Vapaa kuvaus

Kaipaan Liskoa sekä isääni joka päivä.

Aloituksia

1437

Kommenttia

23363

  1. Kävin kaupassa ja havaitsin,

    että Muumi-juomien juojat ovat kasvaneet, sillä hyllyssä oli Mustanaamio-kaljaa. https://www.k-ruoka.fi/kauppa/tuote/ma
    Sinkut
    42
    452
  2. Tankkauskokemus

    Omituista, miten nykyään eräiden on mahdotonta pysyä erossa kännyköistään. Kävin siis Helsingissä tankkaamassa ja edellä
    Sinkut
    52
    452
  3. Riemukkaasti ilmoitan

    ostaneeni mekein tonnin rautaa. Suoria tankoja, vaihtelevia kokoja ja muotoja. Hiukan ruosteisia, mutta se ei haittaa mi
    Sinkut
    57
    448
  4. Oikea ongelma

    Loppuuko maailmankaikkeuden aika lopulta ja jos niin miten? Tämä kysymys on minulla oikeasti kesken.
    Fysiikka
    35
    447
  5. Pitäisi suunnitella yksityistien silta

    Onkos kellään kokemusta asiasta? Tulee siis valtiolta avustusta ja siksi on pakko noudattaa virallisia ohjeita. Yritin e
    Sinkut
    45
    446
  6. Oletteko huomannet,

    että on hiukan kummallista, miten suomessa ja japanissa on kielessä sama tapa asettaa kysymys, sillä japanissa se on -ko
    Sinkut
    47
    445
  7. Jännää sensuuria

    Helsingissä on silti tylsää. (näin vastaukset tuolta ylräeunasta) ((enkä aio käyttää tinderiä))
    Sinkut
    35
    444
  8. Puhelinmyyjä soitti

    ja kauppasi halvempa sähköä. Runsaasti selitystä heidän hinnoittelustaan ja sitten halusi henkilötunnukseni. Ilmoitin, e
    Sinkut
    48
    442
  9. Ärsyynnyn ja turhaudun

    Täällä on isäni suunnittelema lämmityssysteemi, joka toimii kuten Rube Goldberg-tyyppiset vempeleet: https://www.youtub
    Sinkut
    68
    440
  10. Miksi asiat ovat neliskanttisia kun pyöreä olisi helpompi ja toisinaan taas toisin päin

    Pööh. Pitää kiinnittäää neliskanttinen asia sorviin ja saada se täsmälleen samaan asetukseen kuin tehtaalla. Noh, nelile
    Sinkut
    33
    440
  11. Moraalisia kysymyksiä

    Mikä on vialla jos poliitikko vastaa kansalaisen ongelmaan "mutta ethän sinä kuulu äänestäjäkuntaani"? Kumpi on pahempi
    Miehen logiikka
    20
    439
  12. En ole enää Helsingissä

    Kotimatka mutkistui, sillä peräkärrystä hajosi rengas (kokonaan ja palasiksi). Noh, Motonetistä uusi rengas vanteineen j
    Sinkut
    53
    435
  13. Stressaavaa

    Monimutkaisia päiviä, sillä isäni on sairastunut ja on siksi parhaillaan sairaalassa, eikä varmaan ihan heti pääse kotii
    Sinkut
    26
    435
  14. Näpertelyä

    Yksi kone kävi lainassa ja vaihdekepin jo hiukan murtunut nuppi tuhoutui moneen osaan (siellä on hiukan turhan ronski ku
    Sinkut
    28
    434
  15. Tunnin juna?

    Pitäisi nukkua, muttei nukuta, joten selaan nettiä ja tämä tuli vastaan: https://www.youtube.com/shorts/xHytgpCWBGc Va
    Sinkut
    9
    434
  16. ..........

    Kolme vuotta jo Liskon lähdöstä. Kaipaan.
    Miehen logiikka
    9
    433
  17. Havaitsen

    Itsessäni surullisuutta torjuvaa ärtyisyyttä. (kunhan ilmoitan ihan vain kärttyisyyttäni jne.) urpun urpun yleisellä
    Miehen logiikka
    58
    433
  18. Pieni GALLUP

    Monesko kännykkä käytössä? Monesko merkki? Montako olet hukannut? Montako olet kastellut? Montako varastettu?
    Miehen logiikka
    14
    431
  19. Puskabandiitti

    Tseh tseh, ei saa karata. Mä olen tässä ihan suojaton ja avuton. No niin kimppuun vaan kun pidän silmätkin kiinni.
    Miehen logiikka
    22
    429
  20. Ostin kompostorin

    Ja siksi, että systeemi pakottaa. Uhkaavat tulla tarkastamaankin, vaikka syrjäkyliä ei siihen laissa velvoiteta. (aion i
    Sinkut
    68
    427