Vapaa kuvaus

Nainen vailla päämäärää ja eikun sinne minne pää määrää.

Pilkkihullu,muuten ihan normaali,muutakin nähnyt,kuin kurjuutta,eikä siitä yli missä aita matalin.

Ensi parkaisun siis mielipiteeni toin julki hesassa,jonka jälkeen kyyti on ollut kylmää,kun sitä sulkaa hatuun olen yrittänyt tavoittaa ja pysyä oravanpyörässä,jossa joskus liikaa kierroksia.
Nyt vanhenevana lähes kahdeksankymppisenä huomaankin,vanheneneminen ei ole taidetta,se on elämänmuoto?

Suosikkibändit/artistit: Tuure Kilpeläinen

Lempikirjat: Okalinnut,Tuntematon sotilas

Vapaa-aikanani: Kalastus

Suosikkipalstat Bongaus

Katson tv:stä mieluiten: Uutiset

Kotieläimet:

En pidä: selkäänpuukottajista

Parhaat matkakohteet: Kreikka,Lappi,Italia,Lontoo

Ruoka & juoma: kala ja vesi

Koulutus: Peruskoulu

Ammatti: Eläkeläinen

Siviilisääty: sinkku

Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Messenger

Aloituksia

299

Kommenttia

3929

1. Omaishoitajuuteni sai onnellisen lopun,

sain miehelleni kunnallisen kodinomaisen hoitopaikan. Huoneen kalustin viikonloppuna ja tänään hän siirtyy vuodeosastolt
    Omaishoitajat
    16
    267
  2. Mitä on onnenkantamoinen sinulle merkitsee?

Minulle se oli tänään,kun koirani edelliset omistajat tulivat kylään.Se riemu jonka sain kokea koirani kohdatessa,itkua
    70 plus
    23
    257
  3. Jos olisin taiteellisesti lahjakas,

voisin maalata tai piirtää pahanoloni paperille ja vaikkapa kankaalle,jos niin lahjakas olisin,mutta se minunkin taiteel
    70 plus
    62
    255
  4. Viivähdys kesäisessä suviyössä!

Pian tulee Juhannus ja luonto alkaa hyvästellä valoisia kesäöitämme! Luojankiitos minä herään jo neljän aikoihin ja pia
    70 plus
    11
    251
  5. Se hiilijälänjälki,jonka jätämme jälkeemme?

Meille on annettu vastuu kulutukusksemme tuottamasta ilmakehäämme vaurioittavista aineista? Oletteko edes tietoisia,kuin
    80 plus
    15
    249
  6. Maksatteko TV lupanne?

Minulle tuli TV luvanmaksu ja kiitos että maksan luvan. Olen aina maksanut tv.katselusta,sehän on kansailaisvelvollisuus
    70 plus
    36
    245
  7. Lapsuuden Joulu

Ei sillon ollut yltäkylläisyyttä oli yhteenkuuluvuusuutta,olimme yhtä vajavaista kansanryhmää me työläiset. Meille on a
    Ikäryhmät
    66
    241
  8. Henkevien keskusteleuden aika ohi?

Nykyisin palstaa valtaa työttömätnuoret,joiden elämän ainoa tavoite on roikkua saitilla,kun heräävät iltapäivällä. Kaik
    70 plus
    12
    240
  9. Pyhän Pietarin pakeille pääsyn ajattelin

tapahtuvan tähän suuntaan? Minä suulakkaana,veisin ensimmäisen repliikin.Kun Sinä ole näitä taivaanportteja vartioinut o
    70 plus
    15
    238
  10. Palsta muuttanut muotoaan

Hyvä niin,olemme saaneet mukaan uusia mielipiteeitä pursuavia kirjoittelijoita. Emmehän karkoita heitä pois palstalta om
    70 plus
    35
    237
  11. Aloituksen vetonaula?

Mikä se vois olla ?Minua ei politiikka kiehdo,empää,kuin vaivaisenluutkaan.Omien asioiden esille tuominen herättää närää
    70 plus
    16
    233
  12. Ei sitä aina jaksa olla freesi,

minä lopahdan ihan täysin joskus ja nykyisin ylenänkensä. Luin Keskisuomalaisen lyhyitä ja siellä eläkeläinen oli hylkiö
    70 plus
    25
    231
  13. Oman itsensä esiintuominen palstalla,

ei edellytäkkään aina parhanta avausta. Minulle toi omanminäni tuominen,että olen se entinen kolhuja saanut etsivivä-ama
    70 plus
    36
    229
  14. Ama vielä voimissaan!

Tuli aivan pakottava tarve,ilmestyä ja kertoa teille,että voin vielä olosuhteisiin nähden hyvin. Tuli mieleeni,kun yhten
    70 plus
    14
    227
  15. Aman erilainen Joulu

Olen ollut suorittaja tällä vajaalla 75 vuotis taipaleella,siis tavallaan olen elänyt toisten elämää,lasten,puolisoiden,
    Ikäryhmät
    35
    221
  16. Se pitkän tien viimeinen paalupaikka

On ollut Alzheimer sairauden toteaminen,on ollut omaishoitajuuden tuomat haasteet,lähes ilmaista työtä ja nyt vain se la
    Omaishoitajat
    9
    213
  17. Meiltähän tämä käy,

minä avaan ja poistot tulee lähes välittömästi. Olen mielestäni yhteiskuntakelpoinen,en polta,en ole peliriippuvainen ja
    Ikäryhmät
    72
    212
  18. Vanhuksienhuijjaus nykyfrendi!

Voi taivahanvallat,kuinka minun maallista omaisuuttani kärkkyvät nämä puhelinmyyjät! Olin jo mennähalpaan,kun sähköä oli
    80 plus
    6
    211
  19. Onko teillä laiteasennus hallussa?

Tilasin netistä virinvahvistimen ja eihän siinä ollut,kuin kaavio,kuinka asennat sen koneen toimivuusaluelle? No kajarit
    70 plus
    13
    209
  20. Kuinka kauan TV viettelee päivittäistä aikaasi?

Minulla vain toi normi! Ei maksettuja kanavia! Tietenkin setaan tekstarit,joilta luen säätiedot ja tapahtumat maailmall
    70 plus
    13
    207