Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

261

Kommenttia

2108

  1. Oikeus on tapahtunut

    Tuossa aiemmin totesin, jotta metsät ovat nyt täynnä namia purtavaa susille (metsästyskoirat) ja toivotin arvokkaat sude
    13
    441
  2. Luuli kaveria hirveksi ja tappo

    Eipä ollut metsästäjähutkinnon suorittamisesta hyötyä, kun sekotti hirven ja kaverinsa....heh heh: https://yle.fi/uutis
    7
    439
  3. Se on sitten

    Juhannus ja tämähän tarkoittaa sitä, että lähes kaikissa perheissä, missä löytyy haulikkoa ja metsästyskivääriä, otetaan
    Metsästys ja kalastus
    65
    423
  4. Susi- ei vaan kusijengi

    Suorastaan häpeällistä käyttää niinkin uljaan eläimen logoa kuin Susi jossain Suomen korisjoukkueen lempinimessä. Tänään
    Koripallo
    15
    404
  5. Nythän näköjään

    ylväät sudet ovat saaneet herkutella lampaan lihalla monellakin paikkakunnalla viime aikoina. Voin vain kuvitella sitä r
    15
    403
  6. Heh heh,

    TIP TAP TIP TAP TIPPE TIPPE TIP TAP, TIP TIP TAP Kiitoksia kannustuksesta. Pannahan kaikille susipelkureille tonttulakk
    6
    397
  7. Pyyteetön ja jalo ihminen

    Ajatellaanpa tyhmää, maalla asuvaa sutta pelkäävää apinaa. Tätä apinajätettähän on maaseutumme pullollaan. Ei fiksu ihmi
    10
    395
  8. Reviirin laajennusta

    Katsokaahan uusin viestini. Tarkoituksena on saada lisää kannattajia älyllisen elämän opetteluun näilläkin palstoilla. J
    8
    393
  9. Hienoa luontoa ja hienoja ihmisiä

    On toki pallollamme olemassa joitain paikkoja, joissa luonnon ystävä (kuten minä) viihtyisi. Nyt puhutaan alueista, jois
    18
    392
  10. Hyvä uljaat merirosvot!

    http://yle.fi/uutiset/ulkomaat/2011/02/merirosvot_kaappasivat_oljytankkerin_2351711.html Tällainen toiminta on ihan yes
    9
    388
  11. Nyt se on todistettu

    Täällä mongertava savonjuntti on todistettu tupla-apinaksi. Perustelenpa hieman oivallustani. Minähän en ikinä esitä per
    14
    385
  12. Ampui vanhuksen hirvenä

    Yhtä tyhmiä pallinaamoja kuin täällä näyttävät aseilla paukuttelijat olevan Ruotsinkin puolella, heh heh: http://m.ilta
    7
    384
  13. Upean rentoa

    Minäkin rallattelen näin kesäaikaan, siksi niin kevyttä analyysia. Johtajienkin ja sankareitten pitää välillä irrotella:
    9
    381
  14. Hieno runo

    Ooh.... tuo uljas susi, pelkuriapinalla jo valuu kusi Raatelee lammasta, paimen parkuu ja puree hammasta Tyhmän poron
    8
    381
  15. Aslakeille juopottelurahaa

    Olkaapa tyhmät, juopot ja laiskat poroaslakit hyvä, valtio lahjoittaa juopottelurahaa 7,25 miljoonaa euroa. Kyllä kohta
    16
    374
  16. VAKAVA UHKAUS

    Minä, allekirjoittanut Susianalyytikko uhkaan lopetella kirjoittamisiani tällä palstalla, jos täällä vallitsema meininki
    4
    373
  17. Tässäpä teille:

    http://keskustelu.suomi24.fi/node/8186807/thread
    12
    371
  18. Terveisiä Kuusamosta

    Olen viettänyt täällä viikon verran aikaani suorittaessani erään tuttuni kansankynttilän sijaisuutta. Tätä keikkaa on vi
    2
    370
  19. Las Vegas ja metsästäjä

    Luinpa lehdestä, jotta tämä tappajahullu harrasti metsästystä. Oli kuulemma oikein metsästysluvat kunnossa. Ajatteli sit
    19
    364
  20. Ei mikään vahinkolaukaus...

    Jatkuvasti saamme lukea lehdistä, kuinka metsästäjä ampuu kaveriltaan naaman tohjoksi, päissään roiskii hauleja sinne su
    29
    361