Vapaa kuvaus

En meinannut saada nickiä rekisteröityä, kun aina oli joku ehtinyt ensin. Yritin useita erilaisia ja kun mikään ei tuntunut kelpaavan, niin väkisinkin siinä ryhtyi ajattelemaan aina uutta yrittäessään, että tääkin on jo "ehkä rekisteröity", kuten sitten olikin. Lopulta päätin sorvata itselleni nickin tuosta mikä on lainausmerkeissä. Ensimmäisestä otin synonyymin ja jälkimmäisen väänsin ensin murteelliseksi, jonka anagrammin sain jouhevasti sopimaan tuon ensimmäisen kanssa yhteen kirjoitettuna. Näin syntyi Kairakettu, jonka rekisteröintikin onnistui. "Mese"-nimeni on tuo sama. Aikaisemmin tuossa vieressä oli kohta, jossa luki, että asun ulkomailla. Ei lue enää, mutta en ole muuttanutkaan. Linkit: http://www.lyricsfreak.com/d/dire-straits/40681.html, http://www.youtube.com/watch?v=CF_-ThDLF34 Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

1393

Kommenttia

10579

  1. Boeing 727 tipahti torille

    http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkomaat/uutinen.asp?id=1519552 Siinäpä esimerkkiä amerikkalaiskoneiden luotettavuude
    Maailman menoa
    15
    746
  2. Natoon, vai ei?

    Nyt presidentinvaalien aikoihin on jälleen kuulunut väitteitä siitä, että Suomella olisi uskottava puolustus. Mikähän se
    Maailman menoa
    20
    740
  3. Castro: Obama hengenvaarassa

    http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200810128412651_ul.shtml Vanha Fidel meinaa, jotta joukko valkoihoisia ei pysty hyväks
    Maailman menoa
    12
    736
  4. Vuoroin ohittelua

    Hiukan vajaa 1000 km tuli taas tänään ajettua ja loppumatkasta oli eräänlaista vuorotellen toisistaan ohittelua erään pa
    Yleistä liikenteestä
    13
    719
  5. Jalasjärvi-Tampere-Jyväskylä

    E 12, Jalasjärvi-Tampere, onko tuttu tie, (muistaakseni E 12, kolmostie)? Harvoin on tullut nykyään enää ajettua tuota t
    Yleistä liikenteestä
    6
    713
  6. Valvontaako lisää?

    http://www.hs.fi/autot/artikkeli/Poliisin liikennevalvonta kärsii työvoimapulasta/1135228448855 Eipä taida tulla lähiai
    Yleistä liikenteestä
    12
    711
  7. Farkkuvolvo Oulu-> Ii, eilen

    Vähän ennen seitsemää illalla olin menossa pohjoiseen Oulun kohdilla, kun motarilla ohittaessani taakseni liimautui pusk
    Yleistä liikenteestä
    8
    706
  8. Yleisillä ankeinta liikkua

    Enpä tiedä surkeampaa tapaa liikkua paikasta toiseen kuin joukkoliikennevälineillä. Koskaan ne eivät ole täsmälleen aika
    Liikenne
    11
    705
  9. Ahtisaaren kutsuvieraat

    Täälläkin jotkut ovat ihmetelleet Halosen poisjääntiä Ahtisaaren Nobel-juhlista. Ahtisaari ei kutsunut Halosta, koska "v
    Maailman menoa
    16
    703
  10. Pääkaupunkiseutu asumiskelvotonta?

    Vantaanjoki, josta pääkaupunkiseutu ottaa nyt juomavetensä, on ollut puheenaiheena niin mediassa kuin täälläkin ja joen
    Maailman menoa
    16
    702
  11. Poliisin turhat kiireet

    Ajelin tuossa viime torstaina (23.04) hyvällä keskinopeudella Tampereelta Lappiin ja Oulussa koukkasin keskustan kautta
    Poliisi
    10
    699
  12. Omalla vai julkisella?

    Paljon on puhuttu julkisilla kulkuneuvoilla liikkumisen puolesta (linja-auto). No, liikkuuhan sitä ihminen niilläkin, jo
    Yleistä liikenteestä
    8
    684
  13. Lidlin leipähylly

    Ostan toisinaan leipää kaupastakin, jos itse leipomani on päässeet pakastimesta loppumaan. No, kävin sitten viime sunnun
    Maailman menoa
    18
    681
  14. Montako lasta ja naista tapetaan?

    Gazasta kerrotaan taas ammutun lähestulkoon tehottomia raketteja Etelä-Israeliin. Voivoisentään, joku vähän muka haavoit
    Maailman menoa
    14
    681
  15. Tukholman kamerat epätarkkoja

    Hah! Nyt on huomattu, että Tukholman ruuhkamaksukokeilun kamerat eivät aina erota suomalaista rekisterikilpeä ruotsalais
    Yleistä liikenteestä
    5
    680
  16. "Pääkallokeli"

    Hiljattain kuluneena perjantaina radiossa kerrottiin useaan otteeseen ajokelin olevan erittäin huono Lapissa. Minun miel
    Yleistä liikenteestä
    5
    676
  17. Onnettomuusriskit Ruotsi/Suomi

    Joidenkin mielestä onnettomuustilastot ovat yksiselitteisiä, mutta niinhän asia ei ole. Esimerkiksi, jos verrataan kahde
    Liikenne
    12
    674
  18. Venepaikkoja?

    Olen sen verran laiskistunut iän myötä, että en viitsi enää kirjoitella samoja asioita useaan kertaan, joten.... ...täs
    Yleistä veneilystä
    2
    672
  19. Miten eroon rattijuopoista?

    Tässä uutinen: http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Nuorten rattijuoppojen aiheuttamat kuolonkolarit kaksinkertaistuneet/1
    Yleistä liikenteestä
    17
    659
  20. Kehuja poliisille

    Kuulemani mukaan poliisi ryhtyy valvomaan tehostetusti ajoetäisyyksiä, mikä on mielestäni kerrankin oikea ja hyvä asia.
    Poliisi
    4
    656