Vapaa kuvaus

Aloituksia

414

Kommenttia

828

1. Käsilläsi kanna

ei en se minä ollut vaan elämä se kirjoitti itse itsensä ja Kohtalo koversi kilpeni Ilotar pehmensi huuleni hymyyn
    Viihde ja kulttuuri
    18
    435
  2. Kauniimpi valokuvaa

Valokuvaa kauniimpi kuutamossa koski ja silta, kun kuohut muistavat enää kuplansa ja kevään ärjyntä on vaimennut solina
    Rakkausrunot
    12
    434
  3. Uniin

Kuinka suloisesti hiuksesi vaeltavatkaan ihollani ja kuinka katkonainen hengityksesi pysähtyy, pysähtyy korva kuunnelle
    Rakkausrunot
    16
    434
  4. Mittumaari

Metsäorvokkien silmät sulkeutuu pisaroivan kasteen alle koski ja jokainen vaiennut rantakivi tunnistaa Sinut ja minut.
    Rakkausrunot
    12
    433
  5. Oodi odotukselle

Hae minut takaisin anna uusi rytmi elon hengähdyksilleni rintalastan, poveni alle. Kun tulet saa Äiti Maa helmastaan
    Rakkausrunot
    6
    432
  6. Hopeinen tie

Elämäni kuin sateenkaaren kirjo ukkosen Jumalan jylinä myös päivien kultaista kehrää. Suljettuja ja avattuja porttej
    Rakkausrunot
    24
    432
  7. muutoksia

monta elämää samassa kehossa alussa ryppyinen rintaa ja maitoa hamuava pikkuinen suu useita välissä ennen kuin saavutin
    Rakkausrunot
    14
    431
  8. Heidän ja meidän tehtävä

Mikä olisi yhtä puhdasta yhtä täydellistä joka koskettaa Sinua koskettamatta ja valvoo jokaisen askeleesi väsymättä ?
    Rakkausrunot
    13
    430
  9. Kaikkoavaa

Mykkiä katseita nöyrien käsien kosketusta, särkyneiden unelmien sirpaleita. Eilen. Äänesi raukeus hiustesi uni ja tu
    Rakkausrunot
    14
    429
  10. Sinusta ja minusta

En tiedä mistä tulit elämääni, enkä antanut sydämelleni lupaa Sinun sitä asuttaa. Sillä pelkäsin pois lähtöäsi ja sit
    Rakkausrunot
    12
    429
  11. Katoavaa

Muistini muistaa sylin huulien hipaisut ajan – jolloin vartaloiden värähdykset muuttuivat hurmoksesta hulluuteen. S
    Rakkausrunot
    18
    427
  12. Vie minut

ole ja asu minussa valona satoina tähtinä hiuksillani huulillani hymy ja suudelma yö yön jälkeen unen tuoksuna tyynyllä
    Kirjallisuus
    18
    427
  13. Olemisen onni

sitten kun minua ei enää ole se loppuu tuntojeni runokirjo mutta niin kauan kuin olen jätän jälkeni valkoiseen arkkii
    Rakkausrunot
    10
    426
  14. Sinua ajatellen

Heinän hipaisuja rusoisilla poskipäillä samalla huulilleni ankkuroituneena Sinun väkevän vaativa suusi. Hämmennystä
    Rakkausrunot
    16
    424
  15. Sinun sanomaasi

Kutsut minua Natali´ksi ja Rakkauden Jumalattareksi lumoutuneena. Ojennat vapisevin sormin viinimaljan ” anna huulill
    Rakkausrunot
    4
    423
  16. Vähän on sittenkin paljon

Hiljaisuuden kuva pirtin takkatulen räiskähtely ja odotuksen riutuvat tuokiot kun poskille nousee hehkuva kuume jossa
    Rakkausrunot
    12
    422
  17. Simpukasta

Vatsalla vaeltavat sormenpäät tavoittavat raskausarvet jotka eivät silotu edes karkeimmalla harjalla hioen. En halua
    Rakkausrunot
    18
    421
  18. Siksakkia

Ihmisiä tulee ja menee yksi jättää jälkeensä katoamattoman tuoksun toinen silmieni taakse elävää kuvaa. Sitten on sel
    Rakkausrunot
    18
    420
  19. Oodi rakkaudelle

Olen luovuttamassa sitä osaa itsestäni joka on tehnyt myyräntyötä kovertanut kipeitä kohtia minuun. Haalenneen rakka
    Rakkausrunot
    16
    419
  20. Kursailematon totuus

en aina oikein tiedä mihin kaikkeen minun pitäisi riittää ja siksi kivulias versoni kapea kuin linnun luu yrittää takert
    Rakkausrunot
    12
    419