Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
teru84
profiilit
teru84
teru84
Vapaa kuvaus
Perus mies Nivalasta.
Aloituksia
21
Kommenttia
223
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Eiköhän tuo johdu siitä naisen hullusta kumppanista...Luultavasti miehet on lojaalisempia toisia kohtaan, ainakin minä oon, en lähde toisten naisia vokottelemaan.Ellei ole kyse erehdyksestä sitten.
06.08.2009 12:17
Miten määritellään rumuus?Onko tietyt ominaispiirteet kasvoissa sellaiset mitkä tekee ihmisestä kauniin tai ruman, minä vaan kysyn?Miksei siitä ole tehty tutkimusta?Onhan se hyvä, että maailmassa on "rumiakin" ihmisiä niin saadaan kauniille vertailu kohta..
04.08.2009 22:52
Kyllähän nykyajan naisilta vielä muotoja löytyy, mutta nuo esimerkit mitä olit laittanu niin anteeks vaan, olivat kyllä enemmän riisitautisen näköisiä ku muodokkaita:DEihän niitä muotoja löydy jos kuihdutetaan viimesetkin rasva rippeet kehosta vai kuinka se mielestänne on?
03.08.2009 12:10
Kukas on syyllinen tähän brutaaliin ja sydämmettömään tekoon?Kuka vei sydämmen ja hautasi sen syvälle suruun, voi voi aina ei amorin tiet mene niin kuin niitten pitäisi.Ja keinoja ei todellakaan ole tuohon muuta kuin, että aika parantaa haavat ja jättää arvet siitä muistoksi..Tuo on kyllä todella hankala tilanne, kun joudut melkein päivittäin toista näkemään, raastaa varmasti sisältä ja paljon.
Niin kuin joku jo tuossa aiemmin sanoi et vaihda työpaikkaa jos tosiaankin alkaa tuntumaan sietämättömältä tilanne, muuta keinoahan siihen ei ole ellei nyt halua tehdä sitä kaikkein pahinta ratkaisua, mutta uskonpa, että olet liian fiksu ja filmaattinen siihen hommaan.
Näinhän se on et totuudelle ei voi sulkea silmiä se pitää vaan kestää, jaksamista tulevaisuuteen.
01.08.2009 01:07
Kyllä siinä oli yhtäläisyyksiä, kun alko lukemaan tarkemmin.Kyllä mä ainakin saan vatsavaivoja jos on tulossa jotain aivan itselle tuntematonta mistä ei tiedä mitään eli tulevaisuus joskus jännittää!Minä ainakin tykkään pitää kropastani jonkun huolen nostelemalla painoja ja päihteistä sen verran et alkoholia tulee otettua joskus vähän liikaakin, mutta tupakan jätin puoltoista vuotta sitten ku ei kunnolle tehny hyvää...Täytyy sanoa et kyllä minä ihmisistä välitän ja välillä oikein ihmetyttää kun vähän vieraammat alkaa mulle avautumaan elämänsä asioista, vaikeista ja helpoista.Tunteita en uskalla aina oikein näyttää ja varsinkaan niitä rakkauden täyteisiä, menee varmaan sisältä joku suoja päälle jota en saa päältä pois:DTyötä pelkäämätön olen ollut aina ja sehän on vaan hyvä asia, kyllä työtä tekevälle riittää.Musikaalisuudesta sen verran et moni on kehunut kun olen karaokessa käynyt laulamassa, soittaa en oikein osaa muuta kuin suutani..
Ps.syntynyt olen 21.7.
10.07.2009 12:14
Itse olen sen verran häveliäs tyyppi, etten silmiin pistävästi vilkuile naisia.Se vaan tuntuu jotenkin nololta tuijottaa naista, olihan nyt sitten missä vaan.
