relaxed

![]()
Ei ny niin kauhiasti purista. 'kaikkehen tottuu, paitsi puukkoohin selijäs ja siihenkin tottuu jos makaa vattallansa' Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi
Aloituksia
501
Kommenttia
16171
Montakhan päivää tai vuotta
nua yhyret tyypit jaksaa nyt yhyrestä syntymästä jauhaa? http://www.youtube.com/watch?v=eGUDo-uH8ro&feature=PlayList&p=10166Kuinka kauan jaksat jutella toisten ulkonäöstä?
Mä en ainakaan jaksa sanoa kuin, että on hyvännäkönen tai ei oo mun makuun, Ja kuunnella saman verran. Tätä syvempiä ul21166- 19164
Lupa olla onnellinen?
Ei saisi ikinä ittelleen antaa lupaa olla onnellinen. Sillon sitä rötvähtää. Silti. Nyt on kuitenkin aika hyvä fiilis.41164Sehän lähti niinku kynttilä perseestä.
saatana ku ei saatana saa eres saatana miähen lokiikasta täällä kirijoottaa. Saatanan puutteessa olevat vanhat piiat pe6164Miten tässä nyt oikein muka voi pärjätä?
Seuraavaa vuoropuhelua edelsi keskustelu, mutta kirjoitan tähän nyt vain kyseisen keskustelunaiheen lopetuksen. Avokki:7162Eduskuntaan perustetaan miesverkosto
"Uotilan mukaan miesverkosto on jossain määrin jopa naisverkostoa radikaalimpi: - Ei ole poissuljettua ettemmekö ottais111611287
Tämän päivän kurssilla meidän perheen tupakeilla saa vuodessa 1287 Nokian osaketta. Kyllä ny lähti kurjuus tästä talost29160- 4160
Kun ei muista,
että paljonko laturi saa työntää akkuun virtaa maksimissaan, muistaako joku muu? Raktorin laturi lykkää 16,8 volttia vii12158- 3157
Voiko nainen sanoa,
että huolehdi sä vaan töistä, mä hoidan kyllä kaiken muun? Vain onkohan tuo vain mun mielikuvitusta, mutta olin kuitenki11156Joulupukki on sovinisti.
Joulumuorinhan sille pitää kaikki pöytään asti passata. Puurot keittää, kattella vaatteet reissuun jne.13156Nalkutuksesta apua rikastumiseen?
Uusiseelantilainen mies voitti miljoonapotin lotossa vain sen vuoksi, että vaimon nalkutus sai hänet menemään kioskille.1153Katsokaa
Operaatio Maa. Alkaa neloselta klo 20.00. Siin tehdään kehitysmais biokaasua ja länsimaat on nyt vasta sen voimavaroja1151- 17150
Perkeleku
pitäis mennä työhuonetta järjestämään, mutta vittuku ei sitte niin yhtään HUVITA!11150Olen sitä mieltä,
että T. Soini projisoi puhuessaan basaarihallituksesta ja häviäjien hallituksesta. Koska onhan perussuomalaiset melkoine54150Mitä kupissa?
Mul on tsekkiläistä Budejovicky-lageria. Piti ottaa samaisen valmistajan tummaa olutta, mutta mitä lie ajattelin siinä k31150Veikkauksia. Lähteekö henki?
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=MrIxH6DToXQ#! Kyllä on sakia miäs. Silti.. tai juuri siksi minus7150