rituliini_38
Nainen vailla päämäärää ja eikun sinne minne pää määrää.
Pilkkihullu,muuten ihan normaali,muutakin nähnyt,kuin kurjuutta,eikä siitä yli missä aita matalin.
Ensi parkaisun siis mielipiteeni toin julki hesassa,jonka jälkeen kyyti on ollut kylmää,kun sitä sulkaa hatuun olen yrittänyt tavoittaa ja pysyä oravanpyörässä,jossa joskus liikaa kierroksia.
Nyt vanhenevana lähes kahdeksankymppisenä huomaankin,vanheneneminen ei ole taidetta,se on elämänmuoto?
Suosikkibändit/artistit: Tuure Kilpeläinen
Lempikirjat: Okalinnut,Tuntematon sotilas
Vapaa-aikanani: Kalastus
Suosikkipalstat Bongaus
Katson tv:stä mieluiten: Uutiset
Kotieläimet:
En pidä: selkäänpuukottajista
Parhaat matkakohteet: Kreikka,Lappi,Italia,Lontoo
Ruoka & juoma: kala ja vesi
Koulutus: Peruskoulu
Ammatti: Eläkeläinen
Siviilisääty: sinkku
Lapset: Olen ylpeä vanhempi
Messenger
Aloituksia
299
Kommenttia
3929
Olipa päivä vailla vertaa
Pilkkimistä,jäät kantaa vielä ja aatos kantaa siellä aamuisella pilkkiavannolla,jossa lokit syövät heti saaliin ja hitaa19137Se Jämsänäijä,
kesy selkälokki 15v.,joka on minulle,kuin perheenjäsen viipyilee vieläkin rantamaisemissani,koska kalansaaliit ovat olle22137Oliko lapsuudenaikainen raittiuskasvatus poliittista?
Minä tollo menin pioneeripiiriin naapurin mukuloiden mukana ja kun tulin takaisin maalaisliittolaiseen pienviljelijä kas36136Lemmikin myötävaikutus yksinäisen ihmisen elämään!
Lemmikiieläinten kauppa kukoistaa. Minä jouduin luopumaan hänestä Tikrukissastanj. El.lääkärini olisi myynyt minulle u0133Mitä tämä keskustelupasta on teille antanut?
Minäpä keron minulle se antoi aikoinaan Monican vetämässä murreketjussa,kun mieheni oli hegityskoneesa,niin tämä kanava13129Täyttä hebreaa koko uudistus
Onko teistä kaikki päässeet selvyyteen,ketä tämä uudistus oikein palvelee? Kaiketi minä maalaistollo,vaikkei meille aika39129Aloitteellisuus kadonnut täysin palstalta?
No tietty,nyt vaalihurmoksessa, kaikki oleellinen kiinnekohta kadonnut? Media ryösti pandahysterian? Minä ruunen kanssa11127Olin jo huolissani,
kun rengastettua selkälokkia,Jämsänäijää ei kuulunut. Eihän sen linnun digitaalinenkello ollut rukattu taajamalle,että m7126Kun ystävän känny jää auki?
ja se aukeaa kaiketi taskussa? Voiko olla rikollista kuunella sitä??8126Mikä koirarotu sinulle mieleisin?
Minulla ollut bulmastiffi,sakemanneja muutamia,beagle,suomenajokoira,englannin sringelsspanieli ja nyt surutyötä lievitt18124Uudenvuoden tuomat uudet haasteet,
sen että seitenvitosena vielä olen elämässä kiinni ja voin katsoa elettyä elämää lähes selkein ajatuksin. Kiitos tämän k41124Tuleeko Suomesta nyt pandalandia?
Tietenkin sukupuuttoon kuolevat eläimet ovat pelastamisenarvoisia,mutta kukaa näkee niiden ekokemian,niiden lajille omi10124Lastenkasvatus ennen ja nykyaikaan
Se koivuniemenherra oli ovenpielessä ja sitähän sai jo melkein jos ajatteli kepposia ja jos jotain teki niin vyöremmillä8123Voi aikoja voi tapoja
Nämä ensimmäiset tavuni tälle keskustelupalstalle tämän vuoden alkajaijaisiksi olisin voinut jätää tekemättäkin,siis ki38123Niin harvoin,
voin näkyä palsatilaa rohmuavana kirjoittelijana, mutta henki pihisee vielä amalla Ihana syyspäivä kirvoittaa kieleni,si11123Työ tekijäänsä neuvoo,
huomion,kun äsken perunakuokalla sekoitin sementtilaastia,jota tein kottikärryyn valmispetonista. Oli minulla lapiokin j13120Onhan todella kannustavaa keskustelua!
Jollet halua äänestää Hallaahoa,voit kuolla pois! Pikavilkaisu palstalle ei paljoa toivoa huomisesta anna! Voi me porhal8119Uskomattoman hienoja avauksia!
Meitä vain,kynnelle kykeniviä on vain tietty määrä? Tavallaan tämä vähäisten mielipiden kirjo ei yllä tälle sektorille,e27118Huomionarvoinen asia,
kyllä nicilliset ovat johdossa,kun palstaa seuraa. Onhan se niin reilua,että olemme täällä,niinkun facepookissa face to40117Yömyöhäisten tietolaari
Kaikkea maan ja taivaan välistä. Minä kyttään niitä auringonpurkauksia,vai mitä ne oli,kun revontulijakin pitäis näkyä.9115