Vapaa kuvaus

Aloituksia

299

Kommenttia

16298

  1. ateistin isäinpäivä!

    Uskoville jokin jumala tai joku "taivaan isä" on se parahin isä. Minua ei moinen mielikuvitusolento ole koskaan "siittän
    Ateismi
    39
    102
  2. Hyvä esimerkki risteytyksestä

    http://yle.fi/alueet/satakunta/2010/12/kuha-ahven_todettiin_harvinaiseksi_takaisinristeymaksi_2206500.html Mitähän maht
    Kirkko kuulolla
    5
    99
  3. Kristityt ovat "ihmisvihaajia"

    Olen tullut siihen lopputulokseen että melkoinen joukko kristityistä ovat ihmismielen vainolaisia ja vihaavat ihmisiä. M
    Kirkko kuulolla
    32
    99
  4. Uskovaisten kamppanjaa taas tavarataloissa ja kauppatoreilla!

    Taas on menossa joku "Ymmärrä Raamattu paremmin" -kamppanja tms. Mikä hinku uskonnollisilla on pitää noita kamppanjoitaa
    Yhteiskunta
    4
    98
  5. Esimerkki "uskosta"!

    Moni suomalainen uskoo, että F-secure on kotimainen tuote ja hankkii sen vuoksi ko. tuotteen. Näin ei kuitenkaan ole, si
    Kirkko kuulolla
    13
    96
  6. Otti eteen bussissa, uskovaista ei olisi?!

    Tänään paikallisbussissa istui kaunis nuori äiti hajareisin lastenvaunujen vieressä. Alkoi ottamaan eteen, mutta uskovai
    Ateismi
    0
    95
  7. Uskonnon mainonta tulisi lailla kieltää!

    Se, että kiellettiin alkoholimainonta tulisi kieltää samalla uskonnollinen propaganda ja uskonnon tuputtaminen Suomessa.
    Ateismi
    33
    93
  8. Uskovainen Big Brotherissa

    Heh, naurettavaa kun Big brotheriin on mennyt joku uskovainen biseksuaali, joka vain rukoilee alvariinsa (lentää heti ku
    Kirkko kuulolla
    59
    92
  9. Kirkko Cafe - Chat

    Eikö Kirkko Cafe - Chat olisi mitään?
    Kirkko kuulolla
    5
    89
  10. Uskovan elämä on valehtelua itselleen ja mahdollisesti muille!!

    Siis kun lukee näitä uskovien kirjoitteluja niin olen hämmästynyt, missä on heidän lähteensä. Raamattu ei ole mikään tie
    Kirkko kuulolla
    19
    88
  11. Henkilökuvaus Pier Paolo Pasolini

    Uskovaiset väittävät, ettei ateisti raamattua ole lukenut. Esimerkkinä mainittakoon italialaisohjaaja Pier Paolo Pasolin
    Uskonnot ja uskomukset
    7
    87
  12. Lapsettomuus on uskovista vain naisten oire

    Lapsettomuus on maailmalla kasvussa. Sitä ilmenee joka toisella pariskunnalla sukupuolesta riippumatta. Uskovat väittävä
    Uskonnot ja uskomukset
    6
    86
  13. Kreationisti valehtelee itselleen ja muille!

    Miten joku voi valehdella itselleen ohittaen käsityksen evoluutiosta tai dinosaurukset tai valehdella itselleen Jumalan
    14
    86
  14. Muinaisjäänteet pois Suomesta!

    Suomi kutsuu itseään huipputeknologiseksi valtioksi, mutta joukossa on kansalaisia joille elämääkin tärkeämpi asia on us
    Kirkko kuulolla
    55
    85
  15. Uskonvapaudesta

    Lyhyt ja ytimekäs kysymys. Koska vihdoinkin Suomessa parannetaan uskonnottomien elinoloja ja mahdollisuuksia? Uskonvapau
    Kirkko kuulolla
    28
    85
  16. Veteraanipäivä tulee olemaan joskus muinaisjäänne

    Kunnioitan toki Suomen veteraaneja, joita ei ole enää kovin montaa jäljellä, mutta mitäs sit laitetaan 27.4. veteraanipä
    Sivarit ja totaalit
    3
    85
  17. Juhannus ei ole ollut koskaan uskonnollinen juhla

    Juhannus on ollut minulle aina kaikkea muuta kuin kristillinen juhla. Enimmäkseen saunomista, uimista ja valvomista. Kes
    Yleistä uskonnosta
    4
    85
  18. Minkä muu elämässään menettää kuin ateisti!?

    Kristityille on varmasti kauheeta kun näin kesähelteillä ei ole paljonkaan niihin teidän telttakokouksiin kokoonnu enää
    Ateismi
    14
    82
  19. Miten vietät joulusi!?

    Itse vietän jouluni YKSIN niillä perinteillä (avovaimoni viettää joulunsa Pohjois-Suomessa), joita olen vaalinut iät ja
    Kirkko kuulolla
    11
    81
  20. Homoillekin oikeus avioitua!!!

    Toivottavasti homoseksuaalisuus tulee näyttämään vuonna 2013 ihmisoikeudellisen paikkansa täällä Suomen valtiossa, että
    Kirkko kuulolla
    30
    81