Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

261

Kommenttia

2108

1. Analyytikon mietteitä

Tässäpä tännekin vähän pohdiskeltavaa: http://keskustelu.suomi24.fi/t/14622685/ehdotus-uudeksi-aselaiksi#comment-878216
    Lait ja luvat
    21
    359
  2. Ampu päissään kaverinsa kauriina

Heh heh...näitähän sattuu koko ajan. Varmaan ase oli laillinen ja metsästystutkinto suoritettu, he he. Eipä silti erotta
    13
    357
  3. Yhteiskunnan syöpäläiset

Nämä ahneet susi- ja karhupelkurit märisevät ja ruikuttavat alvariinsa. Juopot ja laiskat punaniskat vinkuvat petojen ka
    Kuusamo
    4
    354
  4. Miksi iijoki tulvii?

Ja miksi joen vesikin on turhan likaista? Otetaan tähän pikku tieto- & pähkäilykysymys. Kysyn tätä asiaa Susianaly
    8
    353
  5. Pelottaako sudet?

Eipä hätää. Haja-asutusseudulla asuville maalaispelkureille tarjotaan vihdoin konkreettista apua heidän hätäänsä. Olkaa
    15
    347
  6. Ennakkoilmoitus/-varoitus

Nythän on Joulu tulossa. Siksipä minä lupaankin antaa lahjapaketin kaikille läsnäolijoille. Autuaampi on antaa kuin ott
    10
    337
  7. "Kuva saattaa järkyttää"

Heh heh....järkyttää. Minulla tulee lähinnä nälkä tuollaista katsellessani. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/0f4c6120
    Metsästys ja kalastus
    1
    337
  8. Meitähän

on tässä jo kaksi kappaletta, nimittäin legendoja meinaan. Nyt voidaan siis unohtaa panettelut kaksijakoisuudestani (heh
    14
    332
  9. Nainen metsästäjänä

Oikeastaan otsikon nainen pitäisi varmaan laittaa lainausmerkkeihin. Selitänpä tollolle, mitä tarkoitan: On totta, että
    2
    330
  10. Pörssiromahdus

Voi kun surkeata. Heti kun minulla ei ole tärkeitten kiireitteni takia aikaa suoltaa syväanalyysia, niin palstan älyllin
    16
    329
  11. Voittajan on helppo

hymyillä sekä naurahdella toisten typeryydelle. Minä julistankin itseni sekä moraaliseksi että henkiseksi voittajaksi ko
    8
    326
  12. Pelle pelkää sutta

Kaikenmaailman pellejä sitä riittää. On kuin maailma olisi tältä osin yhtä suurta sirkusta, jossa hysteerikot yrittävät
    7
    325
  13. Leikkimielinen Gallup

Otetaanpa tähän näin pääsiäisen kunniaksi pikku leikkimielinen kysely tämän palstan aiheeseen liittyen. Nyt vaan kaikki
    15
    320
  14. Kaikista tyhmin

Tällaisiakin ihmisiä on oikeasti olemassa. Oikeastaan se on hyvin yleinen laji tässä maassa: Hieltä haiseva maalaistött
    Metsästys ja kalastus
    15
    310
  15. Tässäpä vähän

suomalaisiile maalaispelkuriapinoille luettavaa. Verratkaapa itseänne sivistyneeseen eurooppalaiseen, niin huomaatte api
    12
    309
  16. Helmiäsioille

Laitan nyt kuitenkin pikku näytteen tänne kohta julkaistavasta Susianalyysista, osasta V. Siitä kaikkein teoreettisimma
    14
    309
  17. Nöyryytys...

Heh heh....Tyhmän, sutta pelkäävän apinan turpa on tukittu. Niin tyhmäksi tuo pöljäke itsensä näkee Susianalyysia luettu
    5
    308
  18. Susilla jouluaatto...

Ihana tapauus on jälleen sattunut tässä maassa. Minä halkean riemusta. Kunnioitusta mahtavalle, uljaalle ja hirvittäväll
    11
    306
  19. Pöljä pelkää

Miten voi olla niin pöljää olemassa, joka pelkää pikku sutta? Miten voi maailmassa olla noin tyhmiä apinoita? Miten ja m
    7
    306
  20. Tehtävä mikkihiireille

Vaihtelu virkistää. Olen viime aikoina vaikuttanut jollain muulla keskustelupalstalla kuin tällä. Päinvastoin kuin yleen
    17
    305