Vapaa kuvaus

Nainen vailla päämäärää ja eikun sinne minne pää määrää.

Pilkkihullu,muuten ihan normaali,muutakin nähnyt,kuin kurjuutta,eikä siitä yli missä aita matalin.

Ensi parkaisun siis mielipiteeni toin julki hesassa,jonka jälkeen kyyti on ollut kylmää,kun sitä sulkaa hatuun olen yrittänyt tavoittaa ja pysyä oravanpyörässä,jossa joskus liikaa kierroksia.
Nyt vanhenevana lähes kahdeksankymppisenä huomaankin,vanheneneminen ei ole taidetta,se on elämänmuoto?

Suosikkibändit/artistit: Tuure Kilpeläinen

Lempikirjat: Okalinnut,Tuntematon sotilas

Vapaa-aikanani: Kalastus

Suosikkipalstat Bongaus

Katson tv:stä mieluiten: Uutiset

Kotieläimet:

En pidä: selkäänpuukottajista

Parhaat matkakohteet: Kreikka,Lappi,Italia,Lontoo

Ruoka & juoma: kala ja vesi

Koulutus: Peruskoulu

Ammatti: Eläkeläinen

Siviilisääty: sinkku

Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Messenger

Aloituksia

299

Kommenttia

3929

1. Olipa päivä vailla vertaa

Pilkkimistä,jäät kantaa vielä ja aatos kantaa siellä aamuisella pilkkiavannolla,jossa lokit syövät heti saaliin ja hitaa
    70 plus
    19
    137
  2. Se Jämsänäijä,

kesy selkälokki 15v.,joka on minulle,kuin perheenjäsen viipyilee vieläkin rantamaisemissani,koska kalansaaliit ovat olle
    70 plus
    22
    137
  3. Oliko lapsuudenaikainen raittiuskasvatus poliittista?

Minä tollo menin pioneeripiiriin naapurin mukuloiden mukana ja kun tulin takaisin maalaisliittolaiseen pienviljelijä kas
    70 plus
    36
    136
  4. Lemmikin myötävaikutus yksinäisen ihmisen elämään!

Lemmikiieläinten kauppa kukoistaa. Minä jouduin luopumaan hänestä Tikrukissastanj. El.lääkärini olisi myynyt minulle u
    80 plus
    0
    133
  5. Mitä tämä keskustelupasta on teille antanut?

Minäpä keron minulle se antoi aikoinaan Monican vetämässä murreketjussa,kun mieheni oli hegityskoneesa,niin tämä kanava
    70 plus
    13
    129
  6. Täyttä hebreaa koko uudistus

Onko teistä kaikki päässeet selvyyteen,ketä tämä uudistus oikein palvelee? Kaiketi minä maalaistollo,vaikkei meille aika
    70 plus
    39
    129
  7. Aloitteellisuus kadonnut täysin palstalta?

No tietty,nyt vaalihurmoksessa, kaikki oleellinen kiinnekohta kadonnut? Media ryösti pandahysterian? Minä ruunen kanssa
    70 plus
    11
    127
  8. Olin jo huolissani,

kun rengastettua selkälokkia,Jämsänäijää ei kuulunut. Eihän sen linnun digitaalinenkello ollut rukattu taajamalle,että m
    70 plus
    7
    126
  9. Kun ystävän känny jää auki?

ja se aukeaa kaiketi taskussa? Voiko olla rikollista kuunella sitä??
    70 plus
    8
    126
  10. Mikä koirarotu sinulle mieleisin?

Minulla ollut bulmastiffi,sakemanneja muutamia,beagle,suomenajokoira,englannin sringelsspanieli ja nyt surutyötä lievitt
    70 plus
    18
    124
  11. Uudenvuoden tuomat uudet haasteet,

sen että seitenvitosena vielä olen elämässä kiinni ja voin katsoa elettyä elämää lähes selkein ajatuksin. Kiitos tämän k
    70 plus
    41
    124
  12. Tuleeko Suomesta nyt pandalandia?

Tietenkin sukupuuttoon kuolevat eläimet ovat pelastamisenarvoisia,mutta kukaa näkee niiden ekokemian,niiden lajille omi
    70 plus
    10
    124
  13. Lastenkasvatus ennen ja nykyaikaan

Se koivuniemenherra oli ovenpielessä ja sitähän sai jo melkein jos ajatteli kepposia ja jos jotain teki niin vyöremmillä
    Ikäryhmät
    8
    123
  14. Voi aikoja voi tapoja

Nämä ensimmäiset tavuni tälle keskustelupalstalle tämän vuoden alkajaijaisiksi olisin voinut jätää tekemättäkin,siis ki
    70 plus
    38
    123
  15. Niin harvoin,

voin näkyä palsatilaa rohmuavana kirjoittelijana, mutta henki pihisee vielä amalla Ihana syyspäivä kirvoittaa kieleni,si
    70 plus
    11
    123
  16. Työ tekijäänsä neuvoo,

huomion,kun äsken perunakuokalla sekoitin sementtilaastia,jota tein kottikärryyn valmispetonista. Oli minulla lapiokin j
    70 plus
    13
    120
  17. Onhan todella kannustavaa keskustelua!

Jollet halua äänestää Hallaahoa,voit kuolla pois! Pikavilkaisu palstalle ei paljoa toivoa huomisesta anna! Voi me porhal
    80 plus
    8
    119
  18. Uskomattoman hienoja avauksia!

Meitä vain,kynnelle kykeniviä on vain tietty määrä? Tavallaan tämä vähäisten mielipiden kirjo ei yllä tälle sektorille,e
    80 plus
    27
    118
  19. Huomionarvoinen asia,

kyllä nicilliset ovat johdossa,kun palstaa seuraa. Onhan se niin reilua,että olemme täällä,niinkun facepookissa face to
    70 plus
    40
    117
  20. Yömyöhäisten tietolaari

Kaikkea maan ja taivaan välistä. Minä kyttään niitä auringonpurkauksia,vai mitä ne oli,kun revontulijakin pitäis näkyä.
    70 plus
    9
    115