auroraboreallis
Vapaa kuvaus
Suosikkibändit/artistit:gospel
Suosikkileffat yksi lensi yli käenpesän
Lempikirjat:seitsemännen portaan enkeli
Vapaa-aikanani: liikunta
Katson tv:stä mieluiten: olet mitä syöt
Kotieläimet: Kissa.
En pidä: manipulointi
Linkit:
Työskentelen: siivous
Lapset: Olen ylpeä vanhempi
Aloituksia
351
Kommenttia
6106
- 5151
Mitä kuuluu?
Sinulle juuri! Ei tarvitse välittää mun höpötyksistä jos haluat kertoa. Mulla on ollut tänään mielessä se kun Jumala10150Hyvää iltaa!
Hema ja muu väestö! Miten käännyttäisit minut? Uskoa tarvitaan jos haluaa nauttia sen tuomasta turvallisuuden tunteest109145Jumalan laki
On rakastaa vihamiestä ja Jumalaa ja lähimmäistä kuten itseään.rakkauden kaksoiskäskyssä täyttyy laki ja profeetat."niin3145Olen hengellisesti epävarma
Olen päättänyt, että teen parannuksen fyysistä kuntoa pahentavista tavoistani. Onneksi olen terve vielä ja voin sen tehd5143Eroelle
Luin apostolien teot(6sivua vielä lukematta...). Se alkoi ensin Pietarin touhuilla ja sitten siinä kerrottiin Stefanoks2143Vihaako jumala homoja`?
Ainakin vanhassa testamentissa se kehoittaa kivittämään homot. Millä perusteella te ette sitä tee mutta osan jakeesta o82142Homot ja lapset
Minä tiedän monta homoa. Yksi on sellainen josta en tykkää ollenkaan, loput ihan ookoo. Tiedän kaksi lesboparia, olen ju59141Onko Raamattu Jumalan Sanaa?
Siis teidän mielestänne? Minust ei ole kyllä. -Mä olen saanut paljon viestejä että pitäisi kääntyä uskoon. Se tarkoittai16140Päivän paasto ja laihdutusta
Kirjoitin viestin nimmarilla unikukka73, ja tein ratkaisevia kirjotusvirheitä. Enää ei ole unikukkamainen olo, kun läske6139Patrick voisi olla minun poika...
Minun lapset on 17v, 19 v, ja 22v. Samaa ikäluokkaa kuin omat lapseni on tämä patrick. He ovat vielä monilta osin kuin4139Kari Mäkinen
piti hämmästyttävän hyvän puheen. Tunnistin itseni hänen sanoistaan kun hän sanoi iloitsevansa sateenkaariporukan kanssa20130Mitä tämä voisi tarkoittaa?
Kirjoitin tästä ls:lle mutta hän ei joutanut kommentoimaan. Näin unen jossa täytyin hengellä useaan kertaan. Varpaista38128onko uskovaiset ns.vapaata riistaa ja miksi
Oon vihainen tän palstan jeesushuora yms.kirjotuksista joissa uskovaa pilkataan epäsuorasti ja aika suoraankin ja miksi?2127- 47127
Hei taas......
Mitä kuuluu? Minä olen alkanut tutkimaan raamattua.uuden maailman käännöstä.vanha raamattukin käy.Mieheni eläessä tämä e202127- 3126
Pyhän Hengen ilta
Eilen. Oli kamalaa kun puhuttiin syöpäpotilaasta jonka keuhkosyöpä oli edennyt ja mitään ei ole tehtävissä. Tuntui kuin36125Jumala On älykäs suunnittelija
Eikö maailmankaikkeus puhukin luojasta.?Mitä sen on väliä tuhahtiko pallo tyhjyyteen hiljaisesti vai liittyikö siihen jo111252.kerran uskossa!
Ensimmäisen kerran-15 vuotta sitten olin eturivissä ja aina äänessä ja esillä. Joskus jopa siellä pöntössä, tai aika use3122