Vapaa kuvaus

Nainen vailla päämäärää ja eikun sinne minne pää määrää.

Pilkkihullu,muuten ihan normaali,muutakin nähnyt,kuin kurjuutta,eikä siitä yli missä aita matalin.

Ensi parkaisun siis mielipiteeni toin julki hesassa,jonka jälkeen kyyti on ollut kylmää,kun sitä sulkaa hatuun olen yrittänyt tavoittaa ja pysyä oravanpyörässä,jossa joskus liikaa kierroksia.
Nyt vanhenevana lähes kahdeksankymppisenä huomaankin,vanheneneminen ei ole taidetta,se on elämänmuoto?

Suosikkibändit/artistit: Tuure Kilpeläinen

Lempikirjat: Okalinnut,Tuntematon sotilas

Vapaa-aikanani: Kalastus

Suosikkipalstat Bongaus

Katson tv:stä mieluiten: Uutiset

Kotieläimet:

En pidä: selkäänpuukottajista

Parhaat matkakohteet: Kreikka,Lappi,Italia,Lontoo

Ruoka & juoma: kala ja vesi

Koulutus: Peruskoulu

Ammatti: Eläkeläinen

Siviilisääty: sinkku

Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Messenger

Aloituksia

299

Kommenttia

3929

1. Oppia olemaan ihmiseksi!

Olla ihminen omilla mielipiteillään,loukaamatta toisten mielipiteitä on psykologiaa ja sen olen unohtanut täysin. Tänne
    80 plus
    28
    86
  2. Avataan ketju,kun ei ole muuta tekemistä,

niinkuin allaotsikoissa, voi hyvin nähdä Voihan tätä kilpalaulantaa jatkaa teemalla kuka ei kuulu joukkoon ja sitten s
    70 plus
    0
    85
  3. Hautojenhoito velvollisuusko vai rakkaudenosoitus?

Meillä on aika kirjavaa tämä seurakuntien menettely hautapaikoista? Lieneekö edes lakia joka suojaisi kirkkojen ylivall
    80 plus
    2
    85
  4. Yksitoikkostako tämä elämä?

No ei todella! Ajetelkaa aamuisin,kun avamme räpsyttimemme ja tietty senjälkeen tietolähteen TV:n saamme tietää,kuinka m
    70 plus
    48
    85
  5. Luopukaa hyvät omaishoitajat ajoissa.

Ei omaishoitajuus ole velvoite. Se katkeruus joka palstalla vallitsi,kun kerroin että alan elää omaa elämääni ja jopa ta
    70 plus
    5
    84
  6. Lemmikin myötävaikutus yksinäisen ihmisen elämään!

Jouduin rakkaasta kissastani luopumaan. Elämä on luopumista! Ama se täällä menetettyjen lemmikkielänten myötätuntoa
    80 plus
    1
    84
  7. Voivatko noi puruluut olla terveellisiä?

Minä syötin rotvailer/beaceronnartulleni niitä ja sille tuli iensyöpä ja jouduttiin lopettamaan kuusivuotiaana Onkohan n
    Koirat
    3
    83
  8. Kannattaako palstalla esiintyä avoimin kortein?

Jos niin teen minulle annetaan diagnoosi alta aikayksikön.Olen ollut juoppo valehtelevä ämmä ja hullu vielä kaikenlisäks
    70 plus
    11
    82
  9. Kumisaappaat alkoivat vuotamaan

ja keskusyksikkö hajos. Jouduin juuri vaihtamaan operaattoria,kun Sonera ei toiminu,siis viisi minuuttia sitten Saunalah
    70 plus
    14
    82
  10. Yritetään kestää!

Tämä jatkuva lumi/vesisade,siis ilmastonmuutos.Minulla ei todellakaan ole päivä paistanut aina risukasaan,mutta eihän sä
    70 plus
    12
    81
  11. Häirikömme palstalla,

hänen sairalloiset minäaloitukset ja sinävastaukset karkoittavat kaikki asialliset kontaktit palstalla. Olen saanut osan
    70 plus
    14
    80
  12. Ama täysin pihalla!

Sähkökojohtoja yrittävät piilottaa maanalle ja ovat kaataneet kauneimmat koivuni Onko tämä tätä nykyaikaa? Siis minä en
    80 plus
    11
    80
  13. Otanko pillerin,vai otanko lasillisen punaviiniä

jos haluan rentoutua? Huomioin palsta kulkenut eteenpäin,hienoja avauksia joihin muutamiin vastasinkin. Voi ei enää olek
    70 plus
    18
    79
  14. Menin täysin kipsiin,

Aurinkoista kevätpäivää,mitä noista syöpäsoluista,nehän jatkaa uusiutumistaan ja teille rakkaat vihamieheni,koittaa aika
    70 plus
    8
    78
  15. Eihän se näin voi mennä,

että tolle päällejääneelle levylle ei saada rajaa.Ruune olet tämän pelleilyn takana,minä haluan palstarauhan takaisin,
    70 plus
    12
    78
  16. Positiivisyyttä pintaan,vaikka sielu märkänis

Seurattuani palstan antia,kaikki ikävät asiat kasataan saitille ja niitä aletaan paisutella. Meille kaikille toi Messiaa
    70 plus
    8
    78
  17. Se ihana yksinäinen Joulu !

Ei ylimitoitetetua puuhastelua,ei kaaosta lahjojenostossa,ei henkisiä paineita Se ihana rauha omassa sisäisessämielessä
    Ikäryhmät
    24
    78
  18. Surun käsite!

Olla surullinen.Olla allapäin. Minä vietän päiviä,että haluan kutsua surua luokseni. Suru puseroon ja olla vain sen
    80 plus
    17
    77
  19. Kuolemaa en pelkää

Linnun kuolema antoi osviittaa,että elämä jatkuu.. Olen sen kertonut aiemminkin,mutta kerron sen taas,koska se tapahtuma
    70 plus
    4
    76
  20. Juhannuksen jälkeistä krapulaako sairastamme,

kun vanhoja juttuja kaivelemme esille? Eurokriisi ei kaiketi meitä vanhuksia enää hetkauta sotaajanlapsia. Jollain kirjo
    70 plus
    13
    76