Vapaa kuvaus

Olen Markku Korpinen Lieksasta Harrastan musiikkia Kuorossa sekä yksinlaulua. Olen menestynyt joissakin laulukilpailuissa Kultakurkku karaokekisan finalisti 2008 Lieksan karaokemestari 2008 Kainuun Tangolaulun Finalisti 2008 sekä seniorilaulukisan semifinalisti toinen kierros 2007 aikanaan myös Pohjois-Karjalan karaokemestari.Senioritangokisan semifinalisti 2010 ja EL piirinmestari 2009 ja 2011 edustan nyt Oulussa PK piiriä ja olen toistamiseen mukana karaokelegenda semifinaalissa Olen työskennellyt kehitysvammaisten hoitajana sekä ohjaajana eri laitoksissa viimeksi Lieksan TEEKOO tuotteen johtavana ohjaajana. Harrastuksiini laulun lisäksi on kuulunut urheilutoimitsijan tehtävät ajanotossa tuloksia lukiessa sekä myös kuuluttajana,Toimin myöskin järjestyksenvalvojana eri tilaisuuksissa. Olen nykyään kihloissa ja elän avoliitossa jäin leskeksi ja siitä avioliitosta aikuiset lapset poika ja tyttö Suosikkibändit/artistit: Kuuntelen erilaista musiikkia Lempikirjat: Raamattu Vapaa-aikanani: Kuorotoiminta yksinlaulu ulkoilu marjastus sienestys.matkailu Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Lieksa Katson tv:stä mieluiten: Uutiset luonto dokumentit elokuvat Kotieläimet: Kotieläimiä ei tällä hetkellä pidän eläimistä aikanaan koita kalat ja kilpikonnat En pidä: Hyttysen pistot jos paljon, siihen mäntysuopa hyvä Parhaat matkakohteet: Unkari mutta olen käynyt eri valtioissa useamman kerran mutta, kaikkiaan 17 maassa diakuvia esim egypti israel Ruoka & juoma: Keitot maito piima kivennäisvesi Koulutus: Ammattikoulu Koulut: Mieskotiteollisuuskoulu puutyö 2 v hitsaus ja levyseppä 6 kk kansankorkeakoulu ja vajaamielishoitajakoulu erikoistuminen ohjaaja Ammatti: Terveydenhuolto Työskentelen: entinen johtava ohjaaja Ase tai siviilipalvelus: säkylä korpraali Yhdistykset/kerhot: Hengitysyhdistys Diabetes.SPR.Kehitysvammayhdistys.venäjäseura suomen latu.Sotaveteraanit.Lieksan urheilijat Siviilisääty: Varattu Lapset: --- Skype: Minulla on skype ja kamera Email: OYK.fi

Aloituksia

288

Kommenttia

12377

1. Öisiä tuulia

On taasen yöllä tullut lumisade ja voinen todeta,että lunta tupaha ja jäitä porstuahan niin saa mummotkin luistella. Mut
    Lieksa
    33
    265
  2. Energiajuomia ei alle 16 vuuotiaille

Lieksasssa onenergiajuomat kielletty koululaisilta kouluaikaan,mutta juuri luin että kaupat ovat tehneet yhteisen päätö
    Lieksa
    72
    265
  3. sopimus koirien ja kissojen tilapäishoidosta?

Mitä mieltä olette olisiko asia tullut julkisesti kilpailuttaa vai riittääkö mielestänne viranhaltijapäätös Lieksan ter
    Lieksa
    10
    261
  4. Virkaholhoojan tehtävät

Olen nyt hieman tullut aatoksiin kun aikanaan ostimme mökin ja henkilö oli holhottavana vanhuuden mukaan. Kun sitten mui
    Lieksa
    10
    261
  5. Katoaako perinne

Kuuntelin tänään YLE n kanavaa ja siellä keskustelua siitä mitkä ovat hyvät tavat ja kultuuriperinne. Perinteitä on myös
    Lieksa
    28
    260
  6. Montako koulua

Miten huolehditaan koululaisista ja millaiset ovat tilavuudet luokkahuoneissa onko siellä ilmatilavuus mitä yleensä työt
    Lieksa
    13
    259
  7. Yhteistoimintaa kaivataan

Yhteistoimintaa kaivataan ja tarvitaan tämä oli näkemys matkalla eri järjestöihin kuuluvien henkilöiden matkalla viime v
    Lieksa
    24
    259
  8. Puukot auroiksi

Puukot auroiksi on hyvin rauhanomainen ajatus jo isossa kirjassa. Eli me tarvitsemme Lieksassa sellaista kehitystä joll
    Lieksa
    30
    258
  9. Kaupunki palkitsee

Tänään luin Lieksan lehdestä, että kaupunki palkitsee urheilijoita ja sitä koskevat esitykset on tehtävä. Olen myöskin
    Lieksa
    56
    258
  10. Iltatori

Oikein hyvä saa saa ihmiset houkuteltua myymään ja ja ostamaan tuotteita iltatorille. Myöskin ohjelmaa oli tarjolla ja s
    Lieksa
    10
    256
  11. Ilves liikkuu

Ilveksen on todettu liikkuvan Lieksan taajama-alueella Rauhalassa ja nyt myöskin Eerontiellä parkkialueella tappanut var
    Lieksa
    13
    251
  12. Kuka on huomioinut eri vammaisryhmät?

Kuka on huomioinut eri vammaisryhmät ja heidän oikeutensa tasa-arvoiseen toimintaan. Odotan mielenkiinnolla asiasta ehdo
    Lieksa
    31
    247
  13. Muotovirhe johtavan lääkärin valinnassa

Kaupunginhallitus laittaa uuteen hakuun johtavan lääkärin valinnan muotovirheen välttämiseksi kirjoittaa sanomalehti Kar
    Lieksa
    2
    245
  14. Uimahalli auki sunnuntaina toivomus

Lieksan lehden toimittaja otti kantaa ,että talvilomaviikoilla varsinkin lieksan uimahalli olisi sunnuntaisin auki. Olen
    Lieksa
    11
    244
  15. Näyttelyt

Lieksassa on erilaisia näyttelyitä ja jos ajattelee mitä on 70 vuotta sitten tapahtunut niin voisi kysyä myös onko sukuj
    Lieksa
    12
    243
  16. Punamulta keitto

Osaatteko keittää punamultaa?
    Lieksa
    36
    243
  17. Rauhalan leikkikenttä

Joku pilailee uimahallin paskahuusi mutta sen alla on myös asiaa rauhalan leikkikentän vaiheista. On taas kansaa sumute
    Lieksa
    2
    239
  18. Siniristilippu

Lippuamme koskeva laki on tullut uudistettuna voimaan 26.5.1978/380 Tuo laki määrittelee lipun käyttöä sekä epäkunnioita
    Lieksa
    8
    238
  19. Akat kaivolla säpinää

Käväisin netissä hakusanalla akat kaivolla ja sieltä löytyy tarinaa. Oulun taidemuseo on saanut huomattavan taidelahjoit
    Lieksa
    7
    237
  20. Hivuttamista

Tänään luin Lieksan lehdestä,että pielisentie asiasta on tehty kunnallisvalitus. No asiat tietysti kannatta tutkia. Mutt
    Lieksa
    9
    237