Vapaa kuvaus

Ei ny niin kauhiasti purista. 'kaikkehen tottuu, paitsi puukkoohin selijäs ja siihenkin tottuu jos makaa vattallansa' Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

501

Kommenttia

16171

1. Miten tässä nyt oikein muka voi pärjätä?

Seuraavaa vuoropuhelua edelsi keskustelu, mutta kirjoitan tähän nyt vain kyseisen keskustelunaiheen lopetuksen. Avokki:
    Miehen logiikka
    7
    151
  2. Kevät ja kiima-aika ovella.

Täällähän on ihan logiikan mukaisia aloituksia. Kippis. (ja palstasuojelusenekelini voi nyt sitten hoitaa hommansa ja
    Miehen logiikka
    0
    151
  3. Lupa olla onnellinen?

Ei saisi ikinä ittelleen antaa lupaa olla onnellinen. Sillon sitä rötvähtää. Silti. Nyt on kuitenkin aika hyvä fiilis.
    Miehen logiikka
    41
    150
  4. Nalkutuksesta apua rikastumiseen?

Uusiseelantilainen mies voitti miljoonapotin lotossa vain sen vuoksi, että vaimon nalkutus sai hänet menemään kioskille.
    Miehen logiikka
    1
    148
  5. Voiko nainen sanoa,

että huolehdi sä vaan töistä, mä hoidan kyllä kaiken muun? Vain onkohan tuo vain mun mielikuvitusta, mutta olin kuitenki
    Miehen logiikka
    11
    148
  6. Tämä erottaa miljonäärin ja taviksen

"Kun tavallinen palkansaaja lösähtää työpäivän jälkeen kotisohvalle, äveriäät käyttävät vapaa-aikansakin esimerkiksi luk
    Miehen logiikka
    20
    148
  7. Hyvää Miesten päivää Miehet!

10.9. http://www.miestenpaiva.fi/
    Miehen logiikka
    3
    146
  8. Katsokaa

Operaatio Maa. Alkaa neloselta klo 20.00. Siin tehdään kehitysmais biokaasua ja länsimaat on nyt vasta sen voimavaroja
    Miehen logiikka
    1
    144
  9. Valtavan hieno juttu,

näköjään palsta taas tosi hyväs mallis.
    Miehen logiikka
    17
    144
  10. Olennainen kysymys.

Pääseekö Kiinasta palstalle?
    Miehen logiikka
    7
    144
  11. Haluaako teidän naiset hieroa teitä?

Tai ex-naiset. Pitääkö naisen hieroa miestä ja tykätä siitä?
    Miehen logiikka
    5
    142
  12. Kuinka kauan jaksat jutella toisten ulkonäöstä?

Mä en ainakaan jaksa sanoa kuin, että on hyvännäkönen tai ei oo mun makuun, Ja kuunnella saman verran. Tätä syvempiä ul
    Miehen logiikka
    21
    142
  13. Perkeleku

pitäis mennä työhuonetta järjestämään, mutta vittuku ei sitte niin yhtään HUVITA!
    Miehen logiikka
    11
    141
  14. All Time Favourites,

ja niistä on kaksi suomalaista. Olis jo taas aika tulla uuden tanssin. Ei oo kukaan keksiny? Original Tiputanssi by Mar
    Miehen logiikka
    2
    140
  15. Ajatelkaa,

Se Madeleine ei meekään viälä vihille. (voi siis vittu ku kiinnostaa ja koko päivänä uutisissa ei oo mistään muusta jau
    Miehen logiikka
    19
    140
  16. Vaurausindeksi: Suomi on ykkönen

Suomi on noussut maailman parhaaksi maaksi brittiläisen Legatum-tutkimuslaitoksen vaurausindeksissä. Se mittaa rahallise
    Miehen logiikka
    17
    139
  17. Sehän lähti niinku kynttilä perseestä.

saatana ku ei saatana saa eres saatana miähen lokiikasta täällä kirijoottaa. Saatanan puutteessa olevat vanhat piiat pe
    Miehen logiikka
    6
    139
  18. Hei, hei miehen logiikka!

Mitäs kuuluu? Onko täällä enää ketää vanhoja? Hyvää juhannusta kaikille!
    Miehen logiikka
    0
    139
  19. Eettistä...joopa

"Jos tästä vuodesta tulee yhtään samanlainen kuin viime vuodesta, niin korkea moraali ja tyylitaju kannattaa unohtaa sij
    Miehen logiikka
    0
    138
  20. G: Kertokaapa...

....mikä on rikkautta? ....mikä vaurautta? ....mikä on varallisuutta? ....mikä on pääomaa?
    Miehen logiikka
    10
    138