rituliini_38

Nainen vailla päämäärää ja eikun sinne minne pää määrää.
Pilkkihullu,muuten ihan normaali,muutakin nähnyt,kuin kurjuutta,eikä siitä yli missä aita matalin.
Ensi parkaisun siis mielipiteeni toin julki hesassa,jonka jälkeen kyyti on ollut kylmää,kun sitä sulkaa hatuun olen yrittänyt tavoittaa ja pysyä oravanpyörässä,jossa joskus liikaa kierroksia.
Nyt vanhenevana lähes kahdeksankymppisenä huomaankin,vanheneneminen ei ole taidetta,se on elämänmuoto?
Suosikkibändit/artistit: Tuure Kilpeläinen
Lempikirjat: Okalinnut,Tuntematon sotilas
Vapaa-aikanani: Kalastus
Suosikkipalstat Bongaus
Katson tv:stä mieluiten: Uutiset
Kotieläimet:
En pidä: selkäänpuukottajista
Parhaat matkakohteet: Kreikka,Lappi,Italia,Lontoo
Ruoka & juoma: kala ja vesi
Koulutus: Peruskoulu
Ammatti: Eläkeläinen
Siviilisääty: sinkku
Lapset: Olen ylpeä vanhempi
Messenger
Aloituksia
299
Kommenttia
3929
Kun kaatuu kaikki elämää kannattavat tukipilarit!
Ajattelin aikoinaan ,kuinka mummoni kesti menettäessään kaksi poikaansa sodassa. Nyt minä olen sen tehnyt,eikä ole edes155155Olipa päivä vailla vertaa
Pilkkimistä,jäät kantaa vielä ja aatos kantaa siellä aamuisella pilkkiavannolla,jossa lokit syövät heti saaliin ja hitaa19154Ruuneperiä ei voi kyllä
syyttää aloitteellisuudettomuudesta,olipas sana. Hän kyllä avaa kanavia omilla mielipiteillään,hyvä niin tämähän on kesk20154Aman pihapiiri sai ensimmäiset muuttolinnut.
Kaiketi se tuttu varispariskunta tuli jututtamaan minua,kun oli pilkillä ja johan meillä jutunjuurta tuntui löytyvän.Ei33154Olen paljon vartijana.
Nyt etenee miehen muistisairaus,vai lieneekö kevät hepulia. En pyyhi mieheni pyllyä,en siihen pystyisikään,joku oli siit29153Ama taas luikkii palstalle lopenuupuneena.
Mikä meihin suomalaisiin on iskostanut melankolian ja säälissä rypemisen? Kuinka monta kertaa minäkin olen luullut,että22152Se hoitamaton marjaaroniapensas!
Tuotti uskomattoman sadon! Joskus tulee mieleen,mikä on meidän vanhenevien ihmisten tuotos sadonkorjuuaikaan? Ei palsta19150Uudenvuodenpuhe!Niinistö käsitteli asioita!
Suomen leipäjonot ja köyhyyden Hän jätti käsittelemättä. Käsitteli Hän sitä käsikirjoitusta,joka Hänelle laadittu,tapaan8150Oliko lapsuudenaikainen raittiuskasvatus poliittista?
Minä tollo menin pioneeripiiriin naapurin mukuloiden mukana ja kun tulin takaisin maalaisliittolaiseen pienviljelijä kas36148Se Jämsänäijä,
kesy selkälokki 15v.,joka on minulle,kuin perheenjäsen viipyilee vieläkin rantamaisemissani,koska kalansaaliit ovat olle22148Uudenvuoden tuomat uudet haasteet,
sen että seitenvitosena vielä olen elämässä kiinni ja voin katsoa elettyä elämää lähes selkein ajatuksin. Kiitos tämän k41147Uusi lehti uudet kujeet!
Uskomattoman upea väriloisto ympärillä. Toi korona estää kaiken,paitsi ei tätä nettikirjoittelua. Kertokaa hyvät ihm3146Avain tyhjentyneeseen mieleen,
kun olet omaishoitajana antanut kaikkesi,ponnahduslauta uuteen elämään,onko sitä? Ei ole kaiteita mihin nojata,keskustel24145Ei mitään motiivia!
Ei hänelläkin ollut,joka tappoi yksityiyrittäjä poikani. Siis,kun on pää täynnä huumeita? Kaiketi motivaationpuutos saat37142Voi aikoja voi tapoja
Nämä ensimmäiset tavuni tälle keskustelupalstalle tämän vuoden alkajaijaisiksi olisin voinut jätää tekemättäkin,siis ki38140Mikä koirarotu sinulle mieleisin?
Minulla ollut bulmastiffi,sakemanneja muutamia,beagle,suomenajokoira,englannin sringelsspanieli ja nyt surutyötä lievitt18138Talventörröttäjät ja törömökkeily?
Täällä kysellään vanhojaen nimikkeiden perään,joka todella aivojenkäyttöä parhaimmillaan. Talventörröttäjiin olemme kasv6138Täyttä hebreaa koko uudistus
Onko teistä kaikki päässeet selvyyteen,ketä tämä uudistus oikein palvelee? Kaiketi minä maalaistollo,vaikkei meille aika39137Olemme siirtäneet yksityiselämämme nettiin!
Kertomalla avoimesti mitä tänään teimme! Olemme kertoneet,mitä ruokaa tänään laitoimme! Olemme kertoneet lapsuudestamm146137Mitä tämä keskustelupasta on teille antanut?
Minäpä keron minulle se antoi aikoinaan Monican vetämässä murreketjussa,kun mieheni oli hegityskoneesa,niin tämä kanava13136