Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
jounirj
profiilit
jounirj
jounirj
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
18
Kommenttia
487
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Volvosta ainakin saa vaihtimen helposti irti ja eikun kainaloon ja ämäriin. Painetta sisään, jos ei ole muuta, niin vaikka polkupyörän pumpulla. Vähän joutuu rakentaa adapteria mutta helpompaa kuin kannen repiminen.
24.08.2011 11:42
Itsellä juuri vaihtimen kautta, tosin lisäksi yli tunnin ajon jälkeen merivesi pääsi järjestelmään ja tulvi paisuntasäiliöstä yli.
23.08.2011 11:37
Tuossa vieressä latutuu kartat. Yhdeltä Irlantilaiselta hemmolta sain linkin. Pakko vetää toi ilmainen versio kun ei kymmpi kelvannut kellekkään marketin pitäjälle.
http://www48.zippyshare.com/v/98364164/file.html
Kokeile omaan tablettiisi
21.08.2011 19:45
Kun vikaa vaihtimessa niin ajaessa täyttyy ja seistessään tyhjenee, näin itsellä.
12.08.2011 08:03
Heti siinä turbon jälkeen. Näytti itselläkin ihan hyvältä kunnes otin irti niin oli alapuoli aivan tukossa.
Uudessa on rosterisisukset juuri tämän takia.
08.08.2011 07:31
Jos pakoputkenmutka ruostuu tukkoon, kasvaa paine niin isoksi että vaihtimeen voi tulla repeämä. Tästä merivesi siis tulee ja menee.
Itsellä paisintasäiliöön lisääntyi neste niin että se tulvi yli. Ja seistessä hävisi koneesta vesi niin että lämmöt kohos kun lähti ajamaan, piti lisätä nestettä.
Koneena tosin TMD40A / 124hv/kutonen mutta oiseesi viittaa samanlaiseen vikaan.
Jos glygoli muuttuu harmaaksi niin siihen voi päästä pakokaasua (kansi/turbo ?) mutta muistaakseni merivesikin muuttaa värin.
07.08.2011 18:33
Eipä sitä taida mikään estää. Stadilla ja parilla muullakin kunnalla on oikea ongelma kun joku pitää/hylkää jonkun romun, jopa johonkin laituriin.
Lehdissä on aina välillä juutua noista.
Ainakin Granön lahdella näkyy edelleen jököttävän yksi romu, jo vuosia.
Älä jätä väylälle.
05.08.2011 12:13
Ei se Turbo tekniikka niin halpa ole. Omaan veneeseen pyysiväy turbosta 1700e kun Volvolta sain tonnilla kun vein vanhan takas. TMD40A
27.07.2011 07:44
No onneksi minulta löytyy harppi, kolmio, viivain ja sen sellaiset. Sumussa ja tihkussa Kotkasta kotiin.....
Ja sitten asiaan, tuossa linkki millä voisi toimia, en ole ehtinyt vielä kokeilla, löysin vasta.
http://androidforums.com/gome-flytouch-3/363473-solution-show-hidden-apps-market.html
24.07.2011 18:26
Sen verran selvitellyt että build.prop, fingerprint pitää muuttaa niin että market luulee sen olevan esim Galaxy.
Forumeilla on hieman selvityksiä mutta ei suoraa vastausta.
Itse olen rootannut sen, päivittänyt uusimmilla (Tim5a) yms. Lähimmäksi olen päässyt kun androidmarket.com kertoo että en ole kirjautunut aikoihin tällä (Galaxy), kirjaudu uudelleen. Nyt androidmarket väittää että että tiliini ei ole liitetty lainkaan puhelinta. Ilmaiset ohjelmat latautuu kyllä nytkin mutta tuo Navionics siis ei.
19.07.2011 12:14
Itse käytän Y:tä juuri sen takia etten ole lähes poikittain jos olisin vain yhdestä nurkasta kiinni. Y.n voi sitten irroittaa kun siihen pojuun tulee se toinen vene. Kumma että 3.10m leveä tasaperä, knaapit nurkissa, eiheuttaa pahennusta Y:llä mutta 3.5m leveä jossa knaapi on keskellä josta köysi poijuun onkin sitten jo OK.
Kolme samaan on varmaan kivaa vaikkapa siellä Ruotsissa, siellä kuuluu muutenkin olevan mukavampaa kun on kuusi poijussa neljässä kerroksessa yms.. Voi toimia jos veneessä joku päivystää kokoajan.
Muuten voi käydä kuin kaverilla, tuuli yltyi ja kaveri siinä keskimmäisenä, ei pääse pois, merivartio tuli apuun ja joutui lyömään sen kolmannen köydet poikki.
