Vapaa kuvaus

Aloituksia

414

Kommenttia

828

1. Joulukortti

Istuin muistojeni ääreen avaten sen vanhan meripihkaisen arkun kirjeitä Sinulta rakkaudestasi kertovia. Pohjalla ni
    Rakkausrunot
    16
    453
  2. Fire, fire ...

Olen joutunut odottamaan liian kauan kulkemaan liian monien tunneleiden läpi päästäkseni tähän päivään kevääseen. Joll
    Rakkausrunot
    20
    452
  3. Palamaton

Poskillaan punaisten pilvien purppura hiuksillaan kevään hiukkasia ilmavaa, leijuvaa kultaa. Mutta mitä onkaan surull
    Rakkausrunot
    18
    452
  4. Rakkauden monet kasvot

se poreilee vielä naurussa pirskahtelee kuin vasta lasiin kaadettu vichy kiirii iholla pysähtyy odottaville luomille
    Rakkausrunot
    19
    451
  5. Suden hetkellä

eläisin ellen olisi kuvaannollisesti jo menehtynyt jäänyt niin monien silmien taakse unohduksiin laskemattoman ajan nau
    Rakkausrunot
    23
    448
  6. Missä kotini on ?

Kuinka sokea voikaan näkevä ihminen olla ja kuinka paljon enemmän näkee sielullaan hän jonka silmät ovat sokeutuneet.
    Rakkausrunot
    21
    446
  7. Elämä on

olin kakarana aika riiviö kävin naapurin papan pikipyttyynkin kakkimassa ja siitäkös se riemu syntyi ties likka ainakin
    Runot
    20
    446
  8. Kimpale kultaa

pikkuinen ihmistaimi vasta lapsi viiden ikäinen hiukset kuin aaltoilevaa kypsää viljaa ei juuria vielä haparoi kiin
    Runot
    18
    446
  9. Sanasokkelo

Noukin apothekestani Sinulle jotain sellaista jonka vuoksi luulen joudut hieromaan älynystyröitäsi pitkään. Mieti ja
    Rakkausrunot
    10
    445
  10. Taistelu merellä

Epätoivoisesti luovin karikkoisilla vesillä sammuneiden majakoiden reiteillä. Uuvuin myrskyjen raivoon, viimein huuto
    Rakkausrunot
    12
    444
  11. Pelossani

Pelkojeni pimeissä huoneissa kuvitellut kuiskaukset särkevät korviani, yön äänet muuttuneet uhkaaviksi joita minä alasto
    Rakkausrunot
    16
    444
  12. I miss You

Leimahteleva eilinen minussa kirjoitti tuhansin sanoin rakkaudesta kevein sormin ja sydämin. Aavistin kyllä että sor
    Rakkausrunot
    14
    441
  13. Ei tänään ...

Joskus astuu vanhuus suljettujen ovien takaa askel lyhenee ja väsymys asettuu hartioille. Puhe verkkaantuu sielussa asu
    Rakkausrunot
    22
    440
  14. Aistien sokkelo

itku oli äänetön vain muutama raskas kyynel muilta huomaamaton osa Sinua, osa itseäni varmaan kannoin montaa kaipaust
    Rakkausrunot
    20
    439
  15. Sitä ei minulla ole

Taitamattomuuttani en rakkaudesta kirjoita mutta kirjoitan yksinäisistä kuutamoöistä jolloin tähdet pyrkivät akkunalle
    Kirjallisuus
    14
    438
  16. En koskaan ...

en milloinkaan tule sanomaan hyvästejä Sinulle en jättämään kivipuutarhaasi en ärjyvän vuosi voimaa. En silloinkaan
    Rakkausrunot
    26
    438
  17. Tie luokseni

Kuuntele rakkaani Myrskytuuli, nuotion olen sytyttänyt hohtavia hiekanjyväsiä polullesi ripottanut Sinun luokseni löytä
    Rakkausrunot
    12
    437
  18. Tule omalla vastuullasi

minulle on päivänselvää mitä tietä kuljen, mihin suuntaan sillä olen nähnyt jo kaikki vaaralliset mutkat ylittänyt vaik
    Rakkausrunot
    18
    437
  19. Aloha !

Haluan ei vaan tahdon antaa unohduksen ilmeettömiin harmaisiin päiviin. Kokea kaiken uudelleen asuttaa yhden sielun
    Rakkausrunot
    18
    436
  20. Irrallinen

päivä on hidas enkä nähnyt kuinka se syntyi en kuullut parkaisiko se puhjetessaan aamuun kuin lapsi takana yö ajeleh
    Rakkausrunot
    22
    435