buddy-love

![]()
Kaipaan Liskoa sekä isääni joka päivä.
Aloituksia
1437
Kommenttia
23363
Kävin kaupassa ja havaitsin,
että Muumi-juomien juojat ovat kasvaneet, sillä hyllyssä oli Mustanaamio-kaljaa. https://www.k-ruoka.fi/kauppa/tuote/ma42452Tankkauskokemus
Omituista, miten nykyään eräiden on mahdotonta pysyä erossa kännyköistään. Kävin siis Helsingissä tankkaamassa ja edellä52452Riemukkaasti ilmoitan
ostaneeni mekein tonnin rautaa. Suoria tankoja, vaihtelevia kokoja ja muotoja. Hiukan ruosteisia, mutta se ei haittaa mi57448Oikea ongelma
Loppuuko maailmankaikkeuden aika lopulta ja jos niin miten? Tämä kysymys on minulla oikeasti kesken.35447Pitäisi suunnitella yksityistien silta
Onkos kellään kokemusta asiasta? Tulee siis valtiolta avustusta ja siksi on pakko noudattaa virallisia ohjeita. Yritin e45446Oletteko huomannet,
että on hiukan kummallista, miten suomessa ja japanissa on kielessä sama tapa asettaa kysymys, sillä japanissa se on -ko47445Jännää sensuuria
Helsingissä on silti tylsää. (näin vastaukset tuolta ylräeunasta) ((enkä aio käyttää tinderiä))35444Puhelinmyyjä soitti
ja kauppasi halvempa sähköä. Runsaasti selitystä heidän hinnoittelustaan ja sitten halusi henkilötunnukseni. Ilmoitin, e48442Ärsyynnyn ja turhaudun
Täällä on isäni suunnittelema lämmityssysteemi, joka toimii kuten Rube Goldberg-tyyppiset vempeleet: https://www.youtub68440Miksi asiat ovat neliskanttisia kun pyöreä olisi helpompi ja toisinaan taas toisin päin
Pööh. Pitää kiinnittäää neliskanttinen asia sorviin ja saada se täsmälleen samaan asetukseen kuin tehtaalla. Noh, nelile33440Moraalisia kysymyksiä
Mikä on vialla jos poliitikko vastaa kansalaisen ongelmaan "mutta ethän sinä kuulu äänestäjäkuntaani"? Kumpi on pahempi20439En ole enää Helsingissä
Kotimatka mutkistui, sillä peräkärrystä hajosi rengas (kokonaan ja palasiksi). Noh, Motonetistä uusi rengas vanteineen j53435Stressaavaa
Monimutkaisia päiviä, sillä isäni on sairastunut ja on siksi parhaillaan sairaalassa, eikä varmaan ihan heti pääse kotii26435Näpertelyä
Yksi kone kävi lainassa ja vaihdekepin jo hiukan murtunut nuppi tuhoutui moneen osaan (siellä on hiukan turhan ronski ku28434Tunnin juna?
Pitäisi nukkua, muttei nukuta, joten selaan nettiä ja tämä tuli vastaan: https://www.youtube.com/shorts/xHytgpCWBGc Va9434- 9433
Havaitsen
Itsessäni surullisuutta torjuvaa ärtyisyyttä. (kunhan ilmoitan ihan vain kärttyisyyttäni jne.) urpun urpun yleisellä58433Pieni GALLUP
Monesko kännykkä käytössä? Monesko merkki? Montako olet hukannut? Montako olet kastellut? Montako varastettu?14431Puskabandiitti
Tseh tseh, ei saa karata. Mä olen tässä ihan suojaton ja avuton. No niin kimppuun vaan kun pidän silmätkin kiinni.22429Ostin kompostorin
Ja siksi, että systeemi pakottaa. Uhkaavat tulla tarkastamaankin, vaikka syrjäkyliä ei siihen laissa velvoiteta. (aion i68427