mikkinnu
![]()
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
261
Kommenttia
2108
Analyytikon mietteitä
Tässäpä tännekin vähän pohdiskeltavaa: http://keskustelu.suomi24.fi/t/14622685/ehdotus-uudeksi-aselaiksi#comment-87821621359Ampu päissään kaverinsa kauriina
Heh heh...näitähän sattuu koko ajan. Varmaan ase oli laillinen ja metsästystutkinto suoritettu, he he. Eipä silti erotta13357Yhteiskunnan syöpäläiset
Nämä ahneet susi- ja karhupelkurit märisevät ja ruikuttavat alvariinsa. Juopot ja laiskat punaniskat vinkuvat petojen ka4354Miksi iijoki tulvii?
Ja miksi joen vesikin on turhan likaista? Otetaan tähän pikku tieto- & pähkäilykysymys. Kysyn tätä asiaa Susianaly8353Pelottaako sudet?
Eipä hätää. Haja-asutusseudulla asuville maalaispelkureille tarjotaan vihdoin konkreettista apua heidän hätäänsä. Olkaa15347Ennakkoilmoitus/-varoitus
Nythän on Joulu tulossa. Siksipä minä lupaankin antaa lahjapaketin kaikille läsnäolijoille. Autuaampi on antaa kuin ott10337"Kuva saattaa järkyttää"
Heh heh....järkyttää. Minulla tulee lähinnä nälkä tuollaista katsellessani. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/0f4c61201337Meitähän
on tässä jo kaksi kappaletta, nimittäin legendoja meinaan. Nyt voidaan siis unohtaa panettelut kaksijakoisuudestani (heh14332Nainen metsästäjänä
Oikeastaan otsikon nainen pitäisi varmaan laittaa lainausmerkkeihin. Selitänpä tollolle, mitä tarkoitan: On totta, että2330Pörssiromahdus
Voi kun surkeata. Heti kun minulla ei ole tärkeitten kiireitteni takia aikaa suoltaa syväanalyysia, niin palstan älyllin16329Voittajan on helppo
hymyillä sekä naurahdella toisten typeryydelle. Minä julistankin itseni sekä moraaliseksi että henkiseksi voittajaksi ko8326Pelle pelkää sutta
Kaikenmaailman pellejä sitä riittää. On kuin maailma olisi tältä osin yhtä suurta sirkusta, jossa hysteerikot yrittävät7325Leikkimielinen Gallup
Otetaanpa tähän näin pääsiäisen kunniaksi pikku leikkimielinen kysely tämän palstan aiheeseen liittyen. Nyt vaan kaikki15320Kaikista tyhmin
Tällaisiakin ihmisiä on oikeasti olemassa. Oikeastaan se on hyvin yleinen laji tässä maassa: Hieltä haiseva maalaistött15310Tässäpä vähän
suomalaisiile maalaispelkuriapinoille luettavaa. Verratkaapa itseänne sivistyneeseen eurooppalaiseen, niin huomaatte api12309Helmiäsioille
Laitan nyt kuitenkin pikku näytteen tänne kohta julkaistavasta Susianalyysista, osasta V. Siitä kaikkein teoreettisimma14309Nöyryytys...
Heh heh....Tyhmän, sutta pelkäävän apinan turpa on tukittu. Niin tyhmäksi tuo pöljäke itsensä näkee Susianalyysia luettu5308Susilla jouluaatto...
Ihana tapauus on jälleen sattunut tässä maassa. Minä halkean riemusta. Kunnioitusta mahtavalle, uljaalle ja hirvittäväll11306Pöljä pelkää
Miten voi olla niin pöljää olemassa, joka pelkää pikku sutta? Miten voi maailmassa olla noin tyhmiä apinoita? Miten ja m7306Tehtävä mikkihiireille
Vaihtelu virkistää. Olen viime aikoina vaikuttanut jollain muulla keskustelupalstalla kuin tällä. Päinvastoin kuin yleen17305