auroraboreallis

![]()
Suosikkibändit/artistit:gospel
Suosikkileffat yksi lensi yli käenpesän
Lempikirjat:seitsemännen portaan enkeli
Vapaa-aikanani: liikunta
Katson tv:stä mieluiten: olet mitä syöt
Kotieläimet: Kissa.
En pidä: manipulointi
Linkit:
Työskentelen: siivous
Lapset: Olen ylpeä vanhempi
Aloituksia
369
Kommenttia
7148
Päivän paasto ja laihdutusta
Kirjoitin viestin nimmarilla unikukka73, ja tein ratkaisevia kirjotusvirheitä. Enää ei ole unikukkamainen olo, kun läske6226- 9224
HERÄTYS
Sehän oli kuin olikin viime sunnuntain aihe: miten me saamme väen heräämään ja tajuamaan syntinsä niin että me voisimme3221kasteen merkitys
kun ihminen on kuullut evankeliumin ja saanut tulla uskoon hänen tulisi mennä kasteelle. muuten tuomiona on kadotus.(Ma4220Uskovaiset saarnaavat evankeliumia
rock-konsertissa: http://www.youtube.com/watch?v=Z_CePDfNxHM&feature=related Jerusalemin tyttö putkassa http://www.yo2218- 5215
Kysymyksiä
evoluutio-opin kannattajille: Miksi uskotte sattumaan, vaikka jo wikipediankin mukaan evoluutio-teorialle ei ole tarpee5214"uusi elämä" valvottaa
Palsta oli aktiivinen vielä puoli tuntia sitten. Nyt taisi jäädä jo nukkumaan ihmiset. Uusi elämä... Liikuntaa neljästi5212Pääseekö kissamme paratiisiin?
Niin olemme huomanneet kissastamme että hän käyttäytyy omituisesti. Onko hän homo? Pitääkö hänet leikata että lopettaa t3206- 1206
Homot ja lapset
Minä tiedän monta homoa. Yksi on sellainen josta en tykkää ollenkaan, loput ihan ookoo. Tiedän kaksi lesboparia, olen ju59204- 23204
Jumala On älykäs suunnittelija
Eikö maailmankaikkeus puhukin luojasta.?Mitä sen on väliä tuhahtiko pallo tyhjyyteen hiljaisesti vai liittyikö siihen jo11204Tuomitseminen
Olenpa tuolla alempana Raamattuun vedoten kirj.että se on kadottava synti. Mitä se teidän mielestänne on?2203shamaani-aslak
Sä oot piilottanut sun sivun ja poistanut kaikki mulle ne viestit. Mutta kiitos runosta. Kauniita unia.1202Tulen uskoon jos
exäni näyttää rajan takaa jonkun merkin. Aikaa kaksi viikkoa. Näin rukoilin viikko sitten, vaikken uskokkaan. Mutta jo46199Hyvää iltaa!
Hema ja muu väestö! Miten käännyttäisit minut? Uskoa tarvitaan jos haluaa nauttia sen tuomasta turvallisuuden tunteest109199tomumajalle
Kirjoitit minulle:"Keskeisimpiä asioita Raamatussa ovat sairaudet, sodat, tappamiset jne." Minusta rakkaus.1.Kor.131198Poikalapselle
Nyt mä oon sitten alkoholisti. Kuuntele nuo linkit kun laitoin sulle musiikkia. Homojen musiikkia. sitten muille, että0197- 2197