haide

Aloituksia
414
Kommenttia
828
Joulukortti
Istuin muistojeni ääreen avaten sen vanhan meripihkaisen arkun kirjeitä Sinulta rakkaudestasi kertovia. Pohjalla ni16454Palamaton
Poskillaan punaisten pilvien purppura hiuksillaan kevään hiukkasia ilmavaa, leijuvaa kultaa. Mutta mitä onkaan surull18454Rakkauden monet kasvot
se poreilee vielä naurussa pirskahtelee kuin vasta lasiin kaadettu vichy kiirii iholla pysähtyy odottaville luomille19454Suden hetkellä
eläisin ellen olisi kuvaannollisesti jo menehtynyt jäänyt niin monien silmien taakse unohduksiin laskemattoman ajan nau23454Fire, fire ...
Olen joutunut odottamaan liian kauan kulkemaan liian monien tunneleiden läpi päästäkseni tähän päivään kevääseen. Joll20453Elämä on
olin kakarana aika riiviö kävin naapurin papan pikipyttyynkin kakkimassa ja siitäkös se riemu syntyi ties likka ainakin20450Kimpale kultaa
pikkuinen ihmistaimi vasta lapsi viiden ikäinen hiukset kuin aaltoilevaa kypsää viljaa ei juuria vielä haparoi kiin18450Missä kotini on ?
Kuinka sokea voikaan näkevä ihminen olla ja kuinka paljon enemmän näkee sielullaan hän jonka silmät ovat sokeutuneet.21449Sanasokkelo
Noukin apothekestani Sinulle jotain sellaista jonka vuoksi luulen joudut hieromaan älynystyröitäsi pitkään. Mieti ja10448Pelossani
Pelkojeni pimeissä huoneissa kuvitellut kuiskaukset särkevät korviani, yön äänet muuttuneet uhkaaviksi joita minä alasto16447Taistelu merellä
Epätoivoisesti luovin karikkoisilla vesillä sammuneiden majakoiden reiteillä. Uuvuin myrskyjen raivoon, viimein huuto12445Tule omalla vastuullasi
minulle on päivänselvää mitä tietä kuljen, mihin suuntaan sillä olen nähnyt jo kaikki vaaralliset mutkat ylittänyt vaik18443I miss You
Leimahteleva eilinen minussa kirjoitti tuhansin sanoin rakkaudesta kevein sormin ja sydämin. Aavistin kyllä että sor14442Aistien sokkelo
itku oli äänetön vain muutama raskas kyynel muilta huomaamaton osa Sinua, osa itseäni varmaan kannoin montaa kaipaust20441Käsilläsi kanna
ei en se minä ollut vaan elämä se kirjoitti itse itsensä ja Kohtalo koversi kilpeni Ilotar pehmensi huuleni hymyyn18440Ei tänään ...
Joskus astuu vanhuus suljettujen ovien takaa askel lyhenee ja väsymys asettuu hartioille. Puhe verkkaantuu sielussa asu22440En koskaan ...
en milloinkaan tule sanomaan hyvästejä Sinulle en jättämään kivipuutarhaasi en ärjyvän vuosi voimaa. En silloinkaan26440Kauniimpi valokuvaa
Valokuvaa kauniimpi kuutamossa koski ja silta, kun kuohut muistavat enää kuplansa ja kevään ärjyntä on vaimennut solina12439Tie luokseni
Kuuntele rakkaani Myrskytuuli, nuotion olen sytyttänyt hohtavia hiekanjyväsiä polullesi ripottanut Sinun luokseni löytä12439Sitä ei minulla ole
Taitamattomuuttani en rakkaudesta kirjoita mutta kirjoitan yksinäisistä kuutamoöistä jolloin tähdet pyrkivät akkunalle14439