Valokuvat nettiin

Kävin joskus nettisivuilla, jonne sai laittaa omia kuviaan ja sieltä sitten sai (esimerkiksi mainostoimistot) ostaa kuvia. Suomalainen taisi sivu olla, mutta nimi on unohduksissa. Muistaako kukaan ystävällinen sielu oso…
Muut liittymätVastattu 15v

Ihme touhua Cubiolla

Soitin Cubiolle, enkä niin huonoa palvelua ole hetkeen saanut. Nainen ei osannut juurikaan suomea ja kun ilmoitin selvällä äänellä haluavani Cubion Save-liittymän, hän kysyi;Minkä? Vastasi puhelimeenkin;Haloo. Aluksi lu…
Työ ja opiskeluVastattu 20v

Kelan selvityspyyntö

Tänään tipahti postiluukusta sekä itselle, että avolle Kelalta selvityspyyntö opintojen edistymisestä. Itselläni ei onneksi opintopisteitä puutu kuin 3,2, jotka saan todennäköisesti palauttamalla yhden työn, mutta avolt…
Jyrsijät ja kanitVastattu 19v

Paise korvassa

Täysikasvuinen rex-tyttökani alkoi eilen roikottaa toista korvaansa. Tänään korvanlehteen (sisäpuolelle) oli ilmestynyt iso paise, joka ulottuu korvakäytävään asti (lähes koko korvakäytävä on tukossa). Korva myös hieman…

Volkswagenin voittaja?

Sain Volkswagenilta sähköpostia, että olen voittanut 100.000 puntaa ja volkkarin. Nyt kyselen, että kuinkas moni on "voittanut" saman volkkarin??? Hieman epäilyttää tällainen... Soitin kahteen viestissä mainittuun numer…
AmsterdamVastattu 19v

Pistokkeeseen adapteri

Olen lähdössä Amsterdamiin ja kysynkin nyt, että tarvitaanko adapteria, jos otan esim. kännyn laturin mukaan?
Elävä ravintoVastattu 19v

Haluaa teetä

Miten juotte esim. vihreän teenne, vai juotteko ollenkaan? Tähän asti olen hauduttanut teeni ihan "perusmenetelmällä", mutta kannattaisiko yrittää huoneenlämpöiseen veteen? Tosin olen kuullut, että teestä irtoaa parhaim…
LiskotVastattu 20v

M: 2 iguaania & iso terraario

Ystäväni muuttaa opiskelijaboxiin, joten hän myy iguaanit Rockyn ja Unskin terraarioineen hyvään ja rakastavaan kotiin. Iguaanit ovat olleet hänellä jo 9 vuotta, joten liskot ovat noin kymmenvuotiaita. Kummallakaan lisk…
KasvisruokaVastattu 16v

Hunajata

Olen pastöroimattoman hunajan suurkuluttaja (en syö valkoista sokeria). Täällä arvelen olevan ravitsemustietoisia henkilöitä, jotka kysymyksiini osaavat vastata. Kun syö sokeria, muiden ravintoaineiden sulatus keskeytyy…
HerkutVastattu 20v

Kuva Halvan Lakumiehestä

Äitini haluaisi paidan, jossa on vanha Halvan lakunaama. Ei nykyistä, vaan sellainen, joka oli esim. Halvan lakumatoissa muutamia vuosia sitten. Myös "Lakritsia!" kirjassa kyseinen naama vilahtaa, mutta minulla ei ole s…
Yleistä ruoastaVastattu 20v

HK kilpailu

HK:lla on tämän kuun loppuun asti sellainen "kilpailu", että kun kerää 5 kalkkunaleikkeen yläosaa, saa Fiskarsin Functional Form aterimet (1 haarukka ja veitsi). Nyt en muista minne osoitteeseen yläosat piti lähettää ja…
TerraarioEi vastauksia

M: iso terraario & 2 iguaania

Ystäväni muuttaa opiskelijaboxiin, joten hän myy iguaanit Rockyn ja Unskin terraarioineen hyvään ja rakastavaan kotiin. Iguaanit ovat olleet hänellä jo 9 vuotta, joten liskot ovat noin kymmenvuotiaita. Kummallakaan lisk…

Kani löydetty

Mieheni löysi tänään Eskilsöstä (Pohjanmaalla) ruskean keskikokoisen kanin. Hän tuo sen huomenna kotiimme Vaasaan, sillä meillä on ennestään 3 kania, joten osaamme huolehtia siitä kunnes oikeat/uudet omistajat löydetään…

Volkswagen voittaja?

Sain Volkswagenilta sähköpostia, että olen voittanut 100.000 puntaa ja volkkarin. Nyt kyselen, että kuinkas moni on "voittanut" saman volkkarin??? Hieman epäilyttää tällainen... Soitin kahteen viestissä mainittuun numer…