Vapaa kuvaus

Nainen vailla päämäärää ja eikun sinne minne pää määrää.

Pilkkihullu,muuten ihan normaali,muutakin nähnyt,kuin kurjuutta,eikä siitä yli missä aita matalin.

Ensi parkaisun siis mielipiteeni toin julki hesassa,jonka jälkeen kyyti on ollut kylmää,kun sitä sulkaa hatuun olen yrittänyt tavoittaa ja pysyä oravanpyörässä,jossa joskus liikaa kierroksia.
Nyt vanhenevana lähes kahdeksankymppisenä huomaankin,vanheneneminen ei ole taidetta,se on elämänmuoto?

Suosikkibändit/artistit: Tuure Kilpeläinen

Lempikirjat: Okalinnut,Tuntematon sotilas

Vapaa-aikanani: Kalastus

Suosikkipalstat Bongaus

Katson tv:stä mieluiten: Uutiset

Kotieläimet:

En pidä: selkäänpuukottajista

Parhaat matkakohteet: Kreikka,Lappi,Italia,Lontoo

Ruoka & juoma: kala ja vesi

Koulutus: Peruskoulu

Ammatti: Eläkeläinen

Siviilisääty: sinkku

Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Messenger

Aloituksia

299

Kommenttia

3929

1. Olen hyväksikäytön uhri

koiria ja kissoja nuorimmainen haalaa ja tuo hoitoon,huolehtimatta lainkaan kulukorvauksista.Viimeinesen kollin leikkaut
    70 plus
    4
    105
  2. Entisen sefun

pillinmukaan kulkee ketju.Sääli monet omilla aivoillaan ajattelevat jäävät varjoon. Tehkää aloituksia,kertokaa,niistä ko
    70 plus
    18
    105
  3. Tampereen poikien äänet vaienneet!

Bablo,Olli ja Mattikin,vaikka tosin Matti vaihteli paikkakuntaa sitä mukaan,kuin aviovaimojaan. Olli oli Porinpoikia,mu
    80 plus
    6
    105
  4. Hautajaiseni,kuinka haluaisin

niiden tapahtuvan! Voi haluaisin,että te rakkaat tyttäreni hyvästelette minussa rakkaan äitinne,joka jätti teille suunna
    80 plus
    38
    104
  5. Rehellisyys maan perii ja kateus keskustelupalstan

Ihmetellä täytyy tätä kateudenpirua joka väijyy palstaa ja ihmeellistä,että sillä on aikaa syöksyä kirjoitelijan,jolla s
    70 plus
    5
    103
  6. Hyvää joulua!

Hyvää Joulumieltä teille kaikille, Ajatelkaa Petteri Punakuono hän saa koko vuoden palkan yhdestä illasta. Eikö se ole t
    80 plus
    0
    103
  7. Voivatko noi puruluut olla terveellisiä?

Minä syötin rotvailer/beaceronnartulleni niitä ja sille tuli iensyöpä ja jouduttiin lopettamaan kuusivuotiaana Onkohan n
    Koirat
    3
    102
  8. Jättäkää aina se viimeinen portti auki!

Sinulle rakas lähimmäinen haluan kertoa 82v äitinä! Poikani Hannu,aivan ihna rakas lapseni teki itsarin. Siitä on yli ko
    Kuolema ja suru
    5
    102
  9. Siipisulkiani sukiessa palaan

taas teidän auvoiseen seuraanne,että kaikki vihamieheni,otan vastaan rantatilallani ja rantasauna jo lämpiää.Ama
    70 plus
    20
    101
  10. Uskotteko horoskooppeihin?

Löysin aivan ihanan sivun,googlesta luonnehoroskooppi,en osaa sitä kipata tänne,joten te viisaanmat kaiketi jeesaatte. O
    70 plus
    23
    101
  11. Muisteluita kehiin

teemalla meillä oli koira nimeltään se ja lehmiä ja niin edespäin: Pimpula lehmä oli niin aituri,ettei sitä pidätellyt e
    70 plus
    3
    99
  12. Vapaapäivä muistisairaan hoidosta

Voi herrankiesus.Olen omilla aivoillani ajatteleva yksilö,olen ihminen. Nyt en ole suorittaja,voin olla oma itseni.Näin
    70 plus
    13
    98
  13. Olisko maitolaituri mitään?

Nuorison kookoontumispaikka aikoinaan ja onhan meillä maitolaiturintyttö Anita Hirvonen jaka laulaa sydän rakastaa ja si
    70 plus
    4
    97
  14. Ulkolaisista vihanneksista saa

kuolemantaudin,kastelevat niitä jätevedellä,kaiketi wc.n huuhteluvedellä. En kerennyt oikein lukemaan koko artikkelia,mu
    70 plus
    10
    96
  15. Kuinka alas tässä kirjoutuksellisessa kujanjuoksussa voidaan mennä?

Alasajetaan omilla niceilään esiintyvät kirjoittelijat. No tietty sen kujanjuoksun olen läpikäynyt tälläkin palstalla. K
    70 plus
    60
    95
  16. Mikä on hasteellinen aloitus,sekö joka tihkuu elämännälkää,

vai se joka kertoo pelkistetysti tästä elämästä.Hissi pysähtyy seuraavassa kerroksessa ja niin edelleen. Menen tänään ma
    70 plus
    1
    94
  17. Kiminkinen maalaislääkäri tuli mieleeni,kun

kävin terveyskeskuksessa tänään. No verenpainelääkitykseni oli ikivanha,niinkuin minäkin. Ajattelin sitä vähän uudistaa
    80 plus
    4
    94
  18. Aivan mielettömän kaunis syyspäivä.

Voitaisko tehdä tästä tavallaan syyspäiväntasaus. Minulla alkaa olla jo kaikki marjat mehustettuina,jopa marjaaroniatki
    80 plus
    4
    92
  19. Hautojenhoito velvollisuusko vai rakkaudenosoitus?

Meillä on aika kirjavaa tämä seurakuntien menettely hautapaikoista? Lieneekö edes lakia joka suojaisi kirkkojen ylivall
    80 plus
    2
    91
  20. Nettikirjoittelun alasajo?

Nyt koronaaikaan,kun olisi aikaa aloituksille ja kirjoittelulle vanhuksilla.? Olemmeko kasvattaneet vanhuksista piitta
    Ikäryhmät
    11
    91