Vapaa kuvaus

Aloituksia

414

Kommenttia

828

1. Elämä on

olin kakarana aika riiviö kävin naapurin papan pikipyttyynkin kakkimassa ja siitäkös se riemu syntyi ties likka ainakin
    Runot
    20
    477
  2. äänettömiä lauseita

liiaksi muistoja liian monta mantraa sielussani pois vierittämättömien vuosien takaa lähellä, lähempänä hymyn kaist
    Kirjallisuus
    22
    477
  3. En ole unohtanut

Ikkuna avoimena kuulen, kuinka viimeiset vaahteran lehdet varisevat kahisten maan viileälle sydämelle. Jälleen tämä u
    Rakkausrunot
    14
    476
  4. Oodi odotukselle

Hae minut takaisin anna uusi rytmi elon hengähdyksilleni rintalastan, poveni alle. Kun tulet saa Äiti Maa helmastaan
    Rakkausrunot
    6
    476
  5. stay

kuinka tästä kaikesta voisi saada eheän kokonaisuuden hajallaan olevista vajaista ja täysistä lehtiöistä lyijykynällä k
    Rakkausrunot
    14
    476
  6. Kimpale kultaa

pikkuinen ihmistaimi vasta lapsi viiden ikäinen hiukset kuin aaltoilevaa kypsää viljaa ei juuria vielä haparoi kiin
    Runot
    18
    474
  7. Kipu ja onni

Eniten minua satuttavat lähtösi sulkemasi oven naksahdus, joka on kuin jääpuikon lävistys povellani. Askeleidesi ään
    Rakkausrunot
    18
    473
  8. Rakkauden monet kasvot

se poreilee vielä naurussa pirskahtelee kuin vasta lasiin kaadettu vichy kiirii iholla pysähtyy odottaville luomille
    Rakkausrunot
    19
    470
  9. Tule omalla vastuullasi

minulle on päivänselvää mitä tietä kuljen, mihin suuntaan sillä olen nähnyt jo kaikki vaaralliset mutkat ylittänyt vaik
    Rakkausrunot
    18
    470
  10. Heidän ja meidän tehtävä

Mikä olisi yhtä puhdasta yhtä täydellistä joka koskettaa Sinua koskettamatta ja valvoo jokaisen askeleesi väsymättä ?
    Rakkausrunot
    13
    469
  11. Suuri, pieni ihminen

Se on aina ollut niin että syksyisin linnut muuttaa ruoste lankeaa ruohonkorsiin ja hämärä laskee aikaisin. Haikeudess
    Rakkausrunot
    14
    468
  12. Tie luokseni

Kuuntele rakkaani Myrskytuuli, nuotion olen sytyttänyt hohtavia hiekanjyväsiä polullesi ripottanut Sinun luokseni löytä
    Rakkausrunot
    12
    467
  13. Fire, fire ...

Olen joutunut odottamaan liian kauan kulkemaan liian monien tunneleiden läpi päästäkseni tähän päivään kevääseen. Joll
    Rakkausrunot
    20
    466
  14. Pelossani

Pelkojeni pimeissä huoneissa kuvitellut kuiskaukset särkevät korviani, yön äänet muuttuneet uhkaaviksi joita minä alasto
    Rakkausrunot
    16
    465
  15. Äärettömyys

Olen nähnyt kevään lempeän sylin tuhansien silmujen avautuvan. Silmät suljettuinakin luen käsiesi aran aallokon las
    Rakkausrunot
    10
    464
  16. Joulukortti

Istuin muistojeni ääreen avaten sen vanhan meripihkaisen arkun kirjeitä Sinulta rakkaudestasi kertovia. Pohjalla ni
    Rakkausrunot
    16
    463
  17. Ei tänään ...

Joskus astuu vanhuus suljettujen ovien takaa askel lyhenee ja väsymys asettuu hartioille. Puhe verkkaantuu sielussa asu
    Rakkausrunot
    22
    463
  18. En koskaan ...

en milloinkaan tule sanomaan hyvästejä Sinulle en jättämään kivipuutarhaasi en ärjyvän vuosi voimaa. En silloinkaan
    Rakkausrunot
    26
    462
  19. Sitä ei minulla ole

Taitamattomuuttani en rakkaudesta kirjoita mutta kirjoitan yksinäisistä kuutamoöistä jolloin tähdet pyrkivät akkunalle
    Kirjallisuus
    14
    461
  20. Irrallinen

päivä on hidas enkä nähnyt kuinka se syntyi en kuullut parkaisiko se puhjetessaan aamuun kuin lapsi takana yö ajeleh
    Rakkausrunot
    22
    461