Vapaa kuvaus

Kirjoittelen silloin tällöin Suomi24:sen Miesten-logiikka palstalle "Ja toivon, että saan lukijoiltani myönteistä palautetta" MarttyyriMallari-TTt Suosikkibändit/artistit: Rolling Stones, Dead Kennedys Lempikirjat: neulansilmä, Kravun kääntöpiiri, Utopia Vapaa-aikanani: Liikunta. harrasteet Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Kreikka Kotieläimet: Kissa En pidä: amislaisista, maalaisista, miesten-logiikka palstan kirjoittajista, Kokoomus-puolueesta, urheiluautoista, epärehellisistä ihmisistä Linkit: http://www.youtube.com/watch?v=G3sMA_544fU, http://www.youtube.com/watch?v=_JBQI2kD4FM, http://www.dailymotion.com/relevance/search/Rolling Stones/video/x2z1as_rolling-stones-starfucker-live1976_animals Koulutus: Yliopisto/korkeakoulu Ammatti: Muu Siviilisääty: Varattu

Aloituksia

924

Kommenttia

2500

  1. Syötkö lihaa

    Onhan lehmälläkin aivot, silmät, kädet, jalat, aistit, tunteet ja sydän. "Tulkaa syömään!" MarttyyriMallari-TTt
    Miehen logiikka
    34
    884
  2. Turhat keskustelunavaukset

    Vähänkö se on siistiä, kun joku tulee selostamaan palstalle rikkinäisestä jääkaapistaan, kyselemään, että mitä kannattai
    Miehen logiikka
    30
    883
  3. *Äkkiä jotain sähinää*

    Sanonpa suoraan etten tällä palstalla enää vieraile, ellei täällä ala tapahtumaan jotain...pervenssiä. http://youtube
    Miehen logiikka
    14
    881
  4. Äly ja voima

    Mittautin hauikseni ympärysmitan ja tulokseksi tuli 32 cm. En halua mitenkään ylpeillä tällä asialla, mutta tästä voitte
    Miehen logiikka
    12
    878
  5. Palstan naiset vanhoillisia

    Palstalla on kyselty lukemattomia kertoja seksiin liittyvistä asioista ja naisten vastauksista päätellen huora-madonna s
    Miehen logiikka
    18
    877
  6. Nolot tilanteet

    Kaikki ihmiset joutuvat joskus noloihin tilanteisiin julkisilla paikoilla ja niiden miniminoimiseksi kannattaa muistaa
    Miehen logiikka
    26
    871
  7. Kenen palstalaisen kanssa haluaisit rakastella

    Jos olisin vapaa niin haluaisin olla silleen oonan kanssa ja jos taas olisin homomies, niin kai se yrmiö-vastenmielisyyd
    Miehen logiikka
    14
    870
  8. Älykkyys

    Onko mielestänne ärsyttävää, jos mies sanoo olevansa älykäs? Mielestäni sanat ja teot puhut, älykkyyttä ei tarvitse ker
    Miehen logiikka
    30
    868
  9. MITÄ TEET AAMULLA ENSIMMÄISEKSI???

    Avaatko radion, käytkö kusella, keitätkö kahvit. Kerro pois vaan... "Hyvää huomenta!" MarttyyriMallari-TTt
    Huuhaa
    16
    867
  10. Vallankumousta suomessa 1944...

    ei tapahtunut siksi että viranomaiset jakoivat rintamamihiehille ja työläisille ylenmäärin vodkaa ja muita jalojuomia. I
    Historia
    10
    865
  11. Vihaan BB:tä

    Vittu, joukko nollia on sullottu samaan paikkaan ja mitään kehittävää ei saada aikaan. http://uk.youtube.com/watch?v=7
    Miehen logiikka
    17
    864
  12. Kotiviini

    Tekoohjeet: 20-litran muovikanisteri 1-litra kotimaisia mustia viinimarjoja 20-litraa vettä 1-kg palasokeria Marja
    Miehen logiikka
    13
    862
  13. Kalle Kustaa Korkki...

    muniansa sorkki, munat meni rikki, Kalle Kustaa itki. "Ei hän sentään pyörtynyt ja kaatunut sokaistuneenna kylmälle as
    Miehen logiikka
    5
    858
  14. Harjoitus tekee mestarin

    Aivan varmasti tekee ja siksi kannattaisi jättää Wikipedia rauhaan. Nimittäin jos aloituksen tekstistä on noin 98% suor
    Miehen logiikka
    28
    850
  15. Keskustelupalsta vai chat-palsta

    Mikäli olen nyt oikein ymmärtänyt, niin tämä palsta on keskustelupalsta ei amisvajisbimbojen chat-palsta ja siksi ihmett
    Miehen logiikka
    45
    849
  16. Vastustatko eläinkokeita

    Kyllä vastustan eläinkokeita ja varsinkin sellaisia joita tehdään esimerkiksi uusien meikkien kehittämisen yhteydessä.
    Miehen logiikka
    29
    847
  17. Kiusaajan muotokuva

    Olen jo pidemmän aikaan seurannut palstan amatööri-kiusaajien toimenpiteitä ja en ole ollenkaan huvittunut. Nimittäin h
    Miehen logiikka
    21
    847
  18. Mielipidevapaus Vs Mallilehdistö

    Toinen kotimaisista mallilehdistä on tuominnut kovin sanoin nimimerkkikirjailijat (käytännössä siis minut) Me kuulemma t
    Pienoismallit
    5
    847
  19. *Vieras Pesä*

    Hyvät Naiset, Mitä varten teiltä on/olisi niin helppoa saada "läheistä ja intiimiä kanssakäymistä", kun on ukkomies? Si
    Naisen logiikka
    4
    837
  20. Onx teillä mitään kotieläimiä

    Meillä on kissa (hänen nimensä on Tassu) ja se perkele ei viihdy kerrostaloasunnossa. "Ole hiljaa ja syö viljaa" Mar
    Miehen logiikka
    19
    836