Vapaa kuvaus

Nainen vailla päämäärää ja eikun sinne minne pää määrää.

Pilkkihullu,muuten ihan normaali,muutakin nähnyt,kuin kurjuutta,eikä siitä yli missä aita matalin.

Ensi parkaisun siis mielipiteeni toin julki hesassa,jonka jälkeen kyyti on ollut kylmää,kun sitä sulkaa hatuun olen yrittänyt tavoittaa ja pysyä oravanpyörässä,jossa joskus liikaa kierroksia.
Nyt vanhenevana lähes kahdeksankymppisenä huomaankin,vanheneneminen ei ole taidetta,se on elämänmuoto?

Suosikkibändit/artistit: Tuure Kilpeläinen

Lempikirjat: Okalinnut,Tuntematon sotilas

Vapaa-aikanani: Kalastus

Suosikkipalstat Bongaus

Katson tv:stä mieluiten: Uutiset

Kotieläimet:

En pidä: selkäänpuukottajista

Parhaat matkakohteet: Kreikka,Lappi,Italia,Lontoo

Ruoka & juoma: kala ja vesi

Koulutus: Peruskoulu

Ammatti: Eläkeläinen

Siviilisääty: sinkku

Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Skype: on

Messenger

Aloituksia

299

Kommenttia

3929

  1. Helteisen kesän muisteloita!

    Paluu lapsuuden kesiin,jolloin oli vain niitä helteisiä kesiä, ei tiedetty auringon vaarallisuudesta! Nyt pitää suojautu
    70 plus
    6
    198
  2. Sisäpiiritietoa aman pihapiiristä

    Pakkanen paukkuu tuvannurkissa ja mittari näyttää parinkympin paremalla puolella olevan. Olen ihmetellyt tota ilmiötä,mi
    70 plus
    28
    196
  3. Olemme siirtäneet yksityiselämämme nettiin!

    Kertomalla avoimesti mitä tänään teimme! Olemme kertoneet,mitä ruokaa tänään laitoimme! Olemme kertoneet lapsuudestamm
    70 plus
    146
    196
  4. Kiminkinen maalaislääkäri tuli mieleeni,kun

    kävin terveyskeskuksessa tänään. No verenpainelääkitykseni oli ikivanha,niinkuin minäkin. Ajattelin sitä vähän uudistaa
    80 plus
    4
    192
  5. Irtiotto elämästä

    ei se niin helppoa ole.Minä hyllytin mieheni,kun lähestulkoon olin jo itsekin hoidon tarpeessa. Luojankiitos lapseni oli
    70 plus
    31
    190
  6. Hyvää joulua!

    Hyvää Joulumieltä teille kaikille, Ajatelkaa Petteri Punakuono hän saa koko vuoden palkan yhdestä illasta. Eikö se ole t
    80 plus
    0
    190
  7. aman elämä laahaa,

    ei siitä Syviksen tanssireissustakaan mitään tullut. Olen jämähtänyt jotenkin siihen uomaan,jonka omaishoitajuus minulle
    70 plus
    33
    189
  8. Hautajaiseni,kuinka haluaisin

    niiden tapahtuvan! Voi haluaisin,että te rakkaat tyttäreni hyvästelette minussa rakkaan äitinne,joka jätti teille suunna
    80 plus
    38
    189
  9. Joka vanhoja muistaa,sitä tikulla silmään,

    onhan se niinkin,mutta jollei muista muuta kuin niitä vanhoja hyviä aikoja niin mistä vois saada nuoruusseerumin joka te
    70 plus
    35
    188
  10. Voivatko noi puruluut olla terveellisiä?

    Minä syötin rotvailer/beaceronnartulleni niitä ja sille tuli iensyöpä ja jouduttiin lopettamaan kuusivuotiaana Onkohan n
    Koirat
    3
    188
  11. Kun kirppu puree sinua

    ole ystävä minulle. Hyvää Ystävänpäivää!
    70 plus
    13
    187
  12. Mikä koirarotu sinulle mieleisin?

    Minulla ollut bulmastiffi,sakemanneja muutamia,beagle,suomenajokoira,englannin sringelsspanieli ja nyt surutyötä lievitt
    70 plus
    18
    186
  13. Onko niin henkilökohtainen

    menetys,jollei se henkilökohtainen ilmentymäni,siis mielipitteni kanna saitilla? Ei minulle,minä haen haasteita ja kirjo
    70 plus
    27
    186
  14. Aman pihapiiri sai ensimmäiset muuttolinnut.

    Kaiketi se tuttu varispariskunta tuli jututtamaan minua,kun oli pilkillä ja johan meillä jutunjuurta tuntui löytyvän.Ei
    70 plus
    33
    186
  15. Sotalapsena eletty elämä

    Mitä muistat talvisodasta ja yleensä niistä sodista? Mitä muistat,ehkä Ruotsiin lappukaulassa menostasi? Minä muistan,l
    80 plus
    41
    185
  16. Nettikirjoittelun alasajo?

    Nyt koronaaikaan,kun olisi aikaa aloituksille ja kirjoittelulle vanhuksilla.? Olemmeko kasvattaneet vanhuksista piitta
    Ikäryhmät
    11
    184
  17. Tyylipisteet,riesa vai kannustinloukku?

    Olen todella ihmetellyt tätä nykyistä menoa saitilla. Jollekin hyvälle kannanotolle jaetaan vain miikkoja,jos ja kun kir
    70 plus
    0
    183
  18. Veteraanipäivä jäänyt kaiketi huomaamatta?

    Kaikkea muuta pastalle kirjoitettu,mutta tärkein,veteraanien,joiden elämä vielä jatkuu vammautuneina,isänmaanpuolustajin
    70 plus
    11
    183
  19. Löyssässä hirressä,

    se on omaishoitajan eteenpäin meno. Minäpä likka en vielä alistu,vaan,verrkkoja koen ja uskon päivään nousevaan
    70 plus
    16
    182
  20. Ovatko ruune ja sinirkku

    pesänrakentamis puuhissa? Jotenkin haiskahaa romantiikalta. Häippäsyyden yläraja nyt ylitetty
    70 plus
    17
    182