osajaska

![]()
Originaali-mikon rinnakkaistunnus, mutta unohdin tuon alkuperäisen salasanan 2000-luvun alussa eikä suomi24 suostu sitä palauttamaan tämän sähköpostiosoitteeseenkaan. Mutta siis sirkuksen ajoista ollaan pyöritty täällä, lähinnä keskusteluissa. En hae seuraa. Koulutus: Yliopisto/korkeakoulu Ammatti: Muu Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi
Aloituksia
41
Kommenttia
238
Järkeä kirjoitteluun
Kirjoitin tämän aluperin Pellolaisten huviksi, mutta näyttää että täällä on vielä hurjempia juttuja keskusteluissa. Muis6247Toimeentulo kuntalaisille
Tulipa taas käytyä kotimaisemia katsomassa. Ja kun kuunteli ihmisiä ja asioita, tuli taas mieleen, että jollain tavalla8243Mikä suojatuin Linux
Tässä jokin aika sitten jossain vilahti linux-juttu, jossa kerrottiin että kaikki prosessit ajetaan erillisinä, vähän ku5243Ole hyvä itsellesi
Harvoin olen niin samaa mieltä kuin tiistain helsingin Sanomien pääkirjoittaja. Lukekaapa tämä, ei ole pitkä juttu (http2224MAKSUEHDOT YKSITYISELLE
Tuossa aiemmin alkaneessa ketjussa keskustelu levähti paljolti siihen, mikä on tukkurin tai rahoitusyhtiön maksuehdot, l2221Mihin valittaa tuomarivirheestä?
Kun ottelussa tapahtuu selvä tuomarivirhe, huomaamatta jäänyt paitsio, josta avulla tulee ottelun voittomaali, tuntee hä4218Väärinkäsityksien välttämiseksi
Eli kunnassa ajankohtaisena olevan, johtaja-Mikon ja minun välillä ei ole mitään yhteistä. Olen kerran hänet jossain tav4211Työtä tarjolla
Oletko ammatti-ihminen alallasi? Osaat, tiedät ja sinulla on taitoa. Onko taloutesi kunnossa? Asuntolainaa saa olla, m2204pohjoismyrskylle ja muille : ITSETUTKISKELUA
Kun ihminen innostuu jostain, hän usein kaventaa ajatusmaailmaansa. Tällä palstalla on nyt aikamoinen hulabaloo. Mielest4197Linuxin madot
Monessa ketjussa yritetään mollata Linuxin eri versioita ja nyt suuri huuto on näistä viruksista, tai oikeastaan ne eivä0177Etumaksu kiinalaisille?
Törmäsinpä tässä vapun aikaan uuteen ilmiöön, eli etumaksuun Kiinalaisen toimittajan osalta. Eli jo pari vuotta on minul2172Ratistä kärähtäneet pois koulukuljetuksista
Siirsin tämän tekstin tuolta erään kunnan sivuilta tänne, kun on yleisempikin asia. Kuljetuksia, joissa on alaikäisiä t3170Syksyn ajatuksia
Niin se syksy tulla pihuuttaa. Ei mulla mithään tärkeää ole, mutta ko muuten soopaa vain jauhethan niin mie pistän omiak7157Onko NWO (uusi maailmanjärjestys) edes salaliitto ?
Kun suurin osa poliitikoista, Niinistökin A-talkissa, puhui että uusi maailmanjärjestys on täällä, niin onko tämä enää s1154Väyrynen ehdokkaaksi
Niin. Kyllähän se olisi hieno juttu Paavolle päästä presidentiksi pitkän uran huipennuksi. Enkä minä sitä vastusta, ihan12142Torju puhelinmyynti-kusetus
Näyttää että yrittäjiä kusetetaan taas oikein urakalla. Minulla loppuivat kusetukset kun asensin kaverin kehoituksesta A3141Kannattaako seiniin investoida?
Tämä on vähän jaarittelukysymys, joten jos etsit jotain tärkeää, voit jättää tämän lukematta. Eli omat tilat vai vuokra4125Kovaa tekstiä Jumalan suuhun
Törmäsin tuolla netissä yhteen amerikkalaisvideoon, joka oli suomeksi tekstitetty. Pääosa on tuttua saarnaa, mutta tässä16112Kauppatorille la ja su , loistava tapahtuma
Tulkaa kaikki kauppatorille, hieno tilaisuus alkamassa. Iltapäivällä vielä porokisat ja huomenna oli päivällä potkurikis284KUNTAVAALIT LOPETETTAVA, VALTUUSTOT LAKKAUTETTAVA
Kuntavaalit ovat kallista hupia. Siinä paikalliset julkkikset pääsevät pätemään ja tavalliselle kansalaiselle tulee miel483