relaxed

![]()
Ei ny niin kauhiasti purista. 'kaikkehen tottuu, paitsi puukkoohin selijäs ja siihenkin tottuu jos makaa vattallansa' Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi
Aloituksia
501
Kommenttia
16171
Miten tässä nyt oikein muka voi pärjätä?
Seuraavaa vuoropuhelua edelsi keskustelu, mutta kirjoitan tähän nyt vain kyseisen keskustelunaiheen lopetuksen. Avokki:7151Kevät ja kiima-aika ovella.
Täällähän on ihan logiikan mukaisia aloituksia. Kippis. (ja palstasuojelusenekelini voi nyt sitten hoitaa hommansa ja0151Lupa olla onnellinen?
Ei saisi ikinä ittelleen antaa lupaa olla onnellinen. Sillon sitä rötvähtää. Silti. Nyt on kuitenkin aika hyvä fiilis.41150Nalkutuksesta apua rikastumiseen?
Uusiseelantilainen mies voitti miljoonapotin lotossa vain sen vuoksi, että vaimon nalkutus sai hänet menemään kioskille.1148Voiko nainen sanoa,
että huolehdi sä vaan töistä, mä hoidan kyllä kaiken muun? Vain onkohan tuo vain mun mielikuvitusta, mutta olin kuitenki11148Tämä erottaa miljonäärin ja taviksen
"Kun tavallinen palkansaaja lösähtää työpäivän jälkeen kotisohvalle, äveriäät käyttävät vapaa-aikansakin esimerkiksi luk20148- 3146
Katsokaa
Operaatio Maa. Alkaa neloselta klo 20.00. Siin tehdään kehitysmais biokaasua ja länsimaat on nyt vasta sen voimavaroja1144- 17144
- 7144
Haluaako teidän naiset hieroa teitä?
Tai ex-naiset. Pitääkö naisen hieroa miestä ja tykätä siitä?5142Kuinka kauan jaksat jutella toisten ulkonäöstä?
Mä en ainakaan jaksa sanoa kuin, että on hyvännäkönen tai ei oo mun makuun, Ja kuunnella saman verran. Tätä syvempiä ul21142Perkeleku
pitäis mennä työhuonetta järjestämään, mutta vittuku ei sitte niin yhtään HUVITA!11141All Time Favourites,
ja niistä on kaksi suomalaista. Olis jo taas aika tulla uuden tanssin. Ei oo kukaan keksiny? Original Tiputanssi by Mar2140Ajatelkaa,
Se Madeleine ei meekään viälä vihille. (voi siis vittu ku kiinnostaa ja koko päivänä uutisissa ei oo mistään muusta jau19140Vaurausindeksi: Suomi on ykkönen
Suomi on noussut maailman parhaaksi maaksi brittiläisen Legatum-tutkimuslaitoksen vaurausindeksissä. Se mittaa rahallise17139Sehän lähti niinku kynttilä perseestä.
saatana ku ei saatana saa eres saatana miähen lokiikasta täällä kirijoottaa. Saatanan puutteessa olevat vanhat piiat pe6139Hei, hei miehen logiikka!
Mitäs kuuluu? Onko täällä enää ketää vanhoja? Hyvää juhannusta kaikille!0139Eettistä...joopa
"Jos tästä vuodesta tulee yhtään samanlainen kuin viime vuodesta, niin korkea moraali ja tyylitaju kannattaa unohtaa sij0138G: Kertokaapa...
....mikä on rikkautta? ....mikä vaurautta? ....mikä on varallisuutta? ....mikä on pääomaa?10138