Ennen tätä kaverin vene oli vaurioitunut jo sen verran että koko vene maalattiin talvella vakuutuksen piikkiin. Ja niitähän me maksetaan kohoavissa vakuutusmaksuissa.
16.07.2011 10:42
Miksi ihmeessä meidän pitää mennä sinne kivenkoloon, kaislikkoon mistä ei akselivetoisella pääse pois kun tuuli kääntyy ja vain sen takia kun TE haluatte tulla niin myöhään ja meidän pitäisi jättää siis teille ne parhaat parhaat paikat.
Ja hei mitäs tuumaat tästä, meillä moottoriveneilijöilläkin voi olla ystäviä, jopa purjehtijoita. Kun olemme laiturissa niin olemme mielellään vierekkäin , kuten olen havainnut että TEKIN haluatte. No nämä purjehtijat lähtevät sitten aamusta että ehtivät seuraavaan paikkaan siihen meidän viereen, hyvään paikkaan. Tällä välin olet jo ehtinyt paikalle kiroamaan paikan valintaani.
Ratkaisu, lähde aikaisin tai osta moottorivene ja liity joviaaliin joukkoomme.
16.07.2011 10:26
No, h****** tässä taas oli joku vetänyt 2006 ketjun ylös, eiköhän toi hemmo ole veneensä maalannut tai myynyt. Itsekin menin päiväys retkuun.
17.06.2011 10:26
Primeri tarvitaan aina kun vene on vedessä ettei vesi pääse laminaattiin, oli se sitten makeaa tai suolaista.
Järvelle ei tarvita myrkkyä, siksi mm. Motonet ei sitä suosittele.
17.06.2011 08:27
Siis miksei ole kattoa http://www.nettivene.com/moottorivene/bayliner/376186 vaan pressu.
Toi nyt oli vain eka kun tuli vastaan
14.06.2011 18:34
Itsellä sama paketti 20hv, 2-t, paino 48 kg. Itse en laittaisi painavampaa konetta ainakaan jos ajaa yksin. Täytyy toivoa ettei toi jammu leivo, noita kevyitä 2-t koneita ei löydy mistään.
Tosin uusi 4-t jammu on laihtunut kuulemma 52kg:hen mutta maksaakin jo maltaita.
14.06.2011 07:51
Ei sitä ihan pakko ole maksaa, itse sain 2005 josta reklamoin, oli siinä niin paljon pielessä. Eihän rekkula mitään tietysti vaikuttanut, väittivät sitä aiheelliseksi.
Ajattelin kuitenkin käyttää se 40e muuhun kivaan ja jätin maksamatta.
He tekevät sopimuksen (mukamas) kuskin kanssa ei auton joten heidän pitää todistaa kuka ajoi. Ilmoitat vain että taisi olla jollain lainassa tuolloin, et muista kenellä, lainaat niin monelle. Pyydät sitten lähettämään laskun "tälle oikealle henkilölle".
Uhkaavat sitten perinnällä ja laittavatkin ehkä sinne jolloin ilmoitat perintätoimistolle että asia on riitautettu ja heidän pitää keskeyttää perintä (lain mukaan).
Tuossa vaiheessa lopettavat vähin äänin koko prosessin.
09.06.2011 15:29
Käytä hitsauskaapelia, 10m (ja hieman alennusta) maksoi 38e. Ja jos haluaa vielä hienostella niin vispilän viereen 60Ah akku. Itse en sitä laittanut ja 55:n Vetus rokkaa hienosti.
Hitsi kaapelin ainoa "pulma" on että sitä saa vain mustana joten pulma ei ole ylitsepääsemätön.
05.06.2011 17:28
Itsellä oli 20hv, en laittaisi pienempää. Ei tarvitse ajaa kahva pohjassa.
Olen aina ihmetellyt mainosta 9.9hv alkaen. Kyse kuitenkin liukuvasta veneestä.
05.06.2011 17:07
Yhden kauden ajoin, vähän yli 100h. Vaihdoin sitten 2755:een.
Näkyy olevan tosi siisti yksilö. Tuon ikäinen kone on mitä on mutta voisi kuvitella että on huollettu kun venekin on noin siisti.
Kone on sopiva tuohon, kulutus 1.5L mailille matkavauhdissa 20-22.
2755:ssa oli 5.8 OMC, 235hv ja käytössämme 4v. Kummassakaan ei mitään ongelmia. Olivat uutena ostettuja kummatkin joten eipä niissä vikaa olisi saanut ollakaan.
Hyvä perhevene, eikä tuo pyyntökään ihan älytön ole
29.05.2011 10:15
9 / 25