relaxed

![]()
Ei ny niin kauhiasti purista. 'kaikkehen tottuu, paitsi puukkoohin selijäs ja siihenkin tottuu jos makaa vattallansa' Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi
Aloituksia
501
Kommenttia
16171
Onko jättäjä aina narsisti?
Palstaa lukiessa tulee joidenkin kommenteista mieleen, että mielenkiinnon loppuminen on narsismia. Mitä tosielämään tule25349Toiseksi paras?
Sehän on selvää, että nyxä on kaikille aina se paras, mut mitä tulee mieleen siitä toiseksi parhaasta? Muistaako kukaan8345Pieni ja nopee
galluppi. 1. Peitteletkö(tai saatteletko pikemmin) puolisosi sänkyyn, vai menettekö yhtäaikaa, vai saako mennä ihan kes10343viagra vai silikonit?
Jos mies syö viagraa, tai nainen laittaa silikonittissit, ni kumpi on tehnyt suuremman synnin? Entäs onko tissien piene8341- 7341
Huumorintajusta.
Kun käsketään hankkimaan huumorintaju, niin tarkoittaako se sitä, että oma huumorintaju on vääränlainen tai, että tajuaa41341Suomalainen työntekijä läskistyy ja laiskistuu
"Testien mukaan keskivertosuomalaisen kunto riittää enää kuuden tunnin työpäivän tekemiseen. Suomen urheiluopistolla te8339Nykymuotoinen kapitalismi tiensä päässä?
Kyllä, niin minä olen veikannut jo pitkään, mutta ei se entisajan sosialismikaan toimi. Eikä minulla ainakaan ole mitään69337Mitä suomalaisuus mielestäsi on?
Näin itsenäisyyspäivän kunniaksi. Ja seuraavassa uutinen josta ajatuksen kysymykseeni sain: >Suomen kielen taito ja maa11333Hei hei mitä kuuluu
Miten teil menee? Onko lomia lusittu? Ootteko mitä ihmeellistä tehny? Mistä palstal on väännetty? Mitkä on ollu kuumimpi44330Onko vielä paljon yhteisvaluutan puolesta olevia?
Harmillista, että se meni vähä persiilleen.... vaikka toisaalta, kyllä Suomen olis pitänyt tukea noita persiilleen menne26329Tuli mieleen, että Nalle on vissiin perse auki.
http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/arkistot/kotimaa/2010/06/1141373 Eihän se muuten höpöjä puhuisi.21327Mikä se sitte on parasta?
Mitä ootte ikinä syöneet ja juoneet? (kaikki ihquraksupoksudrinkit sateenvarjoineen ei sitte kuulu tähän alotukseen, va9325vaihdoin selainta ihan
lämpimikseni Epiphanyyn ja palsta toimii nykyään niinku raketti, ei jumi yhtään. Tai mul on ainakin tökkiny sekä explode7324Vähä lisää uskonnoista,
nyt kun on ammattiyhdistysliikketkin jo ruodittu. Uskotko, että joku ihminen olis jo ittensä kloonannu? Haluaisitko klo11324Sitä saa mitä tilaa,
vai mitä stadilaiset? Helsinki 2007: http://farm3.static.flickr.com/2013/2095468150_67c5c161e5.jpg?v=0 http://greenpe17324- 24321
Terapian tarpeesta.
Nykyään niin korostetaan puhumisen tärkeyttä ja terapiaa sun muuta. Tulee sellanen tunne, että on suurikin synti purkaa81321Naiset nykyään miehiä uskottomampia?
Yle Tv1 ja tietokirjailija-toimittaja Kaisa Stranden juuri äsken siellä sanoi. Tietty väite jonka perusteella noin sanoi9319- 18316