rituliini_38
Nainen vailla päämäärää ja eikun sinne minne pää määrää.
Pilkkihullu,muuten ihan normaali,muutakin nähnyt,kuin kurjuutta,eikä siitä yli missä aita matalin.
Ensi parkaisun siis mielipiteeni toin julki hesassa,jonka jälkeen kyyti on ollut kylmää,kun sitä sulkaa hatuun olen yrittänyt tavoittaa ja pysyä oravanpyörässä,jossa joskus liikaa kierroksia.
Nyt vanhenevana lähes kahdeksankymppisenä huomaankin,vanheneneminen ei ole taidetta,se on elämänmuoto?
Suosikkibändit/artistit: Tuure Kilpeläinen
Lempikirjat: Okalinnut,Tuntematon sotilas
Vapaa-aikanani: Kalastus
Suosikkipalstat Bongaus
Katson tv:stä mieluiten: Uutiset
Kotieläimet:
En pidä: selkäänpuukottajista
Parhaat matkakohteet: Kreikka,Lappi,Italia,Lontoo
Ruoka & juoma: kala ja vesi
Koulutus: Peruskoulu
Ammatti: Eläkeläinen
Siviilisääty: sinkku
Lapset: Olen ylpeä vanhempi
Messenger
Aloituksia
299
Kommenttia
3929
Omaishoitajuuteni sai onnellisen lopun,
sain miehelleni kunnallisen kodinomaisen hoitopaikan. Huoneen kalustin viikonloppuna ja tänään hän siirtyy vuodeosastolt16267Mitä on onnenkantamoinen sinulle merkitsee?
Minulle se oli tänään,kun koirani edelliset omistajat tulivat kylään.Se riemu jonka sain kokea koirani kohdatessa,itkua23257Jos olisin taiteellisesti lahjakas,
voisin maalata tai piirtää pahanoloni paperille ja vaikkapa kankaalle,jos niin lahjakas olisin,mutta se minunkin taiteel62255Viivähdys kesäisessä suviyössä!
Pian tulee Juhannus ja luonto alkaa hyvästellä valoisia kesäöitämme! Luojankiitos minä herään jo neljän aikoihin ja pia11251Se hiilijälänjälki,jonka jätämme jälkeemme?
Meille on annettu vastuu kulutukusksemme tuottamasta ilmakehäämme vaurioittavista aineista? Oletteko edes tietoisia,kuin15249Maksatteko TV lupanne?
Minulle tuli TV luvanmaksu ja kiitos että maksan luvan. Olen aina maksanut tv.katselusta,sehän on kansailaisvelvollisuus36245Lapsuuden Joulu
Ei sillon ollut yltäkylläisyyttä oli yhteenkuuluvuusuutta,olimme yhtä vajavaista kansanryhmää me työläiset. Meille on a66241Henkevien keskusteleuden aika ohi?
Nykyisin palstaa valtaa työttömätnuoret,joiden elämän ainoa tavoite on roikkua saitilla,kun heräävät iltapäivällä. Kaik12240Pyhän Pietarin pakeille pääsyn ajattelin
tapahtuvan tähän suuntaan? Minä suulakkaana,veisin ensimmäisen repliikin.Kun Sinä ole näitä taivaanportteja vartioinut o15238Palsta muuttanut muotoaan
Hyvä niin,olemme saaneet mukaan uusia mielipiteeitä pursuavia kirjoittelijoita. Emmehän karkoita heitä pois palstalta om35237Aloituksen vetonaula?
Mikä se vois olla ?Minua ei politiikka kiehdo,empää,kuin vaivaisenluutkaan.Omien asioiden esille tuominen herättää närää16233Ei sitä aina jaksa olla freesi,
minä lopahdan ihan täysin joskus ja nykyisin ylenänkensä. Luin Keskisuomalaisen lyhyitä ja siellä eläkeläinen oli hylkiö25231Oman itsensä esiintuominen palstalla,
ei edellytäkkään aina parhanta avausta. Minulle toi omanminäni tuominen,että olen se entinen kolhuja saanut etsivivä-ama36229Ama vielä voimissaan!
Tuli aivan pakottava tarve,ilmestyä ja kertoa teille,että voin vielä olosuhteisiin nähden hyvin. Tuli mieleeni,kun yhten14227Aman erilainen Joulu
Olen ollut suorittaja tällä vajaalla 75 vuotis taipaleella,siis tavallaan olen elänyt toisten elämää,lasten,puolisoiden,35221Se pitkän tien viimeinen paalupaikka
On ollut Alzheimer sairauden toteaminen,on ollut omaishoitajuuden tuomat haasteet,lähes ilmaista työtä ja nyt vain se la9213Meiltähän tämä käy,
minä avaan ja poistot tulee lähes välittömästi. Olen mielestäni yhteiskuntakelpoinen,en polta,en ole peliriippuvainen ja72212Vanhuksienhuijjaus nykyfrendi!
Voi taivahanvallat,kuinka minun maallista omaisuuttani kärkkyvät nämä puhelinmyyjät! Olin jo mennähalpaan,kun sähköä oli6211Onko teillä laiteasennus hallussa?
Tilasin netistä virinvahvistimen ja eihän siinä ollut,kuin kaavio,kuinka asennat sen koneen toimivuusaluelle? No kajarit13209Kuinka kauan TV viettelee päivittäistä aikaasi?
Minulla vain toi normi! Ei maksettuja kanavia! Tietenkin setaan tekstarit,joilta luen säätiedot ja tapahtumat maailmall13207