Vapaa kuvaus

Nainen vailla päämäärää ja eikun sinne minne pää määrää.

Pilkkihullu,muuten ihan normaali,muutakin nähnyt,kuin kurjuutta,eikä siitä yli missä aita matalin.

Ensi parkaisun siis mielipiteeni toin julki hesassa,jonka jälkeen kyyti on ollut kylmää,kun sitä sulkaa hatuun olen yrittänyt tavoittaa ja pysyä oravanpyörässä,jossa joskus liikaa kierroksia.
Nyt vanhenevana lähes kahdeksankymppisenä huomaankin,vanheneneminen ei ole taidetta,se on elämänmuoto?

Suosikkibändit/artistit: Tuure Kilpeläinen

Lempikirjat: Okalinnut,Tuntematon sotilas

Vapaa-aikanani: Kalastus

Suosikkipalstat Bongaus

Katson tv:stä mieluiten: Uutiset

Kotieläimet:

En pidä: selkäänpuukottajista

Parhaat matkakohteet: Kreikka,Lappi,Italia,Lontoo

Ruoka & juoma: kala ja vesi

Koulutus: Peruskoulu

Ammatti: Eläkeläinen

Siviilisääty: sinkku

Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Messenger

Aloituksia

299

Kommenttia

3929

1. Ama taas luikkii palstalle lopenuupuneena.

Mikä meihin suomalaisiin on iskostanut melankolian ja säälissä rypemisen? Kuinka monta kertaa minäkin olen luullut,että
    70 plus
    22
    149
  2. Se hoitamaton marjaaroniapensas!

Tuotti uskomattoman sadon! Joskus tulee mieleen,mikä on meidän vanhenevien ihmisten tuotos sadonkorjuuaikaan? Ei palsta
    70 plus
    19
    148
  3. Radio auki koko vuorokauden,

Parhaat ohjelmat tulevat yöllä? Kanavalintaakin löytyy? No tietenkin ymmärrän toisintoja. Rekkakuskit he jotka kuljetta
    80 plus
    22
    148
  4. Uudenvuodenpuhe!Niinistö käsitteli asioita!

Suomen leipäjonot ja köyhyyden Hän jätti käsittelemättä. Käsitteli Hän sitä käsikirjoitusta,joka Hänelle laadittu,tapaan
    70 plus
    8
    147
  5. Kun kaatuu kaikki elämää kannattavat tukipilarit!

Ajattelin aikoinaan ,kuinka mummoni kesti menettäessään kaksi poikaansa sodassa. Nyt minä olen sen tehnyt,eikä ole edes
    80 plus
    155
    146
  6. Uudenvuoden tuomat uudet haasteet,

sen että seitenvitosena vielä olen elämässä kiinni ja voin katsoa elettyä elämää lähes selkein ajatuksin. Kiitos tämän k
    70 plus
    41
    144
  7. Se Jämsänäijä,

kesy selkälokki 15v.,joka on minulle,kuin perheenjäsen viipyilee vieläkin rantamaisemissani,koska kalansaaliit ovat olle
    70 plus
    22
    144
  8. Oliko lapsuudenaikainen raittiuskasvatus poliittista?

Minä tollo menin pioneeripiiriin naapurin mukuloiden mukana ja kun tulin takaisin maalaisliittolaiseen pienviljelijä kas
    70 plus
    36
    142
  9. Avain tyhjentyneeseen mieleen,

kun olet omaishoitajana antanut kaikkesi,ponnahduslauta uuteen elämään,onko sitä? Ei ole kaiteita mihin nojata,keskustel
    70 plus
    24
    141
  10. Lemmikin myötävaikutus yksinäisen ihmisen elämään!

Jouduin rakkaasta kissastani luopumaan. Elämä on luopumista! Ama se täällä menetettyjen lemmikkielänten myötätuntoa
    80 plus
    1
    140
  11. Voi aikoja voi tapoja

Nämä ensimmäiset tavuni tälle keskustelupalstalle tämän vuoden alkajaijaisiksi olisin voinut jätää tekemättäkin,siis ki
    70 plus
    38
    137
  12. Keskustelupalstasta on tullut pentuosasto!

Senjälkeen kun anonyymit valtasivat palstan,synonyymeiltä katosi halu kirjoitella mielipiteitään. Heitä viimeisiä korppi
    80 plus
    16
    136
  13. Mitä tämä keskustelupasta on teille antanut?

Minäpä keron minulle se antoi aikoinaan Monican vetämässä murreketjussa,kun mieheni oli hegityskoneesa,niin tämä kanava
    70 plus
    13
    134
  14. Täyttä hebreaa koko uudistus

Onko teistä kaikki päässeet selvyyteen,ketä tämä uudistus oikein palvelee? Kaiketi minä maalaistollo,vaikkei meille aika
    70 plus
    39
    134
  15. Mikä koirarotu sinulle mieleisin?

Minulla ollut bulmastiffi,sakemanneja muutamia,beagle,suomenajokoira,englannin sringelsspanieli ja nyt surutyötä lievitt
    70 plus
    18
    133
  16. Olemme siirtäneet yksityiselämämme nettiin!

Kertomalla avoimesti mitä tänään teimme! Olemme kertoneet,mitä ruokaa tänään laitoimme! Olemme kertoneet lapsuudestamm
    70 plus
    146
    133
  17. Lastenkasvatus ennen ja nykyaikaan

Se koivuniemenherra oli ovenpielessä ja sitähän sai jo melkein jos ajatteli kepposia ja jos jotain teki niin vyöremmillä
    Ikäryhmät
    8
    130
  18. Olin jo huolissani,

kun rengastettua selkälokkia,Jämsänäijää ei kuulunut. Eihän sen linnun digitaalinenkello ollut rukattu taajamalle,että m
    70 plus
    7
    130
  19. Työ tekijäänsä neuvoo,

huomion,kun äsken perunakuokalla sekoitin sementtilaastia,jota tein kottikärryyn valmispetonista. Oli minulla lapiokin j
    70 plus
    13
    130
  20. Kun ystävän känny jää auki?

ja se aukeaa kaiketi taskussa? Voiko olla rikollista kuunella sitä??
    70 plus
    8
    130