haide

Aloituksia
414
Kommenttia
828
Käsilläsi kanna
ei en se minä ollut vaan elämä se kirjoitti itse itsensä ja Kohtalo koversi kilpeni Ilotar pehmensi huuleni hymyyn18435Kauniimpi valokuvaa
Valokuvaa kauniimpi kuutamossa koski ja silta, kun kuohut muistavat enää kuplansa ja kevään ärjyntä on vaimennut solina12434Uniin
Kuinka suloisesti hiuksesi vaeltavatkaan ihollani ja kuinka katkonainen hengityksesi pysähtyy, pysähtyy korva kuunnelle16434Mittumaari
Metsäorvokkien silmät sulkeutuu pisaroivan kasteen alle koski ja jokainen vaiennut rantakivi tunnistaa Sinut ja minut.12433Oodi odotukselle
Hae minut takaisin anna uusi rytmi elon hengähdyksilleni rintalastan, poveni alle. Kun tulet saa Äiti Maa helmastaan6432Hopeinen tie
Elämäni kuin sateenkaaren kirjo ukkosen Jumalan jylinä myös päivien kultaista kehrää. Suljettuja ja avattuja porttej24432muutoksia
monta elämää samassa kehossa alussa ryppyinen rintaa ja maitoa hamuava pikkuinen suu useita välissä ennen kuin saavutin14431Heidän ja meidän tehtävä
Mikä olisi yhtä puhdasta yhtä täydellistä joka koskettaa Sinua koskettamatta ja valvoo jokaisen askeleesi väsymättä ?13430Kaikkoavaa
Mykkiä katseita nöyrien käsien kosketusta, särkyneiden unelmien sirpaleita. Eilen. Äänesi raukeus hiustesi uni ja tu14429Sinusta ja minusta
En tiedä mistä tulit elämääni, enkä antanut sydämelleni lupaa Sinun sitä asuttaa. Sillä pelkäsin pois lähtöäsi ja sit12429Katoavaa
Muistini muistaa sylin huulien hipaisut ajan – jolloin vartaloiden värähdykset muuttuivat hurmoksesta hulluuteen. S18427Vie minut
ole ja asu minussa valona satoina tähtinä hiuksillani huulillani hymy ja suudelma yö yön jälkeen unen tuoksuna tyynyllä18427Olemisen onni
sitten kun minua ei enää ole se loppuu tuntojeni runokirjo mutta niin kauan kuin olen jätän jälkeni valkoiseen arkkii10426Sinua ajatellen
Heinän hipaisuja rusoisilla poskipäillä samalla huulilleni ankkuroituneena Sinun väkevän vaativa suusi. Hämmennystä16424Sinun sanomaasi
Kutsut minua Natali´ksi ja Rakkauden Jumalattareksi lumoutuneena. Ojennat vapisevin sormin viinimaljan ” anna huulill4423Vähän on sittenkin paljon
Hiljaisuuden kuva pirtin takkatulen räiskähtely ja odotuksen riutuvat tuokiot kun poskille nousee hehkuva kuume jossa12422Simpukasta
Vatsalla vaeltavat sormenpäät tavoittavat raskausarvet jotka eivät silotu edes karkeimmalla harjalla hioen. En halua18421Siksakkia
Ihmisiä tulee ja menee yksi jättää jälkeensä katoamattoman tuoksun toinen silmieni taakse elävää kuvaa. Sitten on sel18420Oodi rakkaudelle
Olen luovuttamassa sitä osaa itsestäni joka on tehnyt myyräntyötä kovertanut kipeitä kohtia minuun. Haalenneen rakka16419Kursailematon totuus
en aina oikein tiedä mihin kaikkeen minun pitäisi riittää ja siksi kivulias versoni kapea kuin linnun luu yrittää takert12419