Vapaa kuvaus

En meinannut saada nickiä rekisteröityä, kun aina oli joku ehtinyt ensin. Yritin useita erilaisia ja kun mikään ei tuntunut kelpaavan, niin väkisinkin siinä ryhtyi ajattelemaan aina uutta yrittäessään, että tääkin on jo "ehkä rekisteröity", kuten sitten olikin. Lopulta päätin sorvata itselleni nickin tuosta mikä on lainausmerkeissä. Ensimmäisestä otin synonyymin ja jälkimmäisen väänsin ensin murteelliseksi, jonka anagrammin sain jouhevasti sopimaan tuon ensimmäisen kanssa yhteen kirjoitettuna. Näin syntyi Kairakettu, jonka rekisteröintikin onnistui. "Mese"-nimeni on tuo sama. Aikaisemmin tuossa vieressä oli kohta, jossa luki, että asun ulkomailla. Ei lue enää, mutta en ole muuttanutkaan. Linkit: http://www.lyricsfreak.com/d/dire-straits/40681.html, http://www.youtube.com/watch?v=CF_-ThDLF34 Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

1393

Kommenttia

10579

  1. Varkaudessako paljon juoppoja?

    Samanlaista luulis nyt olevan muuallakin kuin Varkaudessa, mutta ainakin Iltalehden jutusta päätellen tilanne siellä oli
    Poliisi
    7
    498
  2. Susannan puhe

    http://www.mintc.fi/scripts/cgiip.exe/WService=lvm/cm/pub/showdoc.p?docid=2020&menuid=66&channelitemid=13367&channelid=6
    Yleistä liikenteestä
    3
    498
  3. Potut pottuina Venäjälle

    Suomessako ruoka muka kallista, kun "köyhät" venäläisetkin pystyvät maksamaan suomalaisista perunoista enemmän kuin suom
    Maailman menoa
    33
    492
  4. Bush haluaa kiduttaa

    Tuo uutinen ei tietenkään ollut mikään yllätys. Joskus Bush televisiossa väitti, että ei hyväksy kidutuksia, eikä ole an
    Maailman menoa
    15
    488
  5. Luvattomat käsiaseet kiellettävä!

    Olen kirjoittanut jo aiemmin samalla otsikolla aiheesta ja jälleen tuli aihetta. Taas on käytetty luvatonta käsiasetta l
    Maailman menoa
    22
    487
  6. Sakot haltijalle, entä sitten?

    http://www.iltalehti.fi/2006/03/26/200603244297901_uu.shtml No niin, huhtikuun alusta poliisi voi siis lähettää rikesak
    Sakot ja rangaistukset
    3
    487
  7. Vaikuttaako sakot ja ajokielto?

    Turussa joku onnistui käryämään ylinopeudesta kaksi kertaa puolen tunnin sisällä ja kortti oli lähtenyt jo ekalla kerral
    Yleistä liikenteestä
    4
    483
  8. Kadonnut Madeleine

    Nyt pyörii tuon asian tiimoilta juttu, jonka mukaan vanhemmat olisivat itse vahingossa tappaneet tyttärensä unilääkkeell
    Maailman menoa
    2
    477
  9. Aseluvat tiukkenee, aseiden saatavuus helpottuu

    http://www.iltasanomat.fi/digi/art-1288560534530.html?ref=rss 3d-tulostustekniikalla on jo tehty toimiva ase, joka kest
    Maailman menoa
    15
    477
  10. Liikenteen päästöt

    Ohhoh, enpä olisi uskonut, että pääkaupunkiseudulla voi tilanne olla joskus noinkin huono: http://www.helsinginsanomat.f
    Yleistä liikenteestä
    8
    474
  11. Nopeusrajoittimesta

    Tuollaista typeryyttähän näkee ajoittain ehdotettavan henkilöautoihin pakolliseksi, siis nopeusrajoitinta esim. 120-130.
    Yleistä liikenteestä
    5
    474
  12. Paateron toleranssi hyvä

    "Paatero ajoi 15. maaliskuuta ylinopeudella poliisin tutkaan valtatie 9:llä Tampereen ja Oriveden välillä. Vauhtia oli 7
    Yleistä liikenteestä
    16
    474
  13. Depardieu kittaa 14 pulloa viiniä/päivä?

    http://www.iltalehti.fi/viihde/2014091418661615_vi.shtml Liekö totta? No, pullojen kokoa ei mainittu, eikä alkoholipito
    Maailman menoa
    28
    473
  14. Uusi varustelukierre alkanut!

    Venäjän presidentti Putin on tänään pitänyt suuren linjapuheen ja todennut uuden asevarustelukierteen maailmassa alkanee
    Maailman menoa
    10
    468
  15. Venäjä pelastaa USA:n mokat!

    http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkomaat/uutinen.asp?id=1541234 Kansainvälisen talouden alamäki on USA:n syytä ja Ven
    Maailman menoa
    7
    468
  16. Toivottavasti tämä yleistyy

    http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200801177110177_ul.shtml Tervemenoa Siperiaan, eikä ihan heti takaisin. Sinne kyllä ma
    Maailman menoa
    10
    464
  17. Kohta sitä saa!

    Ai mitäkö? No suomalaista kaviaaria tietenkin, eikä mitään halpis-mätitahnaa: http://www.iltalehti.fi/uutiset/2009030892
    Maailman menoa
    39
    460
  18. Maailma ilman ihmisiä

    http://www.iltalehti.fi/uutiset/200810138381646_uu.shtml Eipä tuo juuri haittaisi, vaikka Manhattanilla joet virtaisi.
    Maailman menoa
    17
    459
  19. SDP kehityksen jarrupoljin!

    http://plaza.fi/ajassa/artikkelit/moottorin-suuri-vaalikysely-2007 Otan tuolta vain yhden aiheen, vaikka muitakin olisi
    3
    459
  20. Liikenneturvallisuutta kehittämään

    Eiköhän ole jo aika luopua tuosta nopeusrajoituksilla kiusaamisesta ja nollatoleranssi-höpinöistä? Tarvitaan jotain muut
    Yleistä liikenteestä
    46
    458