Vapaa kuvaus

Nainen vailla päämäärää ja eikun sinne minne pää määrää.

Pilkkihullu,muuten ihan normaali,muutakin nähnyt,kuin kurjuutta,eikä siitä yli missä aita matalin.

Ensi parkaisun siis mielipiteeni toin julki hesassa,jonka jälkeen kyyti on ollut kylmää,kun sitä sulkaa hatuun olen yrittänyt tavoittaa ja pysyä oravanpyörässä,jossa joskus liikaa kierroksia.
Nyt vanhenevana lähes kahdeksankymppisenä huomaankin,vanheneneminen ei ole taidetta,se on elämänmuoto?

Suosikkibändit/artistit: Tuure Kilpeläinen

Lempikirjat: Okalinnut,Tuntematon sotilas

Vapaa-aikanani: Kalastus

Suosikkipalstat Bongaus

Katson tv:stä mieluiten: Uutiset

Kotieläimet:

En pidä: selkäänpuukottajista

Parhaat matkakohteet: Kreikka,Lappi,Italia,Lontoo

Ruoka & juoma: kala ja vesi

Koulutus: Peruskoulu

Ammatti: Eläkeläinen

Siviilisääty: sinkku

Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Messenger

Aloituksia

299

Kommenttia

3929

1. Kun kaatuu kaikki elämää kannattavat tukipilarit!

Ajattelin aikoinaan ,kuinka mummoni kesti menettäessään kaksi poikaansa sodassa. Nyt minä olen sen tehnyt,eikä ole edes
    80 plus
    155
    155
  2. Olipa päivä vailla vertaa

Pilkkimistä,jäät kantaa vielä ja aatos kantaa siellä aamuisella pilkkiavannolla,jossa lokit syövät heti saaliin ja hitaa
    70 plus
    19
    154
  3. Ruuneperiä ei voi kyllä

syyttää aloitteellisuudettomuudesta,olipas sana. Hän kyllä avaa kanavia omilla mielipiteillään,hyvä niin tämähän on kesk
    70 plus
    20
    154
  4. Aman pihapiiri sai ensimmäiset muuttolinnut.

Kaiketi se tuttu varispariskunta tuli jututtamaan minua,kun oli pilkillä ja johan meillä jutunjuurta tuntui löytyvän.Ei
    70 plus
    33
    154
  5. Olen paljon vartijana.

Nyt etenee miehen muistisairaus,vai lieneekö kevät hepulia. En pyyhi mieheni pyllyä,en siihen pystyisikään,joku oli siit
    70 plus
    29
    153
  6. Ama taas luikkii palstalle lopenuupuneena.

Mikä meihin suomalaisiin on iskostanut melankolian ja säälissä rypemisen? Kuinka monta kertaa minäkin olen luullut,että
    70 plus
    22
    152
  7. Se hoitamaton marjaaroniapensas!

Tuotti uskomattoman sadon! Joskus tulee mieleen,mikä on meidän vanhenevien ihmisten tuotos sadonkorjuuaikaan? Ei palsta
    70 plus
    19
    150
  8. Uudenvuodenpuhe!Niinistö käsitteli asioita!

Suomen leipäjonot ja köyhyyden Hän jätti käsittelemättä. Käsitteli Hän sitä käsikirjoitusta,joka Hänelle laadittu,tapaan
    70 plus
    8
    150
  9. Oliko lapsuudenaikainen raittiuskasvatus poliittista?

Minä tollo menin pioneeripiiriin naapurin mukuloiden mukana ja kun tulin takaisin maalaisliittolaiseen pienviljelijä kas
    70 plus
    36
    148
  10. Se Jämsänäijä,

kesy selkälokki 15v.,joka on minulle,kuin perheenjäsen viipyilee vieläkin rantamaisemissani,koska kalansaaliit ovat olle
    70 plus
    22
    148
  11. Uudenvuoden tuomat uudet haasteet,

sen että seitenvitosena vielä olen elämässä kiinni ja voin katsoa elettyä elämää lähes selkein ajatuksin. Kiitos tämän k
    70 plus
    41
    147
  12. Uusi lehti uudet kujeet!

Uskomattoman upea väriloisto ympärillä. Toi korona estää kaiken,paitsi ei tätä nettikirjoittelua. Kertokaa hyvät ihm
    80 plus
    3
    146
  13. Avain tyhjentyneeseen mieleen,

kun olet omaishoitajana antanut kaikkesi,ponnahduslauta uuteen elämään,onko sitä? Ei ole kaiteita mihin nojata,keskustel
    70 plus
    24
    145
  14. Ei mitään motiivia!

Ei hänelläkin ollut,joka tappoi yksityiyrittäjä poikani. Siis,kun on pää täynnä huumeita? Kaiketi motivaationpuutos saat
    80 plus
    37
    142
  15. Voi aikoja voi tapoja

Nämä ensimmäiset tavuni tälle keskustelupalstalle tämän vuoden alkajaijaisiksi olisin voinut jätää tekemättäkin,siis ki
    70 plus
    38
    140
  16. Mikä koirarotu sinulle mieleisin?

Minulla ollut bulmastiffi,sakemanneja muutamia,beagle,suomenajokoira,englannin sringelsspanieli ja nyt surutyötä lievitt
    70 plus
    18
    138
  17. Talventörröttäjät ja törömökkeily?

Täällä kysellään vanhojaen nimikkeiden perään,joka todella aivojenkäyttöä parhaimmillaan. Talventörröttäjiin olemme kasv
    70 plus
    6
    138
  18. Täyttä hebreaa koko uudistus

Onko teistä kaikki päässeet selvyyteen,ketä tämä uudistus oikein palvelee? Kaiketi minä maalaistollo,vaikkei meille aika
    70 plus
    39
    137
  19. Olemme siirtäneet yksityiselämämme nettiin!

Kertomalla avoimesti mitä tänään teimme! Olemme kertoneet,mitä ruokaa tänään laitoimme! Olemme kertoneet lapsuudestamm
    70 plus
    146
    137
  20. Mitä tämä keskustelupasta on teille antanut?

Minäpä keron minulle se antoi aikoinaan Monican vetämässä murreketjussa,kun mieheni oli hegityskoneesa,niin tämä kanava
    70 plus
    13
    136