Vapaa kuvaus

Originaali-mikon rinnakkaistunnus, mutta unohdin tuon alkuperäisen salasanan 2000-luvun alussa eikä suomi24 suostu sitä palauttamaan tämän sähköpostiosoitteeseenkaan. Mutta siis sirkuksen ajoista ollaan pyöritty täällä, lähinnä keskusteluissa. En hae seuraa. Koulutus: Yliopisto/korkeakoulu Ammatti: Muu Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

41

Kommenttia

238

1. Ole hyvä itsellesi

Harvoin olen niin samaa mieltä kuin tiistain helsingin Sanomien pääkirjoittaja. Lukekaapa tämä, ei ole pitkä juttu (http
    Enontekiö
    2
    208
  2. Järkeä kirjoitteluun

Kirjoitin tämän aluperin Pellolaisten huviksi, mutta näyttää että täällä on vielä hurjempia juttuja keskusteluissa. Muis
    Ylitornio
    6
    200
  3. Väärinkäsityksien välttämiseksi

Eli kunnassa ajankohtaisena olevan, johtaja-Mikon ja minun välillä ei ole mitään yhteistä. Olen kerran hänet jossain tav
    Enontekiö
    4
    190
  4. Järkeä kirjoituksiin

Kirjoitin allaolevan toisen kunnan palstalle jokin aika sitten, mutta näyttää täällä omassa kunnassakin olevan ajankohta
    Muonio
    1
    188
  5. Mihin valittaa tuomarivirheestä?

Kun ottelussa tapahtuu selvä tuomarivirhe, huomaamatta jäänyt paitsio, josta avulla tulee ottelun voittomaali, tuntee hä
    Yleistä jalkapallosta
    4
    178
  6. MAKSUEHDOT YKSITYISELLE

Tuossa aiemmin alkaneessa ketjussa keskustelu levähti paljolti siihen, mikä on tukkurin tai rahoitusyhtiön maksuehdot, l
    Yrittäjyys
    2
    178
  7. Mikä suojatuin Linux

Tässä jokin aika sitten jossain vilahti linux-juttu, jossa kerrottiin että kaikki prosessit ajetaan erillisinä, vähän ku
    Yleistä Linuxista
    5
    163
  8. pohjoismyrskylle ja muille : ITSETUTKISKELUA

Kun ihminen innostuu jostain, hän usein kaventaa ajatusmaailmaansa. Tällä palstalla on nyt aikamoinen hulabaloo. Mielest
    Enontekiö
    4
    159
  9. Työtä tarjolla

Oletko ammatti-ihminen alallasi? Osaat, tiedät ja sinulla on taitoa. Onko taloutesi kunnossa? Asuntolainaa saa olla, m
    Työn hakeminen
    2
    157
  10. Syksyn ajatuksia

Niin se syksy tulla pihuuttaa. Ei mulla mithään tärkeää ole, mutta ko muuten soopaa vain jauhethan niin mie pistän omiak
    Enontekiö
    7
    145
  11. Onko NWO (uusi maailmanjärjestys) edes salaliitto ?

Kun suurin osa poliitikoista, Niinistökin A-talkissa, puhui että uusi maailmanjärjestys on täällä, niin onko tämä enää s
    Salaliittoteoria
    1
    139
  12. Etumaksu kiinalaisille?

Törmäsinpä tässä vapun aikaan uuteen ilmiöön, eli etumaksuun Kiinalaisen toimittajan osalta. Eli jo pari vuotta on minul
    Yrittäjyys
    2
    122
  13. Kannattaako seiniin investoida?

Tämä on vähän jaarittelukysymys, joten jos etsit jotain tärkeää, voit jättää tämän lukematta. Eli omat tilat vai vuokra
    Yrittäjyys
    4
    113
  14. Väyrynen ehdokkaaksi

Niin. Kyllähän se olisi hieno juttu Paavolle päästä presidentiksi pitkän uran huipennuksi. Enkä minä sitä vastusta, ihan
    Vaalit
    12
    112
  15. Torju puhelinmyynti-kusetus

Näyttää että yrittäjiä kusetetaan taas oikein urakalla. Minulla loppuivat kusetukset kun asensin kaverin kehoituksesta A
    Yrittäjyys
    3
    105
  16. Linuxin madot

Monessa ketjussa yritetään mollata Linuxin eri versioita ja nyt suuri huuto on näistä viruksista, tai oikeastaan ne eivä
    Yleistä Linuxista
    0
    104
  17. Kovaa tekstiä Jumalan suuhun

Törmäsin tuolla netissä yhteen amerikkalaisvideoon, joka oli suomeksi tekstitetty. Pääosa on tuttua saarnaa, mutta tässä
    Yleistä uskonnosta
    16
    76
  18. Kauppatorille la ja su , loistava tapahtuma

Tulkaa kaikki kauppatorille, hieno tilaisuus alkamassa. Iltapäivällä vielä porokisat ja huomenna oli päivällä potkurikis
    Oulu
    2
    72
  19. Ratistä kärähtäneet pois koulukuljetuksista

Siirsin tämän tekstin tuolta erään kunnan sivuilta tänne, kun on yleisempikin asia. Kuljetuksia, joissa on alaikäisiä t
    Yleistä liikenteestä
    3
    72
  20. KUNTAVAALIT LOPETETTAVA, VALTUUSTOT LAKKAUTETTAVA

Kuntavaalit ovat kallista hupia. Siinä paikalliset julkkikset pääsevät pätemään ja tavalliselle kansalaiselle tulee miel
    Vaalit
    4
    66