hande-83
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
15
Kommenttia
66
Valokuvat nettiin
Kävin joskus nettisivuilla, jonne sai laittaa omia kuviaan ja sieltä sitten sai (esimerkiksi mainostoimistot) ostaa kuvi107877Ihme touhua Cubiolla
Soitin Cubiolle, enkä niin huonoa palvelua ole hetkeen saanut. Nainen ei osannut juurikaan suomea ja kun ilmoitin selväl125637Kelan selvityspyyntö
Tänään tipahti postiluukusta sekä itselle, että avolle Kelalta selvityspyyntö opintojen edistymisestä. Itselläni ei onne64412Volkswagenin voittaja?
Sain Volkswagenilta sähköpostia, että olen voittanut 100.000 puntaa ja volkkarin. Nyt kyselen, että kuinkas moni on "voi92026Paise korvassa
Täysikasvuinen rex-tyttökani alkoi eilen roikottaa toista korvaansa. Tänään korvanlehteen (sisäpuolelle) oli ilmestynyt51870Pistokkeeseen adapteri
Olen lähdössä Amsterdamiin ja kysynkin nyt, että tarvitaanko adapteria, jos otan esim. kännyn laturin mukaan?21531Haluaa teetä
Miten juotte esim. vihreän teenne, vai juotteko ollenkaan? Tähän asti olen hauduttanut teeni ihan "perusmenetelmällä", m101500M: 2 iguaania & iso terraario
Ystäväni muuttaa opiskelijaboxiin, joten hän myy iguaanit Rockyn ja Unskin terraarioineen hyvään ja rakastavaan kotiin.6724Hunajata
Olen pastöroimattoman hunajan suurkuluttaja (en syö valkoista sokeria). Täällä arvelen olevan ravitsemustietoisia henkil6603Kuva Halvan Lakumiehestä
Äitini haluaisi paidan, jossa on vanha Halvan lakunaama. Ei nykyistä, vaan sellainen, joka oli esim. Halvan lakumatoissa2562HK kilpailu
HK:lla on tämän kuun loppuun asti sellainen "kilpailu", että kun kerää 5 kalkkunaleikkeen yläosaa, saa Fiskarsin Functio1510M: iso terraario & 2 iguaania
Ystäväni muuttaa opiskelijaboxiin, joten hän myy iguaanit Rockyn ja Unskin terraarioineen hyvään ja rakastavaan kotiin.0417Kani löydetty
Mieheni löysi tänään Eskilsöstä (Pohjanmaalla) ruskean keskikokoisen kanin. Hän tuo sen huomenna kotiimme Vaasaan, sillä3394Volkswagen voittaja?
Sain Volkswagenilta sähköpostia, että olen voittanut 100.000 puntaa ja volkkarin. Nyt kyselen, että kuinkas moni on "voi4306Asevelvollisuus vaihdettaessa kansalaisuus
En löytänyt googlettamalla, eli kun 30-vuotias Suomessa 1-vuotiaasta asti asunut Ruotsin kansalainen vaihtaa kansalaisuu072