rituliini_38
Nainen vailla päämäärää ja eikun sinne minne pää määrää.
Pilkkihullu,muuten ihan normaali,muutakin nähnyt,kuin kurjuutta,eikä siitä yli missä aita matalin.
Ensi parkaisun siis mielipiteeni toin julki hesassa,jonka jälkeen kyyti on ollut kylmää,kun sitä sulkaa hatuun olen yrittänyt tavoittaa ja pysyä oravanpyörässä,jossa joskus liikaa kierroksia.
Nyt vanhenevana lähes kahdeksankymppisenä huomaankin,vanheneneminen ei ole taidetta,se on elämänmuoto?
Suosikkibändit/artistit: Tuure Kilpeläinen
Lempikirjat: Okalinnut,Tuntematon sotilas
Vapaa-aikanani: Kalastus
Suosikkipalstat Bongaus
Katson tv:stä mieluiten: Uutiset
Kotieläimet:
En pidä: selkäänpuukottajista
Parhaat matkakohteet: Kreikka,Lappi,Italia,Lontoo
Ruoka & juoma: kala ja vesi
Koulutus: Peruskoulu
Ammatti: Eläkeläinen
Siviilisääty: sinkku
Lapset: Olen ylpeä vanhempi
Messenger
Aloituksia
299
Kommenttia
3929
Oppia olemaan ihmiseksi!
Olla ihminen omilla mielipiteillään,loukaamatta toisten mielipiteitä on psykologiaa ja sen olen unohtanut täysin. Tänne2886Avataan ketju,kun ei ole muuta tekemistä,
niinkuin allaotsikoissa, voi hyvin nähdä Voihan tätä kilpalaulantaa jatkaa teemalla kuka ei kuulu joukkoon ja sitten s085Hautojenhoito velvollisuusko vai rakkaudenosoitus?
Meillä on aika kirjavaa tämä seurakuntien menettely hautapaikoista? Lieneekö edes lakia joka suojaisi kirkkojen ylivall285Yksitoikkostako tämä elämä?
No ei todella! Ajetelkaa aamuisin,kun avamme räpsyttimemme ja tietty senjälkeen tietolähteen TV:n saamme tietää,kuinka m4885Luopukaa hyvät omaishoitajat ajoissa.
Ei omaishoitajuus ole velvoite. Se katkeruus joka palstalla vallitsi,kun kerroin että alan elää omaa elämääni ja jopa ta584Lemmikin myötävaikutus yksinäisen ihmisen elämään!
Jouduin rakkaasta kissastani luopumaan. Elämä on luopumista! Ama se täällä menetettyjen lemmikkielänten myötätuntoa184Voivatko noi puruluut olla terveellisiä?
Minä syötin rotvailer/beaceronnartulleni niitä ja sille tuli iensyöpä ja jouduttiin lopettamaan kuusivuotiaana Onkohan n383Kannattaako palstalla esiintyä avoimin kortein?
Jos niin teen minulle annetaan diagnoosi alta aikayksikön.Olen ollut juoppo valehtelevä ämmä ja hullu vielä kaikenlisäks1182Kumisaappaat alkoivat vuotamaan
ja keskusyksikkö hajos. Jouduin juuri vaihtamaan operaattoria,kun Sonera ei toiminu,siis viisi minuuttia sitten Saunalah1482Yritetään kestää!
Tämä jatkuva lumi/vesisade,siis ilmastonmuutos.Minulla ei todellakaan ole päivä paistanut aina risukasaan,mutta eihän sä1281Häirikömme palstalla,
hänen sairalloiset minäaloitukset ja sinävastaukset karkoittavat kaikki asialliset kontaktit palstalla. Olen saanut osan1480Ama täysin pihalla!
Sähkökojohtoja yrittävät piilottaa maanalle ja ovat kaataneet kauneimmat koivuni Onko tämä tätä nykyaikaa? Siis minä en1180Otanko pillerin,vai otanko lasillisen punaviiniä
jos haluan rentoutua? Huomioin palsta kulkenut eteenpäin,hienoja avauksia joihin muutamiin vastasinkin. Voi ei enää olek1879Menin täysin kipsiin,
Aurinkoista kevätpäivää,mitä noista syöpäsoluista,nehän jatkaa uusiutumistaan ja teille rakkaat vihamieheni,koittaa aika878Eihän se näin voi mennä,
että tolle päällejääneelle levylle ei saada rajaa.Ruune olet tämän pelleilyn takana,minä haluan palstarauhan takaisin,1278Positiivisyyttä pintaan,vaikka sielu märkänis
Seurattuani palstan antia,kaikki ikävät asiat kasataan saitille ja niitä aletaan paisutella. Meille kaikille toi Messiaa878Se ihana yksinäinen Joulu !
Ei ylimitoitetetua puuhastelua,ei kaaosta lahjojenostossa,ei henkisiä paineita Se ihana rauha omassa sisäisessämielessä2478Surun käsite!
Olla surullinen.Olla allapäin. Minä vietän päiviä,että haluan kutsua surua luokseni. Suru puseroon ja olla vain sen1777Kuolemaa en pelkää
Linnun kuolema antoi osviittaa,että elämä jatkuu.. Olen sen kertonut aiemminkin,mutta kerron sen taas,koska se tapahtuma476Juhannuksen jälkeistä krapulaako sairastamme,
kun vanhoja juttuja kaivelemme esille? Eurokriisi ei kaiketi meitä vanhuksia enää hetkauta sotaajanlapsia. Jollain kirjo1376