rituliini_38

![]()
Nainen vailla päämäärää ja eikun sinne minne pää määrää.
Pilkkihullu,muuten ihan normaali,muutakin nähnyt,kuin kurjuutta,eikä siitä yli missä aita matalin.
Ensi parkaisun siis mielipiteeni toin julki hesassa,jonka jälkeen kyyti on ollut kylmää,kun sitä sulkaa hatuun olen yrittänyt tavoittaa ja pysyä oravanpyörässä,jossa joskus liikaa kierroksia.
Nyt vanhenevana lähes kahdeksankymppisenä huomaankin,vanheneneminen ei ole taidetta,se on elämänmuoto?
Suosikkibändit/artistit: Tuure Kilpeläinen
Lempikirjat: Okalinnut,Tuntematon sotilas
Vapaa-aikanani: Kalastus
Suosikkipalstat Bongaus
Katson tv:stä mieluiten: Uutiset
Kotieläimet:
En pidä: selkäänpuukottajista
Parhaat matkakohteet: Kreikka,Lappi,Italia,Lontoo
Ruoka & juoma: kala ja vesi
Koulutus: Peruskoulu
Ammatti: Eläkeläinen
Siviilisääty: sinkku
Lapset: Olen ylpeä vanhempi
Skype: on
Messenger
Aloituksia
299
Kommenttia
3929
Helteisen kesän muisteloita!
Paluu lapsuuden kesiin,jolloin oli vain niitä helteisiä kesiä, ei tiedetty auringon vaarallisuudesta! Nyt pitää suojautu6198Sisäpiiritietoa aman pihapiiristä
Pakkanen paukkuu tuvannurkissa ja mittari näyttää parinkympin paremalla puolella olevan. Olen ihmetellyt tota ilmiötä,mi28196Olemme siirtäneet yksityiselämämme nettiin!
Kertomalla avoimesti mitä tänään teimme! Olemme kertoneet,mitä ruokaa tänään laitoimme! Olemme kertoneet lapsuudestamm146196Kiminkinen maalaislääkäri tuli mieleeni,kun
kävin terveyskeskuksessa tänään. No verenpainelääkitykseni oli ikivanha,niinkuin minäkin. Ajattelin sitä vähän uudistaa4192Irtiotto elämästä
ei se niin helppoa ole.Minä hyllytin mieheni,kun lähestulkoon olin jo itsekin hoidon tarpeessa. Luojankiitos lapseni oli31190Hyvää joulua!
Hyvää Joulumieltä teille kaikille, Ajatelkaa Petteri Punakuono hän saa koko vuoden palkan yhdestä illasta. Eikö se ole t0190aman elämä laahaa,
ei siitä Syviksen tanssireissustakaan mitään tullut. Olen jämähtänyt jotenkin siihen uomaan,jonka omaishoitajuus minulle33189Hautajaiseni,kuinka haluaisin
niiden tapahtuvan! Voi haluaisin,että te rakkaat tyttäreni hyvästelette minussa rakkaan äitinne,joka jätti teille suunna38189Joka vanhoja muistaa,sitä tikulla silmään,
onhan se niinkin,mutta jollei muista muuta kuin niitä vanhoja hyviä aikoja niin mistä vois saada nuoruusseerumin joka te35188Voivatko noi puruluut olla terveellisiä?
Minä syötin rotvailer/beaceronnartulleni niitä ja sille tuli iensyöpä ja jouduttiin lopettamaan kuusivuotiaana Onkohan n3188- 13187
Mikä koirarotu sinulle mieleisin?
Minulla ollut bulmastiffi,sakemanneja muutamia,beagle,suomenajokoira,englannin sringelsspanieli ja nyt surutyötä lievitt18186Onko niin henkilökohtainen
menetys,jollei se henkilökohtainen ilmentymäni,siis mielipitteni kanna saitilla? Ei minulle,minä haen haasteita ja kirjo27186Aman pihapiiri sai ensimmäiset muuttolinnut.
Kaiketi se tuttu varispariskunta tuli jututtamaan minua,kun oli pilkillä ja johan meillä jutunjuurta tuntui löytyvän.Ei33186Sotalapsena eletty elämä
Mitä muistat talvisodasta ja yleensä niistä sodista? Mitä muistat,ehkä Ruotsiin lappukaulassa menostasi? Minä muistan,l41185Nettikirjoittelun alasajo?
Nyt koronaaikaan,kun olisi aikaa aloituksille ja kirjoittelulle vanhuksilla.? Olemmeko kasvattaneet vanhuksista piitta11184Tyylipisteet,riesa vai kannustinloukku?
Olen todella ihmetellyt tätä nykyistä menoa saitilla. Jollekin hyvälle kannanotolle jaetaan vain miikkoja,jos ja kun kir0183Veteraanipäivä jäänyt kaiketi huomaamatta?
Kaikkea muuta pastalle kirjoitettu,mutta tärkein,veteraanien,joiden elämä vielä jatkuu vammautuneina,isänmaanpuolustajin11183Löyssässä hirressä,
se on omaishoitajan eteenpäin meno. Minäpä likka en vielä alistu,vaan,verrkkoja koen ja uskon päivään nousevaan16182Ovatko ruune ja sinirkku
pesänrakentamis puuhissa? Jotenkin haiskahaa romantiikalta. Häippäsyyden yläraja nyt ylitetty17182