Vapaa kuvaus

Aloituksia

414

Kommenttia

828

1. Epätodellista

Haluni palata minuksi siksi joka kerran olin näiden leimuavien aseiden ristitulessa on suurenpi kuin tiedät turhuuden t
    Rakkausrunot
    20
    463
  2. Suuri, pieni ihminen

Se on aina ollut niin että syksyisin linnut muuttaa ruoste lankeaa ruohonkorsiin ja hämärä laskee aikaisin. Haikeudess
    Rakkausrunot
    14
    462
  3. Kursailematon totuus

en aina oikein tiedä mihin kaikkeen minun pitäisi riittää ja siksi kivulias versoni kapea kuin linnun luu yrittää takert
    Rakkausrunot
    12
    462
  4. Kimpale kultaa

pikkuinen ihmistaimi vasta lapsi viiden ikäinen hiukset kuin aaltoilevaa kypsää viljaa ei juuria vielä haparoi kiin
    Runot
    18
    460
  5. Fire, fire ...

Olen joutunut odottamaan liian kauan kulkemaan liian monien tunneleiden läpi päästäkseni tähän päivään kevääseen. Joll
    Rakkausrunot
    20
    457
  6. Rakkauden monet kasvot

se poreilee vielä naurussa pirskahtelee kuin vasta lasiin kaadettu vichy kiirii iholla pysähtyy odottaville luomille
    Rakkausrunot
    19
    457
  7. Elämä on

olin kakarana aika riiviö kävin naapurin papan pikipyttyynkin kakkimassa ja siitäkös se riemu syntyi ties likka ainakin
    Runot
    20
    457
  8. Äärettömyys

Olen nähnyt kevään lempeän sylin tuhansien silmujen avautuvan. Silmät suljettuinakin luen käsiesi aran aallokon las
    Rakkausrunot
    10
    456
  9. Oodi odotukselle

Hae minut takaisin anna uusi rytmi elon hengähdyksilleni rintalastan, poveni alle. Kun tulet saa Äiti Maa helmastaan
    Rakkausrunot
    6
    456
  10. Joulukortti

Istuin muistojeni ääreen avaten sen vanhan meripihkaisen arkun kirjeitä Sinulta rakkaudestasi kertovia. Pohjalla ni
    Rakkausrunot
    16
    455
  11. Sanasokkelo

Noukin apothekestani Sinulle jotain sellaista jonka vuoksi luulen joudut hieromaan älynystyröitäsi pitkään. Mieti ja
    Rakkausrunot
    10
    454
  12. Käsilläsi kanna

ei en se minä ollut vaan elämä se kirjoitti itse itsensä ja Kohtalo koversi kilpeni Ilotar pehmensi huuleni hymyyn
    Viihde ja kulttuuri
    18
    453
  13. Pelossani

Pelkojeni pimeissä huoneissa kuvitellut kuiskaukset särkevät korviani, yön äänet muuttuneet uhkaaviksi joita minä alasto
    Rakkausrunot
    16
    450
  14. Missä kotini on ?

Kuinka sokea voikaan näkevä ihminen olla ja kuinka paljon enemmän näkee sielullaan hän jonka silmät ovat sokeutuneet.
    Rakkausrunot
    21
    450
  15. Tule omalla vastuullasi

minulle on päivänselvää mitä tietä kuljen, mihin suuntaan sillä olen nähnyt jo kaikki vaaralliset mutkat ylittänyt vaik
    Rakkausrunot
    18
    450
  16. Taistelu merellä

Epätoivoisesti luovin karikkoisilla vesillä sammuneiden majakoiden reiteillä. Uuvuin myrskyjen raivoon, viimein huuto
    Rakkausrunot
    12
    447
  17. Ei tänään ...

Joskus astuu vanhuus suljettujen ovien takaa askel lyhenee ja väsymys asettuu hartioille. Puhe verkkaantuu sielussa asu
    Rakkausrunot
    22
    447
  18. En koskaan ...

en milloinkaan tule sanomaan hyvästejä Sinulle en jättämään kivipuutarhaasi en ärjyvän vuosi voimaa. En silloinkaan
    Rakkausrunot
    26
    447
  19. Heidän ja meidän tehtävä

Mikä olisi yhtä puhdasta yhtä täydellistä joka koskettaa Sinua koskettamatta ja valvoo jokaisen askeleesi väsymättä ?
    Rakkausrunot
    13
    446
  20. I miss You

Leimahteleva eilinen minussa kirjoitti tuhansin sanoin rakkaudesta kevein sormin ja sydämin. Aavistin kyllä että sor
    Rakkausrunot
    14
    446