei kai olkapään suuteleminen mitään raiskaamista ole, hemmetin hemmetti? Puhun aikoinani kirjoittamastani fanifikti…
TallinnaVastattu 20 v

Hirvityksen kauhistus!

Voi hirvityksen kauhistus, mitä juuri hetki sitten löysin! En edes tiennyt, että Eestillä oli neuvostoaikana muka "kansallislaulu"! Voi pikku Eesti-parkaa, katsokaa nyt! Niinsanotun "EESTIN SOSIALISTISEN NEUVOSTO- TASAV…
KuukautisetVastattu 20 v

Mitä ihmettä?

Kuukautiseni ovat jonkin verran epäsäännölliset - ne voivat alkaa pari päivää myöhässä tai etuajassa, mutta myöhästyvät muutaman kuukauden välein hieman ememmänkin. Esimerkiksi viime helmikuussa ne alkoivat 24. päivänä …
EtsintäkuulutusEi vastauksia

Nimimerkille mutsisonniin

Hei sinä, joka käytät sivuilla rekisteröimätöntä nimimerkkiä "mutsisonniin"! Muistatko, kun annoit kerran toukokuussa minulle palautetta Kinky-palstalle kirjoittamastani tarinasta? Haluaisin yhteyden sinuun. Voit lähett…
KilpikonnatVastattu 20 v

Kilppari ja toinen eläin

Onko monilla kokemusta maakilpikonnasta ja jostakin muusta lemmikistä samaan aikaan? Suunnittelen itse mäyräkoiran hankintaa. Konnani on ollut minulla 5 vuotta. Onko joku ottanut koiran kilpparin lisäksi, ja miten eläim…
KirjailijanalutVastattu 20 v

Mietityttää

Olen osallistunut kirjoittajakursseille ja lukenut joskus lehdistä kustannustoimittajan työstä. Yksi asia on jäänyt epäselväksi ja mietityttää minua kovasti: Missä määrin kustannustoimittajan henkilökohtainen mielipide …
Pyydä anteeksiVastattu 20 v

Meidän kummankin pitäisi pyytää anteeksi

En tietenkään olisi saanut kirjoittaa hänestä nettipäiväkirjaani. Kaksi viimeistä merkintää ovat kuitenkin ehdottomasti yksityisiä, enkä ikinä näytä niitä kenellekään! Sitä en edelleenkään ymmärrä, miten joku voi loukka…

Katsokaapas tätä!

Jonkin aikaa sitten löysin Netistä tällaiset ohjeet. Ne ovat tosin englanninkieliset, mutta herättävät varmasti täälläkin ajatuksia. A lot has been said about how to prevent rape. Women should learn self-defense. Women …
Miehen logiikkaVastattu 20 v

Hellyydestä

Eikö mies voi millään ymmärtää, että jos nainen on ahtaanpuoleinen eikä kuitenkaan liian pieni, hän haluaa, että seksi etenee hellästi ja ajan kanssa? Tämänhetkinen kumppanini, jota en tunne kovin hyvin, painottaa sitä,…
MissitVastattu 20 v

Mielipide

Saisi tulla taas tumma voittaja! Elisa Joki-Anttila on niin upea, että hänen täytyy päästä kärkikolmikkoon! On Julitakin tosi kaunis.