Jotkut kaverit joitten kanssa olen liikenteessä tekevät ihan häpeilemättä sitä ja kannustavat minua, että "Hei kato nyt mikä muija tuolla on!", pakkohan sitä on sitten nopeasti vilkaista ettei aleta morkkaamaan asiasta.
Mut naisethan on luojan taideteoksia, miksi niitä ei voisi mies ihailla jos se siihen kuitenkin jää?!Silloin kun olen ollut varattu niin en ole vilkuillut muita naisia syystä etten loukkaisi kumppaniani, mutta meitä on moneen lähtöön:)
01.07.2009 20:49
Melko tarkkaan pitää kutinsa vaikken sosiaali puolen hommissa olekaan.
Olet oma yksilösi, uskollinen ja herkkä. Olet herkkä ja ujo, etkä pidä asioita itsestään selvinä. Tunnet itsesi olevan hyödyksi vain silloin, kun voit olla avuksi toisille. Toiset ihmiset helposti luottavat kaltaisesi ihmisen apuun, joskus jopa niin paljon että he kehittävät itselleen vastuuttoman läheisriippuvuuden sinuun. Ihmistyyppisi uhrautuu helposti, ja vaarana onkin ajautua marttyyriksi. Saatat joutua kamppailemaan sisäisten epäilyksiesi ja pelkojesi kanssa, ennen kuin uskallat ilmaista henkilökohtaiset halusi ja tarpeesi. Olet konservatiivi, jolle työ on elämä. Teet töitä ahkerasti niin työpaikalla kuin kotonasi. Tarjoat apuasi anteliaasti, ja usein kulissien takana. Uudet ideat, muutokset ja epävarmuus ärsyttävät sinua. Haluat muuttumattoman, hyvin järjestetyn ja aikataulutetun elämän, vaikka se tarkoittaisi sitä että joku toinen tekee aikataulusi ja ohjaa elämääsi. Sovellut parhaiten ammatteihin, joissa voit auttaa ihmisiä: palvelutyö, opetus, vapaaehtoistyö, hoitotyö. Olet onnellisimmillasi kun voit käsitellä yksityiskohtia ja suorittaa rutiineja, varsinkin jos voit tehdä niitä ihmisten parissa
23.06.2009 14:21
Eikä yhtään haitannut vaikkei se mikään veri mässäily leffa ollutkaan, vampyyrileffaan oli sisällytetty hieno rakkaus tarina joka kertoi siitä, että rakkaus voi ylittää noinkin suuret rajat kuin kuolevaisen ja kuolemattoman erot.
Mut tietenkään tämä ei ole pelkästään yksi ja ainoa mielipide, se on hyvä et on erilaisia ihmisiä niin voidaan tehdä mitä erilaisempia elokuvia ja siinä on se rikkaus:)
22.06.2009 23:25
Vaikka oli mielestäni fiktiivisessä muodossa, niin kyllä tuo oli pahin esimerkki mitä voi tapahtua..Kai sitä täytyy ottaa itseään pikku hiljaa niskasta kiinni ja kertoa yhdelle tärkeälle ihmiselle ,mitä minä tunnen häntä kohtaan.
Sen jälkeen voin kuolla onnellisena jos nyt ei kuitenkaan:D
Mut todella hyvä tarina jos näin voi ilmaista mielipiteensä tästä.
17.06.2009 23:00
En itse viihtis kyllä noin rumasti sanoa naiselleni jos sellainen sattuis nyt olemaan:DEiköhän ihmisellä ole vapaus olla sellainen kuin haluaa olla ja muutos lähtee itsestä, ei toisen komentelusta!Se on vaan kateellinen sulle ku ei itse koe riittävänsä kellekään, eikä tommonen kyllä ketään ansaitsisi ja ei todellakaan sinua.Ei muuta ku luu kurkkuun tuollaiselle ja jos ei muuta niin taipaleelle vaan!
