Vapaa kuvaus

Suosikkibändit/artistit:gospel

Suosikkileffat yksi lensi yli käenpesän

Lempikirjat:seitsemännen portaan enkeli

Vapaa-aikanani: liikunta
Katson tv:stä mieluiten: olet mitä syöt

Kotieläimet: Kissa.

En pidä: manipulointi

Linkit:

Työskentelen: siivous

Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

351

Kommenttia

6106

  1. Uskova nainen, alistutko miehelle?

    Eräs mieskirjoittaja kehoittaa siihen raamattua apunaan käyttäen. Miksi oletettu jumala pitää sitä että nainen on alis
    Helluntailaisuus
    54
    135
  2. Eroelle

    Luin apostolien teot(6sivua vielä lukematta...). Se alkoi ensin Pietarin touhuilla ja sitten siinä kerrottiin Stefanoks
    Helluntailaisuus
    2
    134
  3. Patrick voisi olla minun poika...

    Minun lapset on 17v, 19 v, ja 22v. Samaa ikäluokkaa kuin omat lapseni on tämä patrick. He ovat vielä monilta osin kuin
    Helluntailaisuus
    4
    133
  4. Olen hengellisesti epävarma

    Olen päättänyt, että teen parannuksen fyysistä kuntoa pahentavista tavoistani. Onneksi olen terve vielä ja voin sen tehd
    Helluntailaisuus
    5
    133
  5. Selef urheilua, ja hengellinen paasto

    Hei taas.no joko aloitetaan?paitsi mulla ois ehdotus:kaksi ateriaa,kasviksia,protskuja,ja hyvää rasvaa.ihan normi ruuat.
    Helluntailaisuus
    7
    129
  6. onko uskovaiset ns.vapaata riistaa ja miksi

    Oon vihainen tän palstan jeesushuora yms.kirjotuksista joissa uskovaa pilkataan epäsuorasti ja aika suoraankin ja miksi?
    Helluntailaisuus
    2
    123
  7. onko Jumala tällä palstalla?

    Ihan kuin olisi.
    Helluntailaisuus
    3
    121
  8. Kari Mäkinen

    piti hämmästyttävän hyvän puheen. Tunnistin itseni hänen sanoistaan kun hän sanoi iloitsevansa sateenkaariporukan kanssa
    Helluntailaisuus
    20
    121
  9. Mitä tämä voisi tarkoittaa?

    Kirjoitin tästä ls:lle mutta hän ei joutanut kommentoimaan. Näin unen jossa täytyin hengellä useaan kertaan. Varpaista
    Helluntailaisuus
    38
    118
  10. Jos tulisin uskoon

    tulisiko minusta samalla naispappien ja homojen vihaaja?
    Helluntailaisuus
    47
    116
  11. 2.kerran uskossa!

    Ensimmäisen kerran-15 vuotta sitten olin eturivissä ja aina äänessä ja esillä. Joskus jopa siellä pöntössä, tai aika use
    Helluntailaisuus
    3
    113
  12. "Joka ottaa vastaan minut, vastaanottaa Hänet, joka on minut lähettänyt."

    tapahtui Juudean Betlehemissä: Joosef näki unessa enkelin, joka käski ottaa Marian vaimoksi ja tulevalle lapselle täytyi
    Helluntailaisuus
    0
    112
  13. nyt mä teen sen kun

    ovat ehdottaneet: tunnustan virallisesti että uskon Jeesukseen. Menen tänään kirkkoonkin.
    Kristinusko
    0
    112
  14. ATEISTIN MIELIPIDE

    Jeesusta ei ole ollut. Jeesus on mielikuvituksen tuotetta. Uskotte vain koska teille on OPETETTU koulussa ja muualla,
    Kristinusko
    29
    109
  15. Vakava syytös jumalanpilkasta minulle

    Nimeltä mainitsematon mieskirjoittaja syytti minua jumalanpilkasta. Hän kirjoitti että vaikka en usko jumalaan silti pil
    Helluntailaisuus
    22
    109
  16. miten määritellään sana"uskovainen"?

    Mä oon tosi vihainen nyt. Erehdyin pitämään uskovaisena ihmistä joka a)käy töissä b)hänellä on monta samanikäistä(lue y
    Helluntailaisuus
    1
    108
  17. Jumala On älykäs suunnittelija

    Eikö maailmankaikkeus puhukin luojasta.?Mitä sen on väliä tuhahtiko pallo tyhjyyteen hiljaisesti vai liittyikö siihen jo
    Helluntailaisuus
    11
    103
  18. Jumalan laki

    On rakastaa vihamiestä ja Jumalaa ja lähimmäistä kuten itseään.rakkauden kaksoiskäskyssä täyttyy laki ja profeetat."niin
    Helluntailaisuus
    3
    101
  19. "Uskotko, että joku lukee ajatuksiasi?"

    Kuten olen palstalle kertonut, kauan sitten, että uskontieni päättyi psykiatriseen hoitoon. Kerran sain eteeni paperin,
    Helluntailaisuus
    29
    100
  20. Lihallinen Jeesus

    Jeesus on lihallinen elikkä syntinen ja nyt elää taivaassa ja on Jumalan adjutantti. Hän ei ole Jumalan poika niin kuin
    Helluntailaisuus
    10
    99