Vapaa kuvaus

Ei ny niin kauhiasti purista. 'kaikkehen tottuu, paitsi puukkoohin selijäs ja siihenkin tottuu jos makaa vattallansa' Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

501

Kommenttia

16171

  1. Onko jättäjä aina narsisti?

    Palstaa lukiessa tulee joidenkin kommenteista mieleen, että mielenkiinnon loppuminen on narsismia. Mitä tosielämään tule
    Miehen logiikka
    25
    349
  2. Toiseksi paras?

    Sehän on selvää, että nyxä on kaikille aina se paras, mut mitä tulee mieleen siitä toiseksi parhaasta? Muistaako kukaan
    Miehen logiikka
    8
    345
  3. Pieni ja nopee

    galluppi. 1. Peitteletkö(tai saatteletko pikemmin) puolisosi sänkyyn, vai menettekö yhtäaikaa, vai saako mennä ihan kes
    Miehen logiikka
    10
    343
  4. viagra vai silikonit?

    Jos mies syö viagraa, tai nainen laittaa silikonittissit, ni kumpi on tehnyt suuremman synnin? Entäs onko tissien piene
    Miehen logiikka
    8
    341
  5. 'ei oo kaikki natsit bunkkerissa'

    http://www.youtube.com/watch?v=n5fzy_mvPfw
    Miehen logiikka
    7
    341
  6. Huumorintajusta.

    Kun käsketään hankkimaan huumorintaju, niin tarkoittaako se sitä, että oma huumorintaju on vääränlainen tai, että tajuaa
    Miehen logiikka
    41
    341
  7. Suomalainen työntekijä läskistyy ja laiskistuu

    "Testien mukaan keskivertosuomalaisen kunto riittää enää kuuden tunnin työpäivän tekemiseen. Suomen urheiluopistolla te
    Miehen logiikka
    8
    339
  8. Nykymuotoinen kapitalismi tiensä päässä?

    Kyllä, niin minä olen veikannut jo pitkään, mutta ei se entisajan sosialismikaan toimi. Eikä minulla ainakaan ole mitään
    Miehen logiikka
    69
    337
  9. Mitä suomalaisuus mielestäsi on?

    Näin itsenäisyyspäivän kunniaksi. Ja seuraavassa uutinen josta ajatuksen kysymykseeni sain: >Suomen kielen taito ja maa
    Miehen logiikka
    11
    333
  10. Hei hei mitä kuuluu

    Miten teil menee? Onko lomia lusittu? Ootteko mitä ihmeellistä tehny? Mistä palstal on väännetty? Mitkä on ollu kuumimpi
    Miehen logiikka
    44
    330
  11. Onko vielä paljon yhteisvaluutan puolesta olevia?

    Harmillista, että se meni vähä persiilleen.... vaikka toisaalta, kyllä Suomen olis pitänyt tukea noita persiilleen menne
    Miehen logiikka
    26
    329
  12. Tuli mieleen, että Nalle on vissiin perse auki.

    http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/arkistot/kotimaa/2010/06/1141373 Eihän se muuten höpöjä puhuisi.
    Miehen logiikka
    21
    327
  13. Mikä se sitte on parasta?

    Mitä ootte ikinä syöneet ja juoneet? (kaikki ihquraksupoksudrinkit sateenvarjoineen ei sitte kuulu tähän alotukseen, va
    Miehen logiikka
    9
    325
  14. vaihdoin selainta ihan

    lämpimikseni Epiphanyyn ja palsta toimii nykyään niinku raketti, ei jumi yhtään. Tai mul on ainakin tökkiny sekä explode
    Miehen logiikka
    7
    324
  15. Vähä lisää uskonnoista,

    nyt kun on ammattiyhdistysliikketkin jo ruodittu. Uskotko, että joku ihminen olis jo ittensä kloonannu? Haluaisitko klo
    Miehen logiikka
    11
    324
  16. Sitä saa mitä tilaa,

    vai mitä stadilaiset? Helsinki 2007: http://farm3.static.flickr.com/2013/2095468150_67c5c161e5.jpg?v=0 http://greenpe
    Miehen logiikka
    17
    324
  17. Tokyo Drift tulee Subilta illan leffana,

    mä en oo sitä nähäny.
    Miehen logiikka
    24
    321
  18. Terapian tarpeesta.

    Nykyään niin korostetaan puhumisen tärkeyttä ja terapiaa sun muuta. Tulee sellanen tunne, että on suurikin synti purkaa
    Miehen logiikka
    81
    321
  19. Naiset nykyään miehiä uskottomampia?

    Yle Tv1 ja tietokirjailija-toimittaja Kaisa Stranden juuri äsken siellä sanoi. Tietty väite jonka perusteella noin sanoi
    Miehen logiikka
    9
    319
  20. 18
    316