rituliini_38

Nainen vailla päämäärää ja eikun sinne minne pää määrää.
Pilkkihullu,muuten ihan normaali,muutakin nähnyt,kuin kurjuutta,eikä siitä yli missä aita matalin.
Ensi parkaisun siis mielipiteeni toin julki hesassa,jonka jälkeen kyyti on ollut kylmää,kun sitä sulkaa hatuun olen yrittänyt tavoittaa ja pysyä oravanpyörässä,jossa joskus liikaa kierroksia.
Nyt vanhenevana lähes kahdeksankymppisenä huomaankin,vanheneneminen ei ole taidetta,se on elämänmuoto?
Suosikkibändit/artistit: Tuure Kilpeläinen
Lempikirjat: Okalinnut,Tuntematon sotilas
Vapaa-aikanani: Kalastus
Suosikkipalstat Bongaus
Katson tv:stä mieluiten: Uutiset
Kotieläimet:
En pidä: selkäänpuukottajista
Parhaat matkakohteet: Kreikka,Lappi,Italia,Lontoo
Ruoka & juoma: kala ja vesi
Koulutus: Peruskoulu
Ammatti: Eläkeläinen
Siviilisääty: sinkku
Lapset: Olen ylpeä vanhempi
Messenger
Aloituksia
299
Kommenttia
3929
Olen hyväksikäytön uhri
koiria ja kissoja nuorimmainen haalaa ja tuo hoitoon,huolehtimatta lainkaan kulukorvauksista.Viimeinesen kollin leikkaut4105Entisen sefun
pillinmukaan kulkee ketju.Sääli monet omilla aivoillaan ajattelevat jäävät varjoon. Tehkää aloituksia,kertokaa,niistä ko18105Tampereen poikien äänet vaienneet!
Bablo,Olli ja Mattikin,vaikka tosin Matti vaihteli paikkakuntaa sitä mukaan,kuin aviovaimojaan. Olli oli Porinpoikia,mu6105Hautajaiseni,kuinka haluaisin
niiden tapahtuvan! Voi haluaisin,että te rakkaat tyttäreni hyvästelette minussa rakkaan äitinne,joka jätti teille suunna38104Rehellisyys maan perii ja kateus keskustelupalstan
Ihmetellä täytyy tätä kateudenpirua joka väijyy palstaa ja ihmeellistä,että sillä on aikaa syöksyä kirjoitelijan,jolla s5103Hyvää joulua!
Hyvää Joulumieltä teille kaikille, Ajatelkaa Petteri Punakuono hän saa koko vuoden palkan yhdestä illasta. Eikö se ole t0103Voivatko noi puruluut olla terveellisiä?
Minä syötin rotvailer/beaceronnartulleni niitä ja sille tuli iensyöpä ja jouduttiin lopettamaan kuusivuotiaana Onkohan n3102Jättäkää aina se viimeinen portti auki!
Sinulle rakas lähimmäinen haluan kertoa 82v äitinä! Poikani Hannu,aivan ihna rakas lapseni teki itsarin. Siitä on yli ko5102Siipisulkiani sukiessa palaan
taas teidän auvoiseen seuraanne,että kaikki vihamieheni,otan vastaan rantatilallani ja rantasauna jo lämpiää.Ama20101Uskotteko horoskooppeihin?
Löysin aivan ihanan sivun,googlesta luonnehoroskooppi,en osaa sitä kipata tänne,joten te viisaanmat kaiketi jeesaatte. O23101Muisteluita kehiin
teemalla meillä oli koira nimeltään se ja lehmiä ja niin edespäin: Pimpula lehmä oli niin aituri,ettei sitä pidätellyt e399Vapaapäivä muistisairaan hoidosta
Voi herrankiesus.Olen omilla aivoillani ajatteleva yksilö,olen ihminen. Nyt en ole suorittaja,voin olla oma itseni.Näin1398Olisko maitolaituri mitään?
Nuorison kookoontumispaikka aikoinaan ja onhan meillä maitolaiturintyttö Anita Hirvonen jaka laulaa sydän rakastaa ja si497Ulkolaisista vihanneksista saa
kuolemantaudin,kastelevat niitä jätevedellä,kaiketi wc.n huuhteluvedellä. En kerennyt oikein lukemaan koko artikkelia,mu1096Kuinka alas tässä kirjoutuksellisessa kujanjuoksussa voidaan mennä?
Alasajetaan omilla niceilään esiintyvät kirjoittelijat. No tietty sen kujanjuoksun olen läpikäynyt tälläkin palstalla. K6095Mikä on hasteellinen aloitus,sekö joka tihkuu elämännälkää,
vai se joka kertoo pelkistetysti tästä elämästä.Hissi pysähtyy seuraavassa kerroksessa ja niin edelleen. Menen tänään ma194Kiminkinen maalaislääkäri tuli mieleeni,kun
kävin terveyskeskuksessa tänään. No verenpainelääkitykseni oli ikivanha,niinkuin minäkin. Ajattelin sitä vähän uudistaa494Aivan mielettömän kaunis syyspäivä.
Voitaisko tehdä tästä tavallaan syyspäiväntasaus. Minulla alkaa olla jo kaikki marjat mehustettuina,jopa marjaaroniatki492Hautojenhoito velvollisuusko vai rakkaudenosoitus?
Meillä on aika kirjavaa tämä seurakuntien menettely hautapaikoista? Lieneekö edes lakia joka suojaisi kirkkojen ylivall291Nettikirjoittelun alasajo?
Nyt koronaaikaan,kun olisi aikaa aloituksille ja kirjoittelulle vanhuksilla.? Olemmeko kasvattaneet vanhuksista piitta1191