Yritähän kestää, kyllä sä vielä arvoises miehen löydät, niitähän on koko Suomen maa täynnä:)
17.06.2009 01:26
Saattaa olla suuttimissa sen verran likaa et eivät toimi kunnolla, mutta sitä on paha mennä sanomaan noin suoralta kädeltä et mikä siellä ois vikana?
Itselläni on diesel mersu ja iso ääninen naputus tuntuu suuttimista tulevan, venttiilit oon siitä jo säätänyt.
17.06.2009 00:01
Kerran oli mulla ascona ja savutti aivan perkuleesti matka ajossa ja kaasutettaessa.Tein rempan koneeseen ja vaihtoon meni männänrenkaat, venakumet ja imuventtiilit ku olivat yläpäästä kuluneet(eivät olleet pyörineet niin kai siitä johtu).Mut kyllä loppu öljynsyönti ja savutus kuin seinään rempan jälkeen!
Kannattaa harkita jos alat remppaa tekemään et saisko vaikka uuden koneen halvemmalla, vai kannattaisko sitten vanha huoltaa...
16.06.2009 23:53
Tuo väite nettiautosta, on siellä tosi ostajiakin, jotka soittelee ja ostavat auton.
Kaks autoo oon saanu menemään sen sivun kautta:)
Kaikilla ei tietenkään voi olla yhtä hyvää tuuria kaupanteossa.
09.06.2009 14:37
Elämästä, en vain saa sanottua hänelle niitä sanoja mitä haluaisin.Ja se alkaa pikku hiljaa syömään sisältä päin kun ei pysty tai kykene ilmaisemaan niitä tunteita mitä tämä yks tummahiuksinen nainen minussa herättää.Olen kyllä huomannut, että hän olisi ehkä kiinnostunut minusta viitaten miten hän joskus katselee minuun päin, en voi väittää ettenkö minä katselisi häntä!On se semmonen enkeli jos suoraan sanoo, mut nyt kun loma alko niin en näe häntä enää kun vasta monen viikon jälkeen ja kaipaus on kova.Kyllä mun täytyy pikku hiljaa myöntää itselleni et oon ihastunu ja pahasti kyseiseen naiseen ja varmaan yritettävä tulevaisuudessa kysyä hänen kiinnostusta..Toivottavasti ei mene metsään yritys.
03.06.2009 02:30
On sulla vaikeet ajat tiedossa jos meinaat täältä anonyymien ihmisten seasta löytää etsimäsi...Ihan vinkkinä vaan ajattelin laittaa, kannattaa kokeilla ihan lähikontaktia kyseisen ihmisen kanssa.Täältä et välttämättä vastauksia löydä ongelmaasi.
26.05.2009 23:32
Tämä televisiossakin, jossakin laulukisassa?Vai muistanko taas aivan väärin....
23.05.2009 15:49
Ja minä annoin ääneni heille, ei vaan riittänyt:( No Yohanna on ykkönen minulle..
18.05.2009 05:31
Kyllä minäkin oon tarttunut joskus tiukan tilanteen takia pulloon.Syy tietenkin on, että se turruttaa sopivasti pään eikä tarvitse miettiä asioita enää niin paljon.. Olishan tietenkin toinen vaihtoehto, että lähtis vaikka lenkille, kyllähän sielläkin pää lepää. Mutta useammin valitsen pullon, ei vaadi liikuntaa;D
14.05.2009 11:07
Morkkaamaan ja nöyristelemään.Nyt näytetään taas maailmalle et mikä se Suomi oikein on!? Saavat nähdä ettei yksi viisuvoitto ollu onnenkantamoinen, vaan täällä on kovan tason artisteja.Nyt ei kannata hävetä suomalaisuuttaan kun kerrankin on taas hyvät edustajat laitettu maailmalle:)
14.05.2009 10:56
Äänestin minäkin tätä laulajaa ja kappaletta, saas nähdä kuis käy Yohannalle..
13.05.2009 00:28
5 